Begrijpelijk vanuit jouw perspectief, ik ben het er echter niet mee eens. Uiteraard.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef _Led_ het volgende:
Ik vind dit een beetje van het niveau "planten groeien van zonlicht, dus is het logisch dat als we naar het weerbericht kijken van jouw geboortedag we aan de hand daarvan dus je toekomst kunnen voorspellen".
En hoe kunnen ze dat nou eigenlijk uitvogelen? Ze hebben toch geen controlegroep die geen straling heeft ondergaan tijdens de ontwikkeling van de foetus? Waar hebben ze die vergelijking dus vandaan gehaald? Of wil je zeggen dat je bijvoorbeeld in een aquarium met vissen erin, zonder enige andere controlegroep of gegevens van andere onderzoeken te gebruiken de beesten binnen het aquarium kan vergelijken op de effecten van het aquarium op de vissen? Lijkt me extreem moeilijk. En ja, wij zitten in het aquarium, ok, in dit geval terrariumquote:Op maandag 13 juli 2009 16:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Letterlijke copy paste uit het onderzoek
[..]
hoe kom jij dan van die minieme invloed naar "en dus is het logisch dat we nu met een horoscoop even jouw geluk voor de komende maand voorspellen aan de hand van hoe de sterren zo'n 33 jaar geleden stonden" ..?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Begrijpelijk vanuit jouw perspectief, ik ben het er echter niet mee eens. Uiteraard.
Waar heb ik dat gezegd? Aangezien je het tussen quotes zet?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
hoe kom jij dan van die minieme invloed naar "en dus is het logisch dat we nu met een horoscoop even jouw geluk voor de komende maand voorspellen aan de hand van hoe de sterren zo'n 33 jaar geleden stonden" ..?
Aangezien dat de hele tijd mijn vraag is, en ik de hele tijd als antwoord een artikel krijg dat gaat over een of andere minieme invloed.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Aangezien je het tussen quotes zet?
Ik geef hier alleen maar aan, op basis van hopelijk enigszins acceptabele bronnen, dat het universum dus weldegelijk effect heeft op de psyche en fysiologie van de mensheid en maak vanuit daar een uitstap dat de nominale straling een effect kan hebben op de vorming van een persoonlijkheid maar dat dit nooit wetenschappelijk bewezen kan worden met een gebrek aan een controlegroep die dus niet beïnvloed is door de cosmische straling die ons 24/7 tegemoet komt.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aangezien dat de hele tijd mijn vraag is, en ik de hele tijd als antwoord een artikel krijg dat gaat over een of andere minieme invloed.
We kunnen natuurlijk wel onderzoek doen op ratten.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:31 schreef jogy het volgende:[..]
Ik geef hier alleen maar aan, op basis van hopelijk enigszins acceptabele bronnen, dat het universum dus weldegelijk effect heeft op de psyche en fysiologie van de mensheid en maak vanuit daar een uitstap dat de nominale straling een effect kan hebben op de vorming van een persoonlijkheid maar dat dit nooit wetenschappelijk bewezen kan worden met een gebrek aan een controlegroep die dus niet beïnvloed is door de cosmische straling die ons 24/7 tegemoet komt.
Dat zou inderdaad wel the next best thing zijn, echter zie ik daar ook weer valkuilen, hoe analyseer je de persoonlijkheid van een rat? aangezien ze een veel minder diepe voor ons zichtbare persoonlijkheid hebben, het lijkt mij in ieder geval een beetje te vaag om te testen. Voor de meeste mensen zijn ratten gewoon ratten en daarmee is de kous af, als je dus zo iemand als wetenschapper hebt dan kom je al snel op 'ik zie geen verschil' Je zou het eventueel wel kunnen testen op basis van variatie binnen het fysieke stel van beide groepen. Het is in ieder geval beter dan niksquote:Op maandag 13 juli 2009 18:10 schreef bassos het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk wel onderzoek doen op ratten.
Interessant voorstel eigenlijk.
Worden ze zwanger in zo'n anti-cosmische straling ruimte.
Is er verschil tussen nakomelingen die in de anti-straling-ruimte ontwikkelen, (erm ASR ?) en nakomelingen erbuiten.
Wat gebeurt als je buiten de ASR wordt geboren (als rat) en dan opgroeit in de ASR ?
Hoe zit het met andersom ?
Legio leuk en wellicht interessant onderzoek om te doen.
Lebbisquote:Op maandag 13 juli 2009 18:10 schreef bassos het volgende:
Leuk compleet irrelevant puntje :
Ratten kan je verslaafd maken aan drugs.
Als je ze dan in hun kooi terug zet na het experiment blijven ze verslaafd.
Er is echter een gast geweest die dacht : BULLSHIT.
Hij heeft een rattenparadijs gebouwd.
Daarin heeft hij ook cocaine staafjes opgehangen.
De ratten in dit rattenparadijs (dus veel ruimte om te ontdekken, geen vijanden, voldoende voedsel)
werden niet verslaafd.
Ze namen wel eens coke en gingen uit hun dak, maar dan deden ze weer gewoon hun ding.
(geen idee of het klopt, ik heb het van een optreden van Lebbis, via youtube)
Edit:
linkje
Het is dan ook de bedoeling dat je al deze invloeden goed onthoudt, en samen gaat smeden tot een uitleg voor jezelf.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aangezien dat de hele tijd mijn vraag is, en ik de hele tijd als antwoord een artikel krijg dat gaat over een of andere minieme invloed.
Verslavingen zijn zo'n goede bron van informatie, zo goed, dat je haast jezelf een verslaving wil aanmeten hehe.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:10 schreef bassos het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk wel onderzoek doen op ratten.
Interessant voorstel eigenlijk.
Worden ze zwanger in zo'n anti-cosmische straling ruimte.
Is er verschil tussen nakomelingen die in de anti-straling-ruimte ontwikkelen, (erm ASR ?) en nakomelingen erbuiten.
Wat gebeurt als je buiten de ASR wordt geboren (als rat) en dan opgroeit in de ASR ?
Hoe zit het met andersom ?
Legio leuk en wellicht interessant onderzoek om te doen.
Leuk compleet irrelevant puntje :
Ratten kan je verslaafd maken aan drugs.
Als je ze dan in hun kooi terug zet na het experiment blijven ze verslaafd.
Er is echter een gast geweest die dacht : BULLSHIT.
Hij heeft een rattenparadijs gebouwd.
Daarin heeft hij ook cocaine staafjes opgehangen.
De ratten in dit rattenparadijs (dus veel ruimte om te ontdekken, geen vijanden, voldoende voedsel)
werden niet verslaafd.
Ze namen wel eens coke en gingen uit hun dak, maar dan deden ze weer gewoon hun ding.
(geen idee of het klopt, ik heb het van een optreden van Lebbis, via youtube)
Edit:
linkje
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:31 schreef jogy het volgende:
Ik was trouwens niet echt heel erg overtuigd van een eventuele werking van astrologie voor deze reeks begon, bedankt voor het nieuwe inzicht dat ik hier heb gekregen dat ik er nu wel redelijk van overtuigd ben.
Het zou best eens kunnen zijn dat die stralingen een negatief effect heeft op de menseljike ontwikkeling. Hier zijn ook onderzoeken naar geweest en deze wisselen vaker van conclusie dan er banden verwisseld worden in een Formule 1 seizoen. Daar kan je volgens mij ook wel de conclusies correleren met degene die het onderzoek hebben gesubsidiëerd. Maar dat is weer een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat nou de basis is voor het idee dat je nu iets zinnigs kunt zeggen over iemands toekomst omdat de hemellichamen 33 jaar geleden op een bepaalde plek stonden, maar het zal wel aan mij liggen.
Anyway, de karakters van mensen zullen dan sowieso sinds een jaar of 15 wel niet meer sporen met de horoscopen, de cosmische straling is nihil vergeleken met radio- en microgolfstraling met dank aan TV, radio, mobiele telefoonnetwerken en het belachelijk hoge aantal wifi-netwerken in de gemiddelde stad.
Misschien moeten we voortaan maar een horoscoop trekken op basis van een netwerk-peiling of je afstand tot de dichtstbijzijnde zendmast ofzo ?![]()
Het verschil tussen die twee is eigenlijk heel simpel. De cosmische straling blijft (ongeveer) hetzelfde maar wifi/UMTS/whatever zal om de zoveel tijd veranderen. Technologie gaat vooruit, wifi apparatuur wordt vervangen en wie weet wat voor rare shit ze in de toekomst nog bedenken dus daar kan je weinig conclusies uit trekken. Aan de andere kant, autisme bijvoorbeeld is een aandoening die de laatste tijd sterk is toegenomen bij kinderen, wie weet heeft het er iets mee te maken. Het is dan ook een relatief nieuwe vorm van straling en de mensheid is daar nog niet op aangepast.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:30 schreef _Led_ het volgende:
Desalniettemin is die straling - onafhankelijk van welk onderzoek nu wat beweert over de gevolgen voor ons - vele malen hoger dan de cosmische straling.
Tijd voor een nieuw soort horoscoop, de zendmast- of wifi-horoscoop ?
Kom op, als je door een verhaal over een miniem beetje straling er al zeker van bent dat je de toekomst kunt voorspellen zou de radio- en microgolfstraling ons toch minstens tot het jaar 22000 een vaste koers moeten geven !
Uh, ja. Je kan er in ieder geval een ziektebeeld mee voorspellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:44 schreef _Led_ het volgende:
Kun je nagaan, als de straling zo sterk is dat men er autistisch van wordt zouden we er dus superhoroscopen mee moeten kunnen maken
En alle sterrenbeelden voorspellen autismequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
Ik zie de Libelle-horoscoop al voor me :
"Maagd : Je krijgt kanker. Tweeling: Je krijgt kanker. Stier: Je krijgt kanker. Schorpioen : Je krijgt kanker. Vissen : Krijg de kanker."
Dan wordt het eerder op lokatie voorspeld he. Jij woont in Hong kong in een gedeelte met grote wifi dichtheid en overstelpende UMTS straling dus is het waarschijnlijk dat je [whatever] krijgtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
Ik zie de Libelle-horoscoop al voor me :
"Maagd : Je krijgt kanker. Tweeling: Je krijgt kanker. Stier: Je krijgt kanker. Schorpioen : Je krijgt kanker. Vissen : Krijg de kanker."
enzquote:De pseudo-wetenschapper vergelijkt zichzelf daarin met Galilei en zegt dat hij, net als Galilei indertijd, niet wordt geloofd door zijn tijdgenoten en dat hij daarom dus wel gelijk moet hebben
Kan ik net zo goed niburu aanhalen als valide bron alleen dan 180 graden gedraaid. kwakzalverij.nl staat afwijzend tegenover alles wat niet BEWEZEN is en Niburu gelooft dat een musje een alien is. Beide te extreem om klakkeloos over te nemen, imo de pimo natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:43 schreef Michielos het volgende:
http://www.kwakzalverij.n(...)en_pseudo_wetenschap
Ik herken gewoon elk TRU argument in die lijst (inclusief :
[..]
enz
Misschien interessant om eens door te lezen en te weten WAAROM astrologie een pseudo wetenschap is en geen wetenschap.
Dude, je hebt het over formele wetenschap. Als je probeert je formeel wetenschappelijke standpunt goed over te laten komen, gebruik dan in ieder geval de juiste termen. Het is niet stoer om met fouten je punt proberen duidelijk te maken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:43 schreef Michielos het volgende:
http://www.kwakzalverij.n(...)en_pseudo_wetenschap
Ik herken gewoon elk TRU argument in die lijst (inclusief :
[..]
enz
Misschien interessant om eens door te lezen en te weten WAAROM astrologie een pseudo wetenschap is en geen wetenschap.
Nee, dat is onzin imho.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed niburu aanhalen als valide bron alleen dan 180 graden gedraaid. kwakzalverij.nl staat afwijzend tegenover alles wat niet BEWEZEN is en Niburu gelooft dat een musje een alien is. Beide te extreem om klakkeloos over te nemen, imo de pimo natuurlijk.
@ Jogy en @ Mediaconsument:quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dude, je hebt het over formele wetenschap. Als je probeert je formeel wetenschappelijke standpunt goed over te laten komen, gebruik dan in ieder geval de juiste termen. Het is niet stoer om met fouten je punt proberen duidelijk te maken.
Elke vorm van leren heeft zijn wetenschap vanuit filosofisch oogpunt gezien. Dat de formele wetenschap echter wil bepalen welke wetenschappen wel en niet aangezien mogen worden als ''echt'', betekent alleen maar dat deze visie op bepaalde plekken gesloten is.
Echt objectief ben jij ook niet, dit laat je overigens wederom zien, teksten die wat kritisch proberen uit te leggen worden weggeschreeuwd omwille van slechte bronnen, noem maar op. En nu heb je een site die hetzelfde doet heeft, alleen dan vanuit een ander oogpunt, en je begint weer te roepen hoeveel waarheid de tekst wel niet bevat. Terwijl aan die kant het identieke probleem speelt, namelijk het probleem met de bronnen en het moeilijk precies kunnen achterhalen van de waarheid.
Wat dat betreft vind ik dat de mods hier best mogen kiezen tussen een filosofische aanpak van ideeën in dit forum, of een formeel wetenschappelijke. Mede doordat deze 2 termen niet samen door 1 deur kunnen op het moment dat hiervoor geen respect getoont word.
Nonsens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dude, je hebt het over formele wetenschap. Als je probeert je formeel wetenschappelijke standpunt goed over te laten komen, gebruik dan in ieder geval de juiste termen. Het is niet stoer om met fouten je punt proberen duidelijk te maken.
Elke vorm van leren heeft zijn wetenschap vanuit filosofisch oogpunt gezien.
Wederom nonsens, dit betekent niet dat de formele wetenschap gesloten is, enkel dat zij de 'wetenschappelijke methode' volgt.quote:Dat de formele wetenschap echter wil bepalen welke wetenschappen wel en niet aangezien mogen worden als ''echt'', betekent alleen maar dat deze visie op bepaalde plekken gesloten is.
Dan stel ik voor dat je even de topic-titel herleest, en daar je conclusie uit trekt over je aanwezigheid in dit topicquote:Wat dat betreft vind ik dat de mods hier best mogen kiezen tussen een filosofische aanpak van ideeën in dit forum, of een formeel wetenschappelijke. Mede doordat deze 2 termen niet samen door 1 deur kunnen op het moment dat hiervoor geen respect getoont word.
Wie zegt dat ik daar op doel?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nonsens.
We hebben de formele en de exacte wetenschap, astrologie valt onder geen van beide.
Astrologie valt onder de pseudo-wetenschap.
[..]
Wederom nonsens, dit betekent niet dat de formele wetenschap gesloten is, enkel dat zij de 'wetenschappelijke methode' volgt.
Een methode die we niet voor niets gebruiken.
[..]
Dan stel ik voor dat je even de topic-titel herleest, en daar je conclusie uit trekt over je aanwezigheid in dit topic
Dat klopt, dat is het gevolg als je het goed wilt doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:23 schreef mediaconsument het volgende:
Daarbij brengt die wetenschappelijke methode veel traagheid met zich mee.
Die term is niet positief of negatief, die term draait er enkel om of je kunt bewijzen of een stelling niet klopt.quote:Wat mij alleen al steekt aan deze methode is de term falsificeren, manieren zoeken om de term te ontkrachten. Kan het nog negatiever?
De term is negatief, zoals je het nu beschrijft. Waarom kijken ze niet naar de betekenis van een stelling in zijn geheel?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef _Led_ het volgende:
Die term is niet positief of negatief, die term draait er enkel om of je kunt bewijzen of een stelling niet waar kan zijn.
Duidelijkquote:
Sceptisch kijken is geen probleem, geloof het of niet, dat doe ik ook. Echter kijken we dus beide sceptisch de andere kant op. Ik heb wel problemen met afwijzend kijken naar zaken en ik krijg vaker wel dan niet het idee dat bijvoorbeeld kwakzalver.nl, skepsis.whatever en randhi.org (ofzoquote:Als je niet klakkeloos gelooft in stoere / fantastische verhalen die zonder enige vorm van bewijs gebracht worden is dat geen fout van jou, maar van degene die jou denkt te overtuigen van zijn fantastische verhaal zonder enige vorm van argumenten of bewijs.
kwakzalverij.nl kijkt gewoon skeptisch naar claims van mensen.
Mensen die mooie verhalen en claims hebben hebben helemaal geen last van skeptici, mits ze die verhalen natuurlijk een beetje kunnen staven.
Mensen die de meest fantastische claims maken, maar nog fantastischere uitvluchten verzinnen waarom ze die claims niet waar kunnen maken - die hebben last van skeptici.
Dat doen ze ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De term is positief, zoals je het nu beschrijft. Waarom kijken ze niet naar de betekenis van een stelling in zijn geheel?
Prima, denken is niet meer dan normaal.quote:En over die traagheid, tja, als je sneller vooruit wil, dan ga je dus zelf op onderzoek uit. Je hebt niet voor niets een hoofd gekregen denk ik dan
Internet is inderdaad een hulpmiddel voor communicatie.quote:, internet is dan ook een zeer goed hulpmiddel.
Voor waarheidsvinding is formele wetenschap de enige invalshoek.quote:Daarom is formele wetenschap niets meer dan een invalshoek, net zoals filosofische wetenschap dat is.
Aan een ongebreidelde toename van nieuwe ideeen heb je helemaal niets als ideeen niet op waarheid getest worden. Een gek kan elke dag nieuwe ideeen uitkramen die allemaal even weinig waard zijn.quote:Ik heb ook eigenlijk geen zin om theorieën te ontkrachten, geef mij liever nieuwe ideeën, daar heb je tenminste wat aan!
Huh? Zij stellen juist dat er onderzoeken gedaan worden die aantonen dat iets niet of wel werkt. Dat je het idee krijgt, is cool. Maar het is mijn inziens een niet gefundeerd idee. Eerlijk kritisch kijken naar iets is een PRE bij wetenschap.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Duidelijk.
[..]
en ik krijg vaker wel dan niet het idee dat bijvoorbeeld kwakzalver.nl, skepsis.whatever en randhi.org (ofzo) afwijzend kijken naar bepaalde zaken dan dat ze eerlijk kritisch kijken. Bijvoorbeeld beweren dat de afwezigheid van onderzoeken een bewijs is van het niet werken van iets.
Afwezigheid van bewijs is nooit bewijs van afwezigheid. Dat zal niemand van zo'n skeptische organisatie ooit beweren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:34 schreef jogy het volgende:
Bijvoorbeeld beweren dat de afwezigheid van onderzoeken een bewijs is van het niet werken van iets.
Kwakzalverij, skepsis, randi, allemaal meer dan vooringenomen, alles behalve objectief.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin imho.
Als je niet klakkeloos gelooft in stoere / fantastische verhalen die zonder enige vorm van bewijs gebracht worden is dat geen fout van jou, maar van degene die jou denkt te overtuigen van zijn fantastische verhaal zonder enige vorm van argumenten of bewijs.
kwakzalverij.nl kijkt gewoon skeptisch naar claims van mensen.
Mensen die mooie verhalen en claims hebben hebben helemaal geen last van skeptici, mits ze die verhalen natuurlijk een beetje kunnen staven.
Mensen die de meest fantastische claims maken, maar nog fantastischere uitvluchten verzinnen waarom ze die claims niet waar kunnen maken - die hebben last van skeptici.
- Bij jou wel, dat heb ik nagevraagd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:17 schreef Dartanion het volgende:
@Mediaconsument, waarom geloof jij wel wat een speudo-wetenschapper jou verteld en een persoon die de gangbare wetenschap aanhangt niet? Ook wil ik heeeeel graag weten welke invloeden de zee heeft op mijn bankrekening en geluk in de liefde? Spoelt alles weg bij eb?
*edit*
ben iets belangrijks vergeten net!
Er postte iemand een link naar een filmpje van Lebbis, een comediant. Jullie nemen zijn bewering over muizen en verslaving serieus?
1)Jammer dat ik geen serieuze weldoordachte evenwichtige antwoorden van jou krijg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
- Bij jou wel, dat heb ik nagevraagd.
- Ja, ratten zijn namelijk net zulke simpele wezens als ons, echter hebben ze een andere vorm.
Jij hebt toch echt behoeften, net zo goed als een rat. Dus doe nou niet alsof je beter bent dan dat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef Dartanion het volgende:
[..]
1)Jammer dat ik geen serieuze weldoordachte evenwichtige antwoorden van jou krijg.
2) Je mist de clau, een komediant maakt een grapje, en jij neemt het maar klakkeloos over als zijnde een waarheid. Verder mag jij jezelf vergelijken met een rat, maar ik blijf toch liever een mens.
Het ging om astrologie, dus vanaf nu hebben we het weer over astrologie! In de post waarop je nogal ongenuanceerd reageerde staat genoeg on-topic materiaalquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij hebt toch echt behoeften, net zo goed als een rat. Dus doe nou niet alsof je beter bent dan dat.
*ps. Wow, die rijmt.![]()
Je valt alleen 10 pagina's terug, en ik heb geen zin om dingen opnieuw uit te leggen. Als je meer wil weten wil ik overigens: Het astrologie-topic zonder wetenschappelijk scepticisme aanraden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:44 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het ging om astrologie, dus vanaf nu hebben we het weer over astrologie! In de post waarop je nogal ongenuanceerd reageerde staat genoeg on-topic materiaal
Wat heeft dit alles met astrologie te maken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je valt alleen 10 pagina's terug, en ik heb geen zin om dingen opnieuw uit te leggen. Als je meer wil weten wil ik overigens: Het astrologie-topic zonder wetenschappelijk scepticisme aanraden.
Kijk alleen uit als je daar post. Het is daar geen speeltuin.
Ik lees er overigens omheen omdat je uitspraak als een lul op een drumstel slaat. Het hele idee achter dat stuk vind ik goed en klinkt in mijn oren erg waarschijnlijk. Heb jij anders nog wat coke thuis liggen? Kun je die aan de ratten voeren bij jullie in de keuken. Vang dan ook een rat en gooi die in een aluminium kooitje, kijk dan welke ratten het meeste moeite hebben om van de drugs af te blijven.
Denk dat de comediant dan zijn klasse ineens zichtbaar maakt.
Met wie had je dit afgesproken en wat had je precies afgesproken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:01 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat we het zouden laten gaan.
Met jou.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:19 schreef Michielos het volgende:[..]
Met wie had je dit afgesproken en wat had je precies afgesproken?
Ik reageerde op Jogy meende ik en niet op jou?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:51 schreef bassos het volgende:
[..]
Met jou.
Toen je verder niet inging op mijn beschrijving van je persoonlijkheid en ik je daarmee liet wegkomen.
Maar wel met een caveat wegkomen, namelijk dat we het er bij zouden laten.
Als je dat niet wilt is ook prima.
Dus...
Wil je *HET* er nu wel of niet bij laten ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:52 schreef Michielos het volgende:[..]
Ik reageerde op Jogy meende ik en niet op jou?
sinds ik niet weet waar het over gaat en ik dus niks afgesproken heb, wil ik het er niet bij laten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:27 schreef bassos het volgende:
[..]
Wil je *HET* er nu wel of niet bij laten ?
Dat is dus niet interactie tussen jou en mij.
Het gaat over astrologie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:29 schreef Michielos het volgende:sinds ik niet weet waar het over gaat en ik dus niks afgesproken heb, wil ik het er niet bij laten.Het gaat sowieso niet om jou dus.
de uitdaging klopte niets van. Daarom ga ik e rgewoon op door. Ik vind het echter zeer sterk dat je moeite hebt gestoken erin. Ik vertrouw er sowieso op dat mensen bij jou in goede handen zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:52 schreef bassos het volgende:
[..]
Het gaat over astrologie.
Jij zou uitgepraat moeten zijn doordat je hebt geaccepteerd dat mijn uitdaging voldoende is beantwoord.
Ik heb je daar nu al dagen de tijd voor gegeven om tot dat inzicht te komen en er iets mee te doen.
Je blijft echter net doen alsof je het niet gezien hebt.
Dus duw ik het voor je neus.
Excuses schmackchoosesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:17 schreef Michielos het volgende:de uitdaging klopte niets van. Daarom ga ik e rgewoon op door.
Maar als je dat vindt, dan geef je toe dat astrologie interessant is en heb ik mijn punt gemaakt.quote:Ik vind het echter zeer sterk dat je moeite hebt gestoken erin. Ik vertrouw er sowieso op dat mensen bij jou in goede handen zijn![]()
Het is aangetoond dat het bestuderen van astrologie mooi is.quote:Dit blijft echter: astrologie sceptisch bekeken. En dus blijf ik mijn visie erop geven. Ofcourse mag jij hetzelfde doen.![]()
Ik ben het niet geheel met je eens maar ik geef toe dat ik astrologie interessant vind (niet op de manier waarop jij waarschijnlijk denkt dat ik het interessant vind). Ik vind je readings ook interessant en ik zie ook dat je er veel moeite ingestoken hebt. Dit zijn zaken die ik niet ontken. Of ik het met je eens ben of niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Excuses schmackchooses
[..]
Maar als je dat vindt, dan geef je toe dat astrologie interessant is en heb ik mijn punt gemaakt.
[..]
Het is aangetoond dat het bestuderen van astrologie mooi is.
Dat is al veel meer dan wat tegenstanders van astrologie hebben aangetoond.
Interessant is interessant.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:25 schreef Michielos het volgende:[..]Ik ben het niet geheel met je eens maar ik geef toe dat ik astrologie interessant vind (niet op de manier waarop jij waarschijnlijk denkt dat ik het interessant vind).
Ik heb geen readings gedaan en ook niet veel moeite gestoken in mijn astro verhaaltjes.quote:Ik vind je readings ook interessant en ik zie ook dat je er veel moeite ingestoken hebt.
Waarom zei je dan eerder dat je er behoorlijk wat aandacht eraan geschonken hebt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:35 schreef bassos het volgende:
[..]
Interessant is interessant.
Ik denk dat de manier waarop ik astrologie interessant vindt ook niet iets is wat jij je kan voorstellen.
[..]
Ik heb geen readings gedaan en ook niet veel moeite gestoken in mijn astro verhaaltjes.
Ik heb er nu juist een punt van gemaakt dat mijn verhaaltjes algemeen waren.
(ik claimde drie weken full time om een echt verhaal te kunnen vertellen)
Dus...
quote:k zou het erg interessant vinden om een inhoudelijke reactie van je op deze post te lezen.
Ik bedoel, ik heb hier toch wel wat aandacht aan besteed.
Dat is relatiefquote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef Michielos het volgende:[..]
Waarom zei je dan eerder dat je er behoorlijk wat aandacht eraan geschonken hebt?
[..]
Kloptquote:Op zondag 19 juli 2009 13:56 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat is relatief
Meer dan niets.
Minder dan veel.
Nu we zo lief tegen elkaar doen;quote:
Ow ik ben altijd in voor een tweede ronde en een derde ronde. Zullen we dit echter verplaatsen naar het andere topic, dan komt er meer "respect" uit (aangezien velen denken dat kritiek "respectloos" is)?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:14 schreef bassos het volgende:
[..]
Nu we zo lief tegen elkaar doen;
tijd voor een gewetensvraagje.
Als je het verschil bekijkt tussen wat ik heb geschreven op basis van jouw horoscoop en nu pas geleden over die van Dariton, denk je dan dat je liever ook een dergelijk tweede rondje liever had gehad, of 'beter van niet'.
Liefde, venus en het 7e huis.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:19 schreef Michielos het volgende:[..]Ow ik ben altijd in voor een tweede ronde en een derde ronde. Zullen we dit echter verplaatsen naar het andere topic, dan komt er meer "respect" uit (aangezien velen denken dat kritiek "respectloos" is)?
Hmm ik moet een puntje opgeven he. Wat dacht je van eehm liefde ? Wellicht een beetje basic maar toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |