abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 19:10:38 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71157269
Even tussendoor hoor.

Net een progje gedownload (Janus 4.1) daar mijn geboortedatum/tijd/plaats in gepropt en onderstaande kwam er uit
quote:
View Point: Geocentric
Coordinate System: Ecliptic Longitude
House System: Placidus

PLANETS IN SIGNS

Sun in Pisces
You have a sensitive and emotional nature with a great depth of feeling and empathy. You have genuine concern for the needs of others and possess a high degree of tolerance and a readiness to forgive. Deeply caring, sympathetic and compassionate, you tend to believe in the best of others. You have a great deal of imagination. A born romantic and dreamer, you often harbour unspoken longings and yearnings. You are, at times, elusive and evasive; to such an extent that people can find you hard to pin down. You dislike confrontations and tend to avoid strict routines and restrictions.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 20 juli 2009 @ 20:13:10 #102
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71158949
ik weet mijn geboortetijd niet , hoe kom ik daarachter ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 20 juli 2009 @ 20:13:47 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71158965
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:13 schreef Summers het volgende:
ik weet mijn geboortetijd niet , hoe kom ik daarachter ?
Vragen aan je moeder? Anders bij benadering..
The truth was in here.
  Moderator maandag 20 juli 2009 @ 23:05:35 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71164743
quote:
Op maandag 20 juli 2009 20:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vragen aan je moeder? Anders bij benadering..
Je kunt het ook opvragen op het gemeentehuis van je geboorteplaats
Bij benadering gebruik ik zelf liever niet, dan neem ik nog liever een 12 uurs horoscoop
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 20 juli 2009 @ 23:52:57 #105
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71166516
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Je kunt het ook opvragen op het gemeentehuis van je geboorteplaats
Bij benadering gebruik ik zelf liever niet, dan neem ik nog liever een 12 uurs horoscoop
Ok thx , dan ga ik dat doen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 07:50:58 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71169880
Ik heb bij beide van mij dochters echt op de klok zitten kijken juist voor dit soort dingen
Bij de eerste dochter scheelde dat mooi 5 minuten met wat de zuster noteerde.
The truth was in here.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:40:16 #107
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71172624
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:19 schreef Summers het volgende:
kortom iets willen testen en vantevoren de test al willen beinvloeden ipv open staan en zien wat er komt .
DAAR ligt het punt , exact al denken iets te weten ipv iets gewoon proberen en het een kans te geven .
ik heb er verder geen woorden voor
Waar heb jij het in bobsnaam over ?
De test willen beinvloeden ? Wie ? Waar ?
Ik heb gewoon gezegd "Ik zou graag een horoscoop willen voor een datum, wil iemand dat doen ? Ik ga de persoon niet beschrijven want ik wil astrologie testen, niet psychologie".

Ik heb niemand geprobeerd te foppen, ik heb niemand erin geluisd.
Ik vroeg om een horoscoop aan de hand van een datum, het was ook duidelijk dat het niet om mijzelf ging.
(Ander zou ik niet zeggen "ik ga de persoon niet beschrijven" want jullie kennen mij al langer dan vandaag)

Bassos heeft niet goed gelezen, en geeft in plaats van een horoscoop een 'reading', of misschien zelfs eerder gewoon wat gokwerk aan de hand van hoe hij mij op het forum kent.
Dat heeft toch helemaal niks met astrologie te maken ?

En daarna wordt hij boos omdat hij zelf niet goed heeft opgelet, ik heb immers van tevoren laten weten dat het niet mijn eigen geboortedatum was.

Ik heb niks willen beinvloeden, ik heb niemand er tussen willen nemen.
Ik heb enkel gevraagd om hetgene waar dit topic om draait - een astrologische horoscoop.

Ga alsjeblieft MIJ niet de incompetentie van Bassos verwijten, want je laat je erg kennen zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Led_ op 21-07-2009 10:48:52 ]
zzz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:47:01 #108
31101 _Led_
pi_71172782
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:31 schreef bassos het volgende:

[..]

Iemand die pretendeert dat astrologie onzin is en zich open stelt voor een uitdaging.

Maar dan iemand anders gebruikt om zelf buiten schot te blijven.
Nee, ik gebruik iemand anders om te voorkomen dat er een 'reading' wordt gegeven in plaats van een horoscoop, want een reading bewijst helemaal niks over astrologie.
En dat heb ik naar nu blijkt dus overduidelijk terecht gedaan.
quote:
Openheid van zaken wordt gevreesd.
Doe eens niet zo mal, ik heb het van tevoren aangegeven.
Moet ik je de link nog een keer geven ?
quote:
En dan heeft hij in zijn gedachten een excuus, namelijk dat ik alleen doe aan interactie, ipv een combinatie van kaart en interactie.
maar ja, iemand die daar echt van overtuigd is geeft gewoon zijn data en kijkt wat er wordt verteld.
Maar niet het dappere led-lampje.
Nee, die moest zo nodig het hele experiment vernietigen door een grapje uit te halen.
Wat ben jij ontzettend kinderachtig zeg.
Je had ook kunnen zeggen "joh, ik had over die post heen gelezen, kut zeg !".
Maar nee, je doet alsof ik jou er expres ingeluisd zou hebben ofzo.
quote:
Dat is an sich voldoende aanwijzing dat hij bang is dat als ik daadwerkelijk de combinatie van horoscoop en interactie inzet hij geopenbaard wordt.

Hij is bang voor wat andere mensen daarvan zouden kunnen vinden.
Voorlopig is er maar 1 iemand geopenbaar hier en door de mand gevallen
quote:
Dat zijn de illusies die mensen verbieden zichzelf te zijn.
Daar ging de illusie van je fantasiewereldje
quote:
Daarom was ik verbaasd dat de eerste data die ik kreeg blijkbaar geen leugens waren en ik hoop ontwikkelde voor dit forum.

Tot er natuurlijk weer es een bange poeperd op kwam zetten die zichzelf veel te overtuigd voelde worden van de eventuele mogelijkheid dat astrologie een interessant onderzoeksgebied is.
Uhm, als je astrologie wilt testen dan test je toch astrologie, niet psychologie ?
Dat heb ik van tevoren aangegeven.

Jij baalt gewoon als een stekker dat je door de mand bent gevallen omdat je niet goed gelezen hebt.
quote:
Zoals je uit bovenstaande kan opmaken heb ik hem nog niet echt vergeven, want het kruis wordt wederom actief in de openbaring.
Boe fokking hoe huilie.

Ik ben van tevoren eerlijk en open geweest over de datum, het feit dat ie niet van mij was, en mijn doel.
Jij bent een huilie die een fout heeft gemaakt en vreselijk door de mand is gevallen.

Maar in plaats van het als een man nemen gedraag je je als een klein kind.
zzz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:03:41 #109
31101 _Led_
pi_71173162
Hier :
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou ik zal dus eerst die tijd even gaan achterhalen.
Een algemeen beeld wil ik juist niet geven, ik wil zien in hoeverre astrologie werkt, niet psychologie.
Dat algemene beeld van die persoon is juist wat ik in die horoscoop zou willen zien !
Er is dus geen specifieke vraag - misschien "wat kan deze persoon verwachten van het leven" en "wat voor type is deze persoon" ?
Maar ja, eerst even de geboortetijd achterhalen, dat kan wel een paar dagen duren.
Daar blijkt al uit dat het niet om mezelf gaat, en welk doel ik heb.

Vervolgens vraag ik het ook nog zo :
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:11 schreef _Led_ het volgende:
Okee, ik zou graag een horoscoop zien van 13 november 1972, 00:31 (Het was dus net 13 november).
Ik ben benieuwd naar wat voor persoon het is, wat er voor haar/hem in de toekomst in het verschiet ligt etcetera.
Mocht iemand de moeite willen nemen dan ben ik erg dankbaar !
Ik wil dus niks meer horen over 'geen openheid geven', ' de test willen beinvloeden', 'een gefabriceerde leugen' en roep het maar.

[ Bericht 14% gewijzigd door _Led_ op 21-07-2009 11:24:47 ]
zzz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:26:15 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71173773
Ik geef wdb LED wel gelijk... toen ik het zondag en maandag las voelde ik wel aan dat het niet om Led zelf ging (Led is ook iets jonger vlgs mij) en doordat hij vaag was over de persoon om wie het ging dacht ik al "gaat niet over hemzelf" .
Maar dat doet toch niks af aan de horoscoop dan? Die is getrokkken op basis van tijd, plaats etc.. als het goed is. Maar in dit voorbeeld hebben we 2 problemen misschien.
1) de toevoeging van Bassos doordat hij dacht dat het om LED ging werd er misschien (laat ik in het midden) er toch een kleine reading van gemaakt.
2) we kennen die persoon niet, we moeten maar afgaan op LED dat het verhaal niet helemaal toepasbaar is op die persoon. Hoe goed kent Led die persoon, wat zou die persoon zelf zeggen van deze horoscoop.

Het is dus vrij onzuiver op deze manier.. maar toch ook niet een rede om elkaar nu nodeloos voor de rest van het topic te gaan zitten gallen hoop ik.
The truth was in here.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:26:45 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71173792
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 07:50 schreef Bastard het volgende:
Ik heb bij beide van mij dochters echt op de klok zitten kijken juist voor dit soort dingen
Bij de eerste dochter scheelde dat mooi 5 minuten met wat de zuster noteerde.
naja zeg , goed dat je het zag
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:28:55 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71173865
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef Summers het volgende:

[..]

naja zeg , goed dat je het zag

En mijn oom die dus al jaren horoscopen trekt heeft die van haar ook gedaan (net als die van mij) en het verbaasde hem dat we zo veel op elkaar leken, dat had hij nog niet eerder gezien bijna 2 identieke horoscopen.
Meisje is nu bijna 4, ik bijna 34, we zijn echt 2 handen op 1 buik, ik zou soms wel willen zeggen soulmates omdat we elkaar zo door en door kennen, al op een blik weten we wat de ander denkt
The truth was in here.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:30:52 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71173923
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

En mijn oom die dus al jaren horoscopen trekt heeft die van haar ook gedaan (net als die van mij) en het verbaasde hem dat we zo veel op elkaar leken, dat had hij nog niet eerder gezien bijna 2 identieke horoscopen.
Meisje is nu bijna 4, ik bijna 34, we zijn echt 2 handen op 1 buik, ik zou soms wel willen zeggen soulmates omdat we elkaar zo door en door kennen, al op een blik weten we wat de ander denkt
wat schattigg
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:31:51 #114
31101 _Led_
pi_71173956
Even ter informatie, de datum en plaats was van mijn broer. Ik ken 'm dan ook nogal goed, het statement dat ie weinig contact met zijn broer zou hebben was daarom helemaal ehh... grappig.
Hij verschilt nogal van mij btw, hij weet er van en ik heb 'm laten lezen.
Hij vond het wel amusant, als in "er klopt helemaal niks van, ik lees hier een beschrijving van jou ! ".
zzz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:36:03 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71174068
Ik wil gaarne nog even reageren op de discussie tussen LED en Bassos,

En waarom zou je als je slechts een psychologiereading doet (wat psychologen mijn inziens nog steeds beter kunnen). allemaal astrologische talk in je reading gooien?

Stel dat je het echt als een psychologische lezing gaf, het geeneens als astrologie ziet.. waarom heb je het dan over lion, scorpio bij Venus e.d.?

Ik geef LED wat dit betreft ook gelijk, niet omdat ik biased ben maar omdat zijn argument meer hout snijdt dan de argumenten van Bassos, wat mijn inziens terecht gezien mag worden als een uitvlucht.

Sowieso, al dacht de astroloog dat het over LED ging... het is de bedoeling dat hij op basis van de datum en geboortetijd,plek iets opstelt en niet vanuit de visie en manier van posten van LED.

Bassos heeft mij tot dusver niet overtuigd (no offense) wat betreft zijn manier van readings geven mijn inziens.
Bij mij was een algemene lezing opeens een mega algemene lezing zoals iedereen het kon, een simpel onderzoek bekrachtigde dit. Achteraf werd er gedaan alsof mijn feedback ook in de oorspronkelijke lezing vertoond was. Bij Dartanion hetzelfde laken van een pak en bij LED viel hij opeens door de mand als een hot reader i.p.v. (of dit nu bewust of onbewust is, laat ik in het midden. Ikzelf denk onbewust hoor) iemand die op basis van de planeten of de stand van de zon een lezing of horoscoop kan opstellen.

Just my 2 ct ofcourse

[ Bericht 1% gewijzigd door Michielos op 21-07-2009 11:42:20 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:39:46 #116
31101 _Led_
pi_71174205
Nah, ik ben er klaar mee, over en uit.
Als er ooit nog iemand is die wel een *puur astrologische* horoscoop zou willen doen op basis van een datum/tijd/plaats hou ik me nog steeds aanbevolen, want ik ben nog steeds benieuwd.
zzz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:45:54 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71174390
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:36 schreef Michielos het volgende:

Just my 2 ct ofcourse
Ik denk een beetje van beide, misschien laten leiden door hot-reading maar niet bewust, wel gekleurd.
Wdb probeer ik met de kaarten echt puur te vertellen, dit is de kaart, dit lees ik op deze manier of in samenhang met elkaar. En als dat correct is dan is dat mooi, en als iemand zegt nee herken ik helemaal niks in.. helaas maar ook mooi want waarom past het verhaal dan niet, wat zag ik dan over het hoofd?
The truth was in here.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:18:05 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71179472
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:39 schreef _Led_ het volgende:
Nah, ik ben er klaar mee, over en uit.
Als er ooit nog iemand is die wel een *puur astrologische* horoscoop zou willen doen op basis van een datum/tijd/plaats hou ik me nog steeds aanbevolen, want ik ben nog steeds benieuwd.
Ik wil mijn programmaatje wel op iemand anders uitproberen wat dat betreft. Weet je in ieder geval zeker dat het geen subjectief verhaaltje is maar puur op de gegevens. Ben wel benieuwd of er wat uitkomt .
Vrijheid
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:20:31 #119
31101 _Led_
pi_71179551
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:10 schreef jogy het volgende:
Even tussendoor hoor.

Net een progje gedownload (Janus 4.1) daar mijn geboortedatum/tijd/plaats in gepropt en onderstaande kwam er uit
[..]

[ afbeelding ]
Verhip, dat ben ik !
zzz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:22:22 #120
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71179625
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik wil mijn programmaatje wel op iemand anders uitproberen wat dat betreft. Weet je in ieder geval zeker dat het geen subjectief verhaaltje is maar puur op de gegevens. Ben wel benieuwd of er wat uitkomt .
19-11-1983
Geleen
5:01
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:31:15 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71179905
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

19-11-1983
Geleen
Check, zal ik vanavond even die bende in de applicatie gooien .
Vrijheid
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:33:03 #122
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71179976
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Check, zal ik vanavond even die bende in de applicatie gooien .
Is cool, dank U

Ik heb overigens een Webster astrologie programma waarbij je Cold reading kunt oefenen op aangemaakte datums en profielen. De computer analyseert deze data en geeft je een waardering
best tof, ik moet alleen nog uitvogelen hoe het werkt. Misschien kan ik ook readings geven vanuit dit programma. Als jullie daar interesse in hebben, wil ik natuurlijk best wel kijken in welke mate dit programma geschikt is om readings mee te geven
pi_71180393
Na aanleiding van dit topic van mij..

Ik ben een stier, en zij is een schorpioen. In hoeverre zou dat iets met de hele aantrekkings en afstotingskracht te maken kunnen hebben?

Ik ben een totale astrologie leek, maar ik vind het wel bijster interessant.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:27:13 #124
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71181973
Bijgewerkt, geen ONZin of verwensingen oid.
The truth was in here.
pi_71182770
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:03 schreef _Led_ het volgende:
Hier :
[..]Nou ik zal dus eerst die tijd even gaan achterhalen.
Een algemeen beeld wil ik juist niet geven, ik wil zien in hoeverre astrologie werkt, niet psychologie.
Dat algemene beeld van die persoon is juist wat ik in die horoscoop zou willen zien !
Er is dus geen specifieke vraag - misschien "wat kan deze persoon verwachten van het leven" en "wat voor type is deze persoon" ?
Maar ja, eerst even de geboortetijd achterhalen, dat kan wel een paar dagen duren.

Daar blijkt al uit dat het niet om mezelf gaat, en welk doel ik heb.
Daar kan uit blijken dat het niet om jezelf gaat.
Het kan ook prima gelezen worden als het objectiveren van de horoscoop omdat je dat wil.

Aangezien ik de enige ben die daadwerkelijk verhaaltjes heb gedaan zou je behoren te weten wat de voorwaarden waren.

Je bent daar nergens over op in gegaan.

Dus nog steeds dezelfde conclusie.

Valse voorwendselen en gelieg.
(nu hier weer, dat het toch overduidelijk was dat het niet over jou ging, ik bedoel Bastard heeft als enige aangegeven dat hij dacht dat het waarschijnlijk niet over jou zou gaan, omdat hij je jonger inschaalde, maar geenzins:"dat het overduidelijk was dat je een kennis bedoelde en totaal niet jezelf")
quote:
Vervolgens vraag ik het ook nog zo :
[..]
Okee, ik zou graag een horoscoop zien van 13 november 1972, 00:31 (Het was dus net 13 november).
Ik ben benieuwd naar wat voor persoon het is, wat er voor haar/hem in de toekomst in het verschiet ligt etcetera.
Mocht iemand de moeite willen nemen dan ben ik erg dankbaar !
Ja, dus specifiek vraag je of het geobjectiveerd astrologisch kan worden.
Terwijl het natuurlijk wel jouw horoscoop is, want anders doe ik hem niet.

**Drie weken voltijd.**
Nog steeds geen antwoord.

Wat ik wel zie van je is niet ingaan op de argumenten in de posts waarin ik je getoonde gedrag aan de schandpaal nagel, maar wel pogingen om het allemaal weg te laten gaan.

Maar dan nog wel natuurlijk met een idee dat je gelijk had en je grap, erm wetenschappelijk experiment in een draad die dat verbied, geslaagd was.
quote:
Ik wil dus niks meer horen over 'geen openheid geven', ' de test willen beinvloeden', 'een gefabriceerde leugen' en roep het maar.
Natuurlijk wil je dat niet horen.

Dat doet zo'n pijn omdat je weet dat het waar is.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:53:06 #126
31101 _Led_
pi_71182880
Joh, als dat je excuses zijn voor je flater - succes ermee
Wat moet dat pijn doen, als je na al dat geleuter over hemellichamen en astrologie die echt werkt echt compleet door de mand valt

zzz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:57:59 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71183062
Move on, beide.
The truth was in here.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:17:23 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71183794
Blijkbaar spreek ik Chinees.. geeft niet, laatste waarschuwing.
(Wederom opgeschoond, ruzieen doe je maar ergens anders)
The truth was in here.
pi_71190340
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:17 schreef Bastard het volgende:
Blijkbaar spreek ik Chinees.. geeft niet, laatste waarschuwing.
(Wederom opgeschoond, ruzieen doe je maar ergens anders)
astrologische invalshoek :

Je weigert mars de ruimte.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:49:55 #130
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71191068
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef bassos het volgende:

[..]

astrologische invalshoek :

Je weigert mars de ruimte.
Dat is ook een grote planeet om er zomaar even tussen te laten
The truth was in here.
pi_71191469
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat is ook een grote planeet om er zomaar even tussen te laten
De hele kaart is altijd actief voor iedereen.

Er is geen verschil.

De zon is groot.
Planeten voor jupiter zijn allemaal klein.

Jezus is een personificatie van onze zon.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:54:41 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71225779
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

19-11-1983
Geleen
quote:
View Point: Geocentric
Coordinate System: Ecliptic Longitude
House System: Placidus

PLANETS IN SIGNS

Sun in Scorpio
You are intense, magnetic and insightful. You feel things deeply and are passionate about the things that interest you the most. Life is viewed as an exercise in survival. Everything you achieve is earned. You have great powers of perseverance and tenacity. Conflicts with others are common-place, despite your best efforts at harmony. You are steadfast in adversity and take pride in coping with life's challenges. You have an all-or-nothing attitude to most things and will give something your total attention if warranted. At times, you can be prone to bouts of extremism, fanaticism and obsession.

End of Report

Dat dikgedrukte klopt gewoon .
Vrijheid
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:09:41 #133
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71226399
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

Dat dikgedrukte klopt gewoon .
Ligt eraan hoe je het bekijkt(in real life heb ik zelden tot nooit conflicten). Ik denk dat dit ook voor iedereen wel klopt(bv. het stukje over passionated zijn over de dingen die we leuk vinden.. serieus wie vindt dat niet, kasparov met schaak, mozart met piano enz). Desalniettemin , bedankt voor je moeite.
Ik ga zo eens kijken of ik mijn progje aan het werk krijg
Bepaalde dingen vind ik overigens minder kloppen maar boeiend Ik dank U hartelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Michielos op 22-07-2009 20:14:56 ]
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:18:00 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71228973
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het bekijkt(in real life heb ik zelden tot nooit conflicten). Ik denk dat dit ook voor iedereen wel klopt(bv. het stukje over passionated zijn over de dingen die we leuk vinden.. serieus wie vindt dat niet, kasparov met schaak, mozart met piano enz). Desalniettemin , bedankt voor je moeite.
Ik ga zo eens kijken of ik mijn progje aan het werk krijg
Bepaalde dingen vind ik overigens minder kloppen maar boeiend Ik dank U hartelijk.
Ehm, als ik hem had gekregen was ie fout geweest hoor .

You are intense, magnetic and insightful. Nee
You feel things deeply and are passionate about the things that interest you the most. Enigszins
Life is viewed as an exercise in survival. Nee
Everything you achieve is earned. Nee
You have great powers of perseverance and tenacity. Nee
Conflicts with others are common-place, despite your best efforts at harmony. Nee
You are steadfast in adversity and take pride in coping with life's challenges. Nee
You have an all-or-nothing attitude to most things Nee
and will give something your total attention if warranted. Ja
At times, you can be prone to bouts of extremism, fanaticism and obsession. Nee

Om maar even een voorbeeld te geven. Niet alle schrijfsels zijn interchangeable voor iedereen enkel omdat Sommige mensen het wel lukt met een algemeen genoeg textje die altijd beide kanten op wijst van een bepaalde karaktertrek. .

Maar fout kan ie best zijn, dat is een ander verhaal natuurlijk .
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')