abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70972087
Nazipraktijken:
Systematisch een volk bij elkaar drijven in ghetto's --> later deporteren te werk stellen inhumane experimenten mee uitvoeren en vergassen.
enz.

Obama:
Ethanasie toestaan als hierover een weloverwogen overweging is gemaakt door de pateient en overwogen is door een commissie om te beoordelen of er sprake is van uitzichtloos leiden.

Hmm ja ik zie overeenkomst.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_70972181
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef switchboy het volgende:
Nazipraktijken:
Systematisch een volk bij elkaar drijven in ghetto's --> later deporteren te werk stellen inhumane experimenten mee uitvoeren en vergassen.
enz.

Obama:
Ethanasie toestaan als hierover een weloverwogen overweging is gemaakt door de pateient en overwogen is door een commissie om te beoordelen of er sprake is van uitzichtloos leiden.

Hmm ja ik zie overeenkomst.
Ik heb het niet over deze situatie maar hoe de staatsinrichting verandert. Van vrije markt kapitalisme naar corporatisme = fascisme. Maar is offtopic.
pi_70972586
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik heb het niet over deze situatie maar hoe de staatsinrichting verandert. Van vrije markt kapitalisme naar corporatisme = fascisme. Maar is offtopic.
Valt ook wel weer mee, in europa hebben we al veel meer marktconrole dorr de overheid dan in de VS.
Het is zelf zo dat de centarle bank daar niet in overheidshanden is. Er kan wel wat meer overhiedscontrole komen daat. Daar is helemaal niets mis mee.

en om nou overheidsingrijpen in de vrije markt te gaan vergelijken met een naziregime slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_70973647
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Je zou de politiek in moeten gaan.
Jij hebt gelijk dat Obama geen engel is. Echter, het ontbreekt jou aan relativeringsvermogen. Jij zoekt in al zijn besluiten en uitspraken segmenten die aansluiten op jouw, nogal verontrustende, christelijke kijk op onze wereld. Ik ben mij er terdege van mijn bewust dat politic liegen en bedriegen, maar Obama nou volledig af te branden als zijnde evil, gaat mij te ver.

Ali, jij ziet wat je wil zien. Want het is niet alleen dat jij vermoedt dat de voorspellingen uit de bijbel uitkomen. Het is vooral dat jij wil dat ze uitkomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:51:40 #125
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70975901
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk dat Obama geen engel is. Echter, het ontbreekt jou aan relativeringsvermogen. Jij zoekt in al zijn besluiten en uitspraken segmenten die aansluiten op jouw, nogal verontrustende, christelijke kijk op onze wereld. Ik ben mij er terdege van mijn bewust dat politic liegen en bedriegen, maar Obama nou volledig af te branden als zijnde evil, gaat mij te ver.

Ali, jij ziet wat je wil zien. Want het is niet alleen dat jij vermoedt dat de voorspellingen uit de bijbel uitkomen. Het is vooral dat jij wil dat ze uitkomen.
Los van de Bijbel is het een charismatisch enge vent.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70976308
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:03 schreef switchboy het volgende:

[..]

Valt ook wel weer mee, in europa hebben we al veel meer marktconrole dorr de overheid dan in de VS.
Het is zelf zo dat de centarle bank daar niet in overheidshanden is. Er kan wel wat meer overhiedscontrole komen daat. Daar is helemaal niets mis mee.
Ja en dat is illegaal. De FED is een overtreding van de grondwet. Als men daar de wet niet had gebroken zodat de geldpers niet in handen was van privebankiers, was er nu niet meer controle nodig.
quote:
en om nou overheidsingrijpen in de vrije markt te gaan vergelijken met een naziregime slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Dat bedoel ik ook niet. Maar wanneer overheid bedrijfsleven overneemt of andersom, is dat corporatisme.
pi_70979918
Bezem er doorheen gehaald.

Ali; er was niks mis met die post, behalve dat het jou persoonlijk raakte.
pi_70980036
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:41 schreef ToT het volgende:
Bezem er doorheen gehaald.

Ali; er was niks mis met die post, behalve dat het jou persoonlijk raakte.
Ik word niet persoonlijk geraakt door een internet post.
Hij sloeg alleen nergens op voor dit topic aangezien er geen bijbeltext in staat. Ben je dat niet met me eens?

[ Bericht 6% gewijzigd door Ali_Kannibali op 14-07-2009 20:49:16 ]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:48:20 #129
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70980195
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat het zulke enorme onzin is
Maar ja, leven met een doel dat je overal een complot of samenzwering achter moet zoeken tot je jezelf van ellende maar ophangt.
niet overal, op basis waarvan trek je die conclusie?
En waarom is het onzin, heb je tegenbewijzen dan?
even de obama deception kijken dan?

http://video.google.com/videoplay?docid=7886780711843120756

[ Bericht 14% gewijzigd door THEFXR op 14-07-2009 20:54:49 ]
pi_70980448
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik word niet persoonlijk geraakt door een internet post.
Hij sloeg alleen nergens op voor dit topic aangezien er geen bijbeltext in staat. Ben je dat niet met me eens?
Het is gewoon een conclusie die hij trekt, en die ik ook trek. Ik vind het wel relevant. Het is idd wel een beetje op de man af, maar jouw opmerking over dat-ie de politiek in zou moeten gaan heeft natuurlijk ook een bepaalde lading he.

Wie kaatst......
pi_70981078
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Heb je heel Ecoscience gelezen? Hij is niet de enige auteur he. Weet je uberhaupt wat Ecoscience moet voorstellen?
Was mijn antw nou goed of fout ? Zou jij hem anders zelf (neem aan dat jij het wel helemaal gelezen hebt) ff kunnen beantwoorden ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_70981341
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is gewoon een conclusie die hij trekt, en die ik ook trek. Ik vind het wel relevant. Het is idd wel een beetje op de man af, maar jouw opmerking over dat-ie de politiek in zou moeten gaan heeft natuurlijk ook een bepaalde lading he.

Wie kaatst......
Mod, KoosVogels is niet Dragorius.
pi_70981634
Maar hij reageert er wel op. Verdere discussie hierover in het feedback topic.
pi_70983345
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Los van de Bijbel is het een charismatisch enge vent.
Daar heb jij dan weer gelijk in. Ik vind het echter een verademing na Bush. Tevens heb ik hem nog niet op heel vreemde besluiten kunnen betrappen. Ik weet dat er wel een en ander gepost wordt in BNW mbt tot dubieuze besluitvorming, maar goed het blijft BNW.

Overigens had ik bijbelteksten uit mn vorige post, gericht aan jou, moeten laten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:46:08 #135
52357 Lambiekje
pi_70986271
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar heb jij dan weer gelijk in. Ik vind het echter een verademing na Bush. Tevens heb ik hem nog niet op heel vreemde besluiten kunnen betrappen. Ik weet dat er wel een en ander gepost wordt in BNW mbt tot dubieuze besluitvorming, maar goed het blijft BNW.

Overigens had ik bijbelteksten uit mn vorige post, gericht aan jou, moeten laten.
Heeft men Obama Deception gezien?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70992691
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb jij wel eens buiten het internet gekeken voor informatie?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:21:48 #137
52357 Lambiekje
pi_70993451
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Heb jij wel eens buiten het internet gekeken voor informatie?
jij wil er echt niet aan hè dat politici in het grondbeginsel intens FOUTE mensen zijn.
pi_70993772
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij wil er echt niet aan hè dat politici in het grondbeginsel intens FOUTE mensen zijn.
In het grondbeginsel nog wel Dus zelfs die partijen als de SP of die politici die een NWO willen "ontmantelen"? Generaliseren noemt men dat.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70993895
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet zonder enige vorm van bewijs nee, het zijn wel mensen, met alle tekortkomingen die eenieder heeft, maar waarom zijn politici dan zo fout volgens jou? Jij denkt dat er bij de installatie van een nieuw kabinet een sinistere vertegenwoordiger van de NWO/Bilderberg hotels aan de deur v/d 2e kamer staat, met de gegevens van een kaaiman spaarrekening per minister?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_70994502
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zal me zo wagen aan dit epos vol foute effecten van bijna 2 uur
Wat ik al heb gezien (over een brandalarm in een hotel) doet mijn ogen alweer jeuken
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')