abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 16:59:27 #251
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_70905736
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn genoeg andere partijen die een realistisch alternatief bieden voor de problematiek.
Janou, want de PvdA belooft al 30 jaar beterschap, maar deze ronde gaan ze er echt wat aan doen!

Maar dat er in jouw optiek hoegenaamd geen problemen zijn, zeker geen problemen die een uitzonderlijke aanpak rechtvaardigen, goes without saying

We zitten gewoon allemaal een beetje te zeiken, weet je

In ander nieuws van de dag, staat Gekke Geertje in de polls weer onveranderd bovenaan

Gek is dat toch joh
  zondag 12 juli 2009 @ 16:59:47 #252
188345 Py
op zich
pi_70905745
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:47 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Okee, vraagje terug: denk jij dat WIlders dat allemaal op kan lossen? Waar we hier in Amsterdam het meeste last van hebben zijn jongens van tussen de 14 en pak 'm beet 20 jaar die helemaal losgeslagen zijn. Die jongens zijn hier geboren en kun je niet uitzetten, dubbel paspoort of niet. Het enige dat daartegen helpt is een fatsoenlijke opleiding en een fatsoenlijke baan voor degenen die nog willen en kunnen aanpassen en keiharde repressie voor de hardleerse types... Doe je goed, dan krijg je goed, doe je kwaad, dan krijg je kwaad. Dat idee...
[..]
Het gaat mij niet om de persoon Wilders. Het beeld is er nu dat Wilders De Verlosser kan worden. En dat komt doordat hij een soort van martelaar van het vrije woord is geworden. Na de dood op Fortuyn en van Gogh, de vlucht van Hirsi Ali en het monddood maken van columnisten en cartoonisten, is hij degene die de vrijheid van meningsuiting lijkt bevrijd te hebben van de verstikking van 'links'. Er was een eng sfeertje aan het ontstaan waarin mensen ten onrechte voor racist werden uitgemaakt als ze voorzichtig kritiek hadden op bepaalde aspecten van de islam.
Dat links hem is gaan demoniseren heeft zijn status als martelaar van het vrije woord alleen maar vergroot. Ik denk dat dat het belangrijkste aspect is aan Wilders' populariteit.
In 1x alle criminelen uit je land schoppen is de makkelijkste oplossing om daarna met het welwillende deel van de samenleving gezellig verder te gaan. Maar dat werkt niet in een humanistisch rechtssysteem. Wat is de oplossing? Dan moet je eerst de problematiek exact weten. En volgens mij zitten we nog in de fase dat we de werkelijke oorzaken nog niet duidelijk genoeg benoemen.
quote:
Tsja, de gemiddelde Algerijn in Frankrijk weet zich ook niet te gedragen. Paps heeft er een kast van een huis, een bedrijf en is er een gerespeerd burger. Je leven is wat je er van maakt. Je kunt niemand buiten jezelf de schuld geven als je faalt.
[..]
Die kracht is maar weinigen gegeven. De meesten zoeken de schuld buiten zichzelf.
quote:
Ach, ik zie er dagelijks genoeg... 't is maar net waar je kijkt..
Op straat hè
pi_70905795
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Mutant01 het volgende:

Het heeft er heel veel mee te maken, dergelijke toon zullen de regels hebben onder Wilders. Non-vrijheid - 2e rangs behandeling, als hij daar zo op geilt moet hij het zelf weten.

poeh poeh poeh...grote woorden hoor. Je gaat er al vanuit dat Wilders de grote roerganger van Nederland wordt? Die kamer en kabinet ontmantelt en een dictatuur neerzet? Aan de leiband van Israël (dan hebben we die ook weer gehad) alle moslims de zee in jaagt? Kom zeg, zo'n vaart zal het niet lopen...
pi_70905825
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Janou, want de PvdA belooft al 30 jaar beterschap, maar deze ronde gaan ze er echt wat aan doen!

Maar dat er in jouw optiek hoegenaamd geen problemen zijn, zeker geen problemen die een uitzonderlijke aanpak rechtvaardigen, goes without saying

We zitten gewoon allemaal een beetje te zeiken, weet je

In ander nieuws van de dag, staat Gekke Geertje in de polls weer onveranderd bovenaan

Gek is dat toch joh
Joh, de enige partijen in ons politieke bestel zijn de PVDA en de PVV. Allahmemaggies zeg.

Oh mijn optiek is nu ineens dat er "hoegenaamd geen problemen zijn". Stroman.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70905882
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

poeh poeh poeh...grote woorden hoor. Je gaat er al vanuit dat Wilders de grote roerganger van Nederland wordt? Die kamer en kabinet ontmantelt en een dictatuur neerzet? Aan de leiband van Israël (dan hebben we die ook weer gehad) alle moslims de zee in jaagt? Kom zeg, zo'n vaart zal het niet lopen...
Nee precies, die afwachtende houding, pas als het daadwerkelijk allemaal er van komt en het land ten onder gaat, daar hebben we wat aan toch? Je weet NU wat zijn ideeën zijn en dat zou genoeg moeten zijn om te moeten weten dat je een dergelijk figuur nimmer aan de macht wil hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70905923
Alsof ook alleen Wilders zich verzet tegen de Elite. De Linksche Elite in de vorm van Guusje Nadorst is zo spreekwoordelijk blind dat ze alleen Wilders ziet en daaruit concludeert dat de Elite "goed" is.

Dat ze zelf 30 jaar geleden nog alles deed wat de Elite verboden had en maagdenhuizen bezette, kraakte en zich verzette tegen de verstikkende invloed van de conservatieve gristenen in Nederland, is ze zeker even vergeten. Nu zelf deel uitmakend van een nieuwe, islamknuffelende, elite en dan moeten ineens alle tegenstanders die zich terecht tegen die elite verzetten hun smoel houden?

Geloofwaardig, Guusje.

NOT.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70905939
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, maar daarvoor moet je je vader vragen hoe de situatie tussen Marokkanen en Algerijnen over het algemeen is.
quote:
Zaterdag ging de Marokkaans-Algerijnse grens voor het eerst in vijftien jaar open. En na een uur ging hij weer dicht
Ah, zo erg dus.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 12 juli 2009 @ 17:05:48 #258
6484 ExTec
pi_70905940
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wederom bezig met verbloemen?
Wat verbloemen?

Je bedoeld dat ik niet meega in je wensdromen dat al die arme mohammedanen toch vooral zielig & slachtoffer zijn?
quote:
...gericht op totale vernietiging van de multiculturele samenleving.
En jij gelooft echt dat er buiten de grachtengordel mensen warmlopen voor de 'multiculturele samenleving'?

Zoals je ongetwijfeld bekend is, heeft NL een rijke geschiedenis mbt migranten opnemen.

Maar pas met de komst van ladingen moslims werd de "multiculti samenleving" uitgevonden. En vanzelfsprekend wil jij dat helemaal niet weten, maar voor heel veel NL is "multiculti" synoniem aan het importeren van simpel volk, en een overheid die immer klaar staat om wantoestanden te vergoeilijken, en te buigen voor gezuig uit extreem-islamitsche hoek.

Je krijgt al jaren geen handen meer op elkaar, met het schetsen van mooie vergezichten over onze "multiculti" samenlezing.

Tragisch, hoe jij dit stukje aansluiting in de maatschappij totaal mist. Is GL niks voor jou? Daar zijn ze net zo wereldvreemd.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:07:17 #259
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70905976
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een onderbouwde nazivergelijking is niets mis mee.
En jij denkt niet dat een afgestudeerd en gepromoveerd historicus betere onderbouwde vergelijkingen kan maken dan een omhooggevallen MBO'ertje dat zijn hele werkzame leven al in de Tweede Kamer zit (over aan het pluche vastgebakken zitten gesproken)?
quote:
De koran en Mein Kampf zijn inderdaad heel wel vergelijkbaar. Allebei bagger geschreven haatboekjes.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 12 juli 2009 @ 17:07:22 #260
6484 ExTec
pi_70905980
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Joh, de enige partijen in ons politieke bestel zijn de PVDA en de PVV. Allahmemaggies zeg.
Hey, leermomentje voor mij:

Doe eens noemen die partijen anders dan de PvdA die 'realistische oplossingen hebben'?
  zondag 12 juli 2009 @ 17:07:33 #261
188345 Py
op zich
pi_70905990
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens dat het zo'n vaart niet zal lopen. Maar een deel van de bevolking ziet hem als een soort verlosser. En dat is een beetje eng, vind ik.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:08:06 #262
104871 remlof
Europees federalist
pi_70906005
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef ExTec het volgende:
En jij gelooft echt dat er buiten de grachtengordel mensen warmlopen voor de 'multiculturele samenleving'?
Ja hoor, hier bijvoorbeeld een arnhemmer uit Klarendal, één van de "prachtwijken" van Vogelaar

Het percentage moslims in mijn wijk zal ver boven de 30% liggen, maar ik heb geen problemen met ze. Misschien is dat moeilijk voorstelbaar als je maar twee marokkanen in de week ziet, maar het is echt zo.
pi_70906014
Thomas von der Dunk . Die wereldvreemde leernicht en Israëlhater vindt het verbieden van positieve discriminatie al 'racisme'.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_70906041
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:04 schreef Mutant01 het volgende:

Nee precies, die afwachtende houding, pas als het daadwerkelijk allemaal er van komt en het land ten onder gaat, daar hebben we wat aan toch? Je weet NU wat zijn ideeën zijn en dat zou genoeg moeten zijn om te moeten weten dat je een dergelijk figuur nimmer aan de macht wil hebben.

Pssst, voor een heleboel mensen ís dit land al ten onder aan het gaan.... Wilders mag het licht uitdoen wat hen betreft.

Ik zou zo graag zien dat partijen als D'66 en de VVD hun tanden/hersenen/ballen iets meer zouden laten zien. Ik denk dat het gros van de Wildersstemmers echt wel weet dat hij een pannekoek is.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:09:50 #265
6484 ExTec
pi_70906057
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Ah, zo erg dus.
Nee nee nee nee, fout,

Je had moeten komen met die rassenrellen in Parijs zoveel jaar terug. Daar was de 'blanke fransman' immers dader.

Jij komt met iets waar de 'bruine medemens' 'dader' is, en dat was niet de bedoeling
pi_70906064
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En jij denkt niet dat een afgestudeerd en gepromoveerd historicus betere onderbouwde vergelijkingen kan maken dan een omhooggevallen MBO'ertje dat zijn hele werkzame leven al in de Tweede Kamer zit (over aan het pluche vastgebakken zitten gesproken)?
Ik beoordeel Th. von der Dunk niet op zijn papiertjes of titels. Alsof intelligente mensen geen domme dingen kunnen zeggen en mensen met alleen lagere school geen slimme.

Je hoeft geen Wildersfan te zijn om je tegen de Elite te verzetten. Dat vergeet Ongelovige Thomas. Hij ziet Wilders, Pavlov, Slecht, Elite, Goed.
quote:

Er zijn genoeg overeenkomsten. Ook genoeg verschillen, maar dat heb je nou eenmaal met vergelijkingen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_70906104
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Pssst, voor een heleboel mensen ís dit land al ten onder aan het gaan.... Wilders mag het licht uitdoen wat hen betreft.

Ik zou zo graag zien dat partijen als D'66 en de VVD hun tanden/hersenen/ballen iets meer zouden laten zien. Ik denk dat het gros van de Wildersstemmers echt wel weet dat hij een pannekoek is.
D66 wint doordat steeds meer mensen prikken door de retoriek van Wilders en ze zien dat hij de huidige samenleving wil doen ontploffen. Het is in mijn ogen ook de enige partij die juist haar tanden laat zien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70906106
Het werd tijd. Het is altijd een beetje beschamend om te zien hoe alle partijen 'in discussie' willen met Wilders, om maar niet politiek correct gevonden te worden. Dan staan ze daar in de kamer, tegenover een Wilders die een tirade houdt over de kunstmaffia, de grachtengordel, de linkse elite, linkse hobbies, etc. Vervolgens scheldt hij nog een paar mensen uit voor landverrader of lafaard. En dat was dan de 'discussie'. Lekker negeren, hij kan toch nooit normaal doen. Zelfs als hij een keer een punt heeft weet hij het zo in het extreme door te trekken dat het weer belachelijk wordt.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_70906116
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja hoor, hier bijvoorbeeld een arnhemmer uit Klarendal, één van de "prachtwijken" van Vogelaar

Het percentage moslims in mijn wijk zal ver boven de 30% liggen, maar ik heb geen problemen met ze. Misschien is dat moeilijk voorstelbaar als je maar twee marokkanen in de week ziet, maar het is echt zo.
Dus als je zelf geen persoonlijk last ondervindt van Marokkaans straattuig, bestaat het eigenlijk niet?

Wat zeiken die wijven dan over menstruatiepijnen? Heb er nooit last van.

pi_70906123
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee nee nee nee, fout,

Je had moeten komen met die rassenrellen in Parijs zoveel jaar terug. Daar was de 'blanke fransman' immers dader.

Jij komt met iets waar de 'bruine medemens' 'dader' is, en dat was niet de bedoeling
Volgens mij begrijp jij totaal niet waar de quote van Paddy over gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70906144
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus als je zelf geen persoonlijk last ondervindt van Marokkaans straattuig, bestaat het eigenlijk niet?

Dus als je zelf wel persoonlijk last ondervindt van Marokkaans straattuig, moet je de PVV stemmen. Wat is dat nou voor manier van post interpreteren?

Allah Al Watan Al Malik
pi_70906239
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus als je zelf wel persoonlijk last ondervindt van Marokkaans straattuig, moet je de PVV stemmen.

Het gaat niet om de PVV, het gaat niet om Wilders.

Dat is precies de fout die Th. en ook D66 maken. Het gaat om een algemeen probleem binnen de Nederlandse samenleving dat al sinds Fortuyn gestalte gegeven wordt. En de Linksche Elite maar wegkijken, wegdraaien en ontkennen.

Dat is exact het jammere aan die clown van Wilders. Hij draait de gezonde, valide islamkritiek de nek om met zijn koranverboden, burqaverboden en domme uitspraken over tientallen miljoenen criminele moslims.

Hij heeft ook goede punten, maar die worden volledig ondergesneeuwd door het gelul.

Doe dan liever een Dedecker in Vlaanderen. Die man is veel beheerster en heeft goede oplossingen.

zondag 12 juli 2009 @ 17:15:35 #273
6484 ExTec
pi_70906247
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Ah, duidelijk, 'jij' hebt geen problemen, dus waarom zouden 'anderen' problemen hebben? Jij hebt ze toch ook niet?
  zondag 12 juli 2009 @ 17:15:36 #274
168739 Red_85
'echt wel'
pi_70906249
Geweldig stukje.
Laat goed zien hoe bang de linksen zijn op het rechtse tegengewicht en het laat ook goed zien hoe dom die mensen zijn omdat ze het gewoon nog steeds niet door hebben. Luisteren en je matigen. Geldt voor beide kanten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 12 juli 2009 @ 17:16:26 #275
6484 ExTec
pi_70906281
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij totaal niet waar de quote van Paddy over gaat.
That's hard to miss.

Iets over een grens overgang die voor een uur openging.
pi_70906289
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom zeikt het volk en heeft de linkse elite gelijk. Je kunt het ook andersom zeggen.

Het dedain druipt van deze opinie af en van democratie heeft men blijkbaar ook geen kaas gegeten.
Het beste argument tegen democratie is een gesprek met de gemiddelde kiezer. Deze uitspraak gaat zeker op voor de meeste Wilders-kiezers.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_70906318
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het gaat niet om de PVV, het gaat niet om Wilders.

Dat is precies de fout die Th. en ook D66 maken. Het gaat om een algemeen probleem binnen de Nederlandse samenleving dat al sinds Fortuyn gestalte gegeven wordt. En de Linksche Elite maar wegkijken, wegdraaien en ontkennen.

Dat is exact het jammere aan die clown van Wilders. Hij draait de gezonde, valide islamkritiek de nek om met zijn koranverboden, burqaverboden en domme uitspraken over tientallen miljoenen criminele moslims.

Hij heeft ook goede punten, maar die worden volledig ondergesneeuwd door het gelul.

Doe dan liever een Dedecker in Vlaanderen. Die man is veel beheerster en heeft goede oplossingen.
Je reageert alleen op Remlof die slechts stelt dat hij niet tegen de multiculturele samenleving is en dat hij zelf persoonlijk geen nare ervaringen heeft gehad. Nergens heeft hij gezegd dat er in het geheel geen problemen zijn.

En ik ben het met je eens als je het hebt over Dedecker.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70906338
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

That's hard to miss.

Iets over een grens overgang die voor een uur openging.
En waarom? En hoezo? Precies ja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70906413
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het beste argument tegen democratie is een gesprek met de gemiddelde kiezer. Deze uitspraak gaat zeker op voor de meeste Wilders-kiezers.
Elitair gelul van een misantroop.

De "gemiddelde" kiezer weet heel wel wat er speelt in de samenleving. Vaak veel beter dan afstandelijke politici die vergaderen over de toegestane kromheid van bananen.

zondag 12 juli 2009 @ 17:21:22 #280
6484 ExTec
pi_70906450
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En waarom? En hoezo? Precies ja.
Dat weet ik niet, vind ik ook niet boeiend. Ik interreseer me maar matigjes voor 3de wereld landen

Maar daarom zei ik toch ook dat paddy het verkeerd had?

Hij moest met de rassenrellen in frankrijk komen! Dat bedoelde jij toch?
pi_70906460
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:07 schreef Py het volgende:

Ben ik het mee eens dat het zo'n vaart niet zal lopen. Maar een deel van de bevolking ziet hem als een soort verlosser. En dat is een beetje eng, vind ik.
Dat is waarom ik vroeg of je dacht dat WIlders de oplossing biedt. Want inderdaad, een hoop mensen lijken dat wel te denken en die zullen stevig teleurgesteld zijn als ze er achter komen dat hij ook maar gewoon een politicus is die zegt wat zijn doelgroep horen wil. Alle angstzaaierij van bepaalde mensen ten spijt, vreet ik mijn schoenen op als hij inderdaad de nieuwe Mussolini blijkt.
quote:

D66 wint doordat steeds meer mensen prikken door de retoriek van Wilders en ze zien dat hij de huidige samenleving wil doen ontploffen. Het is in mijn ogen ook de enige partij die juist haar tanden laat zien.
Inderdaad is van alle gevestigde partijen D'66 de enige die een beetje terugblaft. Ere wie ere toekomt. Pechtold maakt zich er echter wel vaak erg makkelijk vanaf. Als ik de partijprogramma's doorkijk, dan ligt D'66 het meest op mijn koers. Ik denk wel dat D'66 de komende verkiezingen een flinke klap gaat uitdelen aan de linkerzijde van de VVD en de rechterzijde van de PVDA. En dan maar zien wat ze er mee gaan doen, maar dat is koffiedik kijken
  zondag 12 juli 2009 @ 17:23:43 #282
6484 ExTec
pi_70906530
quote:

[..]

Voor jou een vrij veilige keuze hoor.

Ze stemmen vrijwel zonder uitzondering met de PvdA mee, dus een stem op D66 brengt die immer prettige hand boven je hoofd niet in gevaar

Maar was dat die partij, die 'realistische oplossingen' had?
pi_70906537
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Elitair gelul van een misantroop.

De "gemiddelde" kiezer weet heel wel wat er speelt in de samenleving. Vaak veel beter dan afstandelijke politici die vergaderen over de toegestane kromheid van bananen.
Weet men dan ook dat Wilders geen doorgerekende plannen heeft die zijn goedgekeurd door de Rekenkamer zoals een eerdere user al zei?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_70906640
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Weet men dan ook dat Wilders geen doorgerekende plannen heeft die zijn goedgekeurd door de Rekenkamer zoals een eerdere user al zei?
- dat is niet van belang. Goede plannen zijn te verwezenlijken, mits je de juiste weg kiest
- de Rekenkamer "keurt niet goed", maar "rekent door". U is een intelligent, verheven lid van de o zo geweldige Elite? Die tegenover het domme volk staat?

Fortuyns ideeen waren zo goed omdat hij veel partijen aanviel op hun eigen partijprogramma, wat ze niet uitvoerden, en omdat hij bestaande plannen drastisch simplificeerde. Er is altijd een beweging die tegen simpel is, omdat dat nooit goed kan zijn. Gecompliceerd klinkt namelijk veel geleerder.

Kijk es naar de voetballerij. Simpel voetbal werkt beter dan ingewikkeld. Dat is met politiek niet anders.

zondag 12 juli 2009 @ 17:28:20 #285
6484 ExTec
pi_70906684
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

OMG dude

Je moet wat minder meegaan met de "Wij van WC eend" factor die in DH de norm is.

Het zegt niets namelijk, zoiets als de Rekenkamer is defacto een handige tool, maar het wordt niet bevolkt door ambstdragers, maar door ambtenaren.

Never nooit niet je oren laten hangen naar dat soort clubjes.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 17:28:33 #286
137949 Disana
pi_70906692
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef ExTec het volgende:

Jazeker. Ondergetekende, die naar de Syrische snack/shoarmazaak gaat en daar een praatje maakt met Mohammed, Servokroatische buren heeft en om de hoek Somalische, Surinaamse en Turkse buren, is er helemaal voor.

Diversiteit waarderen staat niet gelijk aan criminaliteit van een kleine groep ontkennen, hoe graag je mensen dat ook in de mond legt.
pi_70906702
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, vind ik ook niet boeiend. Ik interreseer me maar matigjes voor 3de wereld landen

Maar daarom zei ik toch ook dat paddy het verkeerd had?

Hij moest met de rassenrellen in frankrijk komen! Dat bedoelde jij toch?
Nee. Dat bedoel ik dus, je hebt geen idee waar andere mensen het over hebben, poneert stromannen als de neten. Je bent niet echt in vorm vandaag he. Ow, en Paddy is een zij en ze kwam met het juiste voorbeeld.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 12 juli 2009 @ 17:28:48 #288
188345 Py
op zich
pi_70906704
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat is waarom ik vroeg of je dacht dat WIlders de oplossing biedt. Want inderdaad, een hoop mensen lijken dat wel te denken en die zullen stevig teleurgesteld zijn als ze er achter komen dat hij ook maar gewoon een politicus is die zegt wat zijn doelgroep horen wil. Alle angstzaaierij van bepaalde mensen ten spijt, vreet ik mijn schoenen op als hij inderdaad de nieuwe Mussolini blijkt.
[..]
Ik kan het alleen maar met je eens zijn.
quote:
Inderdaad is van alle gevestigde partijen D'66 de enige die een beetje terugblaft. Ere wie ere toekomt. Pechtold maakt zich er echter wel vaak erg makkelijk vanaf. Als ik de partijprogramma's doorkijk, dan ligt D'66 het meest op mijn koers. Ik denk wel dat D'66 de komende verkiezingen een flinke klap gaat uitdelen aan de linkerzijde van de VVD en de rechterzijde van de PVDA. En dan maar zien wat ze er mee gaan doen, maar dat is koffiedik kijken
Daar twijfel ik aan als de dingen doorgaan zoals ze nu gaan. De andere partijen zullen niet gemakkelijk stemmen van Wilders afsnoepen. Helemaal niet als straks het proces tegen Wilders op gang komt.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:29:39 #289
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70906737
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

OMG dude

Je moet wat minder meegaan met de "Wij van WC eend" factor die in DH de norm is.

Het zegt niets namelijk, zoiets als de Rekenkamer is defacto een handige tool, maar het wordt niet bevolkt door ambstdragers, maar door ambtenaren.

Het is een samenzwering daar bij die Rekenkamer, nietwaar?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70906744
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

OMG dude

Ook dat. Dat argument was ik nog vergeten, dank je.

pi_70906763
Ik denk dat het heel weinig zin heeft.
pi_70906782
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:29 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Geloof jij de CIA die een rapport opstelt waarin ze zeggen dat er geen martelingen plaatsvonden in Guantanamo Bay?

Nou dan.

zondag 12 juli 2009 @ 17:33:21 #293
104871 remlof
Europees federalist
pi_70906852
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet bestaat, ik reageerde op jouw post waarin je stelt dat mensen die pro multiculturele samenleving zijn alleen in de Grachtengordel en in het Gooi zouden wonen.
De problemen die er zijn moeten wel degelijk aangepakt worden, maar niet op de manier die Wilders voorstaat, want dat verergert die problemen alleen maar mijns inziens.
quote:
Daar heb ik inderdaad meer last van dan van marokkaans straattuig
pi_70906886
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet bestaat, ik reageerde op jouw post waarin je stelt dat mensen die pro multiculturele samenleving zijn alleen in de Grachtengordel en in het Gooi zouden wonen.
De problemen die er zijn moeten wel degelijk aangepakt worden, maar niet op de manier die Wilders voorstaat, want dat verergert die problemen alleen maar mijns inziens.
[..]

Daar heb ik inderdaad meer last van dan van marokkaans straattuig
Psst, dat was ExTec.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70906890
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:28 schreef Py het volgende:

Daar twijfel ik aan als de dingen doorgaan zoals ze nu gaan. De andere partijen zullen niet gemakkelijk stemmen van Wilders afsnoepen. Helemaal niet als straks het proces tegen Wilders op gang komt.
Als the powers that be een beetje snugger zijn, dan zorgen ze ervoor dat dat proces met een sisser afloopt. Een veroordeling is het beste dat Wilders kan overkomen.
pi_70906908
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Als the powers that be een beetje snugger zijn, dan zorgen ze ervoor dat dat proces met een sisser afloopt. Een veroordeling is het beste dat Wilders kan overkomen.
Kom nu zeg, een beetje de rechtspraak chanteren.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 12 juli 2009 @ 17:35:58 #297
6484 ExTec
pi_70906939
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Jazeker. Ondergetekende, die naar de Syrische snack/shoarmazaak gaat en daar een praatje maakt met Mohammed, Servokroatische buren heeft en om de hoek Somalische, Surinaamse en Turkse buren, is er helemaal voor.
Dat is de ass-end van de multiculti samenleving. Dat namelijk reduceren tot een setje maaltijden. Mensen die daarmee komen hebben doorgaans helemaal geen argumenten waarom e.e.a. 'goed' dan wel 'slecht' is.

Op macro niveau staat de teller bijna exclusief op "slecht". Het heeft bakken met geld gekost, NL was beter af geweest zonder het migratie circus.

Maar doe 'mohammed' de groeten, als je weer 'shoarma' haalt.

En het laatste wat je zegt heb ik niet gesteld, en ga ik dus ook niet legitimeren met een antwoord.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:37:08 #298
188345 Py
op zich
pi_70906972
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nou nee, ze hebben A gezegd ...nu moet (B) gewoon de rechtsgang zijn beloop krijgen.
  zondag 12 juli 2009 @ 17:38:02 #299
6484 ExTec
pi_70906997
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:29 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Nope, dat bestrijkt feitelijk het fenomeen dat ambtsdrager vaker de vervelende neiging hebben om zich op den duur min of meer op te gaan stellen als ambtenaren. En zo is het systeem niet bedoeld.

Maar dat gaat allemaal jou petje te boven, institutioneel heb je nu eenmaal niet gek veel ervaring met democratie
pi_70907031
Woosh, en nog een sterke ad hominem.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')