Heel veel ijsbergsla op een groot bord.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef miss_sly het volgende:
bix, auwdat zijn geen leuke berichten.
Lekker dan, Rewimo, van je ruit
Eten vanavond? Ik heb even geen idee nog, eigenlijk. Die ovenschotels en warme choco klinken heerlijk, maar dat kan nog even niet. Iemand een gezond idee?
Ik herken dit ergens wel,quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef bixister het volgende:
ja, en dit is nog een lage schatting hoor. dit is puur de inleg die intussen erin gestopt is. het had inmiddels veel meer moeten zijn. maar goed, dan verwacht je toch minstens je inleg terug te kunnen krijgen, maar kennelijk is die tot (minder dan eenderde) gereduceerd....
Hutspot?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
stamppot met wortel en ui als ik me niet vergis
oipquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Rottdog het volgende:
Pffff net gehoort dat onze overbuurman zelfmoord heeft gepleegd
Wij hebben morgen een BBQ.... ben benieuwd of het binnen of toch buiten eten word.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
Wij gaan morgen de sleurhut aanhaken en weg.. maar als het dit weer is gaan we een dag later!
Rottdog
Huup jullie houden toch ook dit weekend jullie bbq?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef huuphuup het volgende:
Rottdog wat een naar nieuwskende je hem goed?
LBik wilde ook al erwtensoep eten vandaag haha. Ik zei tegen lief dat ik het erwtensoep-weer vond, vond hij niet. Maar t is toch snert-weer?
![]()
Maar puntje bij paaltje eet ik poffertjes en hij iets van een kant en klare tortilla
Bixwat een tegenvaller zeg! Pfoe dat zijn geen leuke dingen.
En ik wilde nog wat zeggen maar ik weet het niet meer...
Jup morgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Huup jullie houden toch ook dit weekend jullie bbq?
Wij maken ook stamppot met bataat, mag je dat wel? Vind ik zelf erg lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Stamppot, lekker, maar te veel aardappels.
Jaa!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik dacht ookal aan peen. Grappig de taalverschillen.
Stimpstamp kennen jullie dat?
hmz, ja ik ga er maar eens naar kijken. Kan je je nog ergens aanmelden voor een anti-woekerpolis zaak?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef bixister het volgende:
swets, misschien inderdaad maar 's naar kijken, want hier ging er dus jaarlijks zo'n 1000 euro in, en dat is al sinds 1994. en nu is ie nog 4000 waard vernamen we gisteren.
Rotterdams...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:20 schreef Vicky het volgende:
bietjes en krootjes zijn hetzelfde
volgens mij zijn krootjes haags..
Ja, alleen spreek je die N hier niet uit. Dus vandaar.quote:
Ik ben hier de enige die het lekker vind. Eet het niet vaak.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jaa!En opeens heb ik daar onwijze trek in...
maar we eten vanavond bij schoonouders
![]()
Rottdog, jemig dat is schrikken!![]()
oh ja da ken ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rotterdams...
ff krootuh kopuh op de mart
Is het niet een woekerpolis?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef bixister het volgende:
swets, misschien inderdaad maar 's naar kijken, want hier ging er dus jaarlijks zo'n 1000 euro in, en dat is al sinds 1994. en nu is ie nog 4000 waard vernamen we gisteren.
het lijkt er wel op he. maar dat wordt dus nog uitgezocht, of 't precies aan die criteria voldoet. er is in elk geval erg dom omgesprongen met al dat geld.quote:
Ik weet dat er toen op het hoogtepunt van alle woekerpolis nieuwtjes een website was die er volledig op gericht was. Zelfs inclusief informatie over welke polissen er onder vielen enwat je moest doen als je het vermoedne had dat je een woekerpolis had. Even zoekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef bixister het volgende:
weet ik niet, we moeten ons er nog verder in gaan verdiepen. (nog geen zin in gehad na dit rotnieuws). mocht je een goed adres hiervoor weten, dan zijn we wel geïnteresseerd.
Nee, wij zeiden echt pee, zonder N.quote:
Die van mij gaat geloof ik maar 50 euro per maand in ofzo... Of was het 50 gulden en dan nu iets van 25 euro. Ik weet niet meer. Loopt sinds 2000 en elk jaar als ik die jaar afrekening krijg en zie dat er een scheet en 2 kinkkers op staat neem ik me voor erin te duiken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:27 schreef YPPY het volgende:
Zo'n polis had J. ook Swets. Had dus, tot ik zag wat daar allemaal in ging. En die bank nog moeilijk doen, maar het was echt zonde van het geld.
Ja klopt dat zou dan ondertussen ook al 5400 euro zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:30 schreef bixister het volgende:
50 euro per maand is uiteindelijk toch best een flink bedrag hoor.
Is toch wel de moeite, zijn heel veel weekendjes weg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja klopt dat zou dan ondertussen ook al 5400 euro zijn
Ooooh, bij mij deed ze alles in 1 keerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef Belana het volgende:
zow, ik ben weer naar de mondhygie geweest, de 2e kant van mijn gebit is helemaal schoon gemaakt, inclusief de pockets. ik voel weer dat ik tandvlees hebmaargoed, het is klaar nu. Nu een kwestie van goed schoon houden de boel
en idd sugar, waaaaaar is de zon???
ow en bix, dat is wel heeeeel erg kut zeg
Ik moet over twee weken weer. En als ik dan klaar ben kan ik gelijk doorschuiven naar de tandarts, want die zit ernaastquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
ik mag binnenkort ook weer naar de mondhygiëniste. nooit leuk, maar na afloop ben ik er wel altijd heel blij mee.
nu de verdoving weer weg is ben ik ook weer blijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
ik mag binnenkort ook weer naar de mondhygiëniste. nooit leuk, maar na afloop ben ik er wel altijd heel blij mee.
thuis geen fok! hebben is zoooooooooo 1986quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef aeque het volgende:
Over uurtje weer naar huis, 2 dagen weer geen fok
In december hebben ze mijn verstandskies getrokken had die aardige tandarts een hele wortel laten zitten en dat is fijn gaan ontstekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:12 schreef Sugar het volgende:
Oh stil, alsjeblieft.
Ik moet maandag naar de kaakchirurg (groot gat in verstandskies) en probeer er al twee weken níet aan te denken.![]()
![]()
Je weet wel hoe je iemand op moet beuren!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In december hebben ze mijn verstandskies getrokken had die aardige tandarts een hele wortel laten zitten en dat is fijn gaan ontsteken
Wat is thuis geen PC hebben dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef moussy het volgende:
[..]
thuis geen fok! hebben is zoooooooooo 1986
1964quote:
alles tussen het huilen en slapen van Tessquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef _Bar_ het volgende:
wat ben je lekker bezig geweest Vicky
Ik heb alleen nog maar gestofzuigd.
Verstandskiezen heb ik ook niet meer, de laatste is aantal weken terug nog getrokken.
Wij zijn voor zo'n ding lid geworden van de stichting woekerpolis... (of meer anti-woekerpolisquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef bixister het volgende:
weet ik niet, we moeten ons er nog verder in gaan verdiepen. (nog geen zin in gehad na dit rotnieuws). mocht je een goed adres hiervoor weten, dan zijn we wel geïnteresseerd.
Verdoving?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Belana het volgende:
[..]
nu de verdoving weer weg is ben ik ook weer blij(pocketreiniging is aardig heftig...)
die polissen van jullie he, zijn dat allemaal lijfrente polissen? die ervoor zijn om je pensioen aan te vullen?
Ouch!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
ik ging vanmiddag een tosti maken, schaaf ik een stuk van mijn hand af tijdens het kaasschaven![]()
![]()
t ziet er héel smerig uit en pijijijn!
oh auw!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
ik ging vanmiddag een tosti maken, schaaf ik een stuk van mijn hand af tijdens het kaasschaven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
![]()
wat dan? zelfde behandeling gehad?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Verdoving?.
.
.
Schrijft op to-do lijst; andere mondhygieniste zoeken.
Maar ze zijn wel lekker!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:46 schreef freecell het volgende:
Wat hebben we geleerd vandaag?
Tosti's zijn gevaarlijk
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef aeque het volgende:
Over uurtje weer naar huis, 2 dagen weer geen fok
.... is als een bad zonder waterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hij staat af te koelen, tegen de tijd dat mijn vriend thuis is issie lekker van temperatuur
En anders warmen we hem weer op haha
Ik mik ook altijd een deel in de vriezer, handig op race-dagen.
Maar een min of 5 nog in de oven klinkt als te doen
Want lasagne zonder kaaslaagje....
Verdoving? Echt joh?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Belana het volgende:
[..]
nu de verdoving weer weg is ben ik ook weer blij(pocketreiniging is aardig heftig...)
die polissen van jullie he, zijn dat allemaal lijfrente polissen? die ervoor zijn om je pensioen aan te vullen?
Ik zou het onder narcose pas laten doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verdoving? Echt joh?
Toen ik onder behandeling was bij het ACTA voor parodontitis deden ze anderhalf uur over een kwart (dus bijv. links boven) van mijn gebit en dat ging gewoon zonder verdoving hoor!![]()
Fijn dat je er weer even vanaf bent!
De ogen van jouw jongens mogen er anders ook zijnquote:
Bij mij is -het meeste- in anderhalf a twee uur weggehaald. Zonder verdovingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Verdoving? Echt joh?
Toen ik onder behandeling was bij het ACTA voor parodontitis deden ze anderhalf uur over een kwart (dus bijv. links boven) van mijn gebit en dat ging gewoon zonder verdoving hoor!![]()
Fijn dat je er weer even vanaf bent!
Dan zie ik je binnenkort wel!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef Jelief het volgende:
* Jelief schuift heel ff aan.
Luitjes tot over een week ongeveer,als ziggo meewerkt iig. Ik ga mijn spulletjes bij elkaar rapen en vanaf nu in mijn grotemensenhuis wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |