abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70849596
Mijn vriendin gaat sinds kort naar een ochtendschool voor een cursus en daar zitten een kerel waar ons probleem mee ligt.

Mijn vriendin voelt zich soms schuldig over dingen die ze in het verleden heeft gedaan maar die eigenlijk helemaal niet zo erg waren. Sinds die nieuwe jongen bij haar in de klas zit voelt ze zich ook soms schuldig over hem. Ze praten op school wel eens en regelmatig in de bus.

Tijd voor TS dus om daar eens een goed gesprek over te voeren. Ze zegt dat ze hem gewoon knap vindt en leuk vindt om mee te praten / aandacht van te krijgen, maar dat ze hem niet leuk vindt. Toen ik daar verder op doorging zei ze dat ze bijvoorbeeld niet iets van hem wil, of zo aangetrokken voelt dat ze lichamelijk contact wil ofzo. Hij heeft trouwens ook een vriendin en maakt geen enkele aanstalte ofzo.
We sloten het eigenlijk af met het idee dat ze het erger maakte dan het is en dat ze hem gewoon een aantrekkelijke knaap vindt en dat haar ego gestreeld wordt door contact van een knappe vent.
Tja ik kijk zelf ook wel eens naar mooie dames op straat en zou me ook gevleid voelen als ze aandacht aan mij geven, dus ja.

Maar nu een week later stuurt ze me weer een sms dat ze zich schuldig voelt om hem, omdat ik gister een slecht humeur had... Dus ik vraag wat het verband is tussen die 2... En of ik me slecht zou moeten voelen door die kerel? Ik vraag dus nog een keer of ze hem niet leuker vindt dan ze denkt...
Ze reageert met dat ze het geen naam kan geven omdat ze verder niks van of met hem wil doen, maar dat ze hem wel 'goed' vindt. (ik denk dus dat hij wel in de categorie boyfriend-materiaal zit als ze mij niet zou hebben).
Ze zegt ook dat ze zichzelf haat en dat ze mij niet kwijt wil en blablabla.

Maar omdat zij het zelf zo ongeloofelijk opblaast met alle schuldgevoelens van dien, kan ik niet anders concluderen dat ze hem dus toch aardig leuk vindt
Anders zou ze wel zeggen 'zonnelens, maak je niet druk hij is gewoon knap en verder niks'... Toch?

Misschien dat vrouwen-psychologie anders werkt dus ik vraag hier om raad.

----------------------------------------------
Samenvatting:

Vriendin krijgt nieuwe klasgenoot. Vriendin voelt zich soms schuldig over oude kleinigheidjes en nu ook over deze jongen. TS vraagt of ze hem leuk vindt maar dat ontkent ze omdat ze zeker weet niks van hem te willen of lichamelijk contact zou willen of iets dergelijks. Ze kan het echter geen naam vinden en vindt hem wel knap / goed.
Ze voelt zich zo schuldig en 'haat haarzelf' omdat ze mij geen pijn wil doen en TS denkt dus dat ze hem leuker vindt dan ze eigenlijk zou willen, want anders zou ze zich niet zo klote voelen.

Wat is de situatie en wat is de oplossing?

[ Bericht 0% gewijzigd door zonnelens op 10-07-2009 15:09:09 ]
pi_70849673
het komt er eigenlijk dus op neer dat die jongen haar ex is?
No Guts, No Glory
pi_70849691
Als ze zich zovaak verschuldigd zou ik denken dat er meer aan de hand is..
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70849725
Wat een verschrikkelijk raar meisje heb je.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:03:17 #5
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_70849784
Kortom, eigenlijk heeft ze gevoelens voor hem maar wil ze dat niet aan zichzelf en ook niet aan jou & hem toegeven?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_70849871
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef Scorpie het volgende:
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70849921
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:03 schreef monsterd. het volgende:
Kortom, eigenlijk heeft ze gevoelens voor hem maar wil ze dat niet aan zichzelf en ook niet aan jou & hem toegeven?

Mijn angst dus ja.
pi_70849942
Merkwaardig. Je zou bijna denken dat er meer aan de hand is als ze zich zovaak schuldig voelt.

Ik denk wel dat ze meer voor hem voelt dan ze wil toegeven .
pi_70849999
Ze zegt dat ze zichzelf haat.. dus heeft ze een schuldgevoel. Ik vind het trouwens ook raar dat je die naam niet mag weten.

Zit meer achter! --> knokploeg erop af
pi_70850016
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:08 schreef verleiding het volgende:
Merkwaardig. Je zou bijna denken dat er meer aan de hand is als ze zich zovaak schuldig voelt.

Ik denk wel dat ze meer voor hem voelt dan ze wil toegeven .
Het enige positieve feitje voor mij is dat ze zich al schuldig voelde in het begin toen ze hem nog maar net kende omdat ze hem aantrekkelijk vond... Dus toen kon het nog onmogelijk meer zijn geweest dan dat.
Misschien is het een uit de hand gelopen schuldgevoel geworden. Of een uit de hand gelopen 'leuk-vind-kwestie'?
pi_70850035
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:10 schreef Aquax het volgende:
Ze zegt dat ze zichzelf haat.. dus heeft ze een schuldgevoel. Ik vind het trouwens ook raar dat je die naam niet mag weten.

Zit meer achter! --> knokploeg erop af
Huh? Waar staat dat?
pi_70850053
Waarom zou ze zich schuldig voelen? Denkt ze dat ze zich niet kan beheersen?
pi_70850061
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Huh? Waar staat dat?
Ja, foutje, ik ben nog niet zo goed in lezen
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:13:05 #14
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_70850091
je vriendin batst met een ander
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:16:10 #15
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70850222
ik denk ook dat ze wel eens meer voor hem kan voelen. Als ze erachter is gekomen dat die jongen toch wel mooi is en leuk om mee te praten, kan ik me best voorstellen dat ze zich daar vreemd over voelt. Misschien voelt ze zich schuldig omdat ze naast jou ook andere mannen mooi/interessant vind
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_70850273
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zou ze zich schuldig voelen? Denkt ze dat ze zich niet kan beheersen?
Nee dat is het absoluut niet. Ze zegt niet eens iets met hem te willen doen.
Ze voelt zich wel een schuldig in onze relatie omdat ze in het verleden wat kleine dingetjes heeft gedaan die mij pijn hebben gedaan, ondank dat ze achteraf niet zo erg waren. (geen vreemdgaan of zo) Dat zijn dingetjes in het begin geweest en dat is dus al bijna 2 jaar terug.
Ik heb haar echter nog nooit pijn gedaan en ze voelt zich dus schuldig over het feit dat ze mij wel een paar keer verdrietig heeft gemaakt.

Ik denk dus dat ze dat nu weer heeft. Ze weet dat ze zich aangetrokken voelt tot een kerel en dat mij dat pijn doet.
Het probleem is alleen dat ze zich dan zo schuldig gaat voelen dat het mij nog veel meer pijn doet (want dan moet het in mijn ogen wel iets serieus zijn) en dan is het dus een vicieuze circel geworden.
Ik word chagrijnig en zij voelt zich daardoor nog schuldiger.

Maar goed, daarbij wil ik dus weten of ze zichzelf niet voor de gek houdt en hem eigenlijk veel leuker vindt dan dat ze denkt, of dat dit dus een uit de hand gelopen schuldgevoel-probleem is.
pi_70850361
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik denk ook dat ze wel eens meer voor hem kan voelen. Als ze erachter is gekomen dat die jongen toch wel mooi is en leuk om mee te praten, kan ik me best voorstellen dat ze zich daar vreemd over voelt. Misschien voelt ze zich schuldig omdat ze naast jou ook andere mannen mooi/interessant vind
Kan toch gebeuren in een relatie? Het gaat erom wat je met die gevoelens doet. Vind het vreemd dat ze haar vriend wel in geuren en kleuren verteld hoe aantrekkelijk ze die kerel vindt. Probeert ze hem jaloers te maken ofzo?
TS, hoe oud is je vriendin?
pi_70850428
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef Scorpie het volgende:
pi_70850504
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan toch gebeuren in een relatie? Het gaat erom wat je met die gevoelens doet. Vind het vreemd dat ze haar vriend wel in geuren en kleuren verteld hoe aantrekkelijk ze die kerel vindt. Probeert ze hem jaloers te maken ofzo?
TS, hoe oud is je vriendin?
We zijn 22-23. Nee ze probeert me niet jaloers te maken.
Zij vertelt mij alles omdat ze zich schuldig voelt en ik haar dan uithoor over haar schuldgevoelens. Dan komen zo'n dingen dus aan het licht.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:25:11 #20
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_70850552
Ik denk dat ze misschien even de tijd moet nemen om haar gevoelens te plaatsen. Enerzijds naar die andere jongen, anderzijds naar jou en haar schuldgevoel tegen over jou.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:29:49 #21
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_70850705
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:58 schreef zonnelens het volgende:
Mijn vriendin gaat sinds kort naar een ochtendschool voor een cursus en daar zitten een kerel waar ons probleem mee ligt.

Mijn vriendin voelt zich soms schuldig over dingen die ze in het verleden heeft gedaan maar die eigenlijk helemaal niet zo erg waren. Sinds die nieuwe jongen bij haar in de klas zit voelt ze zich ook soms schuldig over hem. Ze praten op school wel eens en regelmatig in de bus.

Tijd voor TS dus om daar eens een goed gesprek over te voeren. Ze zegt dat ze hem gewoon knap vindt en leuk vindt om mee te praten / aandacht van te krijgen, maar dat ze hem niet leuk vindt. Toen ik daar verder op doorging zei ze dat ze bijvoorbeeld niet iets van hem wil, of zo aangetrokken voelt dat ze lichamelijk contact wil ofzo. Hij heeft trouwens ook een vriendin en maakt geen enkele aanstalte ofzo.
We sloten het eigenlijk af met het idee dat ze het erger maakte dan het is en dat ze hem gewoon een aantrekkelijke knaap vindt en dat haar ego gestreeld wordt door contact van een knappe vent.
Tja ik kijk zelf ook wel eens naar mooie dames op straat en zou me ook gevleid voelen als ze aandacht aan mij geven, dus ja.

Maar nu een week later stuurt ze me weer een sms dat ze zich schuldig voelt om hem, omdat ik gister een slecht humeur had... Dus ik vraag wat het verband is tussen die 2... En of ik me slecht zou moeten voelen door die kerel? Ik vraag dus nog een keer of ze hem niet leuker vindt dan ze denkt...
Ze reageert met dat ze het geen naam kan geven omdat ze verder niks van of met hem wil doen, maar dat ze hem wel 'goed' vindt. (ik denk dus dat hij wel in de categorie boyfriend-materiaal zit als ze mij niet zou hebben).

Maar omdat zij het zelf zo ongeloofelijk opblaast met alle schuldgevoelens van dien, kan ik niet anders concluderen dat ze hem dus toch aardig leuk vindt
Anders zou ze wel zeggen 'zonnelens, maak je niet druk hij is gewoon knap en verder niks'... Toch?

Misschien dat vrouwen-psychologie anders werkt dus ik vraag hier om raad.

----------------------------------------------
Samenvatting:

Vriendin krijgt nieuwe klasgenoot. Vriendin voelt zich soms schuldig over oude kleinigheidjes en nu ook over deze jongen. TS vraagt of ze hem leuk vindt maar dat ontkent ze omdat ze zeker weet niks van hem te willen of lichamelijk contact zou willen of iets dergelijks. Ze kan het echter geen naam vinden en vindt hem wel knap / goed.
Ze voelt zich zo schuldig en 'haat haarzelf' omdat ze mij geen pijn wil doen en TS denkt dus dat ze hem leuker vindt dan ze eigenlijk zou willen, want anders zou ze zich niet zo klote voelen.

Wat is de situatie en wat is de oplossing?
Ze wil JOU geen pijn doen? Mis ik iets van je onduidelijke verhaal of wat?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_70850980
Ik zou het een keer een beetje zwaar aanzetten dat het je heel veel pijn doet dat ze zo over die gozer praat en dat je vindt dat ze dat niet kan maken dat ze zo veel met hem omgaat

Schuldgevoel aanpraten dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70851115
No offense,

maar wat een DOM wijf.

Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
pi_70851289
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou het een keer een beetje zwaar aanzetten dat het je heel veel pijn doet dat ze zo over die gozer praat en dat je vindt dat ze dat niet kan maken dat ze zo veel met hem omgaat

Schuldgevoel aanpraten dus
Heb ik al gedaan pas. En ik vrees dat het dan van kwaad tot erger gaat. Toen ik dat deed voelde ze zich weer zo tyfus-schuldig omdat ze zo veel van mij houdt en mij geen pijn wil doen. En dan vindt ze zichzelf weer een kutvriendin enzo... Dat laat haar alleen maar weer schuldiger voelen en blijft ze er in hangen en ik dus ook.

Ik weet dus oplossing nu dus niet. Het raakt me wel degelijk, vooral als ze me weer mede-moet delen dat ze zich weer schuldig voelt over die kerel... Maar als ik er nu weer negatief op in ga wordt het ook weer haar probleem en hebben we weer een kutweekend. Als ze hem echt leuk vindt is dat ons probleem en niet alleen dat van mij of van haar.
Maar ik wil het gewoon weten... Of het nou leuk vinden is, of alleen aantrekkelijk icm met oude pijn die haar zo schuldig doet voelen.
pi_70851330
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef J2ZGTE het volgende:
No offense,

maar wat een DOM wijf.

Nou nou dat kan ook wel gewoon normaal. Als je met DOM zou bedoelen dat ze niet zichzelf niet goed kent op dat gebied dan zou dat al wat beter overkomen.
Of bedoel je dat niet.
pi_70851431
laatste tijd wel veel topics over slettebak-vriendinnetjes die er vandoor willen met beste vrienden, gezamelijke vrienden, schoolgenootjes, broers, de buurman, de pastoor...
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:50:01 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70851440
Wat een vreemd meisje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70851523
quote:
Nou nou dat kan ook wel gewoon normaal. Als je met DOM zou bedoelen dat ze niet zichzelf niet goed kent op dat gebied dan zou dat al wat beter overkomen.
Of bedoel je dat niet.

Wat ik bedoel is dat ze opzettelijk haarzelf voorliegt,
ze vind iemand anders gewoon leuk,
maar omdat ze atm met jou is wil ze daar niet aan toegeven.

Dumpen die handel krijg je later alleen maar meer last van.
Emotioneel instabiel naar mijn mening.
Chuck Nourish, Buff Daddy, Owlcapwn FTW
pi_70851950
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:58 schreef zonnelens het volgende:

Dit is de kernzin uit haar verhaal. Ze wil hem, heeft misschien al gezoend of meer, en is geschrokken van zichzelf. Je was altijd de enige voor haar en ze kon zich niet voorstellen dat ze ooit op een andere man zou vallen. Die bubbel is nu gebarsten. Het is het begin van het einde, sorry.
Ja, ik generaliseer.
pi_70852424
Waarom mag je zijn naam niet weten?
In ieder geval is het voor jou niet leuk om te weten dat je vriendin nat wordt van een ander.
Maar je kan er ook weinig tegen doen.

Ik kan je weinig advies geven.
Hopelijk is haar relatie met jou belangerijker dan een jongen met vriendin bij haar op de ochtendcursus.
Gewoon afwachten en leuke dingen blijven doen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_70852452
quote:
Fout, het probleem ligt in iets anders, wat gebeurd is voor deze 'kerel' ten tonele kwam. Ik zou niet weten wat, omdat ik jullie situatie verder niet ken (leeftijd, relatieduur etc). Maar als het goed zou zitten tussen jullie zou ze enkel denken goh, hij is aantrekkelijk en that's it. Maar mijn vermoeden is dat het nu wat verder gaat dan dat.
quote:
Tijd voor TS dus om daar eens een goed gesprek over te voeren
Mis ik iets? niks mis mee als zij met een aantrekkelijke jongen vaak in de bus zit en praat. Toen ik alleen deze zin las dacht ik, je geeft dit hele incident veel te veel aandacht. Ze vindt hem aantrekkelijk? ok leuk voor haar. Vaak zeggen meisjes/vrouwen dit om een bepaalde (jaloerse) reactie bij je op te wekken (bewust/onbewust). Als jij namelijk een zelfverzekerde kerel bent dan maak jij je geen zorgen over een random aantrekkelijke kerel waarvan ze weleens aandacht krijgt.

In dit geval zit het echter iets anders, ik denk dat ze eigenlijk wil dat jij het uitmaakt door zo vaak over hem te beginnen en over haar schuldgevoel (wat een onzin). Er is wat gebeurd tussen hun, of ze heeft erover gefantaseerd dat er wat zou gebeuren, daar komen de schuldgevoelens vandaan. De oplossing is om met de relatie te stoppen, sowieso klinkt ze als een vrij emotioneel instabiel meisje. Ik weet zeker (als ik je post zo lees) dat je het niet uit zal maken, neem van mij aan dat zij het dan na een korte tijd wel doet.
pi_70852931
Allereerst hoor ik voor de 2e keer dat ik zijn naam niet mag weten ofzo? Haha dat heb ik nergens gezegd.

Maar goed. Ze hebben absoluut niks gedaan, echt geen gekus ofzo en ze fantaseert / denkt ook niet eens aan hem.
We hebben daar heel duideiljk een gesprek over gehad waarbij ik die vragen al gesteld heb en zij die heel eerlijk beantwoordde. Zij zou het eerlijk zeggen, dat weet ik zeker.

Wat wel vrijwel zeker is dat ze die jongen best leuk is gaan vinden en dat is een kwalijke zaak. Het einde van de relatie, het is even door mijn hoofd gegaan maar dat is toch wel heel erg overdreven als het hierbij blijft?

Ze wil ook echt niet dat ik het uitmaak ofzo... Nog sterker, ze wil dat ik bij haar blijf en smeekt me daar zelfs om.

Kut ik ben het momenteel ram zat.
pi_70853015
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef zonnelens het volgende:
Allereerst hoor ik voor de 2e keer dat ik zijn naam niet mag weten ofzo? Haha dat heb ik nergens gezegd.

Maar goed. Ze hebben absoluut niks gedaan, echt geen gekus ofzo en ze fantaseert / denkt ook niet eens aan hem.
We hebben daar heel duideiljk een gesprek over gehad waarbij ik die vragen al gesteld heb en zij die heel eerlijk beantwoordde. Zij zou het eerlijk zeggen, dat weet ik zeker.

Wat wel vrijwel zeker is dat ze die jongen best leuk is gaan vinden en dat is een kwalijke zaak. Het einde van de relatie, het is even door mijn hoofd gegaan maar dat is toch wel heel erg overdreven als het hierbij blijft?

Ze wil ook echt niet dat ik het uitmaak ofzo... Nog sterker, ze wil dat ik bij haar blijf en smeekt me daar zelfs om.

Kut ik ben het momenteel ram zat.
Wat is daar raar aan, dat ze iemand anders aantrekkelijk vindt?
Mijn vriend vindt ook vaak genoeg een ander meisje mooi of aantrekkelijk, betekent nog niet dat ik daar zo'n drama van ga maken als jij nu doet. Het maakt mij niet uit, zoiets is vrij normaal.
Belangrijkste is dat het bij zulke gevoelens blijft, en dat iemand er niet naar gaat handelen.
pi_70853016
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:03 schreef Northside het volgende:

[..]

Dit is de kernzin uit haar verhaal. Ze wil hem, heeft misschien al gezoend of meer, en is geschrokken van zichzelf. Je was altijd de enige voor haar en ze kon zich niet voorstellen dat ze ooit op een andere man zou vallen. Die bubbel is nu gebarsten. Het is het begin van het einde, sorry.
Nee dat is echt te overdreven. Sowieso is ze 100% zeker niet vreemdgegaan en wil ze nog steeds mij en niemand anders.
Dat 2e stukje van jou klinkt wel aannemelijk .Dat ze dus een andere kerel leuk vindt terwijl ze dacht dat dat niet meer kon. Ze weet dat het andersom haar veel pijn zou doen dus daarom voelt ze zich zo schuldig tegenover mij.

Ook heel kut, maar niet zoals jij het stelt.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:35:22 #35
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70853017
Oplossing is snel een ander meisje zoeken, aangezien dit soort praktijken de manier zijn waarop meisjes voorzichtig met je proberen te breken.
Intelligent, but fucked up.
pi_70853018
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef zonnelens het volgende:

Zij zou het eerlijk zeggen, dat weet ik zeker.
Klassieke denkfout. Kom op zeg... dat is het hele idee achter een goede leugen, de ander laten geloven dat je de waarheid spreekt! Nou wil ik niet beweren dat je vriendin een doortrapte leugenaar is, maar hou wel even in je achterhoofd dat 99% van de mensen waartegen gelogen is dacht dat de ander echt echt echt de waarheid sprak.

Vergeet alsjeblieft dit topic niet en geef over 2 weken een update over hoe het afgelopen is.
Ja, ik generaliseer.
pi_70853071
wat een zeikwijf heb je zeg.
pi_70853088
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:35 schreef Northside het volgende:

[..]

Klassieke denkfout. Kom op zeg... dat is het hele idee achter een goede leugen, de ander laten geloven dat je de waarheid spreekt! Nou wil ik niet beweren dat je vriendin een doortrapte leugenaar is, maar hou wel even in je achterhoofd dat 99% van de mensen waartegen gelogen is dacht dat de ander echt echt echt de waarheid sprak.

Vergeet alsjeblieft dit topic niet en geef over 2 weken een update over hoe het afgelopen is.
Ik ga vanavond als ze thuiskomt een gigantisch gestapo gesprek instellen en ik ben zeer goed in psychologie dus als ze liegt kom ik daar achter.
Maar dat is me tot nu toe nog nooit opgevallen dus daar ga ik niet van uit.

Sowieso wil ze absoluut niet met mij breken want ze blijft zeggen dat ze me nooit kwijt wil en plant haar toekomst nog steeds vol met dingen met mij.
Ik dacht dat ik al een pessimistische druktemaker was maar als ik de reacties hier zo lees, dan is ze al vreemdgegaan en wacht ze op het uitmaken van mijn kant...
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:21:28 #39
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_70854585
tvp
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_70855430
En toen was het plotseling over en 'uit'..
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:37 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Ik ga vanavond als ze thuiskomt een gigantisch gestapo gesprek instellen en ik ben zeer goed in psychologie dus als ze liegt kom ik daar achter.

Sowieso wil ze absoluut niet met mij breken want ze blijft zeggen dat ze me nooit kwijt wil en plant haar toekomst nog steeds vol met dingen met mij.
Ik dacht dat ik al een pessimistische druktemaker was maar als ik de reacties hier zo lees, dan is ze al vreemdgegaan en wacht ze op het uitmaken van mijn kant...
Volgens mij is zo'n gesprek juist de verkeerde tactiek.
ga gewoon iets leuks met d'r doen neem d'r mee uit eten en geef haar een goeie veeg.
Kijk even in dit topic en snap dan dat je niet teveel moet zeiken.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:51:11 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70855571
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:37 schreef zonnelens het volgende:

[..]

gestapo gesprek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70855595
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:47 schreef Aardwetenschapper het volgende:
En toen was het plotseling over en 'uit'..
[..]

Volgens mij is zo'n gesprek juist de verkeerde tactiek.
ga gewoon iets leuks met d'r doen neem d'r mee uit eten en geef haar een goeie veeg.
Kijk even in dit topic en snap dan dat je niet teveel moet zeiken.
Daar ben ik het normaal helemaal mee eens maar ik word nu kotsziek van haar 'schuldig' voelen en mij opzadelen met een opgeblazen gevoel wat misschien onterrecht is maar misschien ook terrecht.

Dus ik wil nu weten hoe de vork in steel zit en er dan nooit maar dan ook nooit meer iets over horen. Als het me meevalt wat ze te zeggen heeft dan gaan we op oude voet door, als het me tegenvalt dan zal ze actie moeten ondernemen anders kap ik ermee.
Ik hou echt veel van haar maar continue te horen krijgen dat ze zich zo schuldig voelt geeft mij een gigantisch gevoel van onrust en daar wil ik vanaf. Dus dat gaat vanavond gebeuren.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:56:46 #43
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70855751
Oke, eigenlijk is er niks aan de hand maar zeurt ze gewoon.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:57:28 #44
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70855778
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:17 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Nee dat is het absoluut niet. Ze zegt niet eens iets met hem te willen doen.
Ze voelt zich wel een schuldig in onze relatie omdat ze in het verleden wat kleine dingetjes heeft gedaan die mij pijn hebben gedaan, ondank dat ze achteraf niet zo erg waren. (geen vreemdgaan of zo) Dat zijn dingetjes in het begin geweest en dat is dus al bijna 2 jaar terug.
Ik heb haar echter nog nooit pijn gedaan en ze voelt zich dus schuldig over het feit dat ze mij wel een paar keer verdrietig heeft gemaakt.

Ik denk dus dat ze dat nu weer heeft. Ze weet dat ze zich aangetrokken voelt tot een kerel en dat mij dat pijn doet.
Het probleem is alleen dat ze zich dan zo schuldig gaat voelen dat het mij nog veel meer pijn doet (want dan moet het in mijn ogen wel iets serieus zijn) en dan is het dus een vicieuze circel geworden.
Ik word chagrijnig en zij voelt zich daardoor nog schuldiger.

Maar goed, daarbij wil ik dus weten of ze zichzelf niet voor de gek houdt en hem eigenlijk veel leuker vindt dan dat ze denkt, of dat dit dus een uit de hand gelopen schuldgevoel-probleem is.
Je zegt hier zelf toch al wat er aan de hand is en waarom ze zo doet.

Anderen beginnen hier weer meteen dat ze een ander heeft, dat slaat ook nergens op. En dat ze raar is vind ik ook niet, volgens mij is ze best onzeker, houdt ze heel veel van jou en wil ze jou geen pijn doen. Zij denkt dat ze je pijn doet als zij andere jongens er ook goed vind uitzien.

Ga leuke dingen met haar doen en zorg dat zij het loslaat, zeg dat het normaal is dat ze ook andere jongens er goed uit vind zien en dat je het niet erg vind.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70858108
ik wacht met smart af op de volgende update
  Moderator vrijdag 10 juli 2009 @ 20:26:08 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_70860232
Dus zij voelt zich ont-zet-tend schuldig over...wat eigenlijk? Niets als ik 't goed begrijp? Maar, ik vertrouw dit ook niet. Als dit just another guy was, dan was er geen probleem geweest, was hij niet tig x ter sprake gekomen en had ze zich helemaal nergens schuldig over gevoeld.

En nu zit jij er mee, en als jij er over begint laat jij haar nog schuldiger voelen? Dat is omgekeerde psychologie my friend. Ze kan nl nu jou de schuld geven, want jij dacht het immers toch al, dus ja, jij hebt haar in zijn armen gedreven.

Echt hoor, ik vermoed dat er veel meer aan de hand is dan zij durft/wil toegeven.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:03:47 #47
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70862952
quote:
. Ze praten op school wel eens en regelmatig in de bus.

Tijd voor TS dus om daar eens een goed gesprek over te voere
  vrijdag 10 juli 2009 @ 22:09:36 #48
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70863108
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:00 schreef rene90 het volgende:
Mischien komt het wel door haar jaloerse vriendje
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:13:35 #49
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70868956
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:00 schreef rene90 het volgende:
Dat dus.
Ik zou me maar vast voorbereiden TS, ze is op zoek naar een manier om je duidelijk te maken dat ze 'm dagelijks besekst, en dat er heel geen cursus is.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:16:32 #50
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_70868991
Voor de vrouwen hier: Zou het niet zo kunnen zijn dat TS z'n vriendin hem jaloers wil maken om te kijken hoeveel hij eigenlijk om haar geeft?

(Heeft natuurlijk totaal geen zin maar zou wel de reden kunnen zijn van haar gedrag.)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:18:20 #51
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70869012
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:17 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Doe haar dan ook eens pijn, is zij ook weer blij
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:30:57 #52
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70869178
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 02:16 schreef Strani het volgende:
Voor de vrouwen hier: Zou het niet zo kunnen zijn dat TS z'n vriendin hem jaloers wil maken om te kijken hoeveel hij eigenlijk om haar geeft?

(Heeft natuurlijk totaal geen zin maar zou wel de reden kunnen zijn van haar gedrag.)
Damn, wat ben je dan een kutwijf

maarehm.
Het gaat natuulijk nergens om; ze vind 'm wel aantrekkelijk, dus voelt ze zich heel schuldig?
óf er is natuurlijk meer aan de hand, óf zij heeft issues, óf jij hebt issues.

Overigens zo leuk, zulke topics
komop, je weet toch zelf wel dat je hier niets aan hebt
Iedereen schreeuwt wat anders, en 90% slaat nergens op
mensen die naar aanleiding van dit topic, zonder 1 van jullie te kennen of de situatie van haar kant te hebben gehoord oordelen dat je ze maar moet dumpen omdat ze ongelooflijk kansloos en emotioneel instabiel is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:34:51 #53
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70869219
Ik heb ook een vriendin met borderline gehad.
Dumpen die hap nu het nog kan. ...
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  zaterdag 11 juli 2009 @ 03:12:49 #54
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70869573
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 02:34 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik heb ook een vriendin met borderline gehad.
Dumpen die hap nu het nog kan. ...

sukkel.
pi_70876847
Ze zit je gewoon uit te testen. "Ik hou zoveel van jou, ik wil je niet kwijt, ik ben bang je pijn te doen, ik voel me zo schuldig omdat ik met een jongen in de bus praat... " WAT een onzin
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 15:21:59 #56
163650 Greys
pi_70877003
De vriendin van TS voelt zich 'steeds' zo schuldig om dingen die ze gedaan heeft die hem pijn gedaan hebben. Maar ze vertelt hem wel in geuren en kleuren dat die kerel op haar cursus zo mooi en leuk is. Maar er verder niets mee wil.

Dus OF het vriendinnetje van TS moet eens leren dat als ze haar vriendje geen pijn wil doen dat ze dan gewoon haar snaveltje moet houden als ze eens een kerel leuk en mooi vindt maar er verder toch niets mee wil. Heeft zij gewoon een leuk uitzicht op cursus, doet ze niets verkeerd, TS blij en zij hoeft zich niet voor de zoveelste keer schuldig te voelen.
OF het vriendinnetje van TS weet niet of ze TS nog wel zo graag wil en weet niet hoe ze dat moet brengen en begint een beetje aan de relatie te morrelen. Met als idee dat het dan voor TS straks niet zo als donderslag bij heldere hemel komt.

Om een lang verhaal kort te maken: wat een raar meisje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70878231
Die "dingetjes" uit het verleden ben ik ook wel benieuwd naar. Wat was dat dan, als het geen vreemdgaan was?

Misschien is het vriendinnetje wel zo'n klassieke dramaqueen. Zo'n echte, waarvan je niet zou denken dat ze nog bestaan. Mijn hemel zeg. Zelfs al zou ze wel fantaseren dat de klasgenoot in kwestie, haar eens bruut zou nemen op het aanrecht, dan nog zou ze hier TS niet mee moeten lastigvallen. Pas als dat daadwerkelijk fysiek zou gebeuren, dan wordt het tijd dat dat schuldgevoel eens de kop opsteekt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:23:52 #58
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_70878530
TS, als je vriendin zich zo schuldig voelt, zit er blijkbaar iets mis met de balans in jullie relatie.
Oftewel, zij heeft het gevoel dat jij er meer in stopt dan andersom. Het doet voorkomen alsof zij zich schuldig voelt vanwege het kijken naar andere jongens, doordat ze in het verleden dingen heeft gedaan die je pijn deden en omdat jij altijd Mr. Perfect bent geweest is voelt ze zich inferieur en minder loyaal dan dat ze jou waardeert.

Mijn tip zou zijn:
Neuk haar beste vriendin en laat haar eens boos worden en jou je schuldig voelen
Nee, zorg er gewoon voor dat de balans weer wordt hersteld, ga weg met vrienden, ga alleen uit, trap lol met anderen en zorg ervoor dat zij zich niet schuldig voelt elke keer dat ze de deur uitgaat.
Je mag best een keer klooien met een meisje of wat minder een begripvol open boek te zijn voor haar
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 12 juli 2009 @ 00:49:09 #59
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70891688
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:23 schreef GSbrder het volgende:

Nee, zorg er gewoon voor dat de balans weer wordt hersteld, ga weg met vrienden, ga alleen uit, trap lol met anderen en zorg ervoor dat zij zich niet schuldig voelt elke keer dat ze de deur uitgaat.
Je mag best een keer klooien met een meisje of wat minder een begripvol open boek te zijn voor haar

Goed advies man
Tenzij ze twijfelt, en dankzij die acties gaat denken dat TS eigenlijk best een bokkenlul is, zodat ze overstapt op d'r cursusvriendje.

Mijn beste advies: luister naar niemand's advies en bedenk zelf hoe of wat
pi_70893884
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:49 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Goed advies man
Tenzij ze twijfelt, en dankzij die acties gaat denken dat TS eigenlijk best een bokkenlul is, zodat ze overstapt op d'r cursusvriendje.

Mijn beste advies: luister naar niemand's advies en bedenk zelf hoe of wat
Ja, negeer de rest en bedenk het wiel opnieuw! Goed idee hoor!
Ja, ik generaliseer.
pi_70897539
Wat een drama.
Vriendin van TS moet denk ik niet meer zeggen als ze zich schuldig voelt.
Als het allemaal niks voorstelt is het het ook niet waard om er een drama over te maken en TS bang te maken lijkt mij.
pi_70911726
Als je terwijl je gebonden bent iemand leuk begint te vinden, dan kom je daar niet - en vooral niet iedere keer dat je met die persoon praat - voor uit tegen je partner voordat je meer weet / zeker bent van je gevoelens TENZIJ je bewust onzekerheid wil creeren. Dus het heeft waarschijnlijk helemaal niets met die gast te maken, maar met jou, haar gevoelens voor jou of de kwaliteit van jullie relatie.
pi_70911956
Update:

Vrijdag dus het gesprek gehouden waarin ik alle vragen direct en hard heb gesteld en het allemaal zo aan elkaar praatte dat het eigenlijk niet meer anders kon dan toegeven dat ze hem leuk vond, maar zelfs in dat gesprek bleek dat de situatie eigenlijk niet zo erg is als gedacht.

Ze vindt hem helemaal niet zo leuk, ze wil ook niks van hem, voelt zich helemaal niet aangetrokken tot meer dingen als ze met hem praat en als hij morgen van de aardbodem zou verdwijnen zal ze er geen seconde mee zitten. Ze denkt ook nooit aan hem buiten school om.

Wat is het dan wel? Ze vindt hem gewoon een knappe vent en haar ego wordt gestreeld door positieve aandacht van knappe jongens. Het is een ego-probleem dus, maar eigenlijk valt dat ook wel weer mee. Ik vind het ook wel leuk om aandacht te krijgen van mooie dames, waar ik verder helemaal niets anders van denk dan 'mooie dame'.

Waarom ze zich dan zo schuldig voelt is ook nog steeds een beetje wazig maar ze wil zo helemaal niet zijn zegt ze. Waarom gaat haar aandacht soms naar die vent en wordt haar ego gestreeld daar door? Dat wil ze helemaal niet. Ze vindt het 'slecht' dat zij plezier haalt uit aandacht van die kerel, ook al wil ze verder niks.

Er werd gevraagd naar de dingetjes uit het verleden en 1 daarvan was dus dat ze ooit toen ze erg dronken was op een feestje waar ik niet was met een andere jongen heeft gedanst. En aardig close. Zo close dat hij op een gegeven moment aanstalte maakte om haar te zoenen, waarna ze 'is gevlucht' en het heeft afgekapt.
Ook daar had haar ego even aandacht nodig toen al haar vrienden/vriendinnen met iemand anders aan eht dansen waren ofzo. Dansen is geen vreemdgaan, maar het is geen goeie zaak. Ik heb haar daar overigens voor vergeven maar zij krijgt het zelf niet voor elkaar.

Ze voelt zich dus een slechte vriendin op dat punt en vertrouwt zichzelf niet eens meer. En als ze zich dan dus nog aangetrokken voelt tot een klasgenoot dan komen al die schuldgevoelens weer naar boven en worden zaken die eigenlijk helemaal niet zo ernstig zijn, drastisch uit zijn verband gerukt.

Dat is onze conclusie eigenlijk. Ze moet dus echt aan haarzelf gaan werken.
Ik voel me zo vaak aangetrokken tot een mooie dame, maar voel me niet schuldig want ik weet dat ik in zo'n situatie verder niks wil en gewoon van mijn vriendin houd.
Dat zal mijn vriendin ook moeten bereiken op een of andere manier.

Iemand adviezen?
pi_70912089
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef zonnelens het volgende:

Er werd gevraagd naar de dingetjes uit het verleden en 1 daarvan was dus dat ze ooit toen ze erg dronken was op een feestje waar ik niet was met een andere jongen heeft gedanst. En aardig close. Zo close dat hij op een gegeven moment aanstalte maakte om haar te zoenen, waarna ze 'is gevlucht' en het heeft afgekapt.

Jij bent wel heel goedgelovig
pi_70912972
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:27 schreef lovelyrita het volgende:

[..]

Jij bent wel heel goedgelovig
We hebben het hier al 10 keer over gehad en er is gezworen op alles en iedereen dat daar niks gebeurd is. Ze heeft zelfs een `onderzoek ingesteld` en vriendinnen gevraagd wat er gebeurd is. Ze heeft ook tegen haar vriendin gezegd toen zo van 'er gaat niks gebeuren, hij is niet zo'n kerel die er slecht mee omgaat' en ze heeft hem ook verteld dat ze een vriend had enzo. Zij dacht dat hij dat wel zo respecteren en zij wou dansen en verder niks. Naïef inderdaad, maar geen leugenaar.
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 20:59:26 #66
236264 crew  capricia
pi_70913140
Tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 12 juli 2009 @ 23:06:26 #67
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70917686
quote:
Op zondag 12 juli 2009 04:55 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, negeer de rest en bedenk het wiel opnieuw! Goed idee hoor!
Joh, je ziet toch zelf ook wel dat iedereen hier maar wat roept
Niemand weet hier hoe de situatie daadwerkelijk in elkaar zit, en iedereen spreekt elkaar tegen
  zondag 12 juli 2009 @ 23:13:39 #68
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70917966
"Ze moet aan haarzelf gaan werken"

Klinkt eerder als.. ze weet dat ze nu ook lekkere jongens kan pakken dus als de kans zich voor doet gaat ze jou dumpen.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:28:56 #69
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70918616
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Heathen. het volgende:

Klinkt eerder als.. ze weet dat ze nu ook lekkere jongens kan pakken dus als de kans zich voor doet gaat ze jou dumpen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70919266
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Heathen. het volgende:

Zo is het helemaal niet bedoeld. Ze moet aan zichzelf werken omdat ze nu zich snel schuldig voelt en dus niet gelukkig is. Ook omdat ze een groot ego heeft waar je sowieso niet gelukkig van wordt en die geilt op aandacht en acceptatie.
Ze wil helemaal niks van die gast dus er wordt echt niemand gedumpt hier.
  maandag 13 juli 2009 @ 01:16:58 #71
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_70922024
Pfff.. Beetje aandachtsgeil is ze wel, maar in feite zijn alle vrouwen dat - kuthoeren inderdaad
TS, pak jezelf op, verbindt ziel en zaligheid met de aanwezigheid van dit vrouwpersoon in je leven, maar zorg ervoor ook net als je vriendin een leven te krijgen, inclusief chicks, zonder dat zij zich met elke poging tot flirt schuldgevoelens krijgt vanwege jou.

Als ze zo snel al schuldgevoelens krijgt - er vanuitgaande dat het verhaal dat ze je verteld heeft waar is - dan voelt ze zich op z'n minst beperkt in haar vrijheid of onzeker over jouw reactie op haar omgang met de mannelijke bevolking. Laat haar eens zien dat je niet loopt te kniezen op een telefoontje van haar maar dat je prima in staat bent zelf een leven te leiden zonder haar monogame aanwezigheid!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juli 2009 @ 10:04:24 #72
163650 Greys
pi_70926041
quote:
Ook daar had haar ego even aandacht nodig toen al haar vrienden/vriendinnen met iemand anders aan eht dansen waren ofzo. Dansen is geen vreemdgaan, maar het is geen goeie zaak. Ik heb haar daar overigens voor vergeven maar zij krijgt het zelf niet voor elkaar.
Oke, waarom heb jij haar daarvoor vergeven als er niets gebeurd is? Er valt toch niets te vergeven als die kerel haar wilde kussen en zij is 'weggevlucht' nog voordat dat gebeurd is?

En... was je daarbij, bij dit 'incidentje' waarover zij zich zo schuldig voelt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70926853
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Zo is het helemaal niet bedoeld. Ze moet aan zichzelf werken omdat ze nu zich snel schuldig voelt en dus niet gelukkig is. Ook omdat ze een groot ego heeft waar je sowieso niet gelukkig van wordt en die geilt op aandacht en acceptatie.
Het is wel je vriendin he...
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:37:28 #74
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70993840
-edit- ga weg

[ Bericht 66% gewijzigd door Re op 15-07-2009 10:38:31 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:36:24 #75
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_71092449
Ze heeft in het verleden met een jongen gedanst en is weggelopen toen hij aanstalten maakte om haar te zoenen. Het is toch goed dat ze is weggelopen man, wat zeik je nou
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_71093510
tvp
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:04:42 #77
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71094417
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Als ze zich snel schuldig voelt gaat dat ook betekenen dat ze nu nog een relatie met jou heeft omdat ze zich schuldig voelt als ze het uit zou maken. Leuk.. om dan te leven in een relatie waarvan je dus niet weet of het nu wel of niet op een leugen gefundeert is.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:47:40 #78
154880 Bolter
Awesomeness
pi_71096624
Ik verbaas me hier toch regelmatige weer wat voor een vage vrouwen / relaties er zijn .
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_71101752
Ik vind het vertrouwen in je vriendin wel goed Sowieso kan iedereen hier wel iets roepen maar we kennen ze niet persoonlijk. In letters is iedereen hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')