Nope dat is het niet. Thanks!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
Help dit meisje, en stem even! (10 seconden werk)
Is dat de bedoeling? Ik weet het niet, dus ik post het hier maar even.
Top, opgelost dan toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
Remlof heeft achter reactie gegeven op mijn vraag, en dit is zijn antwoord (met toestemming crosspost hie):
[..]
[..]
[..]
Ergo: mijn excuses, ik heb de modlijn verkeerd geïnterpreteerd en te rigoureus gemod. In ieder geval voor wat betreft de OP en de eerste linkpost van Loveless.
Voor wat betreft de tweede linkpost, die is wel terecht geedit en genote, waar we het reeds over eens waren.
Ik zal je eerste note deleten loveless, met excuses. De tweede laat ik dus staan![]()
De edits in het topic laat ik voor wat ze zijn, daar het topic nu toch gesloten is. Lijkt me dus geen probleem!.
Excuses ook aanvaard.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Top, opgelost dan toch.
Sportief dat je het meld en uiteraard zijn je excuses geaccepteerd.
Mijn excuses voor meteen de Hupt-crap erbij te slepenHet kwam gewoon echt over als persoonlijke aanval, en zoals Onze Grote Leidster ooit al bemerkte, ik kan nogal giftig zijn als ik denk dat me onrecht aangedaan word (zie sig
)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
Remlof heeft achter reactie gegeven op mijn vraag, en dit is zijn antwoord (met toestemming crosspost hie):
[..]
[..]
[..]
Ergo: mijn excuses, ik heb de modlijn verkeerd geïnterpreteerd en te rigoureus gemod.
Thanks!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Brief ontvangen met raar adres
Spammert
en ook thanks. LIjkt me niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:58 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Serieus, complimenten. Ik heb zelden een mod zulke dingen zien toegeven.goed bezig Brand
En toch vind ik het tof van jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
en ook thanks. LIjkt me niet meer dan normaal.
Eerwaarde HW heeft het al gerocheldquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:34 schreef MPG het volgende:
[KSC #1508] Lekker koffiedik kijken
TS faalt. Mag het #1508 worden, a.u.b.?
thanksquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef BrandX het volgende:
Dan zou het meer zin hebben, maar Skiet opende het duidelijk met een trollerige achtergrond, helemaal gezien zijn posts daarna in het Beschrijf de Nederlander topic. Vanwaar het nu direct weer zo'n topic niet zo'n strak plan is.
Verder staat voldoende uitleg in de sluitpost van het Marokkanen-topic lijkt mij.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
Mag deze dicht: [RLS SC #320] For old times sake
Ik had volstrekt onrechtmatig een nieuwe geopend
Edit: Al gedaan door PietjePuk! Supersnel, thnx
tnxquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:29 schreef cherrycoke het volgende:
De meest irritante reclame? spam in topic
jij bent een kloon van TS?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Vriendelijk verzoek om topics niet te sluiten als ze ook naar een ander subform gekicked kunnen worden. Nu zit ik met een hele lange post die ik niet kwijt kan.
ging hier over: Wiskundige dimensies?
I know, maar ik vind het wel vermakelijk eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
zielige en huilende politie mensen (zelf zo gemaakt ?)
Ging al nergens over, maar nu helemaal niet meer. Ja het gaat over het feit of TS dom is of niet. Maar ik denk dat dat niet echt een discussie waard is aangezien het antwoord redelijk voor de hand ligt
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het wel vermakelijk eigenlijk.
-Bierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef BrandX het volgende:
[..]ik ook. Backfiretopic en vermakelijk leesvoer in een. Wat wil je nog meer
m'kayquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef Klonk het volgende:
over het hoofd gezien, topic gesloten en ff achter de schermen melding van gemaakt
pam pam POEMM...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Klonk het volgende:
die zien we nooit meer terug (op het juiste melodietje)
Deze poll maken-site wordt het meest gebruikt op FOK!quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef r3gi3boy het volgende:
kan iemand ff een linkje plaatsen naar waar uitgelegd wordt hoe ik een pol maak hier op fok?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarmee je de kinderen zwakke genen meegeeft en hun jeugd verpest. Homo's en lesbo's kinderen laten krijgen moet verboden worden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Nou en? We kunnen nog steeds wel een wekelijkse lynchpartij organiseren om fags te verdelgen.
Ik vind die eerste niet zo erg eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vast een enorme huilie enzo, maar dit gaat me toch wel een beetje ver in een GC topic. Het is hier geen ONZ, toch?
[..]
[..]
ja, ik las de eerste en dacht.... randje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind die eerste niet zo erg eigenlijk?Ongenuanceerd, natuurlijk. Maar zijn mening schijnbaar
Die tweede slaat nergens op. En overigens vind ik homosexualiteit geen afwijking (als hetero-zijnde). Maar bij een topic met die stelling kan je er natuurlijk wél op rekenen dat er mensen zijn die dat wel vinden...
Dat weet ik dus niet, we wachten het even af dusquote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Je gaat toch serieus niet menen dat OP VOORHAND tegenwoordig dat soort topics al worden gedelete he...
Zeker een bekende van de een of andere FA ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |