Heel veel ijsbergsla op een groot bord.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef miss_sly het volgende:
bix, auwdat zijn geen leuke berichten.
Lekker dan, Rewimo, van je ruit
Eten vanavond? Ik heb even geen idee nog, eigenlijk. Die ovenschotels en warme choco klinken heerlijk, maar dat kan nog even niet. Iemand een gezond idee?
Ik herken dit ergens wel,quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:54 schreef bixister het volgende:
ja, en dit is nog een lage schatting hoor. dit is puur de inleg die intussen erin gestopt is. het had inmiddels veel meer moeten zijn. maar goed, dan verwacht je toch minstens je inleg terug te kunnen krijgen, maar kennelijk is die tot (minder dan eenderde) gereduceerd....
Hutspot?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
stamppot met wortel en ui als ik me niet vergis
oipquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Rottdog het volgende:
Pffff net gehoort dat onze overbuurman zelfmoord heeft gepleegd
Wij hebben morgen een BBQ.... ben benieuwd of het binnen of toch buiten eten word.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
Wij gaan morgen de sleurhut aanhaken en weg.. maar als het dit weer is gaan we een dag later!
Rottdog
Huup jullie houden toch ook dit weekend jullie bbq?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef huuphuup het volgende:
Rottdog wat een naar nieuwskende je hem goed?
LBik wilde ook al erwtensoep eten vandaag haha. Ik zei tegen lief dat ik het erwtensoep-weer vond, vond hij niet. Maar t is toch snert-weer?
![]()
Maar puntje bij paaltje eet ik poffertjes en hij iets van een kant en klare tortilla
Bixwat een tegenvaller zeg! Pfoe dat zijn geen leuke dingen.
En ik wilde nog wat zeggen maar ik weet het niet meer...
Jup morgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Huup jullie houden toch ook dit weekend jullie bbq?
Wij maken ook stamppot met bataat, mag je dat wel? Vind ik zelf erg lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Stamppot, lekker, maar te veel aardappels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |