Nou...ehh ik moet dan ook nog even wat vermelden, op de avond dat onze Mike overleed wer mijn zoontje ineens wakker wat echt helemaal nooit gebeurd...als of hij het wist,hij stond ineens in de kamer en ik zat voor de tv en aan de telefoon en hij zag blijkbaar aan mijngezicht dat er wat was..hij zei heel zachtjes Michael?..en ik knikte...ja ....drama natuurlijk, tot half 5 voor de tv gezeten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nou, MJJC is een website met een forum waarin sommige mensen nogal de weg kwijt zijn als het om MJ gaat. Zo beweren ze dat ze de geest van Michael zien in hun badkamer en zo, dat soort dingen.
Hahaha, ik zit hier hardop te lachen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hint: if it's too good to be true, it probably is![]()
Hint: kinderen hebben een rijke fantasie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:29 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Nou...ehh ik moet dan ook nog even wat vermelden, op de avond dat onze Mike overleed wer mijn zoontje ineens wakker wat echt helemaal nooit gebeurd...als of hij het wist,hij stond ineens in de kamer en ik zat voor de tv en aan de telefoon en hij zag blijkbaar aan mijngezicht dat er wat was..hij zei heel zachtjes Michael?..en ik knikte...ja ....drama natuurlijk, tot half 5 voor de tv gezeten.
Maar nou komt het..ik was bezig de lichten uit te doen en hij maakte nog even een "move"van Michael en even daarna toen ik de allerlaatste lamp uit wilde doen kijkt hij mij heel verbaast aan en zegt: mam ik zie zojuist toen ik in de hal keek iemand staan en die maakte een dansbeweging en hij zag er net zo uit als Michael....eh ja, wat moet je daar nou mee, en daarna zegt hij ik zag ook een lichtflits....tja en dat is daarna nog meerder keren gebeurd in die week, dus ik heb maar gezegd dat hij niet bang hoefde te zijn en dat hij gewoon Michael zag...nou ja gewoon...ik heb in ieder geval niks gezien
John Wayne?? Whahaaaquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat het een ouwe foto van John Wayne is met het hoofd van MJ erop.
Emotie doet een hoop met eens mens, zeker met kinderen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:29 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Nou...ehh ik moet dan ook nog even wat vermelden, op de avond dat onze Mike overleed wer mijn zoontje ineens wakker wat echt helemaal nooit gebeurd...als of hij het wist,hij stond ineens in de kamer en ik zat voor de tv en aan de telefoon en hij zag blijkbaar aan mijngezicht dat er wat was..hij zei heel zachtjes Michael?..en ik knikte...ja ....drama natuurlijk, tot half 5 voor de tv gezeten.
Maar nou komt het..ik was bezig de lichten uit te doen en hij maakte nog even een "move"van Michael en even daarna toen ik de allerlaatste lamp uit wilde doen kijkt hij mij heel verbaast aan en zegt: mam ik zie zojuist toen ik in de hal keek iemand staan en die maakte een dansbeweging en hij zag er net zo uit als Michael....eh ja, wat moet je daar nou mee, en daarna zegt hij ik zag ook een lichtflits....tja en dat is daarna nog meerder keren gebeurd in die week, dus ik heb maar gezegd dat hij niet bang hoefde te zijn en dat hij gewoon Michael zag...nou ja gewoon...ik heb in ieder geval niks gezien
Maar stel nou dat het zo is dat onze mike echt in de hal stond....quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hint: kinderen hebben een rijke fantasie.
Maar die zaten er vroeger echt hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:33 schreef Isegrim het volgende:
Kinderen zien ook krokodillen onder het bed en spoken in de kast.
Hahha maar die van mij heeft nog nooit eerder "dingen"gezien...staat wel met zijn beide beentjes op de grondquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:33 schreef Isegrim het volgende:
Kinderen zien ook krokodillen onder het bed en spoken in de kast.
hahahaaaaquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar die zaten er vroeger echt hoor
Nee, maar dit heeft natuurlijk, als hij zo'n fan was, enorme indruk op hem gemaakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:34 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Hahha maar die van mij heeft nog nooit eerder "dingen"gezien...staat wel met zijn beide beentjes op de grond
Das waar maar stel nou.......dat hij er echt was......wel bijzonderquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:36 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, maar dit heeft natuurlijk, als hij zo'n fan was, enorme indruk op hem gemaakt.
Tja...wat moet je daar nou op zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Das waar maar stel nou.......dat hij er echt was......wel bijzonder
lol, Michael gaat dood en komt even op bezoek in jouw huisquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Das waar maar stel nou.......dat hij er echt was......wel bijzonder
Eh ja..zoiets ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
lol, Michael gaat dood en komt even op bezoek in jouw huis
Nou ik geloof wel en hoop ook dat er meer is tussen hemel en aardequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:41 schreef Isegrim het volgende:
Hij is dood. Mensen die dood zijn, zijn weg. Maar goed, als mensen het leuk vinden om te denken dat hij postuum nog ff bij alle fans langswipt...
das waarquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef Isegrim het volgende:
Er is geen enkel bewijs voor het bestaan van een leven na de dood, is simpelweg wishful thinking. Maar goed, da's een beetje offtopic.
Ik zie ze af en toe nog steeds.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar die zaten er vroeger echt hoor
Het is nog steeds onwerkelijk...alsof het allemaal een droom isquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zie ze af en toe nog steeds.
Over een week zou ik nu staan mee te blerren op... even kijken, ik denk de Jackson 5 Medley.![]()
Same herequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zie ze af en toe nog steeds.
Over een week zou ik nu staan mee te blerren op... even kijken, ik denk de Jackson 5 Medley.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |