Hee Parodiuzz, gracias!

Zat net zelf te knippen en plakken.
Foto's met de andere katten zijn er nog niet echt, behalve dan die ene foto waar Joep onder en Tinka op schoot ligt.
Het gaat nog allemaal niet zo soepeltjes, hoewel het wel wat beter gaat al dan verwacht. Mo vindt Joep wat druk (en Mo is onze ADHD-kat!

) maar wél interessant. Gisteren begon Joep met Mo's staart te spelen (aawwww) waarna Mo al spelend bovenop Joep sprong. Maar ja die vindt dat dan weer eng

Toch heb ik bij die twee goede hoop dat ze echt uitgroeien tot speelmaatjes uiteindelijk.
Tinka vraagt vooral veel aandacht van ons, met zo'n blik van "IK ben hier al om geknuffeld te worden! Belachelijk dat je d'r nog eentje bij hebt. Daar heb ik helemaal geen toestemming voor gegeven." Maar ze blaast wel een stuk minder al, en snuffelt af en toe aan Joep z'n kont
En Excuus, mja.. die snapt er gewoon niks van
maar die is op 't moment ook doodsbang voor de nieuwe bank, dat zegt wel genoeg he? Hij piept vooral, niet zo zeer blazen maar wel rare piepgeluidjes. Raar beest

Volgens Dennis probeerde hij al wel een keert met Joep te spelen, maar Excuus is héél groot en Joep is nog héél klein dus arme Joep was bang voor bolle

En dat terwijl ie vrijwel nergens bang voor is.

Het komt helemaal goed! En zodra ze een keertje bij elkaar in de buurt zitten, maak ik zeker multiple-cat-foto's.
Verder nog even een keer in herhaling:

MEGAJOEPSPAM

We zijn nog steeds halve dagen bezig met Joep overal vandaan te plukken waar ie eigenlijk niet thuishoort:
![]()
Uit de Maxicosi
![]()
Van de laptop

![]()
Zit ik in de weg dan?

![]()
Uit de wc
ja, ons toilet komt inderdaad uit het jaar nul
![]()
Uit de wasdroger....

![]()
En van de box.

Gelukkig is ie ook af en toe rustig aan 't genieten:
![]()
Op schoot
bij stiefdochter, dat ben ik niet
![]()
In z'n eigen mandje
En tot slot: Wat doe je als je twee katten hebt die allebei graag bij een mens willen vertoeven, maar de ene poes houdt (nog?) niet zo van de andere poes?
Dan doe je sandwichen!
![]()
Want zo kan het ook

Joep is zó'n schatje hè. Compleet onhandelbaar kitten af en toe, maar zo hoort het ook

Vlieft
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website