Heel veel ijsbergsla op een groot bord.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef miss_sly het volgende:
bix, auwdat zijn geen leuke berichten.
Lekker dan, Rewimo, van je ruit
Eten vanavond? Ik heb even geen idee nog, eigenlijk. Die ovenschotels en warme choco klinken heerlijk, maar dat kan nog even niet. Iemand een gezond idee?
Ik herken dit ergens wel,quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef bixister het volgende:
ja, en dit is nog een lage schatting hoor. dit is puur de inleg die intussen erin gestopt is. het had inmiddels veel meer moeten zijn. maar goed, dan verwacht je toch minstens je inleg terug te kunnen krijgen, maar kennelijk is die tot (minder dan eenderde) gereduceerd....
Hutspot?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
stamppot met wortel en ui als ik me niet vergis
oipquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Rottdog het volgende:
Pffff net gehoort dat onze overbuurman zelfmoord heeft gepleegd
Wij hebben morgen een BBQ.... ben benieuwd of het binnen of toch buiten eten word.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
Wij gaan morgen de sleurhut aanhaken en weg.. maar als het dit weer is gaan we een dag later!
Rottdog
Huup jullie houden toch ook dit weekend jullie bbq?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef huuphuup het volgende:
Rottdog wat een naar nieuwskende je hem goed?
LBik wilde ook al erwtensoep eten vandaag haha. Ik zei tegen lief dat ik het erwtensoep-weer vond, vond hij niet. Maar t is toch snert-weer?
![]()
Maar puntje bij paaltje eet ik poffertjes en hij iets van een kant en klare tortilla
Bixwat een tegenvaller zeg! Pfoe dat zijn geen leuke dingen.
En ik wilde nog wat zeggen maar ik weet het niet meer...
Jup morgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Huup jullie houden toch ook dit weekend jullie bbq?
Wij maken ook stamppot met bataat, mag je dat wel? Vind ik zelf erg lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Stamppot, lekker, maar te veel aardappels.
Jaa!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik dacht ookal aan peen. Grappig de taalverschillen.
Stimpstamp kennen jullie dat?
hmz, ja ik ga er maar eens naar kijken. Kan je je nog ergens aanmelden voor een anti-woekerpolis zaak?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef bixister het volgende:
swets, misschien inderdaad maar 's naar kijken, want hier ging er dus jaarlijks zo'n 1000 euro in, en dat is al sinds 1994. en nu is ie nog 4000 waard vernamen we gisteren.
Rotterdams...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:20 schreef Vicky het volgende:
bietjes en krootjes zijn hetzelfde
volgens mij zijn krootjes haags..
Ja, alleen spreek je die N hier niet uit. Dus vandaar.quote:
Ik ben hier de enige die het lekker vind. Eet het niet vaak.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jaa!En opeens heb ik daar onwijze trek in...
maar we eten vanavond bij schoonouders
![]()
Rottdog, jemig dat is schrikken!![]()
oh ja da ken ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rotterdams...
ff krootuh kopuh op de mart
Is het niet een woekerpolis?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef bixister het volgende:
swets, misschien inderdaad maar 's naar kijken, want hier ging er dus jaarlijks zo'n 1000 euro in, en dat is al sinds 1994. en nu is ie nog 4000 waard vernamen we gisteren.
het lijkt er wel op he. maar dat wordt dus nog uitgezocht, of 't precies aan die criteria voldoet. er is in elk geval erg dom omgesprongen met al dat geld.quote:
Ik weet dat er toen op het hoogtepunt van alle woekerpolis nieuwtjes een website was die er volledig op gericht was. Zelfs inclusief informatie over welke polissen er onder vielen enwat je moest doen als je het vermoedne had dat je een woekerpolis had. Even zoekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef bixister het volgende:
weet ik niet, we moeten ons er nog verder in gaan verdiepen. (nog geen zin in gehad na dit rotnieuws). mocht je een goed adres hiervoor weten, dan zijn we wel geïnteresseerd.
Nee, wij zeiden echt pee, zonder N.quote:
Die van mij gaat geloof ik maar 50 euro per maand in ofzo... Of was het 50 gulden en dan nu iets van 25 euro. Ik weet niet meer. Loopt sinds 2000 en elk jaar als ik die jaar afrekening krijg en zie dat er een scheet en 2 kinkkers op staat neem ik me voor erin te duiken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:27 schreef YPPY het volgende:
Zo'n polis had J. ook Swets. Had dus, tot ik zag wat daar allemaal in ging. En die bank nog moeilijk doen, maar het was echt zonde van het geld.
Ja klopt dat zou dan ondertussen ook al 5400 euro zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:30 schreef bixister het volgende:
50 euro per maand is uiteindelijk toch best een flink bedrag hoor.
Is toch wel de moeite, zijn heel veel weekendjes weg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja klopt dat zou dan ondertussen ook al 5400 euro zijn
Ooooh, bij mij deed ze alles in 1 keerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef Belana het volgende:
zow, ik ben weer naar de mondhygie geweest, de 2e kant van mijn gebit is helemaal schoon gemaakt, inclusief de pockets. ik voel weer dat ik tandvlees hebmaargoed, het is klaar nu. Nu een kwestie van goed schoon houden de boel
en idd sugar, waaaaaar is de zon???
ow en bix, dat is wel heeeeel erg kut zeg
Ik moet over twee weken weer. En als ik dan klaar ben kan ik gelijk doorschuiven naar de tandarts, want die zit ernaastquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
ik mag binnenkort ook weer naar de mondhygiëniste. nooit leuk, maar na afloop ben ik er wel altijd heel blij mee.
nu de verdoving weer weg is ben ik ook weer blijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
ik mag binnenkort ook weer naar de mondhygiëniste. nooit leuk, maar na afloop ben ik er wel altijd heel blij mee.
thuis geen fok! hebben is zoooooooooo 1986quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef aeque het volgende:
Over uurtje weer naar huis, 2 dagen weer geen fok
In december hebben ze mijn verstandskies getrokken had die aardige tandarts een hele wortel laten zitten en dat is fijn gaan ontstekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:12 schreef Sugar het volgende:
Oh stil, alsjeblieft.
Ik moet maandag naar de kaakchirurg (groot gat in verstandskies) en probeer er al twee weken níet aan te denken.![]()
![]()
Je weet wel hoe je iemand op moet beuren!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In december hebben ze mijn verstandskies getrokken had die aardige tandarts een hele wortel laten zitten en dat is fijn gaan ontsteken
Wat is thuis geen PC hebben dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef moussy het volgende:
[..]
thuis geen fok! hebben is zoooooooooo 1986
1964quote:
alles tussen het huilen en slapen van Tessquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef _Bar_ het volgende:
wat ben je lekker bezig geweest Vicky
Ik heb alleen nog maar gestofzuigd.
Verstandskiezen heb ik ook niet meer, de laatste is aantal weken terug nog getrokken.
Wij zijn voor zo'n ding lid geworden van de stichting woekerpolis... (of meer anti-woekerpolisquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef bixister het volgende:
weet ik niet, we moeten ons er nog verder in gaan verdiepen. (nog geen zin in gehad na dit rotnieuws). mocht je een goed adres hiervoor weten, dan zijn we wel geïnteresseerd.
Verdoving?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Belana het volgende:
[..]
nu de verdoving weer weg is ben ik ook weer blij(pocketreiniging is aardig heftig...)
die polissen van jullie he, zijn dat allemaal lijfrente polissen? die ervoor zijn om je pensioen aan te vullen?
Ouch!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
ik ging vanmiddag een tosti maken, schaaf ik een stuk van mijn hand af tijdens het kaasschaven![]()
![]()
t ziet er héel smerig uit en pijijijn!
oh auw!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
ik ging vanmiddag een tosti maken, schaaf ik een stuk van mijn hand af tijdens het kaasschaven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
![]()
wat dan? zelfde behandeling gehad?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Verdoving?.
.
.
Schrijft op to-do lijst; andere mondhygieniste zoeken.
Maar ze zijn wel lekker!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:46 schreef freecell het volgende:
Wat hebben we geleerd vandaag?
Tosti's zijn gevaarlijk
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef aeque het volgende:
Over uurtje weer naar huis, 2 dagen weer geen fok
.... is als een bad zonder waterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hij staat af te koelen, tegen de tijd dat mijn vriend thuis is issie lekker van temperatuur
En anders warmen we hem weer op haha
Ik mik ook altijd een deel in de vriezer, handig op race-dagen.
Maar een min of 5 nog in de oven klinkt als te doen
Want lasagne zonder kaaslaagje....
Verdoving? Echt joh?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Belana het volgende:
[..]
nu de verdoving weer weg is ben ik ook weer blij(pocketreiniging is aardig heftig...)
die polissen van jullie he, zijn dat allemaal lijfrente polissen? die ervoor zijn om je pensioen aan te vullen?
Ik zou het onder narcose pas laten doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verdoving? Echt joh?
Toen ik onder behandeling was bij het ACTA voor parodontitis deden ze anderhalf uur over een kwart (dus bijv. links boven) van mijn gebit en dat ging gewoon zonder verdoving hoor!![]()
Fijn dat je er weer even vanaf bent!
De ogen van jouw jongens mogen er anders ook zijnquote:
Bij mij is -het meeste- in anderhalf a twee uur weggehaald. Zonder verdovingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verdoving? Echt joh?
Toen ik onder behandeling was bij het ACTA voor parodontitis deden ze anderhalf uur over een kwart (dus bijv. links boven) van mijn gebit en dat ging gewoon zonder verdoving hoor!![]()
Fijn dat je er weer even vanaf bent!
Dan zie ik je binnenkort wel!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef Jelief het volgende:
* Jelief schuift heel ff aan.
Luitjes tot over een week ongeveer,als ziggo meewerkt iig. Ik ga mijn spulletjes bij elkaar rapen en vanaf nu in mijn grotemensenhuis wonen.
Ja inderdaad Den haag/ Leidscheveen het is best dicht bij mijn huis.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:25 schreef Oxymoron het volgende:
Weet je wat lekker is?![]()
Eten bij de Smulhoeve (van Ipse, inst. voor gehandicapten) in Den Haag (Leidscheveen??). Je kunt er dieren aaien, geiten kammen, en er is een leuk restaurant.Mijn tante had het voor ons uitgekozen (oom is vandaag 50 geworden
), speciaal voor mij ''omdat Oxy het ook leuk moet hebben''.
Ik heb lekker buiten gezeten bij de dieren, en af en toe een hapje genomen van wat de anderen hadden besteld.
Ja hé!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:28 schreef RockabeIIa het volgende:
oxy, wat een vreselijk leuke en lieve oom heb jij!
Dank je.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef MamsX het volgende:
Ja inderdaad Den haag/ Leidscheveen het is best dicht bij mijn huis.
Maar het is er dus leuk? Wel leuk dat ze speciaal voor jou daar heen zijn gegaan.
Ik ben van plan om binnekort de kinderboerderij te bezoeken namelijk.
En gefeliciteerd met je oom natuurlijk
Ik ken daar heg noch steg, en we gingen met de stoomtrein, dus het was een logische plek om te parkeren...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:40 schreef Ynske het volgende:
klote Rewimo, maar dat gebeurd daar idd vaker, kunt dan beter bij t zwembad parkeren
balen ja, trein is leuk hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ken daar heg noch steg, en we gingen met de stoomtrein, dus het was een logische plek om te parkeren...
Whaaaaaaaa, dat moet ik gaan halen. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:51 schreef poemojn het volgende:
even voor de liefhebbers: bij Bristol verkopen ze Charlie & Lola ondergoed. Hemd met slip 8 euro, 3 slips 6 euro.
Didydoos, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte gewenstquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:17 schreef didydoos het volgende:
Bewust onder kloon.
This! Can't! Be! Happening!
Overleefde mijn vader tijdens de zwangerschap van T. ternauwernood een bedrijfsongeval, waar hij nog altijd van aan het revalideren is, met heel veel pijn, moeite en beperkingen, krijgt hij vandaag de diagnose kanker. En het is heel erg foute boel zei mijn mams, huilend aan de foon.
*grond onder voeten wegzakt*![]()
![]()
misschien omdat nog niet alle familie op de hoogte is en ze het eerst zelf binnen het gezin willen verwerken? En die familie misschien wel meelurkt en d'r normale nick kent?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Didy wat erg, veel sterkte in deze zware tijden
Mag ik vragen waarom je dit nieuws bewust onder een kloon hebt geplaatst?
dat wel, maar het is toch wel fijn om te horen welk strijkijzer fijn is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik strijk nooit. Maar ik kan wel zelf bedenken waar ik een strijkijzer kan vinden voor het budget dat ik er voor over zou hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Deze heb ik ook, die blauwe. Echt een prima strijkijzer!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:51 schreef Saffier het volgende:
Ingrid, ik heb laatst bij de HEMA een nette (stoom dacht ik zelfs) gezien voor maar 1 of 2 tientjes. Succes ermee!
Hier staatie, idd voor 10 euro; http://www.hema.nl/nl-nl/(...)freetext=strijkijzer
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat wel, maar het is toch wel fijn om te horen welk strijkijzer fijn is?
kan wel merken dat jij nooit strijkt
ik zweer bij tefal stoomstrijkijzers![]()
kost misschien wat meer, maar ik vind m zo fijn strijken
het ligt er misschien aan of je veel of weinig strijkt.
ik strijk bijna alles, alleen sokken en onderbroeken niet (en synthetische rommel die aan je ijzer blijft plakken)
morgen bbqquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:05 schreef Lois het volgende:
En wat ga je met al die knoflook doen Huupje?
moet je je handen wassen met zo'n metalen zeepje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Deze heb ik ook, die blauwe. Echt een prima strijkijzer!![]()
Stoomfunctie erop werkt nog als een trein ook![]()
Als ik jou was Ingrid, en je bent gewoon voorzichtig normaalgesproken met je spullen enzo, dan zou ik deze van Hema kopen. Het is echt een goed ding, voor wehnag ook nog.
/hema-reclame-promo-praatje.
ik heb net 40 teentjes knoflook gepeld en geperst en nu meuren mn handenbluh
ik gebruik de kraan altijdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:09 schreef Lois het volgende:
Of, als je geen metalen zeepje hebt, even met je handen in de grond/aarde/zand Huup, dat helpt ook!
ja god zo'n zeepje he, ik heb er echt al een miljoen keer mee in mn handen gestaan en iedere keer weggelegd en gedacht van nah, dat gebruik je toch nooit, en telkens weer sla k mezelf voor mn hoofd dat k em niet mee heb genomen uiteindelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je je handen wassen met zo'n metalen zeepje.
ik zag trouwens onlangs een pakje met "baby's first chop sticks"
moest meteen aan jou denken
whut whut? In the buttquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Of... in je bips! Dan weet je tenminste zeker dat de knoflookgeur weg is
niet als je gister shoarma hebt gegetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Of... in je bips! Dan weet je tenminste zeker dat de knoflookgeur weg is
nee dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:16 schreef Lois het volgende:
Ik vind je handen wassen onder de kraan zo gewoontjes belaan![]()
Dames slaap lekker allen! Ik kruip onder de donzen dekbedden
Zo veel lekkerder dan stokbrood vind ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:30 schreef huuphuup het volgende:
Oeh klinkt goed BE!
Vooral dat Turks brood, ik mis mn turkse bakker om de hoek
Ik ga ook naar U2quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:18 schreef cattie het volgende:
Mega Mindy, gaaf hoor Lois!
Belana, Ezra ook alweer bijna 3. Weet je nog, 3 jaar geleden, die hitte?![]()
Wij hebben een oppas!Morgen gaan we haar voor het eerst "gebruiken" en gaan we uit eten. En dan 20 en 21 juli naar U2! Ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Belana, zullen we dan, als alles bij jullie ook weer rustig is (toch nog even stiekem eenvoor jullie) een keer zonder kinderen afspreken?
Met je krent in de partytentquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo veel lekkerder dan stokbrood vind ik.
Ik had alleen gehoopt dat we buiten zouden kunnen zitten in onze nieuw gepimpte tuin, maar helaas voorspellen ze regen...
wat moet ik anders zeggen dan dat ik jullie veel kracht en sterkte toewens? het is nogal niet wat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:13 schreef Belana het volgende:
Nick is de hele avond al bij zijn ouders. zijn vader is sinds vanmiddag laat niet meer bij, er dringt niks meer tot hem door. op dit moment slaapt ie. het gaat niet zo lang meer duren denken we...
niet allemaal verplicht voelen nu om weeeer sterkte te wensen hoor, want ik heb al jullie wensen al bij me
Via een internet prikbord achtig ding. Bleek een (Nederlandse) aupair hier in het dorp nog een oppasadresje voor 's avonds te zoeken! We hebben haar dinsdag ontmoet en dat ging goed.quote:
Hij wilde 4 jaar geleden al mee maar toen vond ik hem echt nog te klein.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:36 schreef cattie het volgende:
Wat leuk om daar met je zoon naar toe te gaan!
ja ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo veel lekkerder dan stokbrood vind ik.
Ik had alleen gehoopt dat we buiten zouden kunnen zitten in onze nieuw gepimpte tuin, maar helaas voorspellen ze regen...
durfden jullie dat aan! ik vind dat dan toch altijd eng ofzo. ik zou graag iemand via via ofzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Via een internet prikbord achtig ding. Bleek een (Nederlandse) aupair hier in het dorp nog een oppasadresje voor 's avonds te zoeken! We hebben haar dinsdag ontmoet en dat ging goed.
Als het wat rustiger is pm ik wel voor een date.
hahahahahaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Belana thnx voor de kraan-tip!![]()
![]()
mn handen ruiken weer naar niksen vriendje heeft zich enorm vermaakt met mijn make luuuuv to zeh kraan actie
is ook zo hoor en als je het aupair gezin gesproken hebt zal het wel ok zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef cattie het volgende:
Ik vind het ook doodeng, maar ik ken hier niemand die wil oppassen. Onze oppas heeft stage gelopen bij een kdv en ik heb het aupair gezin gesproken. We moeten er maar vertrouwen in hebben, want anders kunnen we nooit even weg zonder de kinderen.
zo vond mijn zus dat (de toen 2 jarige) luca haar bruiloft had verpest.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Belana het volgende:
ow dat vind ik ook stom, wij horen bij elkaar hoor, alle 4. maarja, sommige mensen zijn bang dat kinderen de boel verpesten ofzo...
Wat had Luca dan gedaan volgens je zus?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo vond mijn zus dat (de toen 2 jarige) luca haar bruiloft had verpest.
maar goed, mijn zus spoort sowieso niet
Een trouwerij van kennissen van ons is dus echt verziekt door de neefjes van de bruidegom. Moeders was drukker met haar haar dan met haar kinderen. Toen de kids voor de zoveelste keer "ontsnapt" waren aan de aandacht van zo goed als iedereen trok die de onwijs mooie bruidstaart van tafel zo over de jurk van de bruid.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Belana het volgende:
ow dat vind ik ook stom, wij horen bij elkaar hoor, alle 4. maarja, sommige mensen zijn bang dat kinderen de boel verpesten ofzo...
Foutje dat moet natuurlijk bruid zijnquote:
Nou, heur haar zat wel in de war als ik klaar was ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan me niet anders herinneren dan dat op de bruiloften waar ik geweest ben kinderen aan het rondrennen/spelen waren. Op een leuke manier dus he? Dat van die taart gaat echt alle perken te buiten. Ik had die moeder echt neergeknuppeld denk ik.
ZIj was het type moeder van de kinderen mogen alles en opvoeden is niet meer dan de kinderen volgens de laatste mode kleden en eten geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan me niet anders herinneren dan dat op de bruiloften waar ik geweest ben kinderen aan het rondrennen/spelen waren. Op een leuke manier dus he? Dat van die taart gaat echt alle perken te buiten. Ik had die moeder echt neergeknuppeld denk ik.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:43 schreef k_i_m het volgende:
In dat geval had ik haar niet eens uitgenodigd denk ik. Met of zonder kinderen.
Je moet er toch ff niet aan denken dat de taart zo over de wereld gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:00 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat ook ja. Voor een goed gesprek onder minstens twee blauwe ogen.
Nou, het eerste stukje wel...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:05 schreef k_i_m het volgende:
Oh, HEEFT ze dan nog wat om mee te lopen dan?.
paar hoeken verder zitten best wat turkse supertjesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:30 schreef huuphuup het volgende:
Oeh klinkt goed BE!
Vooral dat Turks brood, ik mis mn turkse bakker om de hoek
Zo kan het natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij hadden er minstens 20 kindertjes bij zaterdag, en er helemaal niks, nada aan last van gehad. Springkussen erbij, ijskar, tafel vol knutselspullen en het hele spul was tevreden
jamaar jamaar, dit was echt pyjamabroek-en-op-je-sloffen op de hoek zeg maar. Zo een krappe 6 meter van mijn voordeur. Ik zal morgen nog es goed kijken maar k heb hier nog geen snurk gevondenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
paar hoeken verder zitten best wat turkse supertjes
Nou blijkbaar niet, want het werd ons ook niet in dank afgenomen maar ik heb er inmiddels schijt aan. Dan blijven ze maar wegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:06 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo gek. Je bepaalt zo veel aan je bruiloft, dan kun je toch ook best bepalen dat je er liever een volwassen-only-feest van maakt?
S werd laatst uitgenodigd voor een bruiloft met een briefje erbij: "U bent voor deze bruiloft uitgenodigd zonder partner." Dat vond ik stiekem wél echt een beetje stom.
Nou zal 1 persoon niet zo heel veel uitmaken, maar wij zaten ook met dat er voor een beperkt aantal mensen plek was in de zaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:04 schreef Sugar het volgende:
Mijn naam stond idd ook niet op de envelop, freecell. Dus in die zin was het wel helder.
Maar de vriend van S (de bruidegom) ken ik wel (zelfs een keer met dat clubje vrienden + aanhang een weekendje weg geweest een paar jaar terug), dus ik vond het wel een beetje suf.
En daarbij, als reactie op wat asyniur zegt: als je met z'n tweeën komt geef je vaak toch ook een wat groter cadeau (in geld)?
Nee, ik denk van niet. Ik heb toentertijd ook aangegeven bij mijn schoonzusje dat neeflief van een half jaar er best bij mocht zijn, maar dat als hij begon te huilen tijdens de ceremonie dat ze dan toch echt weg moest wezenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:02 schreef Asyniur het volgende:
Wij hebben ook expliciet erbij gezegd dat we geen kinderen op de bruiloft willen![]()
ben ik nou slecht?
Er komt er trouwens toch stiekem eentje meegelift, maar die houdt zich voorlopig nog wel even gedeisd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |