quote:Tijdens mijn werk op de dierenambulance hebben we 6 kittens gevonden in de brandnetels![]()
De moeder schijnt 3 dagen voordat wij ze vonden helaas overreden te zijn door een auto![]()
Bedoel je dat limoengroene ding op de foto's hierboven? Da's geen bank, dat is een geweldig fijne stoel, die toevallig vanavond op Marktplaats gaat voor een schijntje. Hebben?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:12 schreef heartwork het volgende:
Wat een leuke kittens! Kan me voorstellen dat je er verliefd op bent. prrrr
maarre even een vraagje losstaand van het topic. wat voor een bank heb jij? die kleur is tres beau!
HA! En wij allemaal aannemen dat Teuntje de ondeugende was en Joep de lieve luie poes!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:42 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
Teeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeepoeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss
![]()
![]()
![]()
Zo grappig om te lezen dat ie zo ondeugend is, was ie hier nooooit![]()
![]()
![]()
Nee nee, paars/ aubergine is het. Grof geweven zo te zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Bedoel je dat limoengroene ding op de foto's hierboven? Da's geen bank, dat is een geweldig fijne stoel, die toevallig vanavond op Marktplaats gaat voor een schijntje. Hebben?
Das de bank van Logiquote:Op maandag 13 juli 2009 20:40 schreef heartwork het volgende:
[..]
Nee nee, paars/ aubergine is het. Grof geweven zo te zien.
Vind het erg mooi.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef heartwork het volgende:
Aargh! En logi.. logiez logician's pm box zit vol.
<slijmmodus> lieve logician.. zou je me aub kunnen vertellen waar jij je bank vandaan hebt en welke kleur het precies is? </slijmmodus>
Well... dat ondeugende zit er nog steeds wel in hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 18:43 schreef innepin het volgende:
[..]
HA! En wij allemaal aannemen dat Teuntje de ondeugende was en Joep de lieve luie poes!
[offtopic] bank marktplaats 150 of 250e oid .. heb er 300 km met een aanhanger voor gereden omdat ik zo verliefd wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:09 schreef heartwork het volgende:
Heb ik weer! Vind ik via een mooi katje de perfecte kleur bank, blijkt hij ook nog eens lekker te zitten, is het een one hit wonder.
genoeg off topic ,
kom maar op met meer joep en teuntje kattenpraat!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Well... dat ondeugende zit er nog steeds wel in hoor. Ik geniet van mijn rust als ze slaapt
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet is die he? Is zo'n kussen van de Ikea (van de huisdierenafdelingquote:
quote:
Ja, geweldig die seriequote:Op donderdag 16 juli 2009 20:49 schreef DrMarten het volgende:
![]()
Ik vind die van Joep waar ie precies nog met z'n achterpoot in dat mandje hangt ook geniaal
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:08 schreef Brittie het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit in de familie.
Ik ga dadelijk naar Parijs, ben er woensdag weer. Teuntje gaat uit logeren, daar komen hopelijk veel foto's van (want daar waar ze heen gaat is een grote dikke lome kater).
Wilde net zeggen, what happened to your Photoshop skillsquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
schattig! paint gewoon even een paasei over zijn hoofd heen, kun je de foto laten staan
* Ole wacht ook nog op nieuwe Teuntje foto'squote:
Oh jaquote:
quote:
Wat een enorme staart johquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:28 schreef Brittie het volgende:
Ruari, zoals het een echte gentleman betaamt, laat Teuntje eerst drinken
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb ik heel veel voor aan moeten trekken hoor
en weten vriendin en haar kater al dat de asielen bommetjevol zitten met kittens? en 1 van die kittens kan vast een waardige Teuntje-opvolger worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:28 schreef Brittie het volgende:
[...] De vriendin waar ze logeerde vertelde dat haar kater gisterochtend naar Teuntje aan het zoeken was![]()
[...]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef innepin het volgende:
We houden 'm in de gaten hoor LogiMoet ook wel, de kleine lastpak
![]()
Ik zit nog wel te wachten op de eerste keer dat ie in de wc dondert
Ja dat hoop ik ook, ik word er een beetje gek van, telkens opstaan en de boeman spelen zodat ze er voor 1 minuut mee ophoudt en dan weer vrolijk opnieuw begintquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:51 schreef Logician het volgende:
Ja dat viel hier ook al op, ze zijn absoluut niet bang voor de plantenspuit, voelen zich misschien te veilighahaha hoop dat je er een oplossing voor vind
![]()
No worries Logiquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:39 schreef Logician het volgende:
Ik hoop dat het niet "vervelend" vervelend wordt
En ze zijn gewoon echt met misschien wat te veel aandacht/liefde opgevoed hierwaardoor ze ietwat verwent zijn
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:01 schreef innepin het volgende:
Teuntje!Wat ligt ze er leuk bij. Joep kruipt juist het liefst helemaal in elkaar als ie slaapt.
Ja Logi ze zijn strontverwend, maar we vinden ze wel lief hoorEn volgens mij gaan Brittie en ik allebei net zo hard door met verwennen
![]()
Ik ben even wat foto's en twee filmpjes van Joep aan 't uploaden... stay tuned.
En mij! En Joep!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:46 schreef Logician het volgende:
Als ik ooit in Utrecht ben kom ik en jou en ga ik Q bezoeken, ben alleen bang dat dit er de komende tijd niet in zit ivm mijn gezondheid
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:49 schreef innepin het volgende:
Binnenkort wel weer es nieuwe foto's en filmpjes... nu eerst even baby regelen.
Hier is bijna nooit met "officieel" speelgoed gespeeld. Daarentegen wel met (haar) elastiekjes, plastic rondjes van melkflessen, kartonnen dozen, tenen en haren van personeel, kerstballen kapotmaken,(ook een leuke, bereid je maar vast voor daaropquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef Brittie het volgende:
En ze heeft speelgoed zat... zucht, katten![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef huuphuup het volgende:
Innepin-update![]()
kreeg net een smsje:
Het schiet niet echt op, inleiden kan nog niet, gel doet niks. Wordt dus morgen op zn vroegst.
ze moet nu daar blijven vannacht en weet nog niet of D. bij haar mag blijven.
Arme meid
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:20 schreef Logician het volgende:
Oja en om even ontopic te blijven
Guus heeft niet meer gesproeit!!!
Ook maar via hier: gefeliciteerd Innepin!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:30 schreef Brittie het volgende:
Ik kom eventjes melden dat Joep er vanaf vandaag een huisgenootje bij heeft... want innepin heeft vandaag een dochtertje gekregen![]()
![]()
Van harte, en had natuurlijk al lang gespiekt in het OUD topicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:20 schreef innepin het volgende:
Hallo! Wat lief die felicitaties hier! Lekker ontopic ook![]()
![]()
Voor foto's van Willow moeten jullie maar naar OUD verkassen, hier gaat het om dit mormeltje, dat héél blij was toen we weer terugkwamen uit het ziekenhuis
[ afbeelding ]
Ohja en deze, kunstzinnig is ie he?![]()
[ afbeelding ]
* Logician slaps Brittie around fok! with a bepaalde dvdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:25 schreef Brittie het volgende:
Awww Joepje <3
Ik moet ook nog Joep én Teuntjefoto's doen! Komt binnenkort, pwomisssee.
Oh dat miste ik evenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:39 schreef Brittie het volgende:
Edit: Desunoto, ze zat in een tuigjekon geen kant op
Ja!!! Het gaat zo snel, niet normaal. Vandaag oproepje voor sterilisatie binnen gekregen!!quote:
Leuke witte pootjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef innepin het volgende:
Ja hoi, ik ben Joep, en ik ben al een hele grote rooie kater!
[ afbeelding ]
Mijn kat kreeg steeds meer een hangbuik toenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Logician het volgende:awwwwwwwww Arme Joep
![]()
Guus liep 4 dagen met de poten wijd hihi
Gaat het al een beetje beter met Joep?
mssn dat hij ff tijd nodig had om over twee dingen na te denkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef innepin het volgende:
Update: Ik heb 'm gevonden! Ik ging een rondje door de straat lopen en z'n naam roepen (hij reageert heel goed op z'n naam namelijk!) en hoorde ineens gemauw.. vanuit een garageArme jochie heeft 24 uur opgesloten gezeten in een garage... maar nu issie weer thuis
Ze ziet er echt supermooi uitquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:11 schreef Brittie het volgende:gezellie!
Nou met die bolle buikjes is het helemaal rechtgetrokken, alhoewel ik wel bang ben dat ze nu ze gesteriliseerd is mss wel veel aan gaat komen! Maar ik weeg dr eten wel netjes af dus hopelijk gaat het meevallen
Schattigquote:Op zondag 3 januari 2010 00:33 schreef Brittie het volgende:
[ afbeelding ]
Teuntje en Brittie, al slapend en knuffelend het nieuwe jaar in
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:11 schreef tarantism het volgende:
Godmiljaar, dat ze dan teuntje hadden gebeten ipv Joep. Die teuntje komt mee al mijn aars uit
Oke, okequote:Op zondag 7 maart 2010 21:58 schreef innepin het volgende:
[..]wtf is jouw probleem? Teuntje is superlief!
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:11 schreef tarantism het volgende:
Godmiljaar, dat ze dan teuntje hadden gebeten ipv Joep. Die teuntje komt mee al mijn aars uit
JOEP ALS JE DIT LEEST: BETERSCHAP MET JE REET!
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:46 schreef innepin het volgende:
Megaschop
Om iedereen even op de hoogte te houden...
Joep is gebeten door een hondHij is heel zielig
Er zit echt een grote bijtwond bij z'n kont/begin van z'n staart. We zijn vandaag naar de dierenarts geweest, hij heeft antibiotica gekregen en een pijnstillerspuitje, en woensdag krijgt ie weer een checkup met nog een antibioticaspuitje.
En nu ligt ie alleen heel zielig te hangen, en te piepen
Mja hij ligt maar een beetje op een stoel, verstopt onder de tafel... Hij was gisteren even buiten en reageerde echt paniekerig op de rothond van de buurvrouwquote:Op maandag 8 maart 2010 13:01 schreef Logician het volgende:
[..]Wat erg! Heb nog niet verder gelezen, maar hoe gaat het nu???
heb je niet een foto van zn koppie?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:25 schreef innepin het volgende:
Jaaaa hij kwam zowaar even op schoot
Heb een foto gemaakt zodat we eventueel kunnen vergelijken hoe het heelt.
Alleen klikken als je tegen zielige plaatjes kan
Dit is heel zinvolquote:» Er is al 324 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef innepin het volgende:
JA HALLO
Als ik dan een update geef moeten er natuurlijk wel reacties komen hè
en hij was zo lief.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef innepin het volgende:
Hallo!
Ik ben Joep, en ik zit op m'n troon.
Whazzup, onderdanen?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |