abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70939272
Deeltje 3, hier verder

Logician vertelde....:
quote:
Tijdens mijn werk op de dierenambulance hebben we 6 kittens gevonden in de brandnetels
De moeder schijnt 3 dagen voordat wij ze vonden helaas overreden te zijn door een auto

Twee van de kittens zijn hier gebleven en werden en door Logician met de fles gevoed, zindelijk gemaakt en hebben het eten van vast voedsel aangeleerd.

Zie voor het eerste topic: Kittens: Joep & Teuntje
Ziie voor het tweede topic: Kittens: Joep & Teuntje #2

Wie zijn Joep en Teuntje?
Joep en Teuntje zijn twee hele lieve kittens die de eerste weken van hun leven hebben doorgebracht bij The Amazing Logician, die de hummeltjes met veel liefde en geduld heeft opgevoed tot gezonde, gekke, knuffelige, lieve poezebeesten. Ze zijn vorige week geadopteerd - Teuntje door Brittie, Joep door Innepin. Als voorwaarde voor de adoptie gold: héél veel foto's! En dat proberen we dan in dit topic waar te maken.

Adoreer mee!

Joep

Teuntje

Alle foto's
Fotoboek Joep & Teun

De filmpjes

[ Bericht 48% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-07-2009 21:01:12 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 13 juli 2009 @ 17:34:20 #2
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_70939413
heb je nog leuke pics van joep met je andere katten innepin?

heb overigens de OP van het vorige deeel gecopy/paste
  maandag 13 juli 2009 @ 17:44:01 #3
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70939638
Ik adoreer mee!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_70939967
Hee Parodiuzz, gracias! Zat net zelf te knippen en plakken.

Foto's met de andere katten zijn er nog niet echt, behalve dan die ene foto waar Joep onder en Tinka op schoot ligt.
Het gaat nog allemaal niet zo soepeltjes, hoewel het wel wat beter gaat al dan verwacht. Mo vindt Joep wat druk (en Mo is onze ADHD-kat! ) maar wél interessant. Gisteren begon Joep met Mo's staart te spelen (aawwww) waarna Mo al spelend bovenop Joep sprong. Maar ja die vindt dat dan weer eng Toch heb ik bij die twee goede hoop dat ze echt uitgroeien tot speelmaatjes uiteindelijk.

Tinka vraagt vooral veel aandacht van ons, met zo'n blik van "IK ben hier al om geknuffeld te worden! Belachelijk dat je d'r nog eentje bij hebt. Daar heb ik helemaal geen toestemming voor gegeven." Maar ze blaast wel een stuk minder al, en snuffelt af en toe aan Joep z'n kont

En Excuus, mja.. die snapt er gewoon niks van maar die is op 't moment ook doodsbang voor de nieuwe bank, dat zegt wel genoeg he? Hij piept vooral, niet zo zeer blazen maar wel rare piepgeluidjes. Raar beest Volgens Dennis probeerde hij al wel een keert met Joep te spelen, maar Excuus is héél groot en Joep is nog héél klein dus arme Joep was bang voor bolle En dat terwijl ie vrijwel nergens bang voor is.

Het komt helemaal goed! En zodra ze een keertje bij elkaar in de buurt zitten, maak ik zeker multiple-cat-foto's.

Verder nog even een keer in herhaling:

MEGAJOEPSPAM

We zijn nog steeds halve dagen bezig met Joep overal vandaan te plukken waar ie eigenlijk niet thuishoort:

Uit de Maxicosi

Van de laptop

Zit ik in de weg dan?

Uit de wc ja, ons toilet komt inderdaad uit het jaar nul

Uit de wasdroger....

En van de box.

Gelukkig is ie ook af en toe rustig aan 't genieten:

Op schoot bij stiefdochter, dat ben ik niet

In z'n eigen mandje

En tot slot: Wat doe je als je twee katten hebt die allebei graag bij een mens willen vertoeven, maar de ene poes houdt (nog?) niet zo van de andere poes?
Dan doe je sandwichen!

Want zo kan het ook

Joep is zó'n schatje hè. Compleet onhandelbaar kitten af en toe, maar zo hoort het ook Vlieft
pi_70940027
Parodiuzz, zou je dit stukje nog in de OP willen plakken? ik kan er zelf niet meer bij nu, en er staan nog wat stukjes van Logician in (als in "tot tien weken blijven ze hier, daarna worden ze geadopteerd") die wat outdated zijn. Sommige andere stukjes kunnen misschien aangepast worden van de ik-vorm naar 3e persoon enkelvoud

Wie zijn Joep en Teuntje?
Joep en Teuntje zijn twee hele lieve kittens die de eerste weken van hun leven hebben doorgebracht bij The Amazing Logician, die de hummeltjes met veel liefde en geduld heeft opgevoed tot gezonde, gekke, knuffelige, lieve poezebeesten. Ze zijn vorige week geadopteerd - Teuntje door Brittie, Joep door Innepin. Als voorwaarde voor de adoptie gold: héél veel foto's! En dat proberen we dan in dit topic waar te maken.

Adoreer mee!
pi_70940041
En ik wil een PI bij de OP dammit
  maandag 13 juli 2009 @ 18:12:21 #7
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_70940239
Wat een leuke kittens! Kan me voorstellen dat je er verliefd op bent. prrrr

maarre even een vraagje losstaand van het topic. wat voor een bank heb jij? die kleur is tres beau!
Big mouth strikes again
pi_70940242
Ik lees ook graag weer mee in deeltje 3! Niets mis met fijne kittentopics
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_70940469
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:12 schreef heartwork het volgende:
Wat een leuke kittens! Kan me voorstellen dat je er verliefd op bent. prrrr

maarre even een vraagje losstaand van het topic. wat voor een bank heb jij? die kleur is tres beau!
Bedoel je dat limoengroene ding op de foto's hierboven? Da's geen bank, dat is een geweldig fijne stoel, die toevallig vanavond op Marktplaats gaat voor een schijntje. Hebben?
  maandag 13 juli 2009 @ 18:23:40 #10
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_70940498
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:03 schreef innepin het volgende:
En ik wil een PI bij de OP dammit
zo goed?
pi_70940859
Ik ben veeleisend, komt ie:

- Linkje naar deel 2 in de OP, ergens bovenaan? (en dan het linkje naar deel 1, dat nu wat raar geplaatst is, daar ook maar bij)

Vóór de eerste quote aangeven dat dat Logi's verhaaltje is... dus ipv "Toen:" iets van "Logician vertelde....:"

- Twee van de kittens zijn hier gebleven en werden met de fles gevoed, ze zijn onderhand zindelijk en eten vast voedsel
Even bij aangeven dat dat over Logi gaat

En dan is het denk ik wel goed.
pi_70941024
Teeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeepoeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss

Zo grappig om te lezen dat ie zo ondeugend is, was ie hier nooooit
pi_70941052
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:42 schreef Logician het volgende:
Teeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeepoeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss

Zo grappig om te lezen dat ie zo ondeugend is, was ie hier nooooit
HA! En wij allemaal aannemen dat Teuntje de ondeugende was en Joep de lieve luie poes!
  maandag 13 juli 2009 @ 20:40:18 #14
248266 heartwork
pi_70944972
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:22 schreef innepin het volgende:

[..]

Bedoel je dat limoengroene ding op de foto's hierboven? Da's geen bank, dat is een geweldig fijne stoel, die toevallig vanavond op Marktplaats gaat voor een schijntje. Hebben?
Nee nee, paars/ aubergine is het. Grof geweven zo te zien.
Vind het erg mooi.

te zien bij je prachtige katje
Big mouth strikes again
pi_70945319
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:40 schreef heartwork het volgende:

[..]

Nee nee, paars/ aubergine is het. Grof geweven zo te zien.
Vind het erg mooi.
Das de bank van Logi
A mind with a heart of it's own
pi_70945323
Oh da's de bank van Logician Die overigens zeer comfortabel is, daar niet van, maar ik heb dus geen idee verder

En mooooodddddjeeee! *zeurt* Er staat Logigian in de OP ipv Logician. En er staat nog steeds "...zijn hier gebleven" en dat hier staat een beetje raar
Sorry dat ik zo lastig ben
pi_70945617
Jaaa deel 3

Joep is ook echt een lekker mopje he, overal in waar hij niet mag mijn favo is nog steeds de vaatwasser dat koppie
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 13 juli 2009 @ 21:16:41 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70946260
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 13 juli 2009 @ 22:45:59 #19
248266 heartwork
pi_70949824
Aargh! En logi.. logiez logician's pm box zit vol.

<slijmmodus> lieve logician.. zou je me aub kunnen vertellen waar jij je bank vandaan hebt en welke kleur het precies is? </slijmmodus>
Big mouth strikes again
pi_70951542
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef heartwork het volgende:
Aargh! En logi.. logiez logician's pm box zit vol.

<slijmmodus> lieve logician.. zou je me aub kunnen vertellen waar jij je bank vandaan hebt en welke kleur het precies is? </slijmmodus>
hij is paars em eerlijk gezegd geen idee, marktplaats one hit wonder
  dinsdag 14 juli 2009 @ 00:09:52 #21
248266 heartwork
pi_70953112
Heb ik weer! Vind ik via een mooi katje de perfecte kleur bank, blijkt hij ook nog eens lekker te zitten, is het een one hit wonder.

genoeg off topic ,

kom maar op met meer joep en teuntje kattenpraat!
Big mouth strikes again
pi_70953281
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:43 schreef innepin het volgende:

[..]

HA! En wij allemaal aannemen dat Teuntje de ondeugende was en Joep de lieve luie poes!
Well... dat ondeugende zit er nog steeds wel in hoor . Ik geniet van mijn rust als ze slaapt .

Je weet toch zichzellef.
pi_70953932
teeveeeeeemiauw

wat een schatjes/ katjes ook
Help me teach her how to fly......
pi_70956045
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:09 schreef heartwork het volgende:
Heb ik weer! Vind ik via een mooi katje de perfecte kleur bank, blijkt hij ook nog eens lekker te zitten, is het een one hit wonder.

genoeg off topic ,

kom maar op met meer joep en teuntje kattenpraat!
[offtopic] bank marktplaats 150 of 250e oid .. heb er 300 km met een aanhanger voor gereden omdat ik zo verliefd was [/offtopic]

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2009 05:20:23 ]
pi_70956050
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:16 schreef Brittie het volgende:

[..]

Well... dat ondeugende zit er nog steeds wel in hoor . Ik geniet van mijn rust als ze slaapt .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

die poef!!!!!

wat is ze lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')