Die tweede foto.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:38 schreef gers het volgende:
kadotje voor fascination![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
h[ [url=ttp://content2.totallycrap.com/content2009/galleries/com_ana_beatriz_barros_GQ_magazine/04.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij dacht dat het tijd werd voor een kwaliteitspost?
Ik nog veel gayerquote:
Wie, wat, waar, hoequote:
Kewl, heb je foto's?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Wie, wat, waar, hoe? De kamer? Ja!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
en wat is Pink Floyd toch genialeeeee muziek![]()
![]()
![]()
Je vader heeft gokschulden?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:40 schreef Devvie het volgende:
Wij staan per 1oktober misschien op straat![]()
Ons nieuwe huis wordt op z'n vroegst het eerste kwartaal van 2010 opgeleverd, maar vandaag kwam iemand voor ons huidige huis kijken.. hij was vet enthousiast enzo, en hij had zijn eigen huis per 1oktober2009 verkocht..
Komt mijn vader "Ja ehh.. als je nu betaalt zijn we er morgen uit"
![]()
![]()
Ik voorspel 6 donkere maanden
[ afbeelding ]
Nee, hij is bang dat als hij deze kans niet aangrijpt hij geen nieuwe/betere kans krijgt binnen nu en 6maandenquote:
Dat snap ik op zich wel in deze tijd..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, hij is bang dat als hij deze kans niet aangrijpt hij geen nieuwe/betere kans krijgt binnen nu en 6maanden
Media Markt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond het best okee.
Tot ik ELKE DAG KEIHARD 5 keer dezelfde DVD moest aanhoren.
WEKENLANG
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel in deze tijd..
Wil ie tijdelijk huren dan ofzo?
stacaravanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik hoop het
geen zin om 6maanden bij opa en oma te gaan wonen of in een stacaravan te gaan zitten op een camping/vakantiepark
Beter overwinteren in oostenrijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stacaravan
Hele winter koud en hele wintervakantie
Blijkbaar was het wederzijds als je er maar een paar weken hebt gewerkt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was verschrikkelijk kan ik je vertellen
Het was mijn exquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Blijkbaar was het wederzijds als je er maar een paar weken hebt gewerkt? [ afbeelding ]
Oh, ik was nog wel zo trots op mijn goede gok.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was mijn ex
Niet de mediamarkt
Wie niet..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in Sinterklaas
Ja, sorry, als je er niet op was doorgegaan, zou ik je in de waan hebben gelatenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, ik was nog wel zo trots op mijn goede gok.
*Zet Pink Floyd op*quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sorry, als je er niet op was doorgegaan, zou ik je in de waan hebben gelaten
Dit was erger, want ik vroeg hem het niet zo vaak te draaienen hij deed t toch
Ons huis was vorig jaar binnen 4 weken verkocht, ook totaal onverwacht eigenlijk. Toen heb ik anderhalve maand bij opa en oma moeten wonenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik hoop het
geen zin om 6maanden bij opa en oma te gaan wonen of in een stacaravan te gaan zitten op een camping/vakantiepark
Is het niet zo dat je in een relatiecrisis twee uitersten hebt waar je zin in hebt,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
Pffff. Nou ik ga weer eens, een vriendin troosten die in een relatiecrisis zit.. Heb ik zelf niet eens een relatie, zit ik toch aaaltijd met de gevolgen van relaties
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:12 schreef Siniti het volgende:
Wat is dit nou weer, een seal of ontopic worthiness op MIJN topic!?!?
Films nuanceren
IQM, je bent een ziener!
1-0 gewonnen van den dungen die 3de klasse speeltquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heeft top (whehehe ik zei top) Oss verloren?
Den Dungenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:56 schreef gers het volgende:
[..]
1-0 gewonnen van den dungen die 3de klasse speelt
zullen we maar niet doenquote:
goed ideequote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:40 schreef Siniti het volgende:
En een grote vlag van top als achtergrond op je mobieltje?
En een beschermhoesje in de top kleueren?
ik kan ook zo'n jamba ding erop pleurenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hmm, dan kan je wel overal fappen.
Goed plan
boh gek doe die door de kleren heenkijker dan kan je allemaal meisjes in ondergoed zienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:44 schreef gers het volgende:
[..]
ik kan ook zo'n jamba ding erop pleuren
werkt dat echtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
boh gek doe die door de kleren heenkijker dan kan je allemaal meisjes in ondergoed zien
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:47 schreef gers het volgende:
[..]
werkt dat echt![]()
die ga ik dan gebruiken op de meet kan ik bt weer naakt zien
wie?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
Bwehehehe, Creedence Clearwater Revival is koning om op de gitaar te spelen.
CCR is sowieso koningquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
Bwehehehe, Creedence Clearwater Revival is koning om op de gitaar te spelen.
Oew, goeie plaatquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:58 schreef Siniti het volgende:
Trouwens is de originele versie van I Put A Spell On You echt door een held gezongen, of meer geschreeuwd
hihi nu weet ik waor bp woontquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Dance Valley viert 15-jarig jubileum
En ik maar denken waar dat kankerlawaai vandaan kwam.![]()
Ik was het heul vergeten.
quote:
DE TERINGquote:
awhquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, pestherrie van dat dans vallei.
Vlakbij Zaandam.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
BP die woont toch ergens in Zaandam, die mayonaise-dorp ?
quote:
Zou het?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:57 schreef gers het volgende:
bp woont waarschijnlijk waor dance vallei is
gotickquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vlakbij Zaandam.
Dit vraagt om serieuze maatregelen. Versterker aan en Metallica even in de playlist zetten.
denk hetquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vlakbij Zaandam.
Dit vraagt om serieuze maatregelen. Versterker aan en Metallica even in de playlist zetten.
Doe dan iets als Cock And Ball Torturequote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vlakbij Zaandam.
dat lijkt me echt kutquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
Ik heb medelijden met hem.... naast Dance Valley wonen....... als het nou Graspop of Rock Werchter was..
het was wel de bomb in groep 5quote:
In het noorden van het land wonen er zoveel, en in de grote steden als Den Bosch, Utrecht enzulks... woonde ik maar in die regioquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
dat lijkt me echt kut![]()
hoewel er dan wel veel emosletjes in het dorp zijn
nooit van me leven dat ik in 073 wil wonenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
In het noorden van het land wonen er zoveel, en in de grote steden als Den Bosch, Utrecht enzulks... woonde ik maar in die regio
Nee liever in Oss jeweetzellufquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:04 schreef gers het volgende:
[..]
nooit van me leven dat ik in 073 wil wonen
preciesquote:
alleen bij bar juliaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
Gers, komt u wel eens in het dorp Nuland ?
Dat zou baas zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
Ik heb medelijden met hem.... naast Dance Valley wonen....... als het nou Graspop of Rock Werchter was..
Live Tylerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
http://images.google.co.uk/images?hl=en&q=liv%20tyler&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
[ afbeelding ]
Livquote:
quote:
OVER LIV MAAK JE GEEN TYPO'Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
OVER LIV MAAK JE GEEN TYPO'SJE BENT GEWOON EEN NOOB!
Krijg aids kuthomo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:10 schreef gers het volgende:
doe mij maar die snol uit harry potter ondanks dat ze stevig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emma Watsonquote:Op zondag 12 juli 2009 00:10 schreef gers het volgende:
LOLOLOL en jij natuurlijk zo helemaal bang "omg hij gaat mijn fiets spelen bel de brandweer!" maar hij was eigenlijk heel aardigquote:Op zondag 12 juli 2009 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
LOLOLOLOLOLOL ik was net op de fiets, komt er zo'n man uit de bosjes rennen die voor m'n fiets gaat staan. Dus ik zo ":o![]()
![]()
![]()
" en die man zo 'Hee weet jij hoelaat de bus komt?"
Mijn fiets was niet de grootste angst. Ik was meer bang dat hij mijn arme sterretje zou gaan uitrekkenquote:Op zondag 12 juli 2009 00:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
LOLOLOL en jij natuurlijk zo helemaal bang "omg hij gaat mijn fiets spelen bel de brandweer!" maar hij was eigenlijk heel aardig![]()
![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Op die foto is ze anders alles behalve schattig
DAT ZIET ERUIT ALS EEN ERG LIEF MEISJE ZEG!!! VROLIJK OOK!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 00:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon Ginny Wemel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Antichrist.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon Ginny Wemel![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
LOLOLOLOLOLOL ik was net op de fiets, komt er zo'n man uit de bosjes rennen die voor m'n fiets gaat staan. Dus ik zo ":o![]()
![]()
![]()
" en die man zo 'Hee weet jij hoelaat de bus komt?"
wquote:Op zondag 12 juli 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
En dat terwijl ze er nog best goed uitziet als e een beetje normaal uit ziet
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
En dat terwijl ze er nog best goed uitziet als e een beetje normaal uit ziet
Is het niet normaal dat poesjes zich aangetrokken voelen tot stekkers ?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
godskolere deze poes blijft naar mijn uiterst gevoelige stroomkabel van mijn beeldscherm toespringen zodat mijn beeldscherm om de zoveel minuten zwart valt
Nee ze kan daar geen stroomstoot krijgen, maar ik gooi der nu gewoon elke keer 3 meter mijn bed op als ze dichtbij komtquote:Op zondag 12 juli 2009 00:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is het niet normaal dat poesjes zich aangetrokken voelen tot stekkers ?![]()
Maar jah, gewoon afwachten tot ze eens een flinke opflikker van die kabel krijgt, dan doet ze het niet zo gauw meer
Geef dat beest dan een keer wat te eten.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee ze kan daar geen stroomstoot krijgen, maar ik gooi der nu gewoon elke keer 3 meter mijn bed op als ze dichtbij komt
Ze heeft al 2 keer zoveel gehad als normaalquote:Op zondag 12 juli 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geef dat beest dan een keer wat te eten.
Speelgoedmuis, bakje melk.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 keer zoveel gehad als normaal
Ze heeft een heel arsenaal aan speeltjes en wij doen niet aan melk maar water, maar ze is nu al aant slapenquote:
falertquote:Op zondag 12 juli 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
Wehehehe ik moest net hard niezen en nu is mijn beeldscherm helemaal nat
Gore beestenquote:
Ik blijf ze vies vinden.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Om die hoofden moet je toch wel kunnen lachen
Kom op
Ik had 5 minuten lang de slappe lach![]()
![]()
Boeien, die hoofden blijven geniaalquote:Op zondag 12 juli 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf ze vies vinden.
Die linkse lijkt wel een brandwondenslachtoffer.
Cardinal Song komt van Sad Songs for Dirty Lovers. Maar Boxer is wel het best imo.quote:
Ik keek op Musicmeter.nl en daar had Boxer de hoogste rating, dus dacht ik ik probeer diequote:Op zondag 12 juli 2009 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cardinal Song komt van Sad Songs for Dirty Lovers. Maar Boxer is wel het best imo.
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik keek op Musicmeter.nl en daar had Boxer de hoogste rating, dus dacht ik ik probeer die
Dan klik je toch op de linkjes, retard.quote:
Geen Heavy Death Acid Hardcore Sludge Dragon Vikingkiller Black Racist Prostitute Disfigurement Metal in ieder geval.quote:
Heey jij kent Prostitude Disfigurement !quote:Op zondag 12 juli 2009 01:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geen Heavy Death Acid Hardcore Sludge Dragon Vikingkiller Black Racist Prostitute Disfigurement Metal in ieder geval.
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan klik je toch op de linkjes, retard.
Die naam wel jaquote:Op zondag 12 juli 2009 01:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heey jij kent Prostitude Disfigurement !
Oh hihi. Nou ik ga met 15 mensen ongeveer, dus als ik ga plannen weet ik dat er toch niks van komt. Maar als het speelt tijdens dingen die toch niet gezien willen worden, denk ik dat ik en nog wat n00bies lekker gaan moshen.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die naam wel ja
Cock And Ball Torture is mijn favoriet though
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh hihi. Nou ik ga met 15 mensen ongeveer, dus als ik ga plannen weet ik dat er toch niks van komt. Maar als het speelt tijdens dingen die toch niet gezien willen worden, denk ik dat ik en nog wat n00bies lekker gaan moshen.
Blondie.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owja, was vergeten dat linkjes zijn om op te klikken(fucktard
! )
het is 10 voor half 3 in de morgen.... of is het nou in de avond... of in de nacht..... anyway, ik ben niet zo snugger na 12 uur..quote:
De drums vind ik wel erg goed op dat album.quote:
Dat heb je weleens he...quote:Op zondag 12 juli 2009 02:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
het is 10 voor half 3 in de morgen.... of is het nou in de avond... of in de nacht..... anyway, ik ben niet zo snugger na 12 uur..!!
Ik zou haar doen op basis van deze foto.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Emma Watson![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jah kheb me bier nog niet gehadquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zou haar doen op basis van deze foto.
Bierquote:
Ik weet , ik weetquote:
Ik was bij de eerste Harry Potter film al van overtuigt dat ze later waardig fapmateriaal zou wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 02:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet , ik weetAl jarenlang fan
GOEDE SMAquote:
Leeuwarden, Maastricht, Middelburg.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:42 schreef IQM het volgende:
Ik ben vandaag in drie provinciehoofdsteden geweest en jullie mogen raden welke.
Ik ken alleen maar goede sma's.quote:
Eentje goed.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Leeuwarden, Maastricht, Middelburg.
Ik wist het al toen ik het boek lasquote:Op zondag 12 juli 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik was bij de eerste Harry Potter film al van overtuigt dat ze later waardig fapmateriaal zou worden
Ah. Ik las:quote:
Woudenberg?quote:Op zondag 12 juli 2009 02:42 schreef IQM het volgende:
Ik ben vandaag in drie provinciehoofdsteden geweest en jullie mogen raden welke.
Maastricht , Den Bosch, Utrecht.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Eentje goed.
(OEH, DIT LIJKT OP MASTERMIND!)
Utrecht, Den Bosch, Maastricht.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:42 schreef IQM het volgende:
FREAK!quote:
In het boek behoort ze juist lelijk te zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 02:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wist het al toen ik het boek las. Nee serieus voor haar zou ik een vriend neerschieten
(hihi niet echt maar even een goede graadmeter hoever ik zou gaan
)
Aids met je interpunctie moet je maar goed interpreterenquote:Op zondag 12 juli 2009 02:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah. Ik las:
"Ik wil Emma Watson niet, die vieze hoer"
In plaats van:
"Ik wil Emma Watson, niet die vieze hoer"
En dáárom is interpunctie belangrijk, hersenloze.
True toen werd ze nog gepestquote:Op zondag 12 juli 2009 02:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
In het boek behoort ze juist lelijk te zijn![]()
Arnhem, Den Bosch, Maastricht?quote:Op zondag 12 juli 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht heel even drie goed, maar het is toch twee goed.
Maar toch ben ik wel blij dat ze gekozen hebben voor een iets mooier meisjequote:Op zondag 12 juli 2009 02:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
True toen werd ze nog gepest. LEAVE EMMA ALONE
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Den Bosch, Maastricht, Arnhem . Al denk ik dat ik er nu weer 1 goed heb
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 02:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Den Bosch, Maastricht, Arnhem . Al denk ik dat ik er nu weer 1 goed heb
Jullie hebben het goed!quote:
Ik moet bekennen, ik heb de laatste 2 films nog niet gezienquote:Op zondag 12 juli 2009 02:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar toch ben ik wel blij dat ze gekozen hebben voor een iets mooier meisje
Één grote fapmarathonquote:Op zondag 12 juli 2009 02:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, ik heb de laatste 2 films nog niet gezien. Dus die ga ik dan in 1x allemaal kijken
Moeten we nu trouwen?quote:Op zondag 12 juli 2009 02:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik voel me niet meer uniekIemand denkt net als ik.
Die fucking lucker van een Ron weet dat hij ooit eens Emma mag hosselen de film. IT KILLS ME.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Één grote fapmarathon![]()
Alleen jammer dat die paupers voor meisjes die in het boek mooi horen te zijn lelijke wichten hebben gecast
Is dat traditie?quote:
Een dagje uit met een heel lief meisjequote:
Volgens mij staat in Emma's contract dat ze niet kustquote:Op zondag 12 juli 2009 03:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die fucking lucker van een Ron weet dat hij ooit eens Emma mag hosselen de film. IT KILLS ME.
Dus je hebt een hele dag in de trein gezeten...?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Een dagje uit met een heel lief meisje(op kosten van haar lieve ouders
). Met de NS Zomertoer reisden we de hele dag in de 1e klas.
En Maastricht is mooi, joh!![]()
HAHAHAHA.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij staat in Emma's contract dat ze niet kust![]()
![]()
Ik zou echt zelfmoord plegen als ik Ron speelde
Alleen als ik nu zwanger ben, maar dat weet ik nog niet.quote:
Uit eten in 3 steden?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Een dagje uit met een heel lief meisje(op kosten van haar lieve ouders
). Met de NS Zomertoer reisden we de hele dag in de 1e klas.
En Maastricht is mooi, joh!![]()
Hahahahaquote:Op zondag 12 juli 2009 03:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Ik ging het net googlen.
Emma Watson has confessed she dreaded her kissing scene with co-star Rupert Grint in 'Harry Potter and the Half-Blood Prince'.
She said on UK TV show 'Friday Night With Jonathan Ross': 'I pounced on him, I was so desperate to get it over with.'
Dan voel je je kut
Nee.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je hebt een hele dag in de trein gezeten...?
Interessant.
Nee!quote:
Fuck die gingers.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hahahaha
Daar zou ik als Ron zijnde ook geen prettig gevoel aan overhouden_!
Kan... interessant zijn...quote:Op zondag 12 juli 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je hebt een hele dag in de trein gezeten...?
Interessant.
Ja dat las ik ook. Maar dat klopt heul niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:12 schreef Siniti het volgende:
wtf ik lees nu ook net dat daniel radcliffe een kusscene heeft met emma watson![]()
in welk boek komt dat nou weer voor![]()
![]()
Joa ik ook al maanden, maar weg ût Nederlandquote:
oh zoquote:Op zondag 12 juli 2009 03:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Joa ik ook al maanden, maar weg ût Nederland
Nee.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:19 schreef Magere_Gein het volgende:
Zijn jullie allemaal in het buitenland?
Misschien.quote:p.s. mag ik ook weer meedoen?
Whehe dat zei Ronnie vast om zijn eer te redden. Alsof hij het snel wilde doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:19 schreef Siniti het volgende:
trouwens C_N ik lees nu ook net een iets genuanceerdere versie van die kus, dat emma en rupert allebei nerveus waren en het snel wilden doen ofzo
Waarschijnlijk. Ik zou per ongeluk elke keer in de lach schieten ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 03:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe dat zei Ronnie vast om zijn eer te redden. Alsof hij het snel wilde doen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 03:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn plaatje is realistischer, jouw argument telt niet.
Hij zou iets aan die wallen moeten doen.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:27 schreef Magere_Gein het volgende:
Het is ook eigenlijk geen gezicht ook:
[ afbeelding ]
Je plaatje doet het niet voor mijquote:Op zondag 12 juli 2009 03:27 schreef Magere_Gein het volgende:
Het is ook eigenlijk geen gezicht ook:
[ afbeelding ]
dan kan deze wel wegquote:
Chrome jeweet zelluf het was gewoon die website die spacetequote:Op zondag 12 juli 2009 03:38 schreef Magere_Gein het volgende:
[ afbeelding ]
laatste poging...(gebruik je IE of zo?)
Speciaal voor jou Siniti .quote:Op zondag 12 juli 2009 03:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Chrome jeweet zelluf het was gewoon die website die spacete
Deze doet et wel, Emma
Die kon ik ook al jaquote:Op zondag 12 juli 2009 03:49 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Speciaal voor jou Siniti (ik hoop dat ze het doen). Het zijn wel een beetje klein plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man, ik heb daar een kunst van gemaakt!quote:Op zondag 12 juli 2009 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
Magere_Gein, is jouw specialisme falen?
Nee.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:50 schreef Zotheid het volgende:
Kggggff
Aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |