Janou, want de PvdA belooft al 30 jaar beterschap, maar deze ronde gaan ze er echt wat aan doen!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn genoeg andere partijen die een realistisch alternatief bieden voor de problematiek.
Het gaat mij niet om de persoon Wilders. Het beeld is er nu dat Wilders De Verlosser kan worden. En dat komt doordat hij een soort van martelaar van het vrije woord is geworden. Na de dood op Fortuyn en van Gogh, de vlucht van Hirsi Ali en het monddood maken van columnisten en cartoonisten, is hij degene die de vrijheid van meningsuiting lijkt bevrijd te hebben van de verstikking van 'links'. Er was een eng sfeertje aan het ontstaan waarin mensen ten onrechte voor racist werden uitgemaakt als ze voorzichtig kritiek hadden op bepaalde aspecten van de islam.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:47 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Okee, vraagje terug: denk jij dat WIlders dat allemaal op kan lossen? Waar we hier in Amsterdam het meeste last van hebben zijn jongens van tussen de 14 en pak 'm beet 20 jaar die helemaal losgeslagen zijn. Die jongens zijn hier geboren en kun je niet uitzetten, dubbel paspoort of niet. Het enige dat daartegen helpt is een fatsoenlijke opleiding en een fatsoenlijke baan voor degenen die nog willen en kunnen aanpassen en keiharde repressie voor de hardleerse types... Doe je goed, dan krijg je goed, doe je kwaad, dan krijg je kwaad. Dat idee...
[..]
Die kracht is maar weinigen gegeven. De meesten zoeken de schuld buiten zichzelf.quote:Tsja, de gemiddelde Algerijn in Frankrijk weet zich ook niet te gedragen. Paps heeft er een kast van een huis, een bedrijf en is er een gerespeerd burger. Je leven is wat je er van maakt. Je kunt niemand buiten jezelf de schuld geven als je faalt.
[..]
Op straat hèquote:Ach, ik zie er dagelijks genoeg... 't is maar net waar je kijkt..
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
Het heeft er heel veel mee te maken, dergelijke toon zullen de regels hebben onder Wilders. Non-vrijheid - 2e rangs behandeling, als hij daar zo op geilt moet hij het zelf weten.
Joh, de enige partijen in ons politieke bestel zijn de PVDA en de PVV. Allahmemaggies zeg.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Janou, want de PvdA belooft al 30 jaar beterschap, maar deze ronde gaan ze er echt wat aan doen!
Maar dat er in jouw optiek hoegenaamd geen problemen zijn, zeker geen problemen die een uitzonderlijke aanpak rechtvaardigen, goes without saying
We zitten gewoon allemaal een beetje te zeiken, weet je
In ander nieuws van de dag, staat Gekke Geertje in de polls weer onveranderd bovenaan
Gek is dat toch joh
Nee precies, die afwachtende houding, pas als het daadwerkelijk allemaal er van komt en het land ten onder gaat, daar hebben we wat aan toch? Je weet NU wat zijn ideeën zijn en dat zou genoeg moeten zijn om te moeten weten dat je een dergelijk figuur nimmer aan de macht wil hebben.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
poeh poeh poeh...grote woorden hoor. Je gaat er al vanuit dat Wilders de grote roerganger van Nederland wordt? Die kamer en kabinet ontmantelt en een dictatuur neerzet? Aan de leiband van Israël (dan hebben we die ook weer gehad) alle moslims de zee in jaagt? Kom zeg, zo'n vaart zal het niet lopen...
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar daarvoor moet je je vader vragen hoe de situatie tussen Marokkanen en Algerijnen over het algemeen is.
Ah, zo erg dus.quote:Zaterdag ging de Marokkaans-Algerijnse grens voor het eerst in vijftien jaar open. En na een uur ging hij weer dicht
Wat verbloemen?quote:
quote:...gericht op totale vernietiging van de multiculturele samenleving.
En jij denkt niet dat een afgestudeerd en gepromoveerd historicus betere onderbouwde vergelijkingen kan maken dan een omhooggevallen MBO'ertje dat zijn hele werkzame leven al in de Tweede Kamer zit (over aan het pluche vastgebakken zitten gesproken)?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een onderbouwde nazivergelijking is niets mis mee.
quote:De koran en Mein Kampf zijn inderdaad heel wel vergelijkbaar. Allebei bagger geschreven haatboekjes.
Hey, leermomentje voor mij:quote:Op zondag 12 juli 2009 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Joh, de enige partijen in ons politieke bestel zijn de PVDA en de PVV. Allahmemaggies zeg.
Ben ik het mee eens dat het zo'n vaart niet zal lopen. Maar een deel van de bevolking ziet hem als een soort verlosser. En dat is een beetje eng, vind ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
poeh poeh poeh...grote woorden hoor. Je gaat er al vanuit dat Wilders de grote roerganger van Nederland wordt? Die kamer en kabinet ontmantelt en een dictatuur neerzet? Aan de leiband van Israël (dan hebben we die ook weer gehad) alle moslims de zee in jaagt? Kom zeg, zo'n vaart zal het niet lopen...
Ja hoor, hier bijvoorbeeld een arnhemmer uit Klarendal, één van de "prachtwijken" van Vogelaarquote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef ExTec het volgende:
En jij gelooft echt dat er buiten de grachtengordel mensen warmlopen voor de 'multiculturele samenleving'?
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
Nee precies, die afwachtende houding, pas als het daadwerkelijk allemaal er van komt en het land ten onder gaat, daar hebben we wat aan toch? Je weet NU wat zijn ideeën zijn en dat zou genoeg moeten zijn om te moeten weten dat je een dergelijk figuur nimmer aan de macht wil hebben.
Nee nee nee nee, fout,quote:
Ik beoordeel Th. von der Dunk niet op zijn papiertjes of titels. Alsof intelligente mensen geen domme dingen kunnen zeggen en mensen met alleen lagere school geen slimme.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat een afgestudeerd en gepromoveerd historicus betere onderbouwde vergelijkingen kan maken dan een omhooggevallen MBO'ertje dat zijn hele werkzame leven al in de Tweede Kamer zit (over aan het pluche vastgebakken zitten gesproken)?
Er zijn genoeg overeenkomsten. Ook genoeg verschillen, maar dat heb je nou eenmaal met vergelijkingen.quote:
D66 wint doordat steeds meer mensen prikken door de retoriek van Wilders en ze zien dat hij de huidige samenleving wil doen ontploffen. Het is in mijn ogen ook de enige partij die juist haar tanden laat zien.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Pssst, voor een heleboel mensen ís dit land al ten onder aan het gaan.... Wilders mag het licht uitdoen wat hen betreft.
Ik zou zo graag zien dat partijen als D'66 en de VVD hun tanden/hersenen/ballen iets meer zouden laten zien. Ik denk dat het gros van de Wildersstemmers echt wel weet dat hij een pannekoek is.
Dus als je zelf geen persoonlijk last ondervindt van Marokkaans straattuig, bestaat het eigenlijk niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, hier bijvoorbeeld een arnhemmer uit Klarendal, één van de "prachtwijken" van Vogelaar
Het percentage moslims in mijn wijk zal ver boven de 30% liggen, maar ik heb geen problemen met ze. Misschien is dat moeilijk voorstelbaar als je maar twee marokkanen in de week ziet, maar het is echt zo.
Volgens mij begrijp jij totaal niet waar de quote van Paddy over gaat.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, fout,
Je had moeten komen met die rassenrellen in Parijs zoveel jaar terug. Daar was de 'blanke fransman' immers dader.
Jij komt met iets waar de 'bruine medemens' 'dader' is, en dat was niet de bedoeling
Dus als je zelf wel persoonlijk last ondervindt van Marokkaans straattuig, moet je de PVV stemmen. Wat is dat nou voor manier van post interpreteren?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus als je zelf geen persoonlijk last ondervindt van Marokkaans straattuig, bestaat het eigenlijk niet?
Wat zeiken die wijven dan over menstruatiepijnen? Heb er nooit last van.
Het gaat niet om de PVV, het gaat niet om Wilders.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus als je zelf wel persoonlijk last ondervindt van Marokkaans straattuig, moet je de PVV stemmen.
Ah, duidelijk, 'jij' hebt geen problemen, dus waarom zouden 'anderen' problemen hebben? Jij hebt ze toch ook niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, hier bijvoorbeeld een arnhemmer uit Klarendal, één van de "prachtwijken" van Vogelaar
Het percentage moslims in mijn wijk zal ver boven de 30% liggen, maar ik heb geen problemen met ze. Misschien is dat moeilijk voorstelbaar als je maar twee marokkanen in de week ziet, maar het is echt zo.
That's hard to miss.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij totaal niet waar de quote van Paddy over gaat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |