abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70403110
Heeee lieve mensen!

Ik ben een meisje van 19 && mijn vriendje heeft het sinds kort uitgemaakt. De situatie is als volgt:
Ik ben een meisje wat van aard niet altijd zo goed in haar vel zit en hij is een best wel gesloten jongen die ook niet echt veel ervaring heeft gehad met meisjes voor mij. We hielden heel veel van elkaar (ik nog steeds van hem..).
Het was altijd heel leuk tussen ons, ik ben gewoon heel gevoelig iemand en stel graag vragen over hoe iemand over een bepaald onderwerp denkt, omdat ik belangrijk vindt hoe iemand in elkaar zit. We hebben een half jaar iets gehad, dit klinkt niet zo lang maar het was wel heel serieus. Op een gegeven moment kregen we miscommunicatie en kregen we vaker ‘heftige’ discussies, daardoor hadden we ook wel discussies, maar deze waren eerder grappig dan erg.
Twee weken voordat het uit ging, hadden we best wel regelmatig ruzie. Ik ben wel eens boos weggelopen, omdat ik te verdrietig werd en heb ook botte dingen gezegd (verwijtingen soms) en bij hem was het vaak zo dat hij eerst iets zei en een tijd daarna was het het tegenovergestelde, dus dit botste. Ik heb achteraf hier altijd spijt van gehad, omdat het me soms te veel werd zei ik die dingen. We hadden ook afgesproken dat we dit beter moesten aanpakken, maar nu is het dus uit. De reden dat het uit is is omdat hij een soort van ‘beschermingsschild’ om zijn gevoel heen heeft gedaan, zodat zijn gevoel voor mij weg is gegaan. Hij zegt wel dat zijn gevoel ergens diep van binnen zit, maar het niet boven komt voor een bepaalde tijd. Als ik hem in het echt zie, op school bijvoorbeeld dan komt zijn gevoel weer een beetje boven als we praten. Hij twijfelt er ook aan of het ooit nog boven kan komen sowieso na een bepaalde tijd. Hij zei dat hij de ruzies niet meer aan kon en het open zijn kon ook niet aan en dat het tijd nodig heeft wil hij weer open zijn oftewel dat zijn ‘beschermingsschild’ weer weg is..Het gekke is..het speelde een week voordat het uitging. Toe was zijn gevoel opeens weg..toen ben ik naar hem toegegaan om erover te praten en toen kwam alles weer boven en was hij aanhankelijker dan ooit. We hadden een mega leuke dag, leuker dan normaal en we hebben zelfs nog seks gehad en het voelde weer vertrouwt en ik dacht echt dat alles weer goed was. De dag erna was zijn gevoel weer weg..en 2 dagen nadat we elkaar gezien hadden is het dus uitgegaan via telefonisch contact..

Nou is mijn vraag..is het wel ‘normaal’ dat als je zoveel van iemand houdt het binnen een week totaal foetsie kan zijn? Wat als iemand tegen jouw zou zeggen ‘mijn gevoel is weg, want ik heb een bescherminggschild om mijn gevoel heen gezet en daarom voel ik niks meer voor je en ik heb geeeen idee of dit nog terug gaat komen’ wat denk je dan? En is het stom van mij als ik nog hoop heb dat dit wel goed gaat komen tussen ons? Want ik hou zielsveel van hem en hij deed dat ook van mij en ik vind het gewoon gek dat het opeens weg is. Kweet namelijk dat ik heel veel voor hem betekende.

Alvast bedankt!!
  PR/Manusje van alles vrijdag 26 juni 2009 @ 18:12:36 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70403176
druppel emmer, logisch nadenken, keuze maken, uit. Verdriet.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_70403208
Nee je bent hem voor altijd kwijt, nu kan je huilen, waardoor je minder wc naar moet!
lol?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:31:19 #4
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70403622
Ben je serieus 19??
Ik vind het nogal een kinderlijk aandoend verhaal.
Dat beschermingsschild vooral.

Je kunt wel van alles van hem denken te weten, dat je veel voor hem betekende, maar de feiten van vandaag zijn "he's just not that into you".

Niet achter hem aan blijven huppelen. Scheiden doet gewoon pijn. Dat verhaal over beschermingsschilden enzo is gewoon een manier om jouw gevoelens te sparen. Hij weet niet precies wat hij wil en wat hij allemaal voelt, hij weet alleen duidelijk dat hij niet verder wil met jou.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70403690
Haar vriend vond haar niet meer leuk, maar omdat hij sex nodig had, deed hij 1 dagje leuk met haar, en neukte haar, waarna hij haar 2 dagen erna dumpte... telefonisch
lol?
pi_70403790
Als mijn vriend zou zeggen : Ik voel niks meer voor je want ik heb een beschermingsschild om ... dan zou ik zeggen dat hij te veel naar pokemon of Xmen kijkt .

Het is uit , bel je vriendinnen op en ga op stap
pi_70404524
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:38 schreef zeemonster het volgende:
Als mijn vriend zou zeggen : Ik voel niks meer voor je want ik heb een beschermingsschild om ... dan zou ik zeggen dat hij te veel naar pokemon of Xmen kijkt .

Het is uit , bel je vriendinnen op en ga op stap
Nu ga ik lezen!

Edit na lezen:
Ik vind het een lulkoekverhaal van hem. Ik denk dat dit een niet te repareren gevalletje is, en dat die kerel niet met gevoelens overweg kan (behalve de sexgevoelens). Dus misschien wel beter voor jou!

Offtopic: heb je ook een aanvalsschild? Schilden zijn toch per definitie voor bescherming?

[ Bericht 20% gewijzigd door Unauthorised op 26-06-2009 19:14:35 ]
"Wat is er voor kwaad in, een man te zien die bezit neemt van een vrouw! Is het de bedoeling, dat de dieren meer vrijheid zullen genieten dan wij mensen?" - Pietro Aretino (⨂1492, Arezzo - † 1556, Venetië)
pi_70404554
quote:
Nass
Haar vriend vond haar niet meer leuk, maar omdat hij sex nodig had, deed hij 1 dagje leuk met haar, en neukte haar, waarna hij haar 2 dagen erna dumpte... telefonisch
Idd dat zou best kunnen. Hij raakte geil en besloot nog een dag zogenaamd verliefd te spelen om te kunnen neuken. Een geile en man zou veel doen om een wijf te kunnen neuken. Dus ook een beetje toneelspel om het voor elkaar te krijgen. Bij een man verliest het verstand altijd wanneer geilheid om de hoek komt kijken. Na die tijd begon het verstand weer te werken en heeft die haar gedumpt.

Ik weet er alles van, want ik ben zelf een man. Single maar ik krijg veel vrouwen met leugentjes en toneelspel in bed door zogenaamd haar vertrouwen te winnen.
pi_70405060
Vertrouwen winnen, zeg dit; 'Je kan me alles vertellen, doe alsof ik een van je vriendinnen ben'

Werkt, al klinkt het belachelijk!
lol?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:59:13 #10
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_70405990
Soms maak je meer kapot....
dan je met woorden weer heel kunt maken,

Dus ja het is logisch... wel vervelend.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 10:01:50 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_70506179
vaag verhaal
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:06:29 #12
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70506292
Fucking hell, je bent 19, je komt vast nog wel een andere jongen tegen. Of ben je erg lelijk?
:-)
pi_70506808
Mag ik je verhaal even kort samenvatten zoals ik de interpreteer??

Hallo,

Ik ben 19 en heel erg gevoelig (onzeker). Om zeker te weten dat mijn vriendje me wel leuk vindt en hij zich bij mij vindt passen loop ik continue te zeiken en moet ik van iedere mug een olifant maken.
Op de duur kon mijn vriendje daar niet meer tegen en begon hij steeds meer genoeg te krijgen van mijn gezeik (hulde voor je vriendje, want hij heeft een ruggegraat). Omdat vriendje niet meer wilde discussieren werd ik steeds botter. Vriendje was in de veronderstelling dat je van een relatie gelukkiger moet worden dan van alleen zijn. Hij zag dat dit niet het geval was en koos eieren voor zijn geld.

Ik meisje van 19 snap niet dat het aan mij zelf ligt, buuh buuh buuh.

Als ik het verkeerd heb samengevat hoor ik het graag.

Mijn advies voor je volgende relatie: Niet altijd over de kleinste dingetjes zijn mening willen, dus niet zo zeiken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Aardwetenschapper op 30-06-2009 10:26:48 (haakje sluiten vergeten) ]
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_70507042
Wat een dramaqueen, die gozer.
pi_70507135
En jij ook trouwens. Wat dat betreft passen jullie goed bij elkaar.
pi_70507138
Allereerst wat naar dat het uit is

Ik vind dat schild ook een star wars story!
Hoe oud is hij eigenlijK?

Ik zou zelf niet met zo'n gesloten mannetje verder willen
Wat zijn je opties voor anderen?
Krijg je wel eens wat aandacht van de mannen?
Lieve kusjes Ilse
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:18:30 #17
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70510505
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Rems0lz het volgende:
Heeee lieve mensen!

Ik ben een meisje van 19 && mijn vriendje heeft het sinds kort uitgemaakt...
Je bent programmeur?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70514277
he's just not that in to you??? wat is dat voor dr. phil achtig gelul zeg...? en dat is totaal niet van toepassing hier...net als dat hij het alleen nog een dagje probeerde voor de sex.

Over dat schild krijg ik het idee datie dat niet zelf bedacht heeft. Heeft hij een verleden bij de psycholoog?

Verder denk ik niet dat het goed gaat komen tussen jullie.

En in de toekomst minder vragen stellen over hoe hij over dingen denkt....het gaat dan meer om zijn gedachten denk ik die je wil snappen? ik kan me voorstellen dat hij zo veel vragen storend vind.

Of een vriendje zoeken die wel goed tegen veel vragen en openheid kan.

succes en het komt wel goed.
Karma will get back @ you
pi_70514353
Geen handvol, maar een land vol. Je bent pas 19, dat soort relaties zijn bijna altijd gedoemd te mislukken. Er komt wel een volgende, wrs wat volwassener (beschermingsschild om gevoel ).
pi_70514402
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef Aardwetenschapper het volgende:

Hallo,

Ik ben 19 en heel erg gevoelig (onzeker). Om zeker te weten dat mijn vriendje me wel leuk vindt en hij zich bij mij vindt passen loop ik continue te zeiken en moet ik van iedere mug een olifant maken.
Op de duur kon mijn vriendje daar niet meer tegen en begon hij steeds meer genoeg te krijgen van mijn gezeik (hulde voor je vriendje, want hij heeft een ruggegraat). Omdat vriendje niet meer wilde discussieren werd ik steeds botter. Vriendje was in de veronderstelling dat je van een relatie gelukkiger moet worden dan van alleen zijn. Hij zag dat dit niet het geval was en koos eieren voor zijn geld.

Mijn advies voor je volgende relatie: Niet altijd over de kleinste dingetjes zijn mening willen, dus niet zo zeiken!
Oh hmm, en dit dus.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:54:51 #21
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_70515040
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:06 schreef Dartanion het volgende:
Fucking hell, je bent 19, je komt vast nog wel een andere jongen tegen. Of ben je erg lelijk?

!

De wereld draait door en er zal echt nog wel een jongen zijn die less drama more bang bang met je wil.
Ik kan me begrijpen dat je je rot voelt maar je moet er ff doorheen hè..
  zondag 5 juli 2009 @ 02:47:30 #22
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_70658476
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Je bent programmeur?
amp amp is tegenwoordig correct nederlands ter vervanging voor het ouderwetse woord 'en'
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:06 schreef Dartanion het volgende:
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef Aardwetenschapper het volgende:

Hallo,

To the point en waar.

Mijn mening: blijf een paar jaartjes zitten, misschien is de bovenbouw van de middelbare school nog iets te veel voor grote mensen. Ben je echt nog 14 jaar oud?

[ Bericht 97% gewijzigd door JtodaX op 05-07-2009 02:54:17 ]
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
  zondag 5 juli 2009 @ 02:52:01 #23
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_70658531
-

[ Bericht 49% gewijzigd door JtodaX op 05-07-2009 02:54:10 ]
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
  zondag 5 juli 2009 @ 05:27:19 #24
243180 AlfrekJodokusZak
is niet zo vrolijk
pi_70659608
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Rems0lz het volgende:
Heeee lieve mensen!
....
Nou is mijn vraag..is het wel ‘normaal’ dat als je zoveel van iemand houdt het binnen een week totaal foetsie kan zijn? Wat als iemand tegen jouw zou zeggen ‘mijn gevoel is weg, want ik heb een bescherminggschild om mijn gevoel heen gezet en daarom voel ik niks meer voor je en ik heb geeeen idee of dit nog terug gaat komen’ wat denk je dan? En is het stom van mij als ik nog hoop heb dat dit wel goed gaat komen tussen ons? Want ik hou zielsveel van hem en hij deed dat ook van mij en ik vind het gewoon gek dat het opeens weg is. Kweet namelijk dat ik heel veel voor hem betekende.

Alvast bedankt!!
Tja, als het gevoel op is, is er niks meer aan te doen, maar het is wel zwak dat hij via de telefoon het heeft uitgemaakt.

Maar lieve schat, ik zou er niet al te druk om maken. Momenteel is die jongen voor jou nu helemaal het einde, maar ik spreek je wel over 10 jaar en dan zeg je: Oh hij! Jeetje ik was hem alweer helemaal vergeten! Ja, de seks was ook zó slecht!
pi_70837667
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:07 schreef LinkseVriend het volgende:

[..]

Idd dat zou best kunnen. Hij raakte geil en besloot nog een dag zogenaamd verliefd te spelen om te kunnen neuken. Een geile en man zou veel doen om een wijf te kunnen neuken. Dus ook een beetje toneelspel om het voor elkaar te krijgen. Bij een man verliest het verstand altijd wanneer geilheid om de hoek komt kijken. Na die tijd begon het verstand weer te werken en heeft die haar gedumpt.

Ik weet er alles van, want ik ben zelf een man. Single maar ik krijg veel vrouwen met leugentjes en toneelspel in bed door zogenaamd haar vertrouwen te winnen.
Niet altijd dus. Als ik het uit maak, of bijna uit maak, en zij weet dat, doe ik niet nog een laatste keer sex. Misschien als het al een tijdje uit is, maar zeker niet als zij eventueel in de wraak mode is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')