abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:18:20 #51
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70869012
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:17 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Ze voelt zich wel een schuldig in onze relatie omdat ze in het verleden wat kleine dingetjes heeft gedaan die mij pijn hebben gedaan, ondank dat ze achteraf niet zo erg waren. (geen vreemdgaan of zo) Dat zijn dingetjes in het begin geweest en dat is dus al bijna 2 jaar terug.
Ik heb haar echter nog nooit pijn gedaan en ze voelt zich dus schuldig over het feit dat ze mij wel een paar keer verdrietig heeft gemaakt.
Doe haar dan ook eens pijn, is zij ook weer blij
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:30:57 #52
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70869178
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 02:16 schreef Strani het volgende:
Voor de vrouwen hier: Zou het niet zo kunnen zijn dat TS z'n vriendin hem jaloers wil maken om te kijken hoeveel hij eigenlijk om haar geeft?

(Heeft natuurlijk totaal geen zin maar zou wel de reden kunnen zijn van haar gedrag.)
Damn, wat ben je dan een kutwijf

maarehm.
Het gaat natuulijk nergens om; ze vind 'm wel aantrekkelijk, dus voelt ze zich heel schuldig?
óf er is natuurlijk meer aan de hand, óf zij heeft issues, óf jij hebt issues.

Overigens zo leuk, zulke topics
komop, je weet toch zelf wel dat je hier niets aan hebt
Iedereen schreeuwt wat anders, en 90% slaat nergens op
mensen die naar aanleiding van dit topic, zonder 1 van jullie te kennen of de situatie van haar kant te hebben gehoord oordelen dat je ze maar moet dumpen omdat ze ongelooflijk kansloos en emotioneel instabiel is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:34:51 #53
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70869219
Ik heb ook een vriendin met borderline gehad.
Dumpen die hap nu het nog kan. ...
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  zaterdag 11 juli 2009 @ 03:12:49 #54
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70869573
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 02:34 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik heb ook een vriendin met borderline gehad.
Dumpen die hap nu het nog kan. ...

sukkel.
pi_70876847
Ze zit je gewoon uit te testen. "Ik hou zoveel van jou, ik wil je niet kwijt, ik ben bang je pijn te doen, ik voel me zo schuldig omdat ik met een jongen in de bus praat... " WAT een onzin
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 15:21:59 #56
163650 Greys
pi_70877003
De vriendin van TS voelt zich 'steeds' zo schuldig om dingen die ze gedaan heeft die hem pijn gedaan hebben. Maar ze vertelt hem wel in geuren en kleuren dat die kerel op haar cursus zo mooi en leuk is. Maar er verder niets mee wil.

Dus OF het vriendinnetje van TS moet eens leren dat als ze haar vriendje geen pijn wil doen dat ze dan gewoon haar snaveltje moet houden als ze eens een kerel leuk en mooi vindt maar er verder toch niets mee wil. Heeft zij gewoon een leuk uitzicht op cursus, doet ze niets verkeerd, TS blij en zij hoeft zich niet voor de zoveelste keer schuldig te voelen.
OF het vriendinnetje van TS weet niet of ze TS nog wel zo graag wil en weet niet hoe ze dat moet brengen en begint een beetje aan de relatie te morrelen. Met als idee dat het dan voor TS straks niet zo als donderslag bij heldere hemel komt.

Om een lang verhaal kort te maken: wat een raar meisje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70878231
Die "dingetjes" uit het verleden ben ik ook wel benieuwd naar. Wat was dat dan, als het geen vreemdgaan was?

Misschien is het vriendinnetje wel zo'n klassieke dramaqueen. Zo'n echte, waarvan je niet zou denken dat ze nog bestaan. Mijn hemel zeg. Zelfs al zou ze wel fantaseren dat de klasgenoot in kwestie, haar eens bruut zou nemen op het aanrecht, dan nog zou ze hier TS niet mee moeten lastigvallen. Pas als dat daadwerkelijk fysiek zou gebeuren, dan wordt het tijd dat dat schuldgevoel eens de kop opsteekt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:23:52 #58
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_70878530
TS, als je vriendin zich zo schuldig voelt, zit er blijkbaar iets mis met de balans in jullie relatie.
Oftewel, zij heeft het gevoel dat jij er meer in stopt dan andersom. Het doet voorkomen alsof zij zich schuldig voelt vanwege het kijken naar andere jongens, doordat ze in het verleden dingen heeft gedaan die je pijn deden en omdat jij altijd Mr. Perfect bent geweest is voelt ze zich inferieur en minder loyaal dan dat ze jou waardeert.

Mijn tip zou zijn:
Neuk haar beste vriendin en laat haar eens boos worden en jou je schuldig voelen
Nee, zorg er gewoon voor dat de balans weer wordt hersteld, ga weg met vrienden, ga alleen uit, trap lol met anderen en zorg ervoor dat zij zich niet schuldig voelt elke keer dat ze de deur uitgaat.
Je mag best een keer klooien met een meisje of wat minder een begripvol open boek te zijn voor haar
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 12 juli 2009 @ 00:49:09 #59
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70891688
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:23 schreef GSbrder het volgende:

Nee, zorg er gewoon voor dat de balans weer wordt hersteld, ga weg met vrienden, ga alleen uit, trap lol met anderen en zorg ervoor dat zij zich niet schuldig voelt elke keer dat ze de deur uitgaat.
Je mag best een keer klooien met een meisje of wat minder een begripvol open boek te zijn voor haar

Goed advies man
Tenzij ze twijfelt, en dankzij die acties gaat denken dat TS eigenlijk best een bokkenlul is, zodat ze overstapt op d'r cursusvriendje.

Mijn beste advies: luister naar niemand's advies en bedenk zelf hoe of wat
pi_70893884
quote:
Op zondag 12 juli 2009 00:49 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Goed advies man
Tenzij ze twijfelt, en dankzij die acties gaat denken dat TS eigenlijk best een bokkenlul is, zodat ze overstapt op d'r cursusvriendje.

Mijn beste advies: luister naar niemand's advies en bedenk zelf hoe of wat
Ja, negeer de rest en bedenk het wiel opnieuw! Goed idee hoor!
Ja, ik generaliseer.
pi_70897539
Wat een drama.
Vriendin van TS moet denk ik niet meer zeggen als ze zich schuldig voelt.
Als het allemaal niks voorstelt is het het ook niet waard om er een drama over te maken en TS bang te maken lijkt mij.
pi_70911726
Als je terwijl je gebonden bent iemand leuk begint te vinden, dan kom je daar niet - en vooral niet iedere keer dat je met die persoon praat - voor uit tegen je partner voordat je meer weet / zeker bent van je gevoelens TENZIJ je bewust onzekerheid wil creeren. Dus het heeft waarschijnlijk helemaal niets met die gast te maken, maar met jou, haar gevoelens voor jou of de kwaliteit van jullie relatie.
pi_70911956
Update:

Vrijdag dus het gesprek gehouden waarin ik alle vragen direct en hard heb gesteld en het allemaal zo aan elkaar praatte dat het eigenlijk niet meer anders kon dan toegeven dat ze hem leuk vond, maar zelfs in dat gesprek bleek dat de situatie eigenlijk niet zo erg is als gedacht.

Ze vindt hem helemaal niet zo leuk, ze wil ook niks van hem, voelt zich helemaal niet aangetrokken tot meer dingen als ze met hem praat en als hij morgen van de aardbodem zou verdwijnen zal ze er geen seconde mee zitten. Ze denkt ook nooit aan hem buiten school om.

Wat is het dan wel? Ze vindt hem gewoon een knappe vent en haar ego wordt gestreeld door positieve aandacht van knappe jongens. Het is een ego-probleem dus, maar eigenlijk valt dat ook wel weer mee. Ik vind het ook wel leuk om aandacht te krijgen van mooie dames, waar ik verder helemaal niets anders van denk dan 'mooie dame'.

Waarom ze zich dan zo schuldig voelt is ook nog steeds een beetje wazig maar ze wil zo helemaal niet zijn zegt ze. Waarom gaat haar aandacht soms naar die vent en wordt haar ego gestreeld daar door? Dat wil ze helemaal niet. Ze vindt het 'slecht' dat zij plezier haalt uit aandacht van die kerel, ook al wil ze verder niks.

Er werd gevraagd naar de dingetjes uit het verleden en 1 daarvan was dus dat ze ooit toen ze erg dronken was op een feestje waar ik niet was met een andere jongen heeft gedanst. En aardig close. Zo close dat hij op een gegeven moment aanstalte maakte om haar te zoenen, waarna ze 'is gevlucht' en het heeft afgekapt.
Ook daar had haar ego even aandacht nodig toen al haar vrienden/vriendinnen met iemand anders aan eht dansen waren ofzo. Dansen is geen vreemdgaan, maar het is geen goeie zaak. Ik heb haar daar overigens voor vergeven maar zij krijgt het zelf niet voor elkaar.

Ze voelt zich dus een slechte vriendin op dat punt en vertrouwt zichzelf niet eens meer. En als ze zich dan dus nog aangetrokken voelt tot een klasgenoot dan komen al die schuldgevoelens weer naar boven en worden zaken die eigenlijk helemaal niet zo ernstig zijn, drastisch uit zijn verband gerukt.

Dat is onze conclusie eigenlijk. Ze moet dus echt aan haarzelf gaan werken.
Ik voel me zo vaak aangetrokken tot een mooie dame, maar voel me niet schuldig want ik weet dat ik in zo'n situatie verder niks wil en gewoon van mijn vriendin houd.
Dat zal mijn vriendin ook moeten bereiken op een of andere manier.

Iemand adviezen?
pi_70912089
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef zonnelens het volgende:

Er werd gevraagd naar de dingetjes uit het verleden en 1 daarvan was dus dat ze ooit toen ze erg dronken was op een feestje waar ik niet was met een andere jongen heeft gedanst. En aardig close. Zo close dat hij op een gegeven moment aanstalte maakte om haar te zoenen, waarna ze 'is gevlucht' en het heeft afgekapt.

Jij bent wel heel goedgelovig
pi_70912972
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:27 schreef lovelyrita het volgende:

[..]

Jij bent wel heel goedgelovig
We hebben het hier al 10 keer over gehad en er is gezworen op alles en iedereen dat daar niks gebeurd is. Ze heeft zelfs een `onderzoek ingesteld` en vriendinnen gevraagd wat er gebeurd is. Ze heeft ook tegen haar vriendin gezegd toen zo van 'er gaat niks gebeuren, hij is niet zo'n kerel die er slecht mee omgaat' en ze heeft hem ook verteld dat ze een vriend had enzo. Zij dacht dat hij dat wel zo respecteren en zij wou dansen en verder niks. Naïef inderdaad, maar geen leugenaar.
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 20:59:26 #66
236264 crew  capricia
pi_70913140
Tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 12 juli 2009 @ 23:06:26 #67
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70917686
quote:
Op zondag 12 juli 2009 04:55 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, negeer de rest en bedenk het wiel opnieuw! Goed idee hoor!
Joh, je ziet toch zelf ook wel dat iedereen hier maar wat roept
Niemand weet hier hoe de situatie daadwerkelijk in elkaar zit, en iedereen spreekt elkaar tegen
  zondag 12 juli 2009 @ 23:13:39 #68
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70917966
"Ze moet aan haarzelf gaan werken"

Klinkt eerder als.. ze weet dat ze nu ook lekkere jongens kan pakken dus als de kans zich voor doet gaat ze jou dumpen.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:28:56 #69
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70918616
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Heathen. het volgende:

Klinkt eerder als.. ze weet dat ze nu ook lekkere jongens kan pakken dus als de kans zich voor doet gaat ze jou dumpen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70919266
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Heathen. het volgende:

Zo is het helemaal niet bedoeld. Ze moet aan zichzelf werken omdat ze nu zich snel schuldig voelt en dus niet gelukkig is. Ook omdat ze een groot ego heeft waar je sowieso niet gelukkig van wordt en die geilt op aandacht en acceptatie.
Ze wil helemaal niks van die gast dus er wordt echt niemand gedumpt hier.
  maandag 13 juli 2009 @ 01:16:58 #71
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_70922024
Pfff.. Beetje aandachtsgeil is ze wel, maar in feite zijn alle vrouwen dat - kuthoeren inderdaad
TS, pak jezelf op, verbindt ziel en zaligheid met de aanwezigheid van dit vrouwpersoon in je leven, maar zorg ervoor ook net als je vriendin een leven te krijgen, inclusief chicks, zonder dat zij zich met elke poging tot flirt schuldgevoelens krijgt vanwege jou.

Als ze zo snel al schuldgevoelens krijgt - er vanuitgaande dat het verhaal dat ze je verteld heeft waar is - dan voelt ze zich op z'n minst beperkt in haar vrijheid of onzeker over jouw reactie op haar omgang met de mannelijke bevolking. Laat haar eens zien dat je niet loopt te kniezen op een telefoontje van haar maar dat je prima in staat bent zelf een leven te leiden zonder haar monogame aanwezigheid!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juli 2009 @ 10:04:24 #72
163650 Greys
pi_70926041
quote:
Ook daar had haar ego even aandacht nodig toen al haar vrienden/vriendinnen met iemand anders aan eht dansen waren ofzo. Dansen is geen vreemdgaan, maar het is geen goeie zaak. Ik heb haar daar overigens voor vergeven maar zij krijgt het zelf niet voor elkaar.
Oke, waarom heb jij haar daarvoor vergeven als er niets gebeurd is? Er valt toch niets te vergeven als die kerel haar wilde kussen en zij is 'weggevlucht' nog voordat dat gebeurd is?

En... was je daarbij, bij dit 'incidentje' waarover zij zich zo schuldig voelt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70926853
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Zo is het helemaal niet bedoeld. Ze moet aan zichzelf werken omdat ze nu zich snel schuldig voelt en dus niet gelukkig is. Ook omdat ze een groot ego heeft waar je sowieso niet gelukkig van wordt en die geilt op aandacht en acceptatie.
Het is wel je vriendin he...
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:37:28 #74
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70993840
-edit- ga weg

[ Bericht 66% gewijzigd door Re op 15-07-2009 10:38:31 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:36:24 #75
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_71092449
Ze heeft in het verleden met een jongen gedanst en is weggelopen toen hij aanstalten maakte om haar te zoenen. Het is toch goed dat ze is weggelopen man, wat zeik je nou
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_71093510
tvp
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:04:42 #77
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71094417
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef zonnelens het volgende:

[..]

Als ze zich snel schuldig voelt gaat dat ook betekenen dat ze nu nog een relatie met jou heeft omdat ze zich schuldig voelt als ze het uit zou maken. Leuk.. om dan te leven in een relatie waarvan je dus niet weet of het nu wel of niet op een leugen gefundeert is.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:47:40 #78
154880 Bolter
Awesomeness
pi_71096624
Ik verbaas me hier toch regelmatige weer wat voor een vage vrouwen / relaties er zijn .
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_71101752
Ik vind het vertrouwen in je vriendin wel goed Sowieso kan iedereen hier wel iets roepen maar we kennen ze niet persoonlijk. In letters is iedereen hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')