en hij stond daarna met zijn mond vol tandenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe dat laat me ergens aan denken:
Pre christmas feest bij GF..
alles dus versierd in kerstsfeer en boom in de zaak enzo
Komt een ouder koppel (echt mega lief en behulpzaam) ook ff bakkie koffie doen..
zegt de man tegen mij: och als ik wist dat mn kleine meid moest werken, had ik een cadeau meegenomen![]()
Waarop ik zei: Geeft niet, ga maar onder de boom liggen, ik pak je zo wel uit
o.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die strik die om mijn lichaam zat was niet het cadeau, dat was alleen de verpakking.
Dusquote:Yuri van Gelder betrapt op cocaïne
ARNHEM - Turner Yuri van Gelder is betrapt op het gebruik van cocaïne. Dat gebeurde vorige maand rond het Nederlands kampioenschap in Rotterdam, waar hij de titel pakte.
afbeelding vergroten Yuri van Gelder. FOTO ANP
Van Gelder (26) geeft toe dat hij cocaïne heeft gebruikt. ,,Oerstom,’’ zegt hij in een eerste reactie. Hij zegt veel spijt te hebben.
De 26-jarige Van Gelder, oud-wereldkampioen op het onderdeel ringen, is met onmiddellijke ingang voorlopig geschorst.
Het gebruik van cocaïne is voor een sporter niet strafbaar als dit uit recreatief oogpunt gebeurt en niet om prestaties te verbeteren.
Bedreiging? Chantage? Huren?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:41 schreef Muck het volgende:
Ik ben een kleine dikke tuinturf met een ochtendhumeur, hoe ben ik dan ooit aan de man gekomen?
De eerst volgende 'normale' burger die wordt gepakt zegt toch meteen sporter te zijn. Dan mag het wel namelijkquote:
de vraag was: wat maakt een vrouw sexy..quote:Op maandag 13 juli 2009 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat betekent alleen maar dat mannen en vrouwen de vraag anders begrijpen. Want voordat vrouwen een oordeel kunnen hebben over dingen als humor en intelligentie, besluiten ze toch eerst al of niet met iemand kennis te gaan maken. Op grond waarvan doen ze dat dan? Uiterlijke kenmerken. Dat is simpelweg de eerst beschikbare informatie om je vervolgstap op te baseren.
Je hebt zijn liefde gekocht met een grote mok koffie en een punt hysterische taart!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:41 schreef Muck het volgende:
Ik ben een kleine dikke tuinturf met een ochtendhumeur, hoe ben ik dan ooit aan de man gekomen?
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt zijn liefde gekocht met een grote pot koffie en een hysterische taart!
Nee. Dan wordt het erger: Dan hebben namelijk niet "mannen en vrouwen de vraag anders begrepen". Maar dan hebben vrouwen de vraag verkeerd begrepenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
de vraag was: wat maakt een vrouw sexy..
en voor de vrouwen dus: wat maakt een man sexy..
sorrie, was ik ff vergeten te melden... idd de vraagstelling doet veel
maar mijn punt blijft dan staan
dan heb ik dus alleen het roken als minpuntquote:Op maandag 13 juli 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan nog, ik val best op een lekker lijf en zo, maar ik knap onwijs af op vrouwen die roken of die niet netjes beschaafd zijn opgevoed. En TOCH vind ik jou best leuk
Lekker wiefkequote:
euhm humor maakt bij mij een man wel sexy jaquote:Op maandag 13 juli 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dan wordt het erger: Dan hebben namelijk niet "mannen en vrouwen de vraag anders begrepen". Maar dan hebben vrouwen de vraag verkeerd begrepen![]()
Intelligentie maakt een man sexy? Denk eens na zegDat is net zoiets als zeggen "groene jurken maken vrouwen lelijk". Het is niet alleen generaliserend en subjectief, het slaat gewoon helemaal nergens op.
Oh ehmm nou.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
euhm humor maakt bij mij een man wel sexy ja
echte domheid is voor mij een enorme afknapper...
dus ergens klopt het wel...
Bij een vrouw is echt dom soms wel makkelijk juistquote:Op maandag 13 juli 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm humor maakt bij mij een man wel sexy ja
echte domheid is voor mij een enorme afknapper...
dus ergens klopt het wel...
maar ik zie echt vaak dat een vrouw een man ineens interessanter vindt als blijkt dat ie hoog opgeleid isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een vrouw is echt dom soms wel makkelijk juist
Maar dan nog denk ik dat over het algemeen man en vrouw een gelijk 'niveau' moeten hebben.
Maar ik snap jouw punt wel en ik denk ook wel dat je voor een gedeelte gelijk hebt.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmm nou.
Dan zal het wel..
* Dr_Flash schouders ophaalt
een tokkie zal niet echt passen bij een snobquote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een vrouw is echt dom soms wel makkelijk juist
Maar dan nog denk ik dat over het algemeen man en vrouw een gelijk 'niveau' moeten hebben.
Tuurlijk is dat leuk. Maar gaat die man het op langere termijn uithouden met die vrouw? Of is dat een jaartje leuk als neukertje en dan een echt iemand?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar ik zie echt vaak dat een vrouw een man ineens interessanter vindt als blijkt dat ie hoog opgeleid is
ik erger me pas aan domheid als je geen normaal gesprek kunt voeren
als ze voor blond en grote tieten gaan welquote:Op maandag 13 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik snap jouw punt wel en ik denk ook wel dat je voor een gedeelte gelijk hebt.
Voor een man is sexy miss heel anders als voor een vrouw..
sexy = geil
miss denken de mannen uit dat onderzoek zo?
Shit, dan moet ik snel mijn scheermes gaan zoekenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een levensvragen hier ineens het lijkt wel R&P
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik snel mijn scheermes gaan zoeken
Net als veel te slank, waarbij je vanaf 100 meter afstand de ribben kunt tellenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
grote tietenDat kan je ook overdrijven hoor, en dat is meer dan afstotelijk
Ga maar snel krassenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik snel mijn scheermes gaan zoeken
Of ze squirt koffie.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt zijn liefde gekocht met een grote mok koffie en een punt hysterische taart!
Bah dat is ook smerig jaquote:Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als veel te slank, waarbij je vanaf 100 meter afstand de ribben kunt tellen.
Zeg maar tegen je baas dat je van mij mag!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:33 schreef JortK het volgende:
Ik wil naar huis.
de vlekken ...quote:
Hij zeg dat het hem niets kan schelenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je baas dat je van mij mag!
Het moet gewoon passen bij het figuur vind ik.. Mijn borsten zijn wel flink, maar 'men' vindt dat het past..quote:Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
grote tietenDat kan je ook overdrijven hoor, en dat is meer dan afstotelijk
[inkopper]Laat ons dat eens beoordelen als borstenkenners![/inkopper]quote:Op maandag 13 juli 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het moet gewoon passen bij het figuur vind ik.. Mijn borsten zijn wel flink, maar 'men' vindt dat het past..
Ik zal mijn tante eens schrijven of ze nog leeftquote:Op maandag 13 juli 2009 16:49 schreef MPG het volgende:
Pheno: Australische pinguïns krijgen bodyguards
De hoer!quote:
Had je maar in mijn fobo moeten kijken toen er nog een foto van in stondquote:Op maandag 13 juli 2009 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
[inkopper]Laat ons dat eens beoordelen als borstenkenners![/inkopper]
Dat kan ik niet ruiken dat mensen fotos verwijderenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Had je maar in mijn fobo moeten kijken toen er nog een foto van in stond
Nee. Komt door die bouwvakker die met zijn aarsgleuf voor me stond in het dorp. Traumatisch en zo.quote:
ze moeten wel passen bij het lichaamquote:Op maandag 13 juli 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het moet gewoon passen bij het figuur vind ik.. Mijn borsten zijn wel flink, maar 'men' vindt dat het past..
Dan moet je maar oude reacties lezenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken dat mensen fotos verwijderen
Nee, als je constant voorover gebogen loopt en omvalt door het gewicht ziet dat er niet uitquote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moeten wel passen bij het lichaam
super slank en dan met DD is ook geen porem
Oude reacties lezen? Ik ben geen MPGquote:Op maandag 13 juli 2009 16:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan moet je maar oude reacties lezenof...misschien wil ik ze wel mailen
als je lief bent
Mijn borsten zouden, voor mijn eigen gemak, best wat kleiner mogen. Maar ik vind ze wel mooiquote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze moeten wel passen bij het lichaam
super slank en dan met DD is ook geen porem
Daaaaagquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:57 schreef Pheno het volgende:
Uhm, shit, ik wist dat ik wat vergeten was om te halen. Een cadeauDie staat nog thuis
Toch weer een paar sec overwerk, morgen weer compenseren!quote:
Het boeit hem toch niet, die is druk bezig om een huis te kopen, dus geld zou al goed zijn. Alle beetjes helpen voor de inboedel.quote:
Daarnaast zou jouw aanwezigheid toch belangrijker moeten zijn dan een kadoquote:Op maandag 13 juli 2009 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het boeit hem toch niet, die is druk bezig om een huis te kopen, dus geld zou al goed zijn. Alle beetjes helpen voor de inboedel.
dat zijn meerdere vrouwen die zeggen dat ze wel iets kleiner mogen zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn borsten zouden, voor mijn eigen gemak, best wat kleiner mogen. Maar ik vind ze wel mooi
OAquote:
Kom, tijdrekken!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:09 schreef JortK het volgende:
Nog 21.
Gaat hij nu elke minuut die hij aftelt posten?quote:
Nee, dat heeft hij gescript. In PHPquote:Op maandag 13 juli 2009 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat hij nu elke minuut die hij aftelt posten?
Nog 11 uur en 48 minuten!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:26 schreef Nijns het volgende:
nog 4 minuten!
quote:
Niet voor de huig of het middenoor?quote:De Nea vibrator is een luxe vibrator speciaal voor stimulatie van de clitoris.
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Niet voor de huig of het middenoor?
Je moet dan ook naar huis?!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef Pheno het volgende:
Buzzer, eer-ik, cali, Dreamer en Klonk zijn wel ernstige verzakers ja.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrolijke-frits, sander170, KG, es70...
quote:
quote:
Ha, skileraar geworden!?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Iemand koffie?
Neh, cateraarquote:
KanisGunnik is thuisgeblevenquote:
Ik gokte eropquote:
Forum Opties | |
---|---|