Die tweede foto.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:38 schreef gers het volgende:
kadotje voor fascination![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
h[ [url=ttp://content2.totallycrap.com/content2009/galleries/com_ana_beatriz_barros_GQ_magazine/04.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij dacht dat het tijd werd voor een kwaliteitspost?
Ik nog veel gayerquote:
Wie, wat, waar, hoequote:
Kewl, heb je foto's?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Wie, wat, waar, hoe? De kamer? Ja!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
en wat is Pink Floyd toch genialeeeee muziek![]()
![]()
![]()
Je vader heeft gokschulden?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:40 schreef Devvie het volgende:
Wij staan per 1oktober misschien op straat![]()
Ons nieuwe huis wordt op z'n vroegst het eerste kwartaal van 2010 opgeleverd, maar vandaag kwam iemand voor ons huidige huis kijken.. hij was vet enthousiast enzo, en hij had zijn eigen huis per 1oktober2009 verkocht..
Komt mijn vader "Ja ehh.. als je nu betaalt zijn we er morgen uit"
![]()
![]()
Ik voorspel 6 donkere maanden
[ afbeelding ]
Nee, hij is bang dat als hij deze kans niet aangrijpt hij geen nieuwe/betere kans krijgt binnen nu en 6maandenquote:
Dat snap ik op zich wel in deze tijd..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, hij is bang dat als hij deze kans niet aangrijpt hij geen nieuwe/betere kans krijgt binnen nu en 6maanden
Media Markt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond het best okee.
Tot ik ELKE DAG KEIHARD 5 keer dezelfde DVD moest aanhoren.
WEKENLANG
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel in deze tijd..
Wil ie tijdelijk huren dan ofzo?
stacaravanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik hoop het
geen zin om 6maanden bij opa en oma te gaan wonen of in een stacaravan te gaan zitten op een camping/vakantiepark
Beter overwinteren in oostenrijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stacaravan
Hele winter koud en hele wintervakantie
Blijkbaar was het wederzijds als je er maar een paar weken hebt gewerkt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was verschrikkelijk kan ik je vertellen
Het was mijn exquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Blijkbaar was het wederzijds als je er maar een paar weken hebt gewerkt? [ afbeelding ]
Oh, ik was nog wel zo trots op mijn goede gok.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was mijn ex
Niet de mediamarkt
Wie niet..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in Sinterklaas
Ja, sorry, als je er niet op was doorgegaan, zou ik je in de waan hebben gelatenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, ik was nog wel zo trots op mijn goede gok.
*Zet Pink Floyd op*quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sorry, als je er niet op was doorgegaan, zou ik je in de waan hebben gelaten
Dit was erger, want ik vroeg hem het niet zo vaak te draaienen hij deed t toch
Ons huis was vorig jaar binnen 4 weken verkocht, ook totaal onverwacht eigenlijk. Toen heb ik anderhalve maand bij opa en oma moeten wonenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik hoop het
geen zin om 6maanden bij opa en oma te gaan wonen of in een stacaravan te gaan zitten op een camping/vakantiepark
Is het niet zo dat je in een relatiecrisis twee uitersten hebt waar je zin in hebt,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
Pffff. Nou ik ga weer eens, een vriendin troosten die in een relatiecrisis zit.. Heb ik zelf niet eens een relatie, zit ik toch aaaltijd met de gevolgen van relaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |