abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70965049
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

omnipresent in meerdere dimensies.
Je ziet jezelf als een goddelijke entiteit in verschillende dimensies tegelijk?
Omnipresent betekent > overal aanwezig
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:58:17 #102
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_70965628
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

omnipresent in meerdere dimensies.
Wat is omnipresent in meerdere dimensies?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_70965966
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:58 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat is omnipresent in meerdere dimensies?
omnipresent = overal aanwezig (zo wordt bijv. God omschreven, als overal tegelijk aanwezig)
meerdere dimensies = meerdere dimensies

Lambiekje heeft een god-complex?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:15:23 #104
235357 TitusPullo
pi_70966219
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

omnipresent = overal aanwezig (zo wordt bijv. God omschreven, als overal tegelijk aanwezig)
meerdere dimensies = meerdere dimensies

Lambiekje heeft een god-complex?
Ja, ik begreep de woorden wel, maar als antwoord op mijn vraag is het een grammaticaal raadsel.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_70966258
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, ik begreep de woorden wel, maar als antwoord op mijn vraag is het een grammaticaal raadsel.
Had je iets anders verwacht dan een cryptisch antwoord? Hij komt nooit met echte steekhoudende antwoorden.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:28:27 #106
235357 TitusPullo
pi_70966722
Ik had wel minstens ''PUNT!'' verwacht.
pi_70968170
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Obama slechter en zieker dan dat monster? Misschien moet je wat vaker naar buiten en met de mensen praten

Ik vind dat echt een grove belediging, naar die man (Obama) en zijn gedachtegoed. Hij is juist die frisse wind in de Amerikaanse politiek. En uiteraard moet de politiek wel bij het euthanasie-vraagstuk betrokken zijn omdat dit altijd gevoelig ligt bij de bevolking. Er zijn zat mensen tegen, en daarom moet de politiek een statement innemen en ook regulering in de wet regelen. Anders krijg je anarchie en dan gaat je land naar de kloten, basisprincipelen van het bestuur van een land.
Je zou de politiek in moeten gaan.
pi_70969221
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wie weet he?
Mr. Prolapse 2009
pi_70969285
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:34 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wie weet he?
Mijn excuses voor de persoonlijke aard van de vraag, maar je zou me willen vertellen hoe oud je bent?
pi_70969307
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Mijn excuses voor de persoonlijke aard van de vraag, maar je zou me willen vertellen hoe oud je bent?
Is niet relevant, en ik ga geen verdere persoonlijke info prijsgeven hier.
Mr. Prolapse 2009
pi_70970377
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Is niet relevant, en ik ga geen verdere persoonlijke info prijsgeven hier.
No offence, maar je bent bang volgens mij. Waar ben je eigenlijk bang voor?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70970666
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Heeft niks met bang te maken maar ik heb geen zin om dit soort zaken in dit soort discussies te mengen. En dat mijn leeftijd belangrijk zou zijn om "een beeld te vormen van mijn visie" impliceert alleen maar een kinderachtig soort discussie. Dan ben ik te oud om de nieuwe media te volgen of te jong om alles in perspectief te zien. Daar doe ik niet aan mee.
Mr. Prolapse 2009
pi_70970834
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Heeft niks met bang te maken maar ik heb geen zin om dit soort zaken in dit soort discussies te mengen. En dat mijn leeftijd belangrijk zou zijn om "een beeld te vormen van mijn visie" impliceert alleen maar een kinderachtig soort discussie. Dan ben ik te oud om de nieuwe media te volgen of te jong om alles in perspectief te zien. Daar doe ik niet aan mee.
Punt is dat je een erg naieve en ongeinformeerde indruk op me maakt, en het erop lijkt dat je vooral tegen het algemene geluid in wil gaan. Dat geeft me het idee dat je redelijk jong bent. Daar zal ik je niet op beoordelen, maar ik zou me wel beter kunnen verplaatsen in de dingen die je zegt, die voor mij af en toe bijna onvoorstelbaar zijn.
pi_70971065
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Punt is dat je een erg naieve en ongeinformeerde indruk op me maakt, en het erop lijkt dat je vooral tegen het algemene geluid in wil gaan. Dat geeft me het idee dat je redelijk jong bent. Daar zal ik je niet op beoordelen, maar ik zou me wel beter kunnen verplaatsen in de dingen die je zegt, die voor mij af en toe bijna onvoorstelbaar zijn.
Nee, vergeleken met jouw wereldbeeld kom ik "ongeinformeerd" over. Jammer genoeg is dat niet zo, en is dit geen vreemde materie voor mij.
Tegen het algemene geluid ingaan is ook onzin, het algemene geluid is juist de support voor Obama. Ik ben blij dat hij in een conservatief land als de VS euthanasie wil legaliseren. Dat dit filmpje verkeerd wordt geinterpreteerd door het suggestieve taalgebruik van de 'interviewer' is gewoonweg heel erg jammer.
Mr. Prolapse 2009
pi_70971364
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, vergeleken met jouw wereldbeeld kom ik "ongeinformeerd" over. Jammer genoeg is dat niet zo, en is dit geen vreemde materie voor mij.
Ik ben niet overtuigd.
quote:
Tegen het algemene geluid ingaan is ook onzin, het algemene geluid is juist de support voor Obama.
Ik bedoel het algemene geluid in dit subforum.
quote:
Ik ben blij dat hij in een conservatief land als de VS euthanasie wil legaliseren. Dat dit filmpje verkeerd wordt geinterpreteerd door het suggestieve taalgebruik van de 'interviewer' is gewoonweg heel erg jammer. De VS is in rap tempo aan het veranderen in een fascistische dictatuur.
Ik weet niet of het 100% klopt wat de interviewer zegt, maar dat er nazi praktijken in de VS bezig zijn is wel duidelijk. Het zou me dus niet verbazen als het wel allemaal waar is.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:29:28 #116
235357 TitusPullo
pi_70971430
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Punt is dat je een erg naieve en ongeinformeerde indruk op me maakt,
Teken dat ie in ieder geval goed bij zinnen is.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat stokpaardje mocht inderdaad wel weer eens van stal worden gehaald.
pi_70971498
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Ik weet niet of het 100% klopt wat de interviewer zegt, maar dat er nazi praktijken in de VS bezig zijn is wel duidelijk. Het zou me dus niet verbazen als het wel allemaal waar is.
Nazipraktijken
Inderdaad, de trein met mensen die afgevoerd moeten worden staat al klaar, de segregatie is al begonnen en de vele kunstschatten zijn al ingevorderd
Mr. Prolapse 2009
pi_70971582
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nazipraktijken
Inderdaad, de trein met mensen die afgevoerd moeten worden staat al klaar, de segregatie is al begonnen en de vele kunstschatten zijn al ingevorderd
Vrolijk door blijven lachen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:44:27 #119
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70971992
De grootste grap is dat de 2e wereldoorlog er een is die zich zo kan herhalen.
Hoevaak hebben we sinds 9/11 al niet de spanning gevoelt en gehoord op de radio en televisie?

Nu nog steeds met het hele midden-oosten gebeuren.. Israel/Iran.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:46:34 #120
235357 TitusPullo
pi_70972067
Sinds 11 september 2001 is er geen dreiging geweest die ook maar enigzins vergelijkbaar is met die van de Tweede Wereldoorlog.
pi_70972087
Nazipraktijken:
Systematisch een volk bij elkaar drijven in ghetto's --> later deporteren te werk stellen inhumane experimenten mee uitvoeren en vergassen.
enz.

Obama:
Ethanasie toestaan als hierover een weloverwogen overweging is gemaakt door de pateient en overwogen is door een commissie om te beoordelen of er sprake is van uitzichtloos leiden.

Hmm ja ik zie overeenkomst.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_70972181
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef switchboy het volgende:
Nazipraktijken:
Systematisch een volk bij elkaar drijven in ghetto's --> later deporteren te werk stellen inhumane experimenten mee uitvoeren en vergassen.
enz.

Obama:
Ethanasie toestaan als hierover een weloverwogen overweging is gemaakt door de pateient en overwogen is door een commissie om te beoordelen of er sprake is van uitzichtloos leiden.

Hmm ja ik zie overeenkomst.
Ik heb het niet over deze situatie maar hoe de staatsinrichting verandert. Van vrije markt kapitalisme naar corporatisme = fascisme. Maar is offtopic.
pi_70972586
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik heb het niet over deze situatie maar hoe de staatsinrichting verandert. Van vrije markt kapitalisme naar corporatisme = fascisme. Maar is offtopic.
Valt ook wel weer mee, in europa hebben we al veel meer marktconrole dorr de overheid dan in de VS.
Het is zelf zo dat de centarle bank daar niet in overheidshanden is. Er kan wel wat meer overhiedscontrole komen daat. Daar is helemaal niets mis mee.

en om nou overheidsingrijpen in de vrije markt te gaan vergelijken met een naziregime slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_70973647
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk dat Obama geen engel is. Echter, het ontbreekt jou aan relativeringsvermogen. Jij zoekt in al zijn besluiten en uitspraken segmenten die aansluiten op jouw, nogal verontrustende, christelijke kijk op onze wereld. Ik ben mij er terdege van mijn bewust dat politic liegen en bedriegen, maar Obama nou volledig af te branden als zijnde evil, gaat mij te ver.

Ali, jij ziet wat je wil zien. Want het is niet alleen dat jij vermoedt dat de voorspellingen uit de bijbel uitkomen. Het is vooral dat jij wil dat ze uitkomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:51:40 #125
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70975901
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk dat Obama geen engel is. Echter, het ontbreekt jou aan relativeringsvermogen. Jij zoekt in al zijn besluiten en uitspraken segmenten die aansluiten op jouw, nogal verontrustende, christelijke kijk op onze wereld. Ik ben mij er terdege van mijn bewust dat politic liegen en bedriegen, maar Obama nou volledig af te branden als zijnde evil, gaat mij te ver.

Ali, jij ziet wat je wil zien. Want het is niet alleen dat jij vermoedt dat de voorspellingen uit de bijbel uitkomen. Het is vooral dat jij wil dat ze uitkomen.
Los van de Bijbel is het een charismatisch enge vent.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')