Ik moet over twee weken weer. En als ik dan klaar ben kan ik gelijk doorschuiven naar de tandarts, want die zit ernaastquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
ik mag binnenkort ook weer naar de mondhygiëniste. nooit leuk, maar na afloop ben ik er wel altijd heel blij mee.
nu de verdoving weer weg is ben ik ook weer blijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:59 schreef bixister het volgende:
ik mag binnenkort ook weer naar de mondhygiëniste. nooit leuk, maar na afloop ben ik er wel altijd heel blij mee.
thuis geen fok! hebben is zoooooooooo 1986quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef aeque het volgende:
Over uurtje weer naar huis, 2 dagen weer geen fok
In december hebben ze mijn verstandskies getrokken had die aardige tandarts een hele wortel laten zitten en dat is fijn gaan ontstekenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:12 schreef Sugar het volgende:
Oh stil, alsjeblieft.
Ik moet maandag naar de kaakchirurg (groot gat in verstandskies) en probeer er al twee weken níet aan te denken.![]()
![]()
Je weet wel hoe je iemand op moet beuren!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In december hebben ze mijn verstandskies getrokken had die aardige tandarts een hele wortel laten zitten en dat is fijn gaan ontsteken
Wat is thuis geen PC hebben dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef moussy het volgende:
[..]
thuis geen fok! hebben is zoooooooooo 1986
1964quote:
alles tussen het huilen en slapen van Tessquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef _Bar_ het volgende:
wat ben je lekker bezig geweest Vicky
Ik heb alleen nog maar gestofzuigd.
Verstandskiezen heb ik ook niet meer, de laatste is aantal weken terug nog getrokken.
Wij zijn voor zo'n ding lid geworden van de stichting woekerpolis... (of meer anti-woekerpolisquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef bixister het volgende:
weet ik niet, we moeten ons er nog verder in gaan verdiepen. (nog geen zin in gehad na dit rotnieuws). mocht je een goed adres hiervoor weten, dan zijn we wel geïnteresseerd.
Verdoving?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Belana het volgende:
[..]
nu de verdoving weer weg is ben ik ook weer blij(pocketreiniging is aardig heftig...)
die polissen van jullie he, zijn dat allemaal lijfrente polissen? die ervoor zijn om je pensioen aan te vullen?
Ouch!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
ik ging vanmiddag een tosti maken, schaaf ik een stuk van mijn hand af tijdens het kaasschaven![]()
![]()
t ziet er héel smerig uit en pijijijn!
oh auw!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
ik ging vanmiddag een tosti maken, schaaf ik een stuk van mijn hand af tijdens het kaasschaven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:32 schreef pinquit het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |