Doe haar dan ook eens pijn, is zij ook weer blijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:17 schreef zonnelens het volgende:
[..]
Ze voelt zich wel een schuldig in onze relatie omdat ze in het verleden wat kleine dingetjes heeft gedaan die mij pijn hebben gedaan, ondank dat ze achteraf niet zo erg waren. (geen vreemdgaan of zo) Dat zijn dingetjes in het begin geweest en dat is dus al bijna 2 jaar terug.
Ik heb haar echter nog nooit pijn gedaan en ze voelt zich dus schuldig over het feit dat ze mij wel een paar keer verdrietig heeft gemaakt.
Damn, wat ben je dan een kutwijfquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:16 schreef Strani het volgende:
Voor de vrouwen hier: Zou het niet zo kunnen zijn dat TS z'n vriendin hem jaloers wil maken om te kijken hoeveel hij eigenlijk om haar geeft?
(Heeft natuurlijk totaal geen zin maar zou wel de reden kunnen zijn van haar gedrag.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:34 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik heb ook een vriendin met borderline gehad.
Dumpen die hap nu het nog kan. ...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:23 schreef GSbrder het volgende:
Nee, zorg er gewoon voor dat de balans weer wordt hersteld, ga weg met vrienden, ga alleen uit, trap lol met anderen en zorg ervoor dat zij zich niet schuldig voelt elke keer dat ze de deur uitgaat.
Je mag best een keer klooien met een meisje of wat minder een begripvol open boek te zijn voor haar
Ja, negeer de rest en bedenk het wiel opnieuw! Goed idee hoor!quote:Op zondag 12 juli 2009 00:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goed advies man
Tenzij ze twijfelt, en dankzij die acties gaat denken dat TS eigenlijk best een bokkenlul is, zodat ze overstapt op d'r cursusvriendje.
Mijn beste advies: luister naar niemand's advies en bedenk zelf hoe of wat
Jij bent wel heel goedgelovigquote:Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef zonnelens het volgende:
Er werd gevraagd naar de dingetjes uit het verleden en 1 daarvan was dus dat ze ooit toen ze erg dronken was op een feestje waar ik niet was met een andere jongen heeft gedanst. En aardig close. Zo close dat hij op een gegeven moment aanstalte maakte om haar te zoenen, waarna ze 'is gevlucht' en het heeft afgekapt.
We hebben het hier al 10 keer over gehad en er is gezworen op alles en iedereen dat daar niks gebeurd is. Ze heeft zelfs een `onderzoek ingesteld` en vriendinnen gevraagd wat er gebeurd is. Ze heeft ook tegen haar vriendin gezegd toen zo van 'er gaat niks gebeuren, hij is niet zo'n kerel die er slecht mee omgaat' en ze heeft hem ook verteld dat ze een vriend had enzo. Zij dacht dat hij dat wel zo respecteren en zij wou dansen en verder niks. Naïef inderdaad, maar geen leugenaar.quote:
Joh, je ziet toch zelf ook wel dat iedereen hier maar wat roeptquote:Op zondag 12 juli 2009 04:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, negeer de rest en bedenk het wiel opnieuw! Goed idee hoor!
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Heathen. het volgende:
"Ze moet aan haarzelf gaan werken"
Klinkt eerder als.. ze weet dat ze nu ook lekkere jongens kan pakken dus als de kans zich voor doet gaat ze jou dumpen.
Zo is het helemaal niet bedoeld. Ze moet aan zichzelf werken omdat ze nu zich snel schuldig voelt en dus niet gelukkig is. Ook omdat ze een groot ego heeft waar je sowieso niet gelukkig van wordt en die geilt op aandacht en acceptatie.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Heathen. het volgende:
"Ze moet aan haarzelf gaan werken"
Klinkt eerder als.. ze weet dat ze nu ook lekkere jongens kan pakken dus als de kans zich voor doet gaat ze jou dumpen.
Oke, waarom heb jij haar daarvoor vergeven als er niets gebeurd is? Er valt toch niets te vergeven als die kerel haar wilde kussen en zij is 'weggevlucht' nog voordat dat gebeurd is?quote:Er werd gevraagd naar de dingetjes uit het verleden en 1 daarvan was dus dat ze ooit toen ze erg dronken was op een feestje waar ik niet was met een andere jongen heeft gedanst. En aardig close. Zo close dat hij op een gegeven moment aanstalte maakte om haar te zoenen, waarna ze 'is gevlucht' en het heeft afgekapt.
Ook daar had haar ego even aandacht nodig toen al haar vrienden/vriendinnen met iemand anders aan eht dansen waren ofzo. Dansen is geen vreemdgaan, maar het is geen goeie zaak. Ik heb haar daar overigens voor vergeven maar zij krijgt het zelf niet voor elkaar.
Het is wel je vriendin he...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef zonnelens het volgende:
[..]
Zo is het helemaal niet bedoeld. Ze moet aan zichzelf werken omdat ze nu zich snel schuldig voelt en dus niet gelukkig is. Ook omdat ze een groot ego heeft waar je sowieso niet gelukkig van wordt en die geilt op aandacht en acceptatie.
Ze wil helemaal niks van die gast dus er wordt echt niemand gedumpt hier.
Als ze zich snel schuldig voelt gaat dat ook betekenen dat ze nu nog een relatie met jou heeft omdat ze zich schuldig voelt als ze het uit zou maken. Leuk.. om dan te leven in een relatie waarvan je dus niet weet of het nu wel of niet op een leugen gefundeert is.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef zonnelens het volgende:
[..]
Zo is het helemaal niet bedoeld. Ze moet aan zichzelf werken omdat ze nu zich snel schuldig voelt en dus niet gelukkig is. Ook omdat ze een groot ego heeft waar je sowieso niet gelukkig van wordt en die geilt op aandacht en acceptatie.
Ze wil helemaal niks van die gast dus er wordt echt niemand gedumpt hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |