Omdat ik volgens haar een profiteur ben, en af en toe een enorme klootzak, en ik vind haar met enige regelmaat gewoon een hypocriet kutwijf.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef Luxuria het volgende:
Als jullie steeds weer bij elkaar terecht komen waarom beginnen jullie dan toch aan andere scharrels?
Match made in heaven. Jullie kunnen elkaar lekker de waarheid vertellen. Gokje, de seks was geweldig?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:40 schreef Hanseatic het volgende:
[..]
Omdat ik volgens haar een profiteur ben, en af en toe een enorme klootzak, en ik vind haar met enige regelmaat gewoon een hypocriet kutwijf.
Verkapt ik-ben-ontmaagd-topicquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:03 schreef Hanseatic het volgende:
Nouja weggaan, het wordt minder door geen contact.
Of omdat er bij mij een andere scharrel tussen komt, of dat zij een ander vriendje heeft, maar uiteindelijk komen we steeds weer bij elkaar terecht.
Met het voorlopige hoogtepunt een week geleden, dat we voor het eerst sinds we elkaar 3 jaar geleden leerden kennen seks hebben gehad.
Ik geloof niet in de ware en al die onzin. Dus kom daar niet mee aan zetten..
Ik wil mijn vorige bed-partners niks te kort te doen, maar: Ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Match made in heaven. Jullie kunnen elkaar lekker de waarheid vertellen. Gokje, de seks was geweldig?
Van wat ik hier nu 1,2,3 lees, vermoed ik dat jullie je leven bij elkaar kunnen blijven, en het al die tijd super zullen hebben. Wel heel heftig soms.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:25 schreef Hanseatic het volgende:
[..]
Ik wil mijn vorige bed-partners niks te kort te doen, maar: Ja.!
Tenzij ze zich daar in werpen. Ik denk dat het dan iets wordt waar we allemaal jaloers op kunnen worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:33 schreef _Led_ het volgende:
Whehehe, TS houdt de rest van zijn leven zo'n "we kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar"-relatie
dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
dat dus.
verderIk heb het einde nooit gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniale replyquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:07 schreef _Led_ het volgende:
Dat kan precies 17 keer.
Daarna slaat de limitter aan en val je dood neer als je het weer probeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |