Hij zeg dat het hem niets kan schelenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je baas dat je van mij mag!
Het moet gewoon passen bij het figuur vind ik.. Mijn borsten zijn wel flink, maar 'men' vindt dat het past..quote:Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
grote tietenDat kan je ook overdrijven hoor, en dat is meer dan afstotelijk
[inkopper]Laat ons dat eens beoordelen als borstenkenners![/inkopper]quote:Op maandag 13 juli 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het moet gewoon passen bij het figuur vind ik.. Mijn borsten zijn wel flink, maar 'men' vindt dat het past..
Ik zal mijn tante eens schrijven of ze nog leeftquote:Op maandag 13 juli 2009 16:49 schreef MPG het volgende:
Pheno: Australische pinguïns krijgen bodyguards
De hoer!quote:
Had je maar in mijn fobo moeten kijken toen er nog een foto van in stondquote:Op maandag 13 juli 2009 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
[inkopper]Laat ons dat eens beoordelen als borstenkenners![/inkopper]
Dat kan ik niet ruiken dat mensen fotos verwijderenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Had je maar in mijn fobo moeten kijken toen er nog een foto van in stond
Nee. Komt door die bouwvakker die met zijn aarsgleuf voor me stond in het dorp. Traumatisch en zo.quote:
ze moeten wel passen bij het lichaamquote:Op maandag 13 juli 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het moet gewoon passen bij het figuur vind ik.. Mijn borsten zijn wel flink, maar 'men' vindt dat het past..
Dan moet je maar oude reacties lezenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken dat mensen fotos verwijderen
Nee, als je constant voorover gebogen loopt en omvalt door het gewicht ziet dat er niet uitquote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moeten wel passen bij het lichaam
super slank en dan met DD is ook geen porem
Oude reacties lezen? Ik ben geen MPGquote:Op maandag 13 juli 2009 16:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan moet je maar oude reacties lezenof...misschien wil ik ze wel mailen
als je lief bent
Mijn borsten zouden, voor mijn eigen gemak, best wat kleiner mogen. Maar ik vind ze wel mooiquote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moeten wel passen bij het lichaam
super slank en dan met DD is ook geen porem
Daaaaagquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:57 schreef Pheno het volgende:
Uhm, shit, ik wist dat ik wat vergeten was om te halen. Een cadeauDie staat nog thuis
Toch weer een paar sec overwerk, morgen weer compenseren!quote:
Het boeit hem toch niet, die is druk bezig om een huis te kopen, dus geld zou al goed zijn. Alle beetjes helpen voor de inboedel.quote:
Daarnaast zou jouw aanwezigheid toch belangrijker moeten zijn dan een kadoquote:Op maandag 13 juli 2009 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het boeit hem toch niet, die is druk bezig om een huis te kopen, dus geld zou al goed zijn. Alle beetjes helpen voor de inboedel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |