Tja, als jij je opstelt als een knuppel door iemand anders geboortetijd te geven kan je verder niet klagen over dat je niet goed weet in te zien wat die ander daarvan zou vinden.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:33 schreef _Led_ het volgende:
De analyse :
Ik denk dat je, met name als ik kijk naar je vorige post, een treffend profiel van mij hebt geprobeerd te schetsen aan de hand van informatie die je hebt hier van het forum (bewust of onbewust dat weet ik niet).
Dit denk ik omdat het profiel erg goed bij mij aansluit, terwijl de gegeven datum en plaats voor iemand anders is die niet erg op mij lijkt.
Ik vraag me af als dat nou echt een zwaktebod van LED is (hij gaf je alle info die je nodig had) of een zwakte bod van jezelf en je vermeende gaven als jij mensen nodig hebt die PERSE meewerken omdat het je anders niet te best afgaat .quote:Dat jij niet meespeelt, sja, dat is jouw zwaktebod.
Ik wil verder aankaarten dat psychologie veel wetenschappelijker en specifieker is dan dit.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:47 schreef _Led_ het volgende:
Wat ik hier te zien heb gekregen is dus precies waar ik niet op doelde - psychologie.
De stand van de hemellichamen voor die geboortetijd en plaats had toch van invloed moeten zijn,
maar eerlijk gezegd zie ik die gewoon niet terug.
Ik wou een algemeen beeld van die persoon in de horoscoop terugzien, maar ik kreeg een psychologische spiegel die mijnsziens niks met de stand van hemellichamen had, maar veel met psychologie.
Sja, dat krijg je als JIJ beneden pijl begint.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef _Led_ het volgende:
Sorry, maar ik vind je gedrag echt beneden alle peil.
Je bent begonnen met een insinuatie die uiteindelijk een leugen bleek.quote:Ik ben in volle openheid hieraan begonnen.
Ben je bang ofzo ?quote:Ik heb je bedankt, en ik heb je gevraagd of je de reactie wou lezen.
En dan ga je je zo kinderachtig gedragen ?
Dat is het niet, dus dat zou een leugen zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef Dartanion het volgende:
Bassos, het zou je meer sieren als je openlijk toe zou geven dat je de reading, of hoe je het noemen wil. Volledig gebaseerd is op het beeld dat jij van die persoon hebt.
Mijn mensenkennis nu juist wat led me verwijt dat zo goed is dat ik hem beschrijf.quote:En het feitelijk niks meer is dan een test van jouw mensen kennis.
Met open vizier op mijn bek gaan is prima.quote:Dan is er een kans dat je een keer op je bek gaat.
Jij zat nog in de 'ik vertel voornamelijk lieve dingen' bespreking.quote:I say: take it like a man!
Het hele punt is, jij zegt dat je een horoscoop maakt op basis van de stand van de sterren. Maar uit de laatste reading blijkt dat jij vooral beïnvloed wordt door de persoon voor wie je de reading maakt. Dus hoe jij die persoon ziet en wat jij al over deze persoon weet.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:20 schreef bassos het volgende:
Zou je nu nog net zo makkelijk met je gegevens komen om door mij doorgezaagd te laten worden ?
(retorische algemene vraag die niet op een individu maar op de groep van toepassing is)
Beweer je nu dat je nog steeds niet doorhebt dat er veel meer tijd nodig is om aan je eis te voldoen dan wie dan ook gratis gaat verschaffen ?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef _Led_ het volgende:Als het astrologie-gedeelte werkte had de horoscoop op basis van de hemellichamen en de geboorteplaats en tijd geweest.
Maar je hebt niet voldaan aan de voorwaarde daadwerkelijk op te nemen wat is verteld wat de voorwaarden waren.quote:Dat is precies waarom ik niet mijn eigen tijd en datum gaf; het ging erom te kijken hoe het uit zou komen voor iemand waarvan niet al vanalles bekend is - ik wou immers zien wat je uit de stand van de hemellichamen kon afleiden.
De enige posts die ik van je heb gezien zijn sinds ik alleen de astro topics ben gaan volgen sinds de book-review.quote:Dat heb ik eerlijk van tevoren aangegeven.
Het lijkt voor mij enkel erop dat jij boos bent dat je dat gemist hebt.
Ik maak ervan wat het is.quote:Wat jij er verder van maakt moet je zelf weten.
Waar blijft het antwoord van die kennis van je ?quote:Verder zijn jouw reacties echt beneden alle peil, zeker gezien de nieuwe sticky : Attentie: Netiquette van TRU
Nou ja, succes met oefenen zullen we maar zeggen.
Don't quit your dayjob.
Dus je wilt iets open testen en voor de test probeer je het al te beinvloeden ??quote:
Om even op je post in te gaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus je wilt iets open testen en voor de test probeer je het al te beinvloeden ??
Erm, nee, dat is gewoon zelfs feitelijk onjuist.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:30 schreef Dartanion het volgende:[..]Het hele punt is, jij zegt dat je een horoscoop maakt op basis van de stand van de sterren.
Dat is inderdaad een groot probleem, want het beïnvloed waar mijn aandacht zich op richt in een astro kaartje.quote:Maar uit de laatste reading blijkt dat jij vooral beïnvloed wordt door de persoon voor wie je de reading maakt. Dus hoe jij die persoon ziet en wat jij al over deze persoon weet.
Het bovenstaande stukje zelf-bespreking heeft als doel om aan te geven dat als negatieve trekjes worden aangesproken het kruis meer actief wordt, en als positieve stukjes worden aangesproken venus-trine-neptunes dat compleet overruled en de omweg weer kan.quote:Ik zou mn gegevens ook gegeven hebben als jij alle slechte karakter trekjes van mij er mee wilde uitlichten. Ik schaam me daar niet voor. Ook niet voor mn rommelige appartement
Toch zijn we hier in een topic over astrologie, dus verwacht ik astrologie. Maar wat claim je nu dan precies wel? En wat heb je dan gedaan als het geen astrologie was?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:56 schreef bassos het volgende:
Erm, nee, dat is gewoon zelfs feitelijk onjuist.
Ik heb nog geen enkele invloed van de vaste sterren besproken.
Waarom denk je dat ik drie weken claim ?
Ik heb wat kruis-aggressie afgewerkt in wat schoonheid posten.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef _Led_ het volgende:Dank voor de moeite !
Een gedegen astroloog verstaat de vaardigheid om te praten op een manier die begrepen wordt.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:11 schreef Dartanion het volgende:[..]
Toch zijn we hier in een topic over astrologie, maar jij komt met een soort psychoanalyse. Die blijkbaar los staat van astrologie.[..]
Niet op basis van sterren, wel op basis van planeten en de relatieve stand ten opzichte van de aarde en de zon.quote:Als je reading niet op basis is van de sterren en planeten, waarom haal je die dan aan?
Onzin.quote:Dat is een psycho-analyse
Heb je het verschil tussen sterren en planeten niet door ?quote:Dat was hier helemaal niet aan de orde aangezien jij helemaal bovenaan je vorige post aangaf niet naar de sterren te kijken.
Know Thyself.quote:Als we dat allemaal zouden doen, zou de wereld een stuk mooier zijn!
kortom iets willen testen en vantevoren de test al willen beinvloeden ipv open staan en zien wat er komt .quote:Op maandag 20 juli 2009 17:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Om even op je post in te gaan.
Eehm, nee. Wat Led deed was de geboortedata, plek en tijd van een vriend invullen. Als astrologie echt werkt, krijg je op basis daarvan een reading die voor die persoon relevant is. In de plaats daarvan ging Bassos een reading over Led geven, exact wat je zou verwachten van iemand die een lezing geeft op basis van hoe hij een persoon ziet en kent. Bassos ging ervanuit dat de geboortedata van Led waren. Als astrologie werkte, kreeg led een reading die relevant was voor die maat ipv een reading waaraan je overduidelijk kunt zien dat het lijkt alsof deze voor LED is.
quote:Ik heb ook nog een vraag aan Bassos. Waarvoor moet LED bang zijn met betrekking tot het krijgen van een astrologie reading?
eehm nee? hij wil een lezing voor zijn vriend. Wat is daar kortzichtig aan? Hij geeft het toch een kans? Hij biedt zijn vriends geboortedata en plaats aan om op basis daarvan een astrologische reading te krijgen. Dat Bassos daarna faalt omdat hij Leds karakter beschrijft *(huh? waar komt dat vandaan?) is niet LEDS probleem, hij was openminded genoeg.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:19 schreef Summers het volgende:
[..]
kortom iets willen testen en vantevoren de test al willen beinvloeden ipv open staan en zien wat er komt .
DAAR ligt het punt , exact al denken iets te weten ipv iets gewoon proberen en het een kans te geven .
ik heb er verder geen woorden voor![]()
[..]
Iemand die pretendeert dat astrologie onzin is en zich open stelt voor een uitdaging.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:52 schreef Michielos het volgende:Ik heb ook nog een vraag aan Bassos. Waarvoor moet LED bang zijn met betrekking tot het krijgen van een astrologie reading?
Je gaat er nog steeds van uit dat ik Led beschreef.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm nee? hij wil een lezing voor zijn vriend. Wat is daar kortzichtig aan? Hij geeft het toch een kans? Hij biedt zijn vriends geboortedata en plaats aan om op basis daarvan een astrologische reading te krijgen. Dat Bassos daarna faalt omdat hij Leds karakter beschrijft *(huh? waar komt dat vandaan?) is niet LEDS probleem, hij was openminded genoeg.
quote:View Point: Geocentric
Coordinate System: Ecliptic Longitude
House System: Placidus
PLANETS IN SIGNS
Sun in Pisces
You have a sensitive and emotional nature with a great depth of feeling and empathy. You have genuine concern for the needs of others and possess a high degree of tolerance and a readiness to forgive. Deeply caring, sympathetic and compassionate, you tend to believe in the best of others. You have a great deal of imagination. A born romantic and dreamer, you often harbour unspoken longings and yearnings. You are, at times, elusive and evasive; to such an extent that people can find you hard to pin down. You dislike confrontations and tend to avoid strict routines and restrictions.
Vragen aan je moeder? Anders bij benadering..quote:Op maandag 20 juli 2009 20:13 schreef Summers het volgende:
ik weet mijn geboortetijd niet , hoe kom ik daarachter ?
Je kunt het ook opvragen op het gemeentehuis van je geboorteplaatsquote:Op maandag 20 juli 2009 20:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vragen aan je moeder? Anders bij benadering..
Ok thx , dan ga ik dat doenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Je kunt het ook opvragen op het gemeentehuis van je geboorteplaats![]()
Bij benadering gebruik ik zelf liever niet, dan neem ik nog liever een 12 uurs horoscoop
Waar heb jij het in bobsnaam over ?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:19 schreef Summers het volgende:
kortom iets willen testen en vantevoren de test al willen beinvloeden ipv open staan en zien wat er komt .
DAAR ligt het punt , exact al denken iets te weten ipv iets gewoon proberen en het een kans te geven .
ik heb er verder geen woorden voor![]()
Nee, ik gebruik iemand anders om te voorkomen dat er een 'reading' wordt gegeven in plaats van een horoscoop, want een reading bewijst helemaal niks over astrologie.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:31 schreef bassos het volgende:
[..]
Iemand die pretendeert dat astrologie onzin is en zich open stelt voor een uitdaging.
Maar dan iemand anders gebruikt om zelf buiten schot te blijven.
Doe eens niet zo mal, ik heb het van tevoren aangegeven.quote:Openheid van zaken wordt gevreesd.
Wat ben jij ontzettend kinderachtig zeg.quote:En dan heeft hij in zijn gedachten een excuus, namelijk dat ik alleen doe aan interactie, ipv een combinatie van kaart en interactie.
maar ja, iemand die daar echt van overtuigd is geeft gewoon zijn data en kijkt wat er wordt verteld.
Maar niet het dappere led-lampje.
Nee, die moest zo nodig het hele experiment vernietigen door een grapje uit te halen.
Voorlopig is er maar 1 iemand geopenbaar hier en door de mand gevallenquote:Dat is an sich voldoende aanwijzing dat hij bang is dat als ik daadwerkelijk de combinatie van horoscoop en interactie inzet hij geopenbaard wordt.
Hij is bang voor wat andere mensen daarvan zouden kunnen vinden.
Daar ging de illusie van je fantasiewereldjequote:Dat zijn de illusies die mensen verbieden zichzelf te zijn.
Uhm, als je astrologie wilt testen dan test je toch astrologie, niet psychologie ?quote:Daarom was ik verbaasd dat de eerste data die ik kreeg blijkbaar geen leugens waren en ik hoop ontwikkelde voor dit forum.
Tot er natuurlijk weer es een bange poeperd op kwam zetten die zichzelf veel te overtuigd voelde worden van de eventuele mogelijkheid dat astrologie een interessant onderzoeksgebied is.
Boe fokking hoe huilie.quote:Zoals je uit bovenstaande kan opmaken heb ik hem nog niet echt vergeven, want het kruis wordt wederom actief in de openbaring.
Daar blijkt al uit dat het niet om mezelf gaat, en welk doel ik heb.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ik zal dus eerst die tijd even gaan achterhalen.
Een algemeen beeld wil ik juist niet geven, ik wil zien in hoeverre astrologie werkt, niet psychologie.
Dat algemene beeld van die persoon is juist wat ik in die horoscoop zou willen zien !
Er is dus geen specifieke vraag - misschien "wat kan deze persoon verwachten van het leven" en "wat voor type is deze persoon" ?
Maar ja, eerst even de geboortetijd achterhalen, dat kan wel een paar dagen duren.
Ik wil dus niks meer horen over 'geen openheid geven', ' de test willen beinvloeden', 'een gefabriceerde leugen' en roep het maar.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:11 schreef _Led_ het volgende:
Okee, ik zou graag een horoscoop zien van 13 november 1972, 00:31 (Het was dus net 13 november).
Ik ben benieuwd naar wat voor persoon het is, wat er voor haar/hem in de toekomst in het verschiet ligt etcetera.
Mocht iemand de moeite willen nemen dan ben ik erg dankbaar !
naja zeg , goed dat je het zagquote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:50 schreef Bastard het volgende:
Ik heb bij beide van mij dochters echt op de klok zitten kijken juist voor dit soort dingen![]()
Bij de eerste dochter scheelde dat mooi 5 minuten met wat de zuster noteerde.
quote:
wat schattiggquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
En mijn oom die dus al jaren horoscopen trekt heeft die van haar ook gedaan (net als die van mij) en het verbaasde hem dat we zo veel op elkaar leken, dat had hij nog niet eerder gezien bijna 2 identieke horoscopen.
Meisje is nu bijna 4, ik bijna 34, we zijn echt 2 handen op 1 buik, ik zou soms wel willen zeggen soulmates omdat we elkaar zo door en door kennen, al op een blik weten we wat de ander denkt
Ik denk een beetje van beide, misschien laten leiden door hot-reading maar niet bewust, wel gekleurd.quote:
Ik wil mijn programmaatje wel op iemand anders uitproberen wat dat betreft. Weet je in ieder geval zeker dat het geen subjectief verhaaltje is maar puur op de gegevens. Ben wel benieuwd of er wat uitkomtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:39 schreef _Led_ het volgende:
Nah, ik ben er klaar mee, over en uit.
Als er ooit nog iemand is die wel een *puur astrologische* horoscoop zou willen doen op basis van een datum/tijd/plaats hou ik me nog steeds aanbevolen, want ik ben nog steeds benieuwd.
Verhip, dat ben ik !quote:Op maandag 20 juli 2009 19:10 schreef jogy het volgende:
Even tussendoor hoor.
Net een progje gedownload (Janus 4.1) daar mijn geboortedatum/tijd/plaats in gepropt en onderstaande kwam er uit
[..]
[ afbeelding ]
19-11-1983quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil mijn programmaatje wel op iemand anders uitproberen wat dat betreft. Weet je in ieder geval zeker dat het geen subjectief verhaaltje is maar puur op de gegevens. Ben wel benieuwd of er wat uitkomt.
Check, zal ik vanavond even die bende in de applicatie gooienquote:
Is cool, dank Uquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Check, zal ik vanavond even die bende in de applicatie gooien.
Daar kan uit blijken dat het niet om jezelf gaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:03 schreef _Led_ het volgende:
Hier :
[..]Nou ik zal dus eerst die tijd even gaan achterhalen.
Een algemeen beeld wil ik juist niet geven, ik wil zien in hoeverre astrologie werkt, niet psychologie.
Dat algemene beeld van die persoon is juist wat ik in die horoscoop zou willen zien !
Er is dus geen specifieke vraag - misschien "wat kan deze persoon verwachten van het leven" en "wat voor type is deze persoon" ?
Maar ja, eerst even de geboortetijd achterhalen, dat kan wel een paar dagen duren.
Daar blijkt al uit dat het niet om mezelf gaat, en welk doel ik heb.
Ja, dus specifiek vraag je of het geobjectiveerd astrologisch kan worden.quote:Vervolgens vraag ik het ook nog zo :
[..]
Okee, ik zou graag een horoscoop zien van 13 november 1972, 00:31 (Het was dus net 13 november).
Ik ben benieuwd naar wat voor persoon het is, wat er voor haar/hem in de toekomst in het verschiet ligt etcetera.
Mocht iemand de moeite willen nemen dan ben ik erg dankbaar !
Natuurlijk wil je dat niet horen.quote:Ik wil dus niks meer horen over 'geen openheid geven', ' de test willen beinvloeden', 'een gefabriceerde leugen' en roep het maar.
astrologische invalshoek :quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:17 schreef Bastard het volgende:
Blijkbaar spreek ik Chinees.. geeft niet, laatste waarschuwing.
(Wederom opgeschoond, ruzieen doe je maar ergens anders)
Dat is ook een grote planeet om er zomaar even tussen te latenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef bassos het volgende:
[..]
astrologische invalshoek :
Je weigert mars de ruimte.
De hele kaart is altijd actief voor iedereen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat is ook een grote planeet om er zomaar even tussen te laten
quote:
quote:View Point: Geocentric
Coordinate System: Ecliptic Longitude
House System: Placidus
PLANETS IN SIGNS
Sun in Scorpio
You are intense, magnetic and insightful. You feel things deeply and are passionate about the things that interest you the most. Life is viewed as an exercise in survival. Everything you achieve is earned. You have great powers of perseverance and tenacity. Conflicts with others are common-place, despite your best efforts at harmony. You are steadfast in adversity and take pride in coping with life's challenges. You have an all-or-nothing attitude to most things and will give something your total attention if warranted. At times, you can be prone to bouts of extremism, fanaticism and obsession.
End of Report
Ligt eraan hoe je het bekijkt(in real life heb ik zelden tot nooit conflicten). Ik denk dat dit ook voor iedereen wel klopt(bv. het stukje over passionated zijn over de dingen die we leuk vinden.. serieus wie vindt dat niet, kasparov met schaak, mozart met piano enz). Desalniettemin , bedankt voor je moeite.quote:
Ehm, als ik hem had gekregen was ie fout geweest hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt(in real life heb ik zelden tot nooit conflicten). Ik denk dat dit ook voor iedereen wel klopt(bv. het stukje over passionated zijn over de dingen die we leuk vinden.. serieus wie vindt dat niet, kasparov met schaak, mozart met piano enz). Desalniettemin , bedankt voor je moeite.
Ik ga zo eens kijken of ik mijn progje aan het werk krijg
Bepaalde dingen vind ik overigens minder kloppen maar boeiendIk dank U hartelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |