dat wel, maar het is toch wel fijn om te horen welk strijkijzer fijn is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik strijk nooit. Maar ik kan wel zelf bedenken waar ik een strijkijzer kan vinden voor het budget dat ik er voor over zou hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Deze heb ik ook, die blauwe. Echt een prima strijkijzer!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:51 schreef Saffier het volgende:
Ingrid, ik heb laatst bij de HEMA een nette (stoom dacht ik zelfs) gezien voor maar 1 of 2 tientjes. Succes ermee!
Hier staatie, idd voor 10 euro; http://www.hema.nl/nl-nl/(...)freetext=strijkijzer
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat wel, maar het is toch wel fijn om te horen welk strijkijzer fijn is?
kan wel merken dat jij nooit strijkt
ik zweer bij tefal stoomstrijkijzers![]()
kost misschien wat meer, maar ik vind m zo fijn strijken
het ligt er misschien aan of je veel of weinig strijkt.
ik strijk bijna alles, alleen sokken en onderbroeken niet (en synthetische rommel die aan je ijzer blijft plakken)
morgen bbqquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:05 schreef Lois het volgende:
En wat ga je met al die knoflook doen Huupje?
moet je je handen wassen met zo'n metalen zeepje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Deze heb ik ook, die blauwe. Echt een prima strijkijzer!![]()
Stoomfunctie erop werkt nog als een trein ook![]()
Als ik jou was Ingrid, en je bent gewoon voorzichtig normaalgesproken met je spullen enzo, dan zou ik deze van Hema kopen. Het is echt een goed ding, voor wehnag ook nog.
/hema-reclame-promo-praatje.
ik heb net 40 teentjes knoflook gepeld en geperst en nu meuren mn handenbluh
ik gebruik de kraan altijdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:09 schreef Lois het volgende:
Of, als je geen metalen zeepje hebt, even met je handen in de grond/aarde/zand Huup, dat helpt ook!
ja god zo'n zeepje he, ik heb er echt al een miljoen keer mee in mn handen gestaan en iedere keer weggelegd en gedacht van nah, dat gebruik je toch nooit, en telkens weer sla k mezelf voor mn hoofd dat k em niet mee heb genomen uiteindelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je je handen wassen met zo'n metalen zeepje.
ik zag trouwens onlangs een pakje met "baby's first chop sticks"
moest meteen aan jou denken
whut whut? In the buttquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Of... in je bips! Dan weet je tenminste zeker dat de knoflookgeur weg is
niet als je gister shoarma hebt gegetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Of... in je bips! Dan weet je tenminste zeker dat de knoflookgeur weg is
nee dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:16 schreef Lois het volgende:
Ik vind je handen wassen onder de kraan zo gewoontjes belaan![]()
Dames slaap lekker allen! Ik kruip onder de donzen dekbedden
Zo veel lekkerder dan stokbrood vind ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:30 schreef huuphuup het volgende:
Oeh klinkt goed BE!
Vooral dat Turks brood, ik mis mn turkse bakker om de hoek
Ik ga ook naar U2quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:18 schreef cattie het volgende:
Mega Mindy, gaaf hoor Lois!
Belana, Ezra ook alweer bijna 3. Weet je nog, 3 jaar geleden, die hitte?![]()
Wij hebben een oppas!Morgen gaan we haar voor het eerst "gebruiken" en gaan we uit eten. En dan 20 en 21 juli naar U2! Ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Belana, zullen we dan, als alles bij jullie ook weer rustig is (toch nog even stiekem eenvoor jullie) een keer zonder kinderen afspreken?
Met je krent in de partytentquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo veel lekkerder dan stokbrood vind ik.
Ik had alleen gehoopt dat we buiten zouden kunnen zitten in onze nieuw gepimpte tuin, maar helaas voorspellen ze regen...
wat moet ik anders zeggen dan dat ik jullie veel kracht en sterkte toewens? het is nogal niet wat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:13 schreef Belana het volgende:
Nick is de hele avond al bij zijn ouders. zijn vader is sinds vanmiddag laat niet meer bij, er dringt niks meer tot hem door. op dit moment slaapt ie. het gaat niet zo lang meer duren denken we...
niet allemaal verplicht voelen nu om weeeer sterkte te wensen hoor, want ik heb al jullie wensen al bij me
Via een internet prikbord achtig ding. Bleek een (Nederlandse) aupair hier in het dorp nog een oppasadresje voor 's avonds te zoeken! We hebben haar dinsdag ontmoet en dat ging goed.quote:
Hij wilde 4 jaar geleden al mee maar toen vond ik hem echt nog te klein.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:36 schreef cattie het volgende:
Wat leuk om daar met je zoon naar toe te gaan!
ja ik ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo veel lekkerder dan stokbrood vind ik.
Ik had alleen gehoopt dat we buiten zouden kunnen zitten in onze nieuw gepimpte tuin, maar helaas voorspellen ze regen...
durfden jullie dat aan! ik vind dat dan toch altijd eng ofzo. ik zou graag iemand via via ofzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Via een internet prikbord achtig ding. Bleek een (Nederlandse) aupair hier in het dorp nog een oppasadresje voor 's avonds te zoeken! We hebben haar dinsdag ontmoet en dat ging goed.
Als het wat rustiger is pm ik wel voor een date.
hahahahahaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Belana thnx voor de kraan-tip!![]()
![]()
mn handen ruiken weer naar niksen vriendje heeft zich enorm vermaakt met mijn make luuuuv to zeh kraan actie
is ook zo hoor en als je het aupair gezin gesproken hebt zal het wel ok zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef cattie het volgende:
Ik vind het ook doodeng, maar ik ken hier niemand die wil oppassen. Onze oppas heeft stage gelopen bij een kdv en ik heb het aupair gezin gesproken. We moeten er maar vertrouwen in hebben, want anders kunnen we nooit even weg zonder de kinderen.
zo vond mijn zus dat (de toen 2 jarige) luca haar bruiloft had verpest.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Belana het volgende:
ow dat vind ik ook stom, wij horen bij elkaar hoor, alle 4. maarja, sommige mensen zijn bang dat kinderen de boel verpesten ofzo...
Wat had Luca dan gedaan volgens je zus?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo vond mijn zus dat (de toen 2 jarige) luca haar bruiloft had verpest.
maar goed, mijn zus spoort sowieso niet
Een trouwerij van kennissen van ons is dus echt verziekt door de neefjes van de bruidegom. Moeders was drukker met haar haar dan met haar kinderen. Toen de kids voor de zoveelste keer "ontsnapt" waren aan de aandacht van zo goed als iedereen trok die de onwijs mooie bruidstaart van tafel zo over de jurk van de bruid.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Belana het volgende:
ow dat vind ik ook stom, wij horen bij elkaar hoor, alle 4. maarja, sommige mensen zijn bang dat kinderen de boel verpesten ofzo...
Foutje dat moet natuurlijk bruid zijnquote:
Nou, heur haar zat wel in de war als ik klaar was ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan me niet anders herinneren dan dat op de bruiloften waar ik geweest ben kinderen aan het rondrennen/spelen waren. Op een leuke manier dus he? Dat van die taart gaat echt alle perken te buiten. Ik had die moeder echt neergeknuppeld denk ik.
ZIj was het type moeder van de kinderen mogen alles en opvoeden is niet meer dan de kinderen volgens de laatste mode kleden en eten geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan me niet anders herinneren dan dat op de bruiloften waar ik geweest ben kinderen aan het rondrennen/spelen waren. Op een leuke manier dus he? Dat van die taart gaat echt alle perken te buiten. Ik had die moeder echt neergeknuppeld denk ik.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:43 schreef k_i_m het volgende:
In dat geval had ik haar niet eens uitgenodigd denk ik. Met of zonder kinderen.
Je moet er toch ff niet aan denken dat de taart zo over de wereld gaat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:00 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat ook ja. Voor een goed gesprek onder minstens twee blauwe ogen.
Nou, het eerste stukje wel...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:05 schreef k_i_m het volgende:
Oh, HEEFT ze dan nog wat om mee te lopen dan?.
paar hoeken verder zitten best wat turkse supertjesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:30 schreef huuphuup het volgende:
Oeh klinkt goed BE!
Vooral dat Turks brood, ik mis mn turkse bakker om de hoek
Zo kan het natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij hadden er minstens 20 kindertjes bij zaterdag, en er helemaal niks, nada aan last van gehad. Springkussen erbij, ijskar, tafel vol knutselspullen en het hele spul was tevreden
jamaar jamaar, dit was echt pyjamabroek-en-op-je-sloffen op de hoek zeg maar. Zo een krappe 6 meter van mijn voordeur. Ik zal morgen nog es goed kijken maar k heb hier nog geen snurk gevondenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
paar hoeken verder zitten best wat turkse supertjes
Nou blijkbaar niet, want het werd ons ook niet in dank afgenomen maar ik heb er inmiddels schijt aan. Dan blijven ze maar wegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:06 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo gek. Je bepaalt zo veel aan je bruiloft, dan kun je toch ook best bepalen dat je er liever een volwassen-only-feest van maakt?
S werd laatst uitgenodigd voor een bruiloft met een briefje erbij: "U bent voor deze bruiloft uitgenodigd zonder partner." Dat vond ik stiekem wél echt een beetje stom.
Nou zal 1 persoon niet zo heel veel uitmaken, maar wij zaten ook met dat er voor een beperkt aantal mensen plek was in de zaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:04 schreef Sugar het volgende:
Mijn naam stond idd ook niet op de envelop, freecell. Dus in die zin was het wel helder.
Maar de vriend van S (de bruidegom) ken ik wel (zelfs een keer met dat clubje vrienden + aanhang een weekendje weg geweest een paar jaar terug), dus ik vond het wel een beetje suf.
En daarbij, als reactie op wat asyniur zegt: als je met z'n tweeën komt geef je vaak toch ook een wat groter cadeau (in geld)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |