quote:Tijdens mijn werk op de dierenambulance hebben we 6 kittens gevonden in de brandnetels![]()
De moeder schijnt 3 dagen voordat wij ze vonden helaas overreden te zijn door een auto![]()
Bedoel je dat limoengroene ding op de foto's hierboven? Da's geen bank, dat is een geweldig fijne stoel, die toevallig vanavond op Marktplaats gaat voor een schijntje. Hebben?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:12 schreef heartwork het volgende:
Wat een leuke kittens! Kan me voorstellen dat je er verliefd op bent. prrrr
maarre even een vraagje losstaand van het topic. wat voor een bank heb jij? die kleur is tres beau!
HA! En wij allemaal aannemen dat Teuntje de ondeugende was en Joep de lieve luie poes!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:42 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
Teeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeepoeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss
![]()
![]()
![]()
Zo grappig om te lezen dat ie zo ondeugend is, was ie hier nooooit![]()
![]()
![]()
Nee nee, paars/ aubergine is het. Grof geweven zo te zien.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Bedoel je dat limoengroene ding op de foto's hierboven? Da's geen bank, dat is een geweldig fijne stoel, die toevallig vanavond op Marktplaats gaat voor een schijntje. Hebben?
Das de bank van Logiquote:Op maandag 13 juli 2009 20:40 schreef heartwork het volgende:
[..]
Nee nee, paars/ aubergine is het. Grof geweven zo te zien.
Vind het erg mooi.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef heartwork het volgende:
Aargh! En logi.. logiez logician's pm box zit vol.
<slijmmodus> lieve logician.. zou je me aub kunnen vertellen waar jij je bank vandaan hebt en welke kleur het precies is? </slijmmodus>
Well... dat ondeugende zit er nog steeds wel in hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 18:43 schreef innepin het volgende:
[..]
HA! En wij allemaal aannemen dat Teuntje de ondeugende was en Joep de lieve luie poes!
[offtopic] bank marktplaats 150 of 250e oid .. heb er 300 km met een aanhanger voor gereden omdat ik zo verliefd wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:09 schreef heartwork het volgende:
Heb ik weer! Vind ik via een mooi katje de perfecte kleur bank, blijkt hij ook nog eens lekker te zitten, is het een one hit wonder.
genoeg off topic ,
kom maar op met meer joep en teuntje kattenpraat!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Well... dat ondeugende zit er nog steeds wel in hoor. Ik geniet van mijn rust als ze slaapt
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet is die he? Is zo'n kussen van de Ikea (van de huisdierenafdelingquote:
quote:
Ja, geweldig die seriequote:Op donderdag 16 juli 2009 20:49 schreef DrMarten het volgende:
![]()
Ik vind die van Joep waar ie precies nog met z'n achterpoot in dat mandje hangt ook geniaal
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:08 schreef Brittie het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit in de familie.
Ik ga dadelijk naar Parijs, ben er woensdag weer. Teuntje gaat uit logeren, daar komen hopelijk veel foto's van (want daar waar ze heen gaat is een grote dikke lome kater).
Wilde net zeggen, what happened to your Photoshop skillsquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
schattig! paint gewoon even een paasei over zijn hoofd heen, kun je de foto laten staan
* Ole wacht ook nog op nieuwe Teuntje foto'squote:
Oh jaquote:
quote:
Wat een enorme staart johquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:28 schreef Brittie het volgende:
Ruari, zoals het een echte gentleman betaamt, laat Teuntje eerst drinken
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb ik heel veel voor aan moeten trekken hoor
en weten vriendin en haar kater al dat de asielen bommetjevol zitten met kittens? en 1 van die kittens kan vast een waardige Teuntje-opvolger worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:28 schreef Brittie het volgende:
[...] De vriendin waar ze logeerde vertelde dat haar kater gisterochtend naar Teuntje aan het zoeken was![]()
[...]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef innepin het volgende:
We houden 'm in de gaten hoor LogiMoet ook wel, de kleine lastpak
![]()
Ik zit nog wel te wachten op de eerste keer dat ie in de wc dondert
Ja dat hoop ik ook, ik word er een beetje gek van, telkens opstaan en de boeman spelen zodat ze er voor 1 minuut mee ophoudt en dan weer vrolijk opnieuw begintquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:51 schreef Logician het volgende:
Ja dat viel hier ook al op, ze zijn absoluut niet bang voor de plantenspuit, voelen zich misschien te veilighahaha hoop dat je er een oplossing voor vind
![]()
No worries Logiquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:39 schreef Logician het volgende:
Ik hoop dat het niet "vervelend" vervelend wordt
En ze zijn gewoon echt met misschien wat te veel aandacht/liefde opgevoed hierwaardoor ze ietwat verwent zijn
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:01 schreef innepin het volgende:
Teuntje!Wat ligt ze er leuk bij. Joep kruipt juist het liefst helemaal in elkaar als ie slaapt.
Ja Logi ze zijn strontverwend, maar we vinden ze wel lief hoorEn volgens mij gaan Brittie en ik allebei net zo hard door met verwennen
![]()
Ik ben even wat foto's en twee filmpjes van Joep aan 't uploaden... stay tuned.
En mij! En Joep!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:46 schreef Logician het volgende:
Als ik ooit in Utrecht ben kom ik en jou en ga ik Q bezoeken, ben alleen bang dat dit er de komende tijd niet in zit ivm mijn gezondheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |