quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:49 schreef innepin het volgende:
Binnenkort wel weer es nieuwe foto's en filmpjes... nu eerst even baby regelen.
Hier is bijna nooit met "officieel" speelgoed gespeeld. Daarentegen wel met (haar) elastiekjes, plastic rondjes van melkflessen, kartonnen dozen, tenen en haren van personeel, kerstballen kapotmaken,(ook een leuke, bereid je maar vast voor daaropquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:28 schreef Brittie het volgende:
En ze heeft speelgoed zat... zucht, katten![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:41 schreef huuphuup het volgende:
Innepin-update![]()
kreeg net een smsje:
Het schiet niet echt op, inleiden kan nog niet, gel doet niks. Wordt dus morgen op zn vroegst.
ze moet nu daar blijven vannacht en weet nog niet of D. bij haar mag blijven.
Arme meid
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:20 schreef Logician het volgende:
Oja en om even ontopic te blijven
Guus heeft niet meer gesproeit!!!
Ook maar via hier: gefeliciteerd Innepin!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:30 schreef Brittie het volgende:
Ik kom eventjes melden dat Joep er vanaf vandaag een huisgenootje bij heeft... want innepin heeft vandaag een dochtertje gekregen![]()
![]()
Van harte, en had natuurlijk al lang gespiekt in het OUD topicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:20 schreef innepin het volgende:
Hallo! Wat lief die felicitaties hier! Lekker ontopic ook![]()
![]()
Voor foto's van Willow moeten jullie maar naar OUD verkassen, hier gaat het om dit mormeltje, dat héél blij was toen we weer terugkwamen uit het ziekenhuis
[ afbeelding ]
Ohja en deze, kunstzinnig is ie he?![]()
[ afbeelding ]
* Logician slaps Brittie around fok! with a bepaalde dvdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:25 schreef Brittie het volgende:
Awww Joepje <3
Ik moet ook nog Joep én Teuntjefoto's doen! Komt binnenkort, pwomisssee.
Oh dat miste ik evenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:39 schreef Brittie het volgende:
Edit: Desunoto, ze zat in een tuigjekon geen kant op
Ja!!! Het gaat zo snel, niet normaal. Vandaag oproepje voor sterilisatie binnen gekregen!!quote:
Leuke witte pootjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef innepin het volgende:
Ja hoi, ik ben Joep, en ik ben al een hele grote rooie kater!
[ afbeelding ]
Mijn kat kreeg steeds meer een hangbuik toenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Logician het volgende:awwwwwwwww Arme Joep
![]()
Guus liep 4 dagen met de poten wijd hihi
Gaat het al een beetje beter met Joep?
mssn dat hij ff tijd nodig had om over twee dingen na te denkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef innepin het volgende:
Update: Ik heb 'm gevonden! Ik ging een rondje door de straat lopen en z'n naam roepen (hij reageert heel goed op z'n naam namelijk!) en hoorde ineens gemauw.. vanuit een garageArme jochie heeft 24 uur opgesloten gezeten in een garage... maar nu issie weer thuis
Ze ziet er echt supermooi uitquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:11 schreef Brittie het volgende:gezellie!
Nou met die bolle buikjes is het helemaal rechtgetrokken, alhoewel ik wel bang ben dat ze nu ze gesteriliseerd is mss wel veel aan gaat komen! Maar ik weeg dr eten wel netjes af dus hopelijk gaat het meevallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |