Waarom? omdat ik er eerlijk voor uit kom? Heb je nooit zulke neigingen , of past het genuanceerde keurslijf jou prima?quote:
Ja, daar zal het aan liggenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:39 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik er eerlijk voor uit kom? Heb je nooit zulke neigingen , of past het genuanceerde keurslijf jou prima?
Mezelf doodslaan bedoel je? Lastig. Beetje TBS achtig topic héquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:41 schreef timmmmm het volgende:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Wij komen wel op je begrafenis
Oke dus je hebt dergelijke gevoelens nooit?quote:
Correct.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Oke dus je hebt dergelijke gevoelens nooit?
Ben je een boeddhist of gewoon rustig aangelegd? Ik heb dergelijke gevoelens zeker 3 x per week. Nog niet ten uitvoer gebracht maar wel de gedachte om een keer door te slaan.quote:
Nooit nee. Zomaar agressief worden en at random mensen als de bliepmiep in elkaar wensen te meppen is ook wel een beetje ziekelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Oke dus je hebt dergelijke gevoelens nooit?
Dat zeg ik, ziekelijk. Jij bent er zeker ook zo een die later zijn kinderen in elkaar gaat rossen omdat ze een glas kapot hebben laten vallen. Je hebt serieus issues, ik zou eens met een psych gaan praten als ik jou was.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ben je een boeddhist of gewoon rustig aangelegd? Ik heb dergelijke gevoelens zeker 3 x per week. Nog niet ten uitvoer gebracht maar wel de gedachte om een keer door te slaan.
Misschien sterf ik zelf wel keihard omdat ik de verkeerde uitgekozen heb als het moment daar is. Gekke is dat dat niet belangrijk is. Angst bestaat niet meer op dat moment,
No man niet zomaar willekeurige mensenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nooit nee. Zomaar agressief worden en at random mensen als de bliepmiep in elkaar wensen te meppen is ook wel een beetje ziekelijk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ben je een boeddhist of gewoon rustig aangelegd? Ik heb dergelijke gevoelens zeker 3 x per week. Nog niet ten uitvoer gebracht maar wel de gedachte om een keer door te slaan.
Misschien sterf ik zelf wel keihard omdat ik de verkeerde uitgekozen heb als het moment daar is. Gekke is dat dat niet belangrijk is. Angst bestaat niet meer op dat moment,
Het rare is dat kinderen me niet boos krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ziekelijk. Jij bent er zeker ook zo een die later zijn kinderen in elkaar gaat rossen omdat ze een glas kapot hebben laten vallen. Je hebt serieus issues, ik zou eens met een psych gaan praten als ik jou was.
Yeah right, het kassameisje probeert je uit te lokken. Ze zijn er allemaal op uit je te pakkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
No man niet zomaar willekeurige mensenEcht mensen die je opfokken zeg maar . Proberen een reactie uit te lokken etc...
Ja dat is normaal lijkt mij. Maar opgefokt zijn, en los gaan zijn 2 aparte zaken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
No man niet zomaar willekeurige mensenEcht mensen die je opfokken zeg maar . Proberen een reactie uit te lokken etc...
Je vriendin dan, omdat ze met een andere man praatte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Het rare is dat kinderen me niet boos krijgenAl janken en kloten ze uren door boos worden zit er niet bij.
Ik wilde het net zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yeah right, het kassameisje probeert je uit te lokken. Ze zijn er allemaal op uit je te pakken
Dat ligt dus echt bij jezelf, knaapquote:Complete destructie van alles wat je niet aanstaat
Ja alles of niets . Niet dat stoere kijken en bijdehand doen. Vechten op leven en dood lijkt dan de enigste optiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:52 schreef HiroYui het volgende:
[..]
Ja dat is normaal lijkt mij. Maar opgefokt zijn, en los gaan zijn 2 aparte zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |