Ik begrijp het maar al te goed. Maar als jij er al moeite mee hebt, dan heb ik ook weinig vertrouwen in jouw zogenaamde speurwerk als je dit al niet helder voor je ogen hebt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap (oprecht) niet wat de bedoeling is van je post. Ik kom er gewoon niet doorheen omdat ik niet snap waar je heen wilt.
[..]
Dus elk opmerkelijk topic kan in jouw ogen een topic zijn van haar... rare gedachtengang.quote:Uhhh.... nee, dat geloof ik niet dat er aan de hand was. Het verhaal van Revolverheld was opmerkelijk; er was iets raars mee. Maar verder gaat het over énen en nullen, bits & bytes.
[..]
Nee want ze heeft met iets geexperimenteert en is daar nu klaar mee.quote:Jij hebt er niets mee te maken, want je hebt geen reden om, een verhaal te bedenken, want je hebt alles al wat je hartje begeert. Begrijp ik het nu goed?
[..]
Ja.quote:Kijk, dit snap ik
Maar het moet een retorische vraag zijn, en het college dat je daarna geeft bedoeld om een punt te maken. Ik snap het punt alleen niet. Bedoel je dat wij waarschijnlijk te dom zijn om te bevroeden wat (het schrijven van) een roman behelst?
[..]
En heb jij wel eens nagedacht over jouw eigen geloofwaardigheid?quote:Ja, net zo goed als dat je het risico loopt niet meer geloofd te worden als je onder dezelfde énen en nullen al eens een internethappening in boekvorm hebt uitgebracht
[..]
Daar heb je geen aantoonbaar bewijs voor.quote:Feit blijft dat (in elk geval een deel van de) posts van Nadine26 en Revolverheld op het zelfde toetsenbord getypt zijn. Weird, of niet soms.
Na ja, je weet toch wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ja heur Elisa, hetzelfde toetsenbord
Er zijn geen verhelderende PM's. Er is één PM en daarin wordt een korte verklaring gegeven, maar dat verhaal klopt niet met de beschikbare gegevens. Nou is dat allemaal niet erg - we zijn tenslotte Peter R. de Vries niet - maar doe nou niet net alsof er in het geheim nog van alles gaande is; dat is er niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe dan ook, ElisaB, allemaal leuk en aardig, maar ondertussen is er een verhaal van Revolverheld via PM wat blijkbaar nogal verhelderend was, dan wel informatie bevatte die de ontknoping is van dit hele verhaal, en het enige wat nu gebeurd is zeggen dat die informatie er is, maar ondertussen wordt er niets over los gelaten.
Gooi hier dan gewoon een slot op, want als we die informatie toch niet gaan krijgen gaat dit hele topic verder ook nergens meer over.
Leer eens lezen: ik heb helemaal geen speurwerk gedaan en dat ook nergens gezegd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:59 schreef Heathen. het volgende:
Ik begrijp het maar al te goed. Maar als jij er al moeite mee hebt, dan heb ik ook weinig vertrouwen in jouw zogenaamde speurwerk als je dit al niet helder voor je ogen hebt.
Leer eens lezen: er staat iets heel anders dan wat jij er hier van maakt.quote:Dus elk opmerkelijk topic kan in jouw ogen een topic zijn van haar... rare gedachtengang.
Owkee, als dat bedoeld wordt, dan heb ik het inderdaad niet begrepen. Jouw ene regel is duidelijker.quote:Nee want ze heeft met iets geexperimenteert en is daar nu klaar mee.
Owkee, als dat bedoeld wordt, ben ik in elk geval slim genoeg om die boodschap eruit te halen.quote:Ja.
Want?quote:En heb jij wel eens nagedacht over jouw eigen geloofwaardigheid?
Dat mag je denken. Op zich heb je nog gelijk ook, want ik heb inderdaad niets.quote:Daar heb je geen aantoonbaar bewijs voor.
Iig op dezelfde pc.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ja heur Elisa, hetzelfde toetsenbord
Vraag het aan dvr; die heeft een PM en die praat daarover. Senesta heeft een PM ontvangen en als ik lees wat dvr over zijn PM zegt, dan lijkt het het zelfde verhaal te zijn (zie de post van Iteejer daarover).quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Er schijnt toch wel een verklaring van hem te zijn? maar die kan niet publiek gemaakt worden omdat dat hem in een lastig parket tov Nadine zou brengen ofzo toch?
Lees de posts van Iteejer. Daar staat het in.quote:En ik wil nog steeds weleens horen hoe jullie dan die unieke match voor elkaar krijgen.
Lees nog eens terug; er is geen sprake van geheime PM's. Die zijn er niet.quote:En ik denk wat de meeste mensen irriteert is dat het eerst met hoop bombarie word gebracht, en er volgens gewoon hier en plein public in dit topic over wat PM's word gesproken enzo, maar als iemand er naar vraagt de échte details allemaal geheim moeten blijven. Los dan sowieso het hele zaakje in stilte op. Maar nee, want uiteraard willen er wel wat mensen zich op de borst rammelen dat ze hier toch wel weer mooi ff achter zijn gekomen zeg...
Even dit stukje geknipt uit de lange post van Nadine.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:31 schreef Nadine26 het volgende:
Eigenlijk is het allemaal heel eenvoudig, je moet het gewoon op je af laten komen en vertrouwen op je eerste oordeel. Best mogelijk dat het Revolvertopic is verzonnen door iemand die zich zat te vervelen, of misschien wil hij graag romans schrijven maar heeft hij niet zo veel schrijfervaring of talent. Dat kan gebeuren, het gebeurt zelfs vaker dan je denkt. Op een forum waar mensen de mogelijkheid krijgen aangereikt om zich uit te geven voor iemand anders (‘Klik hier als je onder een andere naam wilt posten’) loop je nu eenmaal het risico dat er wel eens een verzinsel tussen zit.
Ik wist niet dat het zo was (of zo naar buiten was gebracht), maar Dude wel:quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
Even dit stukje geknipt uit de lange post van Nadine.
Je schrijft over Revolverheld alsof je hem/haar niet kent. Maar dat was toch al bekend dat dat wel zo is, begreep ik uit posts in dit topic? Of was dat dan onzin?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:05 schreef Duderella het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap... Ten tijde van de coming outvan Karin Overmars, was al snel duidelijk dat Revolverheld haar man/vriend was. Doet iets in stoffen/kleding od.? Dat was dacht ik toen al wel duidelijk, ook uit commentaar van Danny destijds die een kloonscan had laten doen en daar dingen over zei in de discussie over dat boek.
Toen ik dit topic zag, dacht ik meteen: dat moet een grap zijn. Of er is dus een beste vriend verliefd op Karin Overmars.
Ik begrijp eigenlijk niet dat niemand anders wist wie Revolverheld is?En ik begrijp het ook niet dat Revolverheld met voorbedachten rade zijn tamelijk bekende nick gebruikt voor zoiets.
Als ik al weet wie hij is, dan weten hardcore volgers van die Kindermeisjes-topics dat toch helemaal?![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was Dude de enige met deze info. Ik wist van niks en ik heb die reeks toentertijd van zeer dichtbij gevolgd.
Nu nog de PM van Revolverheld erin en er is weer een gate minder.
![]()
En oh wee, als Jaap Buijs of Gerda Smit hierachter zit!
... of het ezeltje van Belinda!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was Dude de enige met deze info. Ik wist van niks en ik heb die reeks toentertijd van zeer dichtbij gevolgd.
Nu nog de PM van Revolverheld erin en er is weer een gate minder.
![]()
En oh wee, als Jaap Buijs of Gerda Smit hierachter zit!
Weet ik, alleen wil ik dat graag nog eens uit je mond horen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leer eens lezen: ik heb helemaal geen speurwerk gedaan en dat ook nergens gezegd.
Wat maak jij er dan van?quote:Leer eens lezen: er staat iets heel anders dan wat jij er hier van maakt.
[..]
Maar minder literair.quote:Owkee, als dat bedoeld wordt, dan heb ik het inderdaad niet begrepen. Jouw ene regel is duidelijker.
[..]
mooi.quote:Owkee, als dat bedoeld wordt, ben ik in elk geval slim genoeg om die boodschap eruit te halen.
[..]
Je beweert iets, zegt dat je bewijs hebt en vervolgens ontbreekt laat je merken dat je interpretatie vermogen niet erg goed is en komen er geen bewijzen.quote:Want?
[..]
Ja goed. In feite geeft dit vrijbrief om elk uitzonderlijk topic te sluiten als er alleen al vermoed dat het niet klopt.quote:Dat mag je denken. Op zich heb je nog gelijk ook, want ik heb inderdaad niets.
Je vergeet het slotje..quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef iteejer het volgende:
Deze situatie keert zich al;tijd tegen ons. Als we iets zeggen schenden we privacy, als we niets zeggen wordt dat als bewijs gezien dat er niets aan de hand was, en als we net genoeg zeggen om aan te geven dat er wel degelijk iets aan de hand was is dat ook weer niet goed.
Niet dat dat erg is, maar daar gaan we verder niet uitkomen. Dus een ieder denkt maar wat die denken wil, maar hier stopt de discussie. Einde verhaal en de groeten
Boehoe, wat hebben we het toch moeilijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef iteejer het volgende:
Deze situatie keert zich al;tijd tegen ons. Als we iets zeggen schenden we privacy, als we niets zeggen wordt dat als bewijs gezien dat er niets aan de hand was, en als we net genoeg zeggen om aan te geven dat er wel degelijk iets aan de hand was is dat ook weer niet goed.
Je bent grappig, weet een mooi verhaal te bouwen in je zoektocht naar gaten in mijn verhaal, maar ik trap er niet in. Je maakt maar wat je ervan maken wiltquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Weet ik, alleen wil ik dat graag nog eens uit je mond horen.
[..]
Wat maak jij er dan van?
[..]
Maar minder literair.
[..]
mooi.
[..]
Je beweert iets, zegt dat je bewijs hebt en vervolgens ontbreekt laat je merken dat je interpretatie vermogen niet erg goed is en komen er geen bewijzen.
[..]
Ja goed. In feite geeft dit vrijbrief om elk uitzonderlijk topic te sluiten als er alleen al vermoed dat het niet klopt.
Nee hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Boehoe, wat hebben we het toch moeilijk
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef iteejer het volgende:
...
Niet dat dat erg is, maar daar gaan we verder niet uitkomen. Dus een ieder denkt maar wat die denken wil, maar hier stopt de discussie. Einde verhaal en de groeten
Heel goed, de rangen sluiten zich.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent grappig, weet een mooi verhaal te bouwen in je zoektocht naar gaten in mijn verhaal, maar ik trap er niet in. Je maakt maar wat je ervan maken wilt
Maar je erkent zelf al dat er gaten zijn, daar hoef ik geen zoektocht of 'speurwerk' naar te doen. Het geeft wel weer dat jij met de eer wilde opstrijken en inmiddels je onnodig een topic hebt opgeblazen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent grappig, weet een mooi verhaal te bouwen in je zoektocht naar gaten in mijn verhaal, maar ik trap er niet in. Je maakt maar wat je ervan maken wilt
Misschien dat je ook zonder te vervallen tot peroonlijk gesteek je punt zou kunnen maken? Of is dat gesteek je hele punt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:
Maar je erkent zelf al dat er gaten zijn, daar hoef ik geen zoektocht of 'speurwerk' naar te doen. Het geeft wel weer dat jij met de eer wilde opstrijken en inmiddels je onnodig een topic hebt opgeblazen.
En je zorgt er voor dat er minder snel een topic zal worden door iemand. Nee knap werkje moderatie..
Nou nee, want Nadine heeft niks met Revolverheld's PMs aan iemand anders te maken. Om dezelfde reden zal ik niets inhoudelijks zeggen over de verklaring die Revolverheld mij per PM gaf toen ik daar (gewoon uit nieuwsgierigheid / betrokkenheid) bij hem naar informeerde. Niet dat het iets bijzonders was, maar het is gewoon niet aan mij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:30 schreef iteejer het volgende aan Nadine26:
Natuurlijk kan ik dat hier publiek niet verder toelichten Senesta heeft die PM's, ze zal die vast wel met je willen delen.
Waarom zouden Fok-users openheid van zaken moeten geven over hun priveleven? Jullie hadden Revolverheld en Nadine nooit in die situatie mogen brengen.quote:De openheid die je nu biedt is prima. Waar een poll al niet goed voor is
[..]
Die openheid is waar dit allemaal om ging.
Voor mijzelf sprekend, ik heb niets dan sympathie voor Fok en zijn medewerkers, en ik kon aardig inschatten welk misverstand er speelde. Mijn enige sentiment hierin is dat ik niet wil dat er geklooid wordt met de privacy van gebruikers. Dat is voor Fok zelf ook beter.quote:De rollen van degenen die zich vanuit welke sentiment dan ook tegen de crew richten zonder dat men op de hoogte is van wat er speelt waren perfect.
Met alle waardering, maar in dit geval deugden jullie inderdaad even niet en die situatie hadden jullie toch echt 100% zelf gecreëerd. Er is hier maar één iemand die recht van klagen heeft, en dat zijn niet jullie, maar Revolverheld.quote:we kunnen geen openheid vanzaken geven, zoals bv die PM's. Zodat we beschuldigd kunnen worden van sensatie gerichte willekeur. Maar als we dat wel zouden geven zouden we beschuldigd worden van verspreiden van privacy-gevoelige inorrmatie.
QED: Zie je wel, FOK! deugt gewoon niet
Sorry, je kent me duidelijk niet en zit er volledig naast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:
Maar je erkent zelf al dat er gaten zijn, daar hoef ik geen zoektocht of 'speurwerk' naar te doen. Het geeft wel weer dat jij met de eer wilde opstrijken en inmiddels je onnodig een topic hebt opgeblazen.
En je zorgt er voor dat er minder snel een topic zal worden door iemand. Nee knap werkje moderatie..
Ik heb geen zin in welles nietes, maar dit klopt gewoon echt niet. Op meerdere plekken is gewoon te lezen dat Revolverheld prima weet wie Nadine is en omgekeerd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef dvr het volgende:
maar voor de meelezers: zoals inmiddels iedereen wel duidelijk is, is Revolverheld 'IRL' een bekende van Nadine, alleen wist Nadine niet dat hij ook op Fok zit, laat staan dat hij Revolverheld is en af en toe in dezelfde topics rondhangt.
Welke privacy-gevoelige info is dan gelekt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef dvr het volgende:
Jullie zijn ons gebruikers geen verantwoording schuldig en er zit niemand op een knieval te wachten, maar het zou mij toch geruststellen als je een tipje van een hint van een suggestie zou kunnen geven, dat dit inderdaad geen schoonheidsprijs verdiende en dat crewleden voorzichtiger om moeten gaan met privacygevoelige informatie. Dat Fok op dit niveau als een soort rebellenclub bestuurd wordt is zijn kracht en charme, maar het is geen excuus om brokken te maken in iemands 'echte' leven.
Schijnbaar is er een hele schare "fans" ? Die dit zien als complot? Ik ben in ieder geval de draad kwijt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:57 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, Nadine26 haar actie van een tijd geleden heeft haar nu achterhaald doordat iemand op haar PC op Fok een soortgelijk verhaal neerzette.
Wolf, wolf, wolf anyone?
met mijn felicitaties erbijquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:00 schreef petitlapin2 het volgende:
Wat een intrigerend topic![]()
en grappig, al die mensen die verontwaardigd zijn over deze ontmaskering.
Internet en anonimiteit zijn een grote illusie, je moet er maar tegenkunnen als iemand je "ware identiteit" of het feit dat je een kloon bent/hebt achterhaalt.
Dergelijke acties zouden meer moeten gebeuren, mijn felicitaties aan de crew van fok die dit 'schandaal' aan het licht hebben gebracht
Ik dacht dat ik goed gelezen had. Revolverheld blijkt toch géén kloon van Nadine?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:00 schreef petitlapin2 het volgende:
Wat een intrigerend topic![]()
en grappig, al die mensen die verontwaardigd zijn over deze ontmaskering.
Internet en anonimiteit zijn een grote illusie, je moet er maar tegenkunnen als iemand je "ware identiteit" of het feit dat je een kloon bent/hebt achterhaalt.
Dergelijke acties zouden meer moeten gebeuren, mijn felicitaties aan de crew van fok die dit 'schandaal' aan het licht hebben gebracht
what the fuck, nu kan ik niet meer volgen, hoe kan je dan hetzelfde ip-adres hebben? Of klopt dat ook niet ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat ik goed gelezen had. Revolverheld blijkt toch géén kloon van Nadine?
Dat wordt niet betwist door de mensen die het zouden kunnen weten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
what the fuck, nu kan ik niet meer volgen, hoe kan je dan hetzelfde ip-adres hebben? Of klopt dat ook niet ?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:30 schreef iteejer het volgende:
Leuk dat je reageert
Ik denk dan toch dat je een probleem hebt met de user Revolverheld, die per PM uiteenzet hoe de relatie met jou er uit ziet, waar hij zich bevindt, hoe het mogelijk is dat er op sessie-niveau een link is tussen jou en Revolverheld.
Natuurlijk kan ik dat hier publiek niet verder toelichten Senesta heeft die PM's, ze zal die vast wel met je willen delen.
De openheid die je nu biedt is prima. Waar een poll al niet goed voor is
De users van FOK! zullen zich alleen maar vereerd voelen als ze een bron van inspiratie kunnen zijn.
Die openheid is waar dit allemaal om ging.
En verder, ik heb hier wel om kunnen lachen. Alle traditionele elementen van een fok-rel waren aanwezig. Anatomie van een groepsproces in een online-community.
De rollen van degenen die zich vanuit welke sentiment dan ook tegen de crew richten zonder dat men op de hoogte is van wat er speelt waren perfect.
Een win-win situatie: we kunnen geen openheid vanzaken geven, zoals bv die PM's. Zodat we beschuldigd kunnen worden van sensatie gerichte willekeur. Maar als we dat wel zouden geven zouden we beschuldigd worden van verspreiden van privacy-gevoelige inorrmatie.
QED: Zie je wel, FOK! deugt gewoon niet
Wie zegt datquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat ik goed gelezen had. Revolverheld blijkt toch géén kloon van Nadine?
Owww... pwiew, ik schrok alquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Dat wordt niet betwist door de mensen die het zouden kunnen weten.
Maar ik vond deze reactie-van-iemand-die-het-zou-kunnen-weten wel opvallend. Hij spreekt tot Nadine en over Revolverheld als een andere persoon. Als onomstotelijk vaststond dat het om één en dezelfde persoon ging, dan zou je dat toch niet doen?
God, wat word ik hier flauw van, zeg. Wees dan ook eens een keer duidelijk. Zeg dan gewoon tegen Nadine dat ze als Revolverheld een heel andere verklaring tegen Senesta heeft gehouden. Dit schimmige eromheengeklets.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owww... pwiew, ik schrok al
Ik denk dat je het cynisme in de post mist
It wasn't mequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:36 schreef Lienekien het volgende:
God, wat word ik hier flauw van, zeg. Wees dan ook eens een keer duidelijk. Zeg dan gewoon tegen Nadine dat ze als Revolverheld een heel andere verklaring tegen Senesta heeft gehouden. Dit schimmige eromheengeklets.
Jij hebt volgens mij een hele andere beeldschermweergave dan ik. Waar zie jij in hemelsnaam staan dat ik erken dat er gaten in het verhaal zittenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:50 schreef Heathen. het volgende:
Maar je erkent zelf al dat er gaten zijn, daar hoef ik geen zoektocht of 'speurwerk' naar te doen.
Dat ik met de eer wilde opstrijkenquote:Het geeft wel weer dat jij met de eer wilde opstrijken en inmiddels je onnodig een topic hebt opgeblazen.
Ja, sure...quote:En je zorgt er voor dat er minder snel een topic zal worden door iemand. Nee knap werkje moderatie..
Ja, als mede-fokkers, maar dat bedoelde ik niet. Op die manier weet jij ook wie DvR is, en ik wie ElisaB is, terwijl we elkaar in het echt niet kennen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb geen zin in welles nietes, maar dit klopt gewoon echt niet. Op meerdere plekken is gewoon te lezen dat Revolverheld prima weet wie Nadine is en omgekeerd.
De bewering van een moderator dat de ene gebruiker een kloon van de ander is, zodat diens hele posthistorie, inclusief alle biografische details, ineens aan die ander gekoppeld kan worden. En vice-versa. Terwijl er niets meer vaststaat dan dat er een PC gedeeld is. Gezien de ontkenningen en alle tegen-aanwijzingen geloof ik er dan ook niets van.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:05 schreef iteejer het volgende:
Welke privacy-gevoelige info is dan gelekt?
Dat we er nu achterkomen dat jij gewoon mijn overbuurman bent?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:59 schreef dvr het volgende:
Ja, als mede-fokkers, maar dat bedoelde ik niet. Op die manier weet jij ook wie DvR is, en ik wie ElisaB is, terwijl we elkaar in het echt niet kennen.
Yups, ik ken het verhaal. Maar het verhaal klopt niet met de feiten. Tenzij de tuinman ook 's nachts werkt en dan stiekem even tussendoor post als ik naar de WC ben...quote:...Nou, iets dergelijks speelt volgens Revolverheld dus bij hem en Nadine26, en vooralsnog zie ik geen reden om hem niet te geloven.
Volgens Dude zou iedereen moeten weten dat het haar vriend / man is. Maar dat wist ik dan weer niet.quote:Overigens weet zo'n beetje iedereen hier wie Nadine26 is, dus Revolverheld ook, maar ik kan me geen enkele uitspraak van Nadine26 heugen waaruit blijkt dat zij hem ook in het echt kent. De enige uit het Dagboekkliekje die ooit het genoegen had om haar te ontmoeten was Gajus als ik me goed herinner.
Shit, we zijn betraptquote:Ik heb elders overigens, alsof dit alles al niet ingewikkeld genoeg is, een nieuwe complottheorie ontsponnen waarin ElisaB een mooie bijrol speelt. Dit gedoe geeft wel te denken zeg..
Dan ken je de historie nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:59 schreef dvr het volgende:
Overigens weet zo'n beetje iedereen hier wie Nadine26 is, dus Revolverheld ook, maar ik kan me geen enkele uitspraak van Nadine26 heugen waaruit blijkt dat zij hem ook in het echt kent. De enige uit het Dagboekkliekje die ooit het genoegen had om haar te ontmoeten was Gajus als ik me goed herinner.
[..]
De bewering van een moderator dat de ene gebruiker een kloon van de ander is, zodat diens hele posthistorie, inclusief alle biografische details, ineens aan die ander gekoppeld kan worden. En vice-versa. Terwijl er niets meer vaststaat dan dat er een PC gedeeld is. Gezien de ontkenningen en alle tegen-aanwijzingen geloof ik er dan ook niets van.
Ik begin!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:44 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik denk dat ik dit topic voor mijn boek ga gebruiken getiteld 'The Clone Wars"
Nietes ik!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:44 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik denk dat ik dit topic voor mijn boek ga gebruiken getiteld 'The Clone Wars"
Oké ElisaB., aan jou de vraag welk van de 3 beeldschermen het mooist isquote:
kansloosquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Oké ElisaB., aan jou de vraag welk van de 3 beeldschermen het mooist isO nee, ik bedoel natuurlijk: welk van de drie toetsenborden
Je laat jezelf nogal kennen zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Oké ElisaB., aan jou de vraag welk van de 3 beeldschermen het mooist isO nee, ik bedoel natuurlijk: welk van de drie toetsenborden
In plaats van zo onnozel te doen, zou je beter gewoon eens op tafel gooien wat heel dit topic te betekenen heeft en waarom jij en revolverheld hetzelfde IP-adres hebben.quote:
Dat moet niet te snel boven tafel komen anders is mijn boek zo kort.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
In plaats van zo onnozel te doen, zou je beter gewoon eens op tafel gooien wat heel dit topic te betekenen heeft en waarom jij en revolverheld hetzelfde IP-adres hebben.
Of is dat zo'n staatsgevaarlijke informatie dat niemand het mag weten.
Doe een bundel korte verhalen; de eerste heb je alquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:43 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Dat moet niet te snel boven tafel komen anders is mijn boek zo kort.
Het is net wie van de drie...
Wil de echte revolverheld opstaan..
Kennelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
In plaats van zo onnozel te doen, zou je beter gewoon eens op tafel gooien wat heel dit topic te betekenen heeft en waarom jij en revolverheld hetzelfde IP-adres hebben.
Of is dat zo'n staatsgevaarlijke informatie dat niemand het mag weten.
Maar wat is dan je link met "Revolverheld" ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:48 schreef The Two Sisters het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
Al mijn gegevens zijn bekend.
Bovendien, nu we het er toch over hebben, heb ik een officiële kloon: The Two Sisters. Waarom zou ik mijn eigen kloon niet gebruiken als ik anoniem wil posten? Ik wil best anoniem posten, het heeft in mijn geval alleen geen enkele zin (zie: irisscan, gebitsafdruk, etc.) The Two Sisters kwamen tijdens de Dagboeknasleep ineens boven drijven – dat is dan weer het voordeel als je doopceel wordt gelicht, je ontvangt gratis en voor niets een kloon waarvan je het bestaan (en het wachtwoord) al honderd jaar was vergeten. Bovendien, tot overmaat van vreugde, bleek ik dankzij die kloon tot een select groepje kelderbezoekers te behoren: de geriatrische patiënten die er vanaf het begin bij warenIk zou het wel weten, als ik mezelf was, en als ik de keuze had tussen Revolverheld en The Two Sisters. Die laatsten (ik en mijn zus, destijds) schreven namelijk ook stukken beter
Je zegt toch dat alles gebaseert is op een vermoeden? Een groot gapend gat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef ElisaB het volgende:Jij hebt volgens mij een hele andere beeldschermweergave dan ik. Waar zie jij in hemelsnaam staan dat ik erken dat er gaten in het verhaal zittenVolgens mij zeg ik alleen maar dat jij er zo enthousiast naar op zoek bent.
Doe maar onnozel.quote:Dat ik met de eer wilde opstrijken![]()
Welke eer hebben we het hier over en wat is het precies dat dat weergeeft?
Je leest niet en je lult uit je nek. Vind je het heel erg als ik het met jou verder voor gezien wil houden?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Heathen. het volgende:
Je zegt toch dat alles gebaseert is op een vermoeden? Een groot gapend gat.
Ja eh...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar wat is dan je link met "Revolverheld" ?
Vraag-ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:39 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja eh...
Ik ben nu weer even Nadine, ik werk ook weer op een andere pc (ook met een Compaq-toetsenbord), want de 'mijne' is ingepikt door iemand die het grote beeldscherm wil. Hier staan 6 computers, laptops niet meegerekend. Er lopen een heleboel mensen rond.
Foto's en gebitsafdrukken volgen later
Het bestaat alleen uit vermoedens en bij gebrek aan bewijs. en nu ben ik degene die uit zijn nek lult..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je leest niet en je lult uit je nek. Vind je het heel erg als ik het met jou verder voor gezien wil houden?
Zelfs als ik het zeker wist, en ik weet het wel bijna zeker, zou ik het jou niet vertellenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vraag-ontwijkend gedrag![]()
![]()
[ afbeelding ]
'Hoe zet ik mijzelf voor lul terwijl ik iemand anders belachelijk probeer te maken.'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:12 schreef De_goegemeente het volgende:
Misschien toch maar eens dat boek kopen, want als ik Nadine zelf moet geloven is dat echt een literair meesterwerk. Mevrouw is zo overtuigd van haar eigen schrijfstijl, en kan de stijl van Revolverheld zo goed op zijn waarde schatten dat ik echt schieuwnierig ben geworden.
En Nadine, je citeert eerder dat je alles al hebt... maar ik kan nog wel iets opnoemen wat je nog niet hebt hoor, een gevoel van nederigheid, maar wellicht komt dat omdat je 'hartje dat niet begeerd'.
*Ziet een zure vrouw van midden 40 met kort 'pittig' kapsel, en huivert*
Ja, dat kan ik heel goed, dat is mijn vakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:12 schreef De_goegemeente het volgende:
Misschien toch maar eens dat boek kopen, want als ik Nadine zelf moet geloven is dat echt een literair meesterwerk. Mevrouw is zo overtuigd van haar eigen schrijfstijl, en kan de stijl van Revolverheld zo goed op zijn waarde schatten dat ik echt schieuwnierig ben geworden.
Heb ik inderdaad weinig last vanquote:En Nadine, je citeert eerder dat je alles al hebt... maar ik kan nog wel iets opnoemen wat je nog niet hebt hoor, een gevoel van nederigheid, maar wellicht komt dat omdat je 'hartje dat niet begeerd'.
...pittige kapselquote:*Ziet een zure vrouw van midden 40 met kort 'pittig' kapsel, en huivert*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |