maar ik zie echt vaak dat een vrouw een man ineens interessanter vindt als blijkt dat ie hoog opgeleid isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een vrouw is echt dom soms wel makkelijk juist
Maar dan nog denk ik dat over het algemeen man en vrouw een gelijk 'niveau' moeten hebben.
Maar ik snap jouw punt wel en ik denk ook wel dat je voor een gedeelte gelijk hebt.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmm nou.
Dan zal het wel..
* Dr_Flash schouders ophaalt
een tokkie zal niet echt passen bij een snobquote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een vrouw is echt dom soms wel makkelijk juist
Maar dan nog denk ik dat over het algemeen man en vrouw een gelijk 'niveau' moeten hebben.
Tuurlijk is dat leuk. Maar gaat die man het op langere termijn uithouden met die vrouw? Of is dat een jaartje leuk als neukertje en dan een echt iemand?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar ik zie echt vaak dat een vrouw een man ineens interessanter vindt als blijkt dat ie hoog opgeleid is
ik erger me pas aan domheid als je geen normaal gesprek kunt voeren
als ze voor blond en grote tieten gaan welquote:Op maandag 13 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik snap jouw punt wel en ik denk ook wel dat je voor een gedeelte gelijk hebt.
Voor een man is sexy miss heel anders als voor een vrouw..
sexy = geil
miss denken de mannen uit dat onderzoek zo?
Shit, dan moet ik snel mijn scheermes gaan zoekenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een levensvragen hier ineens het lijkt wel R&P
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik snel mijn scheermes gaan zoeken
Net als veel te slank, waarbij je vanaf 100 meter afstand de ribben kunt tellenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
grote tietenDat kan je ook overdrijven hoor, en dat is meer dan afstotelijk
Ga maar snel krassenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik snel mijn scheermes gaan zoeken
Of ze squirt koffie.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt zijn liefde gekocht met een grote mok koffie en een punt hysterische taart!
Bah dat is ook smerig jaquote:Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als veel te slank, waarbij je vanaf 100 meter afstand de ribben kunt tellen.
Zeg maar tegen je baas dat je van mij mag!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:33 schreef JortK het volgende:
Ik wil naar huis.
de vlekken ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |