Waarom? omdat ik er eerlijk voor uit kom? Heb je nooit zulke neigingen , of past het genuanceerde keurslijf jou prima?quote:
Ja, daar zal het aan liggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:39 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik er eerlijk voor uit kom? Heb je nooit zulke neigingen , of past het genuanceerde keurslijf jou prima?
Mezelf doodslaan bedoel je? Lastig. Beetje TBS achtig topic héquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:41 schreef timmmmm het volgende:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Wij komen wel op je begrafenis
Oke dus je hebt dergelijke gevoelens nooit?quote:
Correct.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Oke dus je hebt dergelijke gevoelens nooit?
Ben je een boeddhist of gewoon rustig aangelegd? Ik heb dergelijke gevoelens zeker 3 x per week. Nog niet ten uitvoer gebracht maar wel de gedachte om een keer door te slaan.quote:
Nooit nee. Zomaar agressief worden en at random mensen als de bliepmiep in elkaar wensen te meppen is ook wel een beetje ziekelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ziekelijk. Jij bent er zeker ook zo een die later zijn kinderen in elkaar gaat rossen omdat ze een glas kapot hebben laten vallen. Je hebt serieus issues, ik zou eens met een psych gaan praten als ik jou was.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ben je een boeddhist of gewoon rustig aangelegd? Ik heb dergelijke gevoelens zeker 3 x per week. Nog niet ten uitvoer gebracht maar wel de gedachte om een keer door te slaan.
Misschien sterf ik zelf wel keihard omdat ik de verkeerde uitgekozen heb als het moment daar is. Gekke is dat dat niet belangrijk is. Angst bestaat niet meer op dat moment,
No man niet zomaar willekeurige mensenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nooit nee. Zomaar agressief worden en at random mensen als de bliepmiep in elkaar wensen te meppen is ook wel een beetje ziekelijk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ben je een boeddhist of gewoon rustig aangelegd? Ik heb dergelijke gevoelens zeker 3 x per week. Nog niet ten uitvoer gebracht maar wel de gedachte om een keer door te slaan.
Misschien sterf ik zelf wel keihard omdat ik de verkeerde uitgekozen heb als het moment daar is. Gekke is dat dat niet belangrijk is. Angst bestaat niet meer op dat moment,
Het rare is dat kinderen me niet boos krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ziekelijk. Jij bent er zeker ook zo een die later zijn kinderen in elkaar gaat rossen omdat ze een glas kapot hebben laten vallen. Je hebt serieus issues, ik zou eens met een psych gaan praten als ik jou was.
Yeah right, het kassameisje probeert je uit te lokken. Ze zijn er allemaal op uit je te pakkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
No man niet zomaar willekeurige mensenEcht mensen die je opfokken zeg maar . Proberen een reactie uit te lokken etc...
Ja dat is normaal lijkt mij. Maar opgefokt zijn, en los gaan zijn 2 aparte zaken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
No man niet zomaar willekeurige mensenEcht mensen die je opfokken zeg maar . Proberen een reactie uit te lokken etc...
Je vriendin dan, omdat ze met een andere man praatte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Het rare is dat kinderen me niet boos krijgenAl janken en kloten ze uren door boos worden zit er niet bij.
Ik wilde het net zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yeah right, het kassameisje probeert je uit te lokken. Ze zijn er allemaal op uit je te pakken
Dat ligt dus echt bij jezelf, knaapquote:Complete destructie van alles wat je niet aanstaat
Ja alles of niets . Niet dat stoere kijken en bijdehand doen. Vechten op leven en dood lijkt dan de enigste optiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:52 schreef HiroYui het volgende:
[..]
Ja dat is normaal lijkt mij. Maar opgefokt zijn, en los gaan zijn 2 aparte zaken.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat d8 ik ook toen ik voor het eerst buiten kwam. Zo een gele ding in de lucht probeerde mij langzaam maar zeker te verbranden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yeah right, het kassameisje probeert je uit te lokken. Ze zijn er allemaal op uit je te pakken
Nee ook niet . Jouw voorbeelden zijn kankerig . Je hebt duidelijk geen killerinstinctquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je vriendin dan, omdat ze met een andere man praatte.
Maar ze wilde een reactie uitlokken!![]()
![]()
![]()
Ben je een buitenlander of zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat d8dacht ik ook toen ik voor het eerst buiten kwam. Zo een gele geel ding in de lucht probeerde mij langzaam maar zeker te verbranden.
Kijk dit soort mensen komen dus wel in aanmerking . Kankerhard op die neus slaan tot het bloed eruit spuitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hey TS. Drifttoetertje.![]()
Ja jij met je kleine E-piemel.
Als je dat gevoel hebt he, ga dan met een theedoek over je hoofd in een hoekje zitten.![]()
Tevens moet je een knuffel kopen, een lief klein beertje![]()
Dan roep je straks om je moeder als je weer bang bent en de hele wereld kapot wilt maken.
Eén klap swa en ik ram mijn pipa in je smoel. Vervolgens eet je de rest van je leven sondevoeding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:59 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Kijk dit soort mensen komen dus wel in aanmerking . Kankerhard op die neus slaan tot het bloed eruit spuit
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee ook niet . Jouw voorbeelden zijn kankerig . Je hebt duidelijk geen killerinstinctVrouwen en kinderen slaan is nooit een optie geweest.
Cool of stoer is het niet hoor. Eerder problematischquote:
Ja, Indopride.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben je een buitenlander of zo.
Neh jij zou snel doorfietsen met je Gazelle . Echte helden herken je zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eén klap swa en ik ram mijn pipa in je smoel. Vervolgens eet je de rest van je leven sondevoeding.
En meteen daarna uitzonderingen gaan maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee ook niet . Jouw voorbeelden zijn kankerig . Je hebt duidelijk geen killerinstinctVrouwen en kinderen slaan is nooit een optie geweest.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wtf zeg ik over cool of stoerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Cool of stoer is het niet hoor. Eerder problematisch
Dat is toch voor verdwaalde zeehonden?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En meteen daarna uitzonderingen gaan maken.
TS, gefeliciteerd, u bent een succesvolle troll. Dat hoop ik tenminste, anders hebben ze nog wel plek in het pieter baan centrum.
Wie?quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat is toch voor verdwaalde zeehonden?
Ik hoop zó dat je dit niet serieus meende. Ik moest wel hard lachen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat is toch voor verdwaalde zeehonden?
Alsof daar wat mis mee isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
En ondertussen gaat TS vanmiddag op bezoek bij oma met een bloemetje, geeft liefelijk het geld terug aan het kassameisje wat zij per ongeluk teveel had gegeven en helpt een maroc met het starten van zijn gejatte scooter
Precies! Ben helemaal geen relfiguur of K1 fighter . Meer die gevoelens soms... daarom dit topic ... vraag me af of andere mensen dit herkennen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
En ondertussen gaat TS vanmiddag op bezoek bij oma met een bloemetje, geeft liefelijk het geld terug aan het kassameisje wat zij per ongeluk teveel had gegeven en helpt een maroc met het starten van zijn gejatte scooter
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:13 schreef HiroYui het volgende:
Nee, dat is niet herkenbaar, maar om zomaar iemand te willen gaan slaan, dat is niet echt normaal
Nee, niet slaan!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:16 schreef Pacmaniac het volgende:
Tim motherfucker waarom "quote" je dingen die er niet staan??
Met het toetsenbord zekerquote:
Tot nu toe gaat het steeds net goed. Maar die gevoelens zijn soms freaky man.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:19 schreef HiroYui het volgende:
Als iemand je uitdaagd is het logisch dat je opgefokt raakt. Dat heb ik tenminste ook altijd. Dan denk je die vent moet neer, maar dit ook daadwerkelijk gaan doen is iets anders.
Dat staat niet in je OP.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:15 schreef Pacmaniac het volgende:
Niet zomaar.... Mensen die je echt uitdagen dus.
Je moet jezelf gewoon proberen te beheersen, vechten op straat is zo en zo veel linker in vergelijking met K-1.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:21 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het steeds net goed. Maar die gevoelens zijn soms freaky man.
Als iemand je uitdaagt wel, TS voelt zich alleen al uitgedaagd door het kassameisje. En dat is het moment dat ik het pieter baan centrum aanbeveel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:19 schreef HiroYui het volgende:
Als iemand je uitdaagd is het logisch dat je opgefokt raakt. Dat heb ik tenminste ook altijd. Dan denk je die vent moet neer, maar dit ook daadwerkelijk gaan doen is iets anders.
Die AH medewerkers zijn inderdaad fucking gevaarlijk, daar moet je voor oppassen man!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:22 schreef HiroYui het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon proberen te beheersen, vechten op straat is zo en zo veel linker in vergelijking met K-1.
K-1 heeft regels en schijdsrechters, op straat zijn er geen regels, let niet op en een maat van hem steekt een mes in je ribben, stuk hout op je schedel. Je valt en hij schopt je tegen je hoofd.
Je gaat out en wie weet wat er gebeurd is ALS je bijkomt.
Laatst bij Maassluis West. Paar van die gasten die het zusje van mijn maat in elkaar hadden geslagen omdat ze geen peuk wilde geven. Ben toen met een breekijzer met de bus daarheen gereden en gelukkig was dat groepje al weg. Op zo'n moment ben ik tot alles in staat. Al zouden ze een vuurwapen hebben. Adrenaline is dan dusdanig aanwezig dat er voor angst geen ruimte meer is . Heel bizarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:22 schreef HiroYui het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon proberen te beheersen, vechten op straat is zo en zo veel linker in vergelijking met K-1.
K-1 heeft regels en schijdsrechters, op straat zijn er geen regels, let niet op en een maat van hem steekt een mes in je ribben, stuk hout op je schedel. Je valt en hij schopt je tegen je hoofd.
Je gaat out en wie weet wat er gebeurd is ALS je bijkomt.
Nog een advies wat ik je mee kan geven is minder Steven Seagal films kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Laatst bij Maassluis West. Paar van die gasten die het zusje van mijn maat in elkaar hadden geslagen omdat ze geen peuk wilde geven. Ben toen met een breekijzer met de bus daarheen gereden en gelukkig was dat groepje al weg. Op zo'n moment ben ik tot alles in staat. Al zouden ze een vuurwapen hebben. Adrenaline is dan dusdanig aanwezig dat er voor angst geen ruimte meer is . Heel bizar
Neh . Die oplossingen van jou zijn niet praktisch . Komt omdat je waarschijnlijk zelf niet over de juiste hoeveelheid testosteron beschikt ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog een advies wat ik je mee kan geven is minder Steven Seagal films kijken.
Maar ben je ook in staat om iemand in elkaar te rossen. Of ben je zo'n klein kuttig schoothondje die veel lawaai maakt maar eigenlijk niets durft te doen. Zo'n klittelikkende beftekkel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:27 schreef Pacmaniac het volgende:
En ik zie het niet als iets stoers. Meer ziekelijk , hoe kleine dingen kunnen escaleren.
Wel herkenbaar thoughquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Laatst bij Maassluis West. Paar van die gasten die het zusje van mijn maat in elkaar hadden geslagen omdat ze geen peuk wilde geven. Ben toen met een breekijzer met de bus daarheen gereden en gelukkig was dat groepje al weg. Op zo'n moment ben ik tot alles in staat. Al zouden ze een vuurwapen hebben. Adrenaline is dan dusdanig aanwezig dat er voor angst geen ruimte meer is . Heel bizar
Kijk dat je wil helpen is normaal, en die vurige reactie is begrijpelijk op dat moment.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Er zijn wel wat dingen voorgevallen in het verleden. Maar ik wil het alleen hebben over die extreme woedeaanvallen en herkenbaarheid toetsen . Niet de stoere jongen uithangen die constant betrokken is bij geweldszaken want dit is niet zo. Sterker nog ben eerder iemand die juist ruzie en gezeik uit de weg gaatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:30 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Maar ben je ook in staat om iemand in elkaar te rossen. Of ben je zo'n klein schoothondje die veel lawaai maakt maar eigenlijk niet durft te doen.
Je weet wel zo'n nerd die je aan kijkt en je niet eens aan durft blijven kijken maar gelijk naar de grond kijkt.
Eentje die gelijk begint te sprinten als je boe zegt.
Ja man, maar die gasten had ik ook afgemaakt. Kassameisjes daar integen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat je je lul uit je de broek lacht momenteel en maar wat zit te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Er zijn wel wat dingen voorgevallen in het verleden. Maar ik wil het alleen hebben over die extreme woedeaanvallen en herkenbaarheid toetsen . Niet de stoere jongen uithangen die constant betrokken is bij geweldszaken want dit is niet zo. Sterker nog ben eerder iemand die juist ruzie en gezeik uit de weg gaat
Ik zie je al zitten in de stadsbus met je breekijzerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:25 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Neh ik heb geen zin om verplicht op een zondag te moeten gaan rellen om zogenaamd je clubkleuren te verdedigenquote:
peugeot partner ook goed? Maar zoals jij het schetst is niet de realiteit. Sterker nog... Dit is de eerste keer dat ik hierover spreek . Zelfs fam en vrienden weten dit niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
[..]
Ik zie je al zitten in de stadsbus met je breekijzer
"IK SLA ZE KAPOT ALLEMAAL! DOOD MOETEN ZE!NIEMAND HOUDT MIJ TEGEN.
![]()
Ok dus in feite kan het geen kwaad ? Geen tijdbom idee ofzo , daar ben ik namelijk erg bang voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:41 schreef HiroYui het volgende:
Als hij deze gevoelens heeft en zichzelf wel beheerst dan is er niks aan de hand toch?
Alleen het is wel slim om proberen dat gevoel te onderdrukken.
Ik weet zeker dat je nog wel een keer uit je vel springtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:42 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ok dus in feite kan het geen kwaad ? Geen tijdbom idee ofzo , daar ben ik namelijk erg bang voor.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Van die woede in je lijf . Complete destructie van alles wat je niet aanstaat . Het kassamensje bij de AH of van die wannabe gangsters die je stoer aankijken . Gewoon jeuk in je vuisten om iemand compleet kapot te slaan... Iemand deze behoefte maar vervolgens bedenken dat (hoewel er vast lief voor je gekookt wordt) leven in de gevangenis ook niet alles is , en je op het laatste moment als een of andere laffe hond besluit het maar niet te doen?
Jij komt gelukkig zeer normaal over.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:48 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Hahaha en toen werd je wakker en besefte je dat je met je 55 kilo nooit van je leven iemand pijn zou kunnen doen..
Nerd.. als je zin hebt om iemand dood te slaan moeten ze je in een gesticht stoppen en martelen tot je eindelijk verstand in die kutkop van je krijgt.
Mongooltje
Heb dat laatst gehad met een buurman die mijn neefje bedreigde . Hij was duidelijk uit op een confrontatie. De koelheid en de helderheid die toen over me heen kwam was echt beangstigend . Op het laatst is hij weg gegaan en is het met een sisser afgelopen . Maar als hij niet weg was gelopen had ik een mes getrokken .quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:45 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je nog wel een keer uit je vel springt
QFTquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:45 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je nog wel een keer uit je vel springt
Petjesvolkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:48 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Hahaha en toen werd je wakker en besefte je dat je met je 55 kilo nooit van je leven iemand pijn zou kunnen doen..
Nerd.. als je zin hebt om iemand dood te slaan moeten ze je in een gesticht stoppen en martelen tot je eindelijk verstand in die kutkop van je krijgt.
Mongooltje
Jouw aanwezigheid op dit forum is helaas al net zo overbodig als de aanwezigheid van jouw clubje in het betaald voetbal kankerhomo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:48 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Mongooltje
Hij zat maar te brullen naar je neefje. Blaffende honden bijten niet, dus die vent moet je zijn mond snoeren en klaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Heb dat laatst gehad met een buurman die mijn neefje bedreigde . Hij was duidelijk uit op een confrontatie. De koelheid en de helderheid die toen over me heen kwam was echt beangstigend . Op het laatst is hij weg gegaan en is het met een sisser afgelopen . Maar als hij niet weg was gelopen had ik een mes getrokken .Daarna heb ik nog half huilend op de bank gezetten en trilde als een rietje . Maar op dat moment was ik serieusklaar om te vechten op leven en dood. zonder welke vorm van remming of angst dan ook.
Hij dreigde hier de ruiten in te slaan met een softbal stokkie .Maar heeft niemand dit? Dus als je dierbaren bedreigt worden of je echt in het nauw gedreven voelt he. Niet perse op zoek zijn naar een rel maar bijna geen andere keuze hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:54 schreef HiroYui het volgende:
[..]
Hij zat maar te brullen naar je neefje. Blaffende honden bijten niet, dus die vent moet je zijn mond snoeren en klaar.
Probeer gewoon alles direct met woorden op te lossen, of ga weg. Als je voelt dat iemand je wil uitdagen, ga ergens anders heen. Zoek het niet op, vermijd die confrontaties juist.
Daar ga je?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid op dit forum is helaas al net zo overbodig als de aanwezigheid van jouw clubje in het betaald voetbal kankerhomo.
Pas op hoor, kijk naar die killerblik in zijn ogenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid op dit forum is helaas al net zo overbodig als de aanwezigheid van jouw clubje in het betaald voetbal kankerhomo.
Geen andere keuze lijkt mij een leven-dood situatie, als iemand een pistool of mes trekt tegenover iemand die veel voor je betekend of tegen over jou. Maar ruiten in slaan is iets anders.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hij dreigde hier de ruiten in te slaan met een softbal stokkie .Maar heeft niemand dit? Dus als je dierbaren bedreigt worden of je echt in het nauw gedreven voelt he. Niet perse op zoek zijn naar een rel maar bijna geen andere keuze hebben.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hij dreigde hier de ruiten in te slaan met een softbal stokkie .Maar heeft niemand dit? Dus als je dierbaren bedreigt worden of je echt in het nauw gedreven voelt he. Niet perse op zoek zijn naar een rel maar bijna geen andere keuze hebben.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:30 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Wel herkenbaar though![]()
Alleen ik ga niet met (een breekijzer) op pad
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:56 schreef HiroYui het volgende:
[..]
Daar ga je?
Je weet toch beter, trek je niets van die dombo aan, hij weet niet beter. Verlaag je niet tot zijn niveau, je staat boven hem.
Hier bij Feyenoord hebben de supporters van Fortuna nou niet echt een reputatie die respect oproept maar wie weet tot wat hij in staat isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas op hoor, kijk naar die killerblik in zijn ogenWord je al bang?
http://fotoboek.fok.nl/user/182051
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als je boven iemand staat kun je toch niet toestaan dat deze persoon jou kleineert ?
Dexterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:59 schreef Timmor het volgende:
Bekijk de serie "Dexter" eens TS..... Overdag een keurige lijkschouwer, 's nachts seriemoordenaar van tuig en uitschot
Ja want waaruit blijkt anders dat je "boven hem staat" ?quote:
Correctie, als je wil laten zien dat je boven iemand staat kan je dat niet toestaan. Dat hoeft in dit geval echter niet. Ik weet dat dat knulletje het IQ van een kanarie in de rui heeft, jij weet dat, en de rest van de posters hier ook. Waarom er dan nog aandacht aan besteden? Ik persoonlijk doe dat omdat ik het een zeer lachwekkend knaapje vind, die je makkelijk op kan fokken. Maar om je op te laten naaien door iets wat hij zegt...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als je boven iemand staat kun je toch niet toestaan dat deze persoon jou kleineert ?
Als je reageerd wint hij, jou reactie is dus precies wat hij wil hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik vind je hartstikke lief hoor, en je zegt redelijk nuttige dingen, maar tweede persoon enkelvoud is stam+t. Gaat heen met die d steeds. Het is gewoon genantquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:02 schreef HiroYui het volgende:
[..]
Als je reageerd wint hij, jou reactie is dus precies wat hij wil hebben.
Jij staat boven hem, je weet hoe je bent, wie je bent. Wat hij zegt veranderd daar niks aan.
Als je hem negeerd, win jij.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:02 schreef HiroYui het volgende:
[..]
Als je reageerd wint hij, jou reactie is dus precies wat hij wil hebben.
Jij staat boven hem, je weet hoe je bent, wie je bent. Wat hij zegt veranderd daar niks aan.
Als je hem negeerd, win jij.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind je hartstikke lief hoor, en je zegt redelijk nuttige dingen, maar tweede persoon enkelvoud is stam+t. Gaat heen met die d steeds. Het is gewoon genant
Nou, hij staat toch beneden jou. Die gozer kent zichzelf niet eens, hij is vast 1 van die nepgangsters.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:05 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dan juist . Welke logica schuilt er in het feit dat je je laat vernederen door een straatlife loser maar wel claimt "boven hem te staan" ?
Dat jij je vernederd voelt door een stumperd met het IQ van een gans met aambeien, zegt al genoeg. Door zo'n opmerking laat je je toch niet van de wijs brengen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:05 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dan juist . Welke logica schuilt er in het feit dat je je laat vernederen door een straatlife loser maar wel claimt "boven hem te staan" ?
In ieder geval geen spelfoutenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat jij je vernederd voelt door een stumperd met het IQ van een gans met aambeien, zegt al genoeg. Door zo'n opmerking laat je je toch niet van de wijs brengen?
Als iemand met de agressie van een stier in paringstijd jou agressief noemt, moet je daar alleen om lachen.
Als iemand met de verstandelijke vermogens van een goudvis jou een mongool noemt, moet je dat toch niet serieus nemen. Doe je dat wel, dan toon je je van hetzelfde niveau.
Heb ik het zo duidelijk genoeg uitgelegd, of staan er nog teveel moeilijke woorden in?
hehe, moet er alleen om lachen. Internet hoolies zijn er genoeg. Kijk hoe groot hun bekken zijn in het echt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Door het AH kassameisjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:57 schreef beverton het volgende:
TS is in zijn jeuk veel gepest en durfde niets terug te doen. Wegens gebrek aan assertiviteit laat hij nu nog steeds over zich heen lopen
Sowieso, die fietsfabriektypes, met van die kutkinderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:08 schreef Batsnek het volgende:
Soms heb ik ook de neiging om van die irritante roodharige burgerkutten kapot te slaan. Ik ken genoeg gruwelijke personen waarvan ik gewoon het verdriet in hun ogen wil zien. Sowieso is zo'n bitch in elkaar beuken gewoon heerlijke droom.
Iedereen kent wel zo'n kontenkruiperige aandachtshoer. Het nadeel is dat je dat soort mensen nodig hebt om jezelf goed te voelen, en je ook nog eens gezeik krijgt als je elke tand uit d'r bek slaat.
TS had in zijn jeugd chronische jeuk.... daardoor is hij nu verandert in een geflipte gladioolquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:57 schreef beverton het volgende:
TS is in zijn jeuk veel gepest en durfde niets terug te doen. Wegens gebrek aan assertiviteit laat hij nu nog steeds over zich heen lopen
TS woont naast mijn oude buurman.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik zeg PM NAW gegevens even door naar TS...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
TS, BLUF, BLUF. Je durft het toch niet, MIETJE.
Neef.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:06 schreef HiroYui het volgende:
[..]oeps.
Nu moet ik je maar ff in mekaar trimmen.
Dit is geheel normaal. Het probleem is dat ongeveer de helft van de bevolking het ook echt verdient.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Van die woede in je lijf . Complete destructie van alles wat je niet aanstaat . Het kassamensje bij de AH of van die wannabe gangsters die je stoer aankijken . Gewoon jeuk in je vuisten om iemand compleet kapot te slaan... Iemand deze behoefte maar vervolgens bedenken dat (hoewel er vast lief voor je gekookt wordt) leven in de gevangenis ook niet alles is , en je op het laatste moment als een of andere laffe hond besluit het maar niet te doen?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:46 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik ken het gevoel ,ik ben zelf van nature rustig maar ik word helemaal para als ik het gevoel heb geprovoceerd te worden.
Vorig jaar ook zo'n situatie gehad waarin ik tegen 2 gasten kwam te staan die moeilijk deden en ik een behoorlijk hardcore pak slaag uitgedeeld heb.
Gister de brief van OvJ gehad dat ik vervolgd word ,dat moet dan maar.
Die kankerlijers lopen nu iig met een grote boog om me heen.
Als ik het niet gedaan had was ik target geworden voor hun ,nu zijn ze mijn bitches.
pimp +1
Ik heb vorig jaar taakstraf gekregen voor zelfverdediging.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:46 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik ken het gevoel ,ik ben zelf van nature rustig maar ik word helemaal para als ik het gevoel heb geprovoceerd te worden.
Vorig jaar ook zo'n situatie gehad waarin ik tegen 2 gasten kwam te staan die moeilijk deden en ik een behoorlijk hardcore pak slaag uitgedeeld heb.
Gister de brief van OvJ gehad dat ik vervolgd word ,dat moet dan maar.
Die kankerlijers lopen nu iig met een grote boog om me heen.
Als ik het niet gedaan had was ik target geworden voor hun ,nu zijn ze mijn bitches.
pimp +1
Dan was het geen zelfverdediging (anders was je niet veroordeeldquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:48 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar taakstraf gekregen voor zelfverdediging.
Als 2 personen van een bepaalde afkomst jou bedreigen omdat zij jouw mobieltje willen hebben, en zij vervolgens de eerste klap uitdelen en jij daar dus antwoord op geeft, is dat in mijn ogen zelfverdediging.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan was het geen zelfverdediging (anders was je niet veroordeeld)
Daar dacht de rechter dus anders overquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:52 schreef Diabox het volgende:
[..]
Als 2 personen van een bepaalde afkomst jou bedreigen omdat zij jouw mobieltje willen hebben, en zij vervolgens de eerste klap uitdelen en jij daar dus antwoord op geeft, is dat in mijn ogen zelfverdediging.
Hahaha die faalhaas had ik verdiend als ik me in elkaar had laten rossen.quote:
Met hem ben je het wel eens?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daar dacht de rechter dus anders overWat niet wegneemt dat ik het met je eens ben hoor!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Hahaha die faalhaas had ik verdiend als ik me in elkaar had laten rossen.
Heb je ook nog een baas.jpg?
Die past beter bij me.
Ligt eraan, gaven zij bij jou ook de eerste klap? Wat was de reden? Lokte je het uit? Heb je daarna goed zitten doorstampen? Ik heb niet veel klappen uitgedeeld, maar de klappen die ik gaf waren hard genoeg om ze de benodigde schade toe te brengen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef jehovaguerilla het volgende:
Met hem ben je het wel eens?
Situatie was ongeveer hetzelfde hoor
Moeilijk in te schatten voor jou vanaf je zolderkamertje natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:24 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Randweg 29a in rotterdam . Kom maar hier dan kerel heb schijt aan jou en je kankerpraatjes ga gerust weer een paar dagen bij Hillesluis logeren , prima iglo maaltijden
Waarschijnlijk maak je ook nog kans op een geldboete, was ik ook kanshebber op.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:11 schreef jehovaguerilla het volgende:
Gasten zetten me klem in een steegje om me te bedreigen.
Ik heb met minimale inspanning maximale schade aangericht ,meer hoef je niet te weten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:11 schreef jehovaguerilla het volgende:
Gasten zetten me klem in een steegje om me te bedreigen.
Ik heb met minimale inspanning maximale schade aangericht ,meer hoef je niet te weten.
Zeer relevant ook voor dit topic om me op mijn voetbalclub aan te spreken, pegel. Ik zit tenminste niet constant als internetheld op een forum kinderachtige reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Faal? Hij heeft juist gehandeld hoor.quote:
En op kantoor zitten de echte macho's jeweetogquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En vervang zolderkamertje maar voor kantoor...
Jij hebt kanker in je humor , weet niet wat erger isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
TS is rijp voor 't gesticht. Of zit 'ie daar al?
Weet je begeleider wel dat je zonder toezicht zit te internetten.
Dat was bij ons in de jaren 70' op de kermis al hip. Het is echt 30 jaar weggeweest, maar nu hoor je er steeds vaker overquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef Inverted_World het volgende:
Tevens moeten mensen als TS gewoon hulp hebben.
2 maanden geleden had ik een situatie waarin ik simpelweg gewoon naar de kroeg ging met wat vrienden, ik ging pils halen voor vrienden en stond met de barman te praten, vervolgens krijg ik een duw van achteren, ik geef zelf een duw terug om weer op mijn eigen plek te kunnen staan.
Vervolgens reken ik met de barman af hij zet het pils op de toonbank, ik wil mijn bier pakken en zie de hand van de gast die me een duw gaf over mijn schouder naar 1 van de pils grijpen, hij pakt het pilsje en ik draai me om om te kijken wat hij ermee gaat doen en ik heb me net omgedraait, slaat hij dat bierglas vol in mijn gezicht, 7 hechtingen en met ambulance afgevoerd. Allen snijwonden zijn godzijdank niet goed meer te zien, enkel op mijn neus en boven mijn wenkbrauw, precies om mijn ogen heen, het scheelt bij mijn linker oog een halve centimeter of ik was blind geweest. Heel fijn zulke types, dat ventje was kleiner, weinig postuur, maar hier doe je niets tegen.
Daarom hebben mensen als jij hulp nodig TS.
Ik neem aan dat jou 'vrienden' die gast de tering hebben geschopt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:57 schreef Inverted_World het volgende:
Tevens moeten mensen als TS gewoon hulp hebben.
2 maanden geleden had ik een situatie waarin ik simpelweg gewoon naar de kroeg ging met wat vrienden, ik ging pils halen voor vrienden en stond met de barman te praten, vervolgens krijg ik een duw van achteren, ik geef zelf een duw terug om weer op mijn eigen plek te kunnen staan.
Vervolgens reken ik met de barman af hij zet het pils op de toonbank, ik wil mijn bier pakken en zie de hand van de gast die me een duw gaf over mijn schouder naar 1 van de pils grijpen, hij pakt het pilsje en ik draai me om om te kijken wat hij ermee gaat doen en ik heb me net omgedraait, slaat hij dat bierglas vol in mijn gezicht, 7 hechtingen en met ambulance afgevoerd. Allen snijwonden zijn godzijdank niet goed meer te zien, enkel op mijn neus en boven mijn wenkbrauw, precies om mijn ogen heen, het scheelt bij mijn linker oog een halve centimeter of ik was blind geweest. Heel fijn zulke types, dat ventje was kleiner, weinig postuur, maar hier doe je niets tegen.
Daarom hebben mensen als jij hulp nodig TS.
Mijn vrienden stonden een meter of 20 van me af en kwamen direct naar me toe gerend toen ze mij met bloedend gezicht en al richting toiletten rende.. De gast die het deed rende echt meteen weg toen hij het had gedaan, hij was 15 min later aangehouden door de politie. Mijn vrienden zijn die hele nacht bij me gebleven in het ziekenhuis en op het bureau, etc.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:46 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jou 'vrienden' die gast de tering hebben geschopt?
Zelf zou ik nooit ruzie zoeken, maar in dat soort situaties, kom ik voor mijn vrienden op.
Crisis vriendquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mijn vrienden stonden een meter of 20 van me af en kwamen direct naar me toe gerend toen ze mij met bloedend gezicht en al richting toiletten rende.. De gast die het deed rende echt meteen weg toen hij het had gedaan, hij was 15 min later aangehouden door de politie. Mijn vrienden zijn die hele nacht bij me gebleven in het ziekenhuis en op het bureau, etc.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Leg dan eens uit hoe een kassameisje je bewust zo erg provoceert dat het gerechtvaardigd is vrouwen de tering in te meppen, triangeljosti. Meerdere malen gevraagd, maar je bent blijkbaar selectief doof.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:00 schreef Pacmaniac het volgende:
Ja zinloos geweld ben ik op tegen . Dit gaat mensen aan die je bewust uitdagen of je in het nauw drijven . Dus niet om een duw in een drukke kroeg....
Vrienden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mijn vrienden stonden een meter of 20 van me af en kwamen direct naar me toe gerend toen ze mij met bloedend gezicht en al richting toiletten rende.. De gast die het deed rende echt meteen weg toen hij het had gedaan, hij was 15 min later aangehouden door de politie. Mijn vrienden zijn die hele nacht bij me gebleven in het ziekenhuis en op het bureau, etc.
En op welke manier ben jij nu beter dan dat crimineeltje?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:25 schreef waht het volgende:
[..]
Vrienden.![]()
Vies klein kutmannetje.Dat hij mag sterven.
Ik ben beter omdat ik in geen 100 jaar een glas in iemands gezicht zou slaan indien deze persoon mij een duw zou geven nadat ik hem een duw heb gegeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En op welke manier ben jij nu beter dan dat crimineeltje?
Leuk hè, mensen doodwensen terwijl je geen flauw idee hebt hoe het zit. Internethelden
Ik heb soms de slechte eigenschap domme mensen te willen negeren. Wat zei je?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Leg dan eens uit hoe een kassameisje je bewust zo erg provoceert dat het gerechtvaardigd is vrouwen de tering in te meppen, triangeljosti. Meerdere malen gevraagd, maar je bent blijkbaar selectief doof.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:06 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb soms de slechte eigenschap domme mensen te willen negeren. Wat zei je?
Graag willen dat mensen doodgaan vind ik anders ook vrij ziek.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben beter omdat ik in geen 100 jaar een glas in iemands gezicht zou slaan indien deze persoon mij een duw zou geven nadat ik hem een duw heb gegeven.
Dat hij fijn naar het volgende leven mag gaan.
Joh het kan me serieus geen reet schelen wat je vindt . Dat bashende toontje en dat vingertje steek je maar in je kontgatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Graag willen dat mensen doodgaan vind ik anders ook vrij ziek.
EDIT: Dat mensen die je niet kent doodgaan
Rot hè, wanneer mensen zomaar negatief posten in je topicquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:17 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Joh het kan me serieus geen reet schelen wat je vindt . Dat bashende toontje en dat vingertje steek je maar in je kontgat
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Tim, je hebt gelijk. Ik neem mijn woorden terug wat betreft dat doodgaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Graag willen dat mensen doodgaan vind ik anders ook vrij ziek.
EDIT: Dat mensen die je niet kent doodgaan
Ik ben ook ontoepasselijk op mensen die het wel doen, maar ik vermoed dat je dit bedoeltquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:33 schreef waht het volgende:
[..]
Tim, je hebt gelijk. Ik neem mijn woorden terug wat betreft dat doodgaan.
Echter blijft het feit staan dat ik nooit iemand met een glas voor z'n hoofd zou slaan en ik ontoepasselijk word van mensen die dit wel doen.
Ohjaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook ontoepasselijk op mensen die het wel doen, maar ik vermoed dat je dit bedoelt
quote:En ik ben het geheel en al met je eens. Dat soort mensen moeten ze opsluiten.
Haha en dan zeggen dat ik issues heb .quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot hè, wanneer mensen zomaar negatief posten in je topic
Het blijft toch een enge gewaarwording, mensen die het niet met je eens zijn, en je niet eens zielig willen vinden.
Maar, om je toch tegemoet te komen, ik vind het erg zielig voor je dat je nu door de grote boze timmmmm kritisch toegesproken wordt hoor! *aait
1:10 wtf?quote:
quote:
Steven Seagal is daarom mijn grote voorbeeld.quote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef DogTown het volgende:
Als je geen controle hebt over je emoties ben je een loser, immers als je wint heb je de situatie onder controle.
Om je probleem te verhelpen moet je dus meer controle krijgen over je leven, zoals een echte winnaar betaamt.
jaa ik heb dit heel erg... een keer een avondje uit had een gozer me zus geslagen, toen ik dat hoorde kwam ik gelijk naar buiten, en onderweg naar buiten ben ik alleen al gefocused op dát ene moment. ik ben 19, maar die gast was eind 20 en zn vrienden ook wel maar dat zag ik ook pas later dan maakt het je allemaal niets uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja, die drang heb ik wel eens. Sorry, kan het niet helpenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Sinds ik twee weken bij de AH achter de kassa werk, krijg ik elke keer steeds meer zin om sommige klanten dood te slaan met hun bijdenhante en arrogante manier van doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Dat heb ik ook maar al te vaak. En terecht, van familie of vrienden blijven ze af.quote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef I_sellfish het volgende:
[..]
jaa ik heb dit heel erg... een keer een avondje uit had een gozer me zus geslagen, toen ik dat hoorde kwam ik gelijk naar buiten, en onderweg naar buiten ben ik alleen al gefocused op dát ene moment. ik ben 19, maar die gast was eind 20 en zn vrienden ook wel maar dat zag ik ook pas later dan maakt het je allemaal niets uit.
Maar ik had die gast dus inelkaar gebeukt en die vrienden durfden al niets meer ofzo niets van gemerkt. en na een paar klappen gegeven te hebben werd ik van die gast af getrokken door uitsmijters en kwam de politie. uitsmijters lieten me los en politie stond bij die gast. ik keek em nog steeds aan omdat ik gewoon hem kapot wilde zien, en toen keek ie terug en deed ie zo'n vieze lach, dus ik rende er weer heen en duwde de politie aan de kant en gaf een nog wat klappen, maar daarna werden we gelijk gescheiden gehouden en hebben we allebij niets gehad
maar dat is een raar gevoel. alsof je 30meter hoog bent en handen als hammers hebt.
btw: ik trek alleen geen wapens, dat vind ik nogal debiel, en ik ga er ook niet vanuit iemand te willen vermoorden... nee dat klinkt beetje psyco.
en natuurlijk zie ik welleens mensen dat ik denk: jij hebt een kop om in elkaar te rossen, maar dan moet ik gewoon lachen en loop ik door.
Worden jouw familie en vrienden zo vaak belaagd dan?quote:Op maandag 9 november 2009 14:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar al te vaak. En terecht, van familie of vrienden blijven ze af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |