.... is als een bad zonder waterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hij staat af te koelen, tegen de tijd dat mijn vriend thuis is issie lekker van temperatuur
En anders warmen we hem weer op haha
Ik mik ook altijd een deel in de vriezer, handig op race-dagen.
Maar een min of 5 nog in de oven klinkt als te doen
Want lasagne zonder kaaslaagje....
Verdoving? Echt joh?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Belana het volgende:
[..]
nu de verdoving weer weg is ben ik ook weer blij(pocketreiniging is aardig heftig...)
die polissen van jullie he, zijn dat allemaal lijfrente polissen? die ervoor zijn om je pensioen aan te vullen?
Ik zou het onder narcose pas laten doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verdoving? Echt joh?
Toen ik onder behandeling was bij het ACTA voor parodontitis deden ze anderhalf uur over een kwart (dus bijv. links boven) van mijn gebit en dat ging gewoon zonder verdoving hoor!![]()
Fijn dat je er weer even vanaf bent!
De ogen van jouw jongens mogen er anders ook zijnquote:
Bij mij is -het meeste- in anderhalf a twee uur weggehaald. Zonder verdovingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verdoving? Echt joh?
Toen ik onder behandeling was bij het ACTA voor parodontitis deden ze anderhalf uur over een kwart (dus bijv. links boven) van mijn gebit en dat ging gewoon zonder verdoving hoor!![]()
Fijn dat je er weer even vanaf bent!
Dan zie ik je binnenkort wel!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef Jelief het volgende:
* Jelief schuift heel ff aan.
Luitjes tot over een week ongeveer,als ziggo meewerkt iig. Ik ga mijn spulletjes bij elkaar rapen en vanaf nu in mijn grotemensenhuis wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |