voor Tongquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Robinhoo het volgende:
Ey tong, jij woont toch in zaltbommel? Ik ben een woning aan het stucadoren in Hellouw
[Flauwe grappen modus]quote:
dat moet je maar even in SEX vragen of in R&Pquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:59 schreef Robinhoo het volgende:
Hoe doen jullie dat altijd? Ik zie me meid 6 weken niet.
Hoe kan je jezelf het lekkerst afrukken?
Met een komkommer in je reet natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:59 schreef Robinhoo het volgende:
Hoe doen jullie dat altijd? Ik zie me meid 6 weken niet.
Hoe kan je jezelf het lekkerst afrukken?
Komkommers? Daar zit veels te veel water in.quote:
Bergen de plaats in NH of Limburgquote:
Als hij het niet weer vergeten is.quote:
Morgen ga ik helemaal los tongquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Morgen ga ik helemaal los tong![]()
![]()
ws mét scharrel
We houden hem erinquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Hahaha, das een goeie, je personal trainer
![]()
kruislings en jij ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:27 schreef SCH het volgende:
Hoe ruk jij het liefst pascal?
waarin ?quote:
quote:
groot geschapen dus, die personal trainer !quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:08 schreef Bjoro het volgende:
ben douchen en slapen.....denk dat ik het rukken vandaag oversla....morgen weer een dag
Post effe wanneer je géén vakantie hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:40 schreef Ole het volgende:
Klaar met nakijken![]()
Nu alleen morgen nog wat afspraken, en dan heb ik 5 weken vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik nu tochquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post effe wanneer je géén vakantie hebt
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat doe ik nu toch![]()
En na die 5 weken moet ik wel 8 weken werken voordat ik naar Spanje ga
Trusten lieve Hoolers zoals Grulezquote:
Het gaat in deze sc niet om de kwantiteitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:38 schreef Breach het volgende:
Het is gelukt. Robinhoo en ik wisten wel dat beginnen over rukken, HOOLS zou doen opleven.
62 posts in één dag, dat is sinds januari geleden
Maar verder staat kwaliteit hier hoog in het vaandel jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat in deze sc niet om de kwantiteit
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:48 schreef dndiek het volgende:
http://www.sportweek.nl/w(...)goede_vriend_van_mij
boriszz wordt genoemd in dit bericht op Sportweek.nl
Coolquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:48 schreef dndiek het volgende:
http://www.sportweek.nl/w(...)goede_vriend_van_mij
boriszz wordt genoemd in dit bericht op Sportweek.nl
Vetquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:11 schreef borisz het volgende:
[..].
Ik denk, ik knal er een tweet uit naar Lance en hij geeft antwoord. Dat antwoord kreeg ik 5x terug ofzo via de ReTweet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, geinig. Hij heeft twee miljoen volgers, krijgt duizenden berichtjes per dag en dan pikt 'ie net die eruitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:11 schreef borisz het volgende:
[..].
Ik denk, ik knal er een tweet uit naar Lance en hij geeft antwoord. Dat antwoord kreeg ik 5x terug ofzo via de ReTweet.
Ik vind het ook grappig jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Whehe, geinig. Hij heeft twee miljoen volgers, krijgt duizenden berichtjes per dag en dan pikt 'ie net die eruit
Uitprinten en inlijsten, wat ik je zeg.quote:
Gaat de wijnfles open ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef Ole het volgende:
Zo de deur hier achter me dichttrekken en dan![]()
![]()
![]()
bier, wodka, ik zie welquote:
Tot vannacht dan maarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef Ole het volgende:
bier, wodka, ik zie wel![]()
Als het maar drank is.
eerst nog even snel langs huis, bed opmakenen kat eten geven..
En dan flink doorzakken! Klokje rond denk ik
Slempen en sloeren dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef Ole het volgende:
bier, wodka, ik zie wel![]()
Als het maar drank is.
eerst nog even snel langs huis, bed opmakenen kat eten geven..
En dan flink doorzakken! Klokje rond denk ik
quote:
waar moeten we uit de buurt blijven ?quote:
zoietsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zei klokje rond, dus laten we zeggen 5 uur?
nou sterkte dan maar en de sterkte met je personal trainerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:08 schreef Ole het volgende:
Bed opgemaakt,. Ole opgemaakt....
Ik ben er klaar voor
nee hoor....geniet er lekker van !quote:
Okquote:
have fun !quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:38 schreef tong80 het volgende:
Ben naar het voetballen. NIVO Sparta - Ajax Cape Town.
Tot later.
hoezo ? is gemeend !quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Ajax Cape Town, wat een typische naam
Zijn dat Ajax ZAatjes?
Er is ook een club die The Kaiser Chiefs heet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Ajax Cape Town, wat een typische naam
Zijn dat Ajax ZAatjes?
De club heet Kaizer Chiefsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is ook een club die The Kaiser Chiefs heet.
Wat is een sateliet clubquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:27 schreef Bjoro het volgende:
is een sateliet club van de Amsterdamse jongens
Zeg maar zendelingen van een eeuw geleden die de zwartjes de bijbel gingen brengen.quote:
Je ging al naar de maanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik was al bijgespijkerd hier op de bank tong, dankje
Alleen die term... sateliet club
Als in Kasteelbier?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:56 schreef Grulez het volgende:
Hoi. Ik ga aan het kasteel.
Mijn achtternaam is geboren in een klooster. Met bijbehorend bierquote:
je wordt fan van Sparta?quote:
Goeie tip.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef borisz het volgende:
Kunnen ze Andrew Makkinga niet eens verbannen ? Ik kijk nu naar het North Sea Jazz festival. Die gast kan niet interviewen.
En na 10 seconden afgelopenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik hoop niet dat ik de dochter van Hans Dulfer tegen kom
Morgen vanavond en zondag mag je in de herkansing. Ik had het opgenomen zodat ik de interviews door kan zappen.quote:
Interviews zijn vaak juist leuk met ouwe rotten uit het vakquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen vanavond en zondag mag je in de herkansing. Ik had het opgenomen zodat ik de interviews door kan zappen.
Leuke cijfersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:42 schreef borisz het volgende:
[Bruce 117 modus]
Tong je hebt al 11525 topics geopend op FOK!
[/Bruce 117 modus]
Jazz is ook niet mijn ding.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef SCH het volgende:
Wat is jazz toch afschuwelijk, ik kijk uit ergernis
Echte jazz is prachtig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef SCH het volgende:
Wat is jazz toch afschuwelijk, ik kijk uit ergernis
Ben je zat en heb je je bed vergeefs opgemaakt ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef Ole het volgende:
Ik ben te vroeg thuis
vrijdag is niet leuk meer
Nee echt ik lag weer anderhalf uur wakker.quote:
= blauwtje gelopen en dus alleen naar huis !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef Ole het volgende:
Ik ben te vroeg thuis
vrijdag is niet leuk meer
quote:
Oh, bestaat er ook nog echte jazzquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Echte jazz is prachtig.
Wat ze tegenwoordig op Northsea doen heeft weinig meer met jazz te maken.
Ik was niet eens heel dronkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je zat en heb je je bed vergeefs opgemaakt ?
Ik kan niet slapen trouwens.
Pubquiz ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:00 schreef Ole het volgende:
Puzzeltijd![]()
Misschien dat ik het vanavond wel haal tot 4 uur
En jij dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:57 schreef Bjoro het volgende:
= blauwtje gelopen en dus alleen naar huis !
ha ha ha
bed niet opgemaakt, Bjoro ook niet !quote:
ontbijtje ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:16 schreef Grulez het volgende:
mogguh
ach joh ...niets gemist ! paar zonnestraaltjes hooguit !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja dat is een mooi verhaal. Half 8 thuis en 18.00 wakker... Daar gaat je dag
Tja...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:
Golfert er is straks weer een markante Amsterdammer minder
'Schrijver Simon Vinkenoog stervende'
Nee tien jaar geleden stond ie op de cover van The Playgirl.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:08 schreef Bjoro het volgende:
zag er al heel slecht uit de laatste tijd vond ik !
Nee johquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:08 schreef Bjoro het volgende:
zag er al heel slecht uit de laatste tijd vond ik !
ja tong...mooie tijd om te slapen !quote:
Hoe is het in stokbroodland ?quote:Op zondag 12 juli 2009 10:47 schreef Againzender het volgende:
Bonjour![]()
Ik dacht dat de upc helpdesk erg was, maar France Telecom is werkelijk vele malen erger, wat een ramp![]()
Week zonder internet gezeten, maar ben nu eindelijk online.
met digitale tv inderdaad alleen maa4r goede ervaringen gelukiigquote:Op zondag 12 juli 2009 10:48 schreef Ole het volgende:
Een hele week![]()
![]()
UPC valt best mee hoor, tegenwoordig!
Ik weet niet wat bijzonder aan oesters is. Gehypte hap wat niet te vreten isquote:
Hij heeft het ontzettend druk... Vanaf volgende week minder druk dus ook weer op Fok te bewonderenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:46 schreef Grulez het volgende:
Waar is rubber eigenlijk gebleven. Is al 15 dagen niet meer op fok geweest.
hier ook slechts een gebakken eitje en aardbeien op broodquote:Op zondag 12 juli 2009 12:58 schreef SCH het volgende:
Hier geen oesters voor de lunch, sloebers die we zijn
Whehequote:
Vinkenoog heeft de 9e etappe van de Tour toch niet gehaald, tongquote:
Ondanks zijn naamquote:Op zondag 12 juli 2009 15:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vinkenoog heeft de 9e etappe van de Tour toch niet gehaald, tong
Ok. Niks met zn vader dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft het ontzettend druk... Vanaf volgende week minder druk dus ook weer op Fok te bewonderen
quote:
Inderdaad. Dodelijk saai tot nu toe, deze tour.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:44 schreef appelsientje het volgende:wat een klote etappe vandaag.. bah echt niks aan.
Dat zeg ik toch niet ? als je had gelezen vond ik de eerste week erg leuk.. (jammer van de Rabo)quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dodelijk saai tot nu toe, deze tour.
Ja, hoop dat het in de Alpen nog los gaat want valt tot nu toe erg tegen. Die broederstrijd bij Astana zal me ook echt worst wezen.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Worstquote:Op zondag 12 juli 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hoop dat het in de Alpen nog los gaat want valt tot nu toe erg tegen. Die broederstrijd bij Astana zal me ook echt worst wezen.
Pardonquote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Met nog 60 kilometer na de top van de berg ?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet ? als je had gelezen vond ik de eerste week erg leuk.. (jammer van de Rabo)
Ik baal alleen van deze 'berg' etappe.. vette anti climax geen grote aanvallen van de klassementsrijders.. had toch wel iets meer verwacht van een etappe met de tourmalet erin..
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pardon
Nog nooit zo'n eerste week gezien.
Het verschil in het klassement voor de bergen is nog nooit zo groot geweest tussen de renners.
Contador die tegen de orders in probeert Armstrong er van af te rijden.
Jummie. Ik heb ze nog niet gegeten, dit seizoen. Wacht nog even 2 weken totdat ze wat groter zijn.quote:
Volgens mij kijk jij op een andere manier dan ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]Je moet de spanning er zelf bij verzinnen dan.
Kijk je voor het tweede jaar ofzo?
Kan dat in de magnetron danquote:
Er zit toch geen smaak aan mosselen. Of heb ik ze verkeerd voorbereid voorgeschoteld gekregen ?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jummie. Ik heb ze nog niet gegeten, dit seizoen. Wacht nog even 2 weken totdat ze wat groter zijn.
Ik heb ook een koekepan. Moet altijd de stof ervan af halen als ik hem gebruik.quote:
quote:
Ik vind ze uit een potje in het zuur lekkerder.quote:
Met triplebier bereid en met veel mosselgroentes erbij zijn ze het lekkerste.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:00 schreef tong80 het volgende:
Er zit toch geen smaak aan mosselen. Of heb ik ze verkeerd voorbereid voorgeschoteld gekregen ?
Yup!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Met triplebier bereid en met veel mosselgroentes erbij zijn ze het lekkerste.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:12 schreef SCH het volgende:
Witte wijn is ook lekker. Ik zal even vragen hoe ze het doet vandaag, mijn heldin
---> gewoon naturel zegt ze, dat vind jij toch het lekkerst?
quote:
'Zeg ken jij de mosselman ?'quote:Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar dat soort mosselen lust jij toch niet?
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:46 schreef Ole het volgende:
Tong doe nu eens een keer je msn repareren, ik vind het nu niet leuk meer![]()
Helga van Leur
Goede recenties gehad.quote:
Doe ik al bijna 42 jaarquote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het knap als je zo in je rol kunt blijven in het openbaar.
Veel moeilijker dan online?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goede recenties gehad.
Ik vind het knap als je zo in je rol kunt blijven in het openbaar.
Ik vind het leuker dat ze in het openbaar om mijn one liners lachen.quote:
Die had een nog grotere neus dan jijquote:Op zondag 12 juli 2009 21:56 schreef SCH het volgende:
Hey Da Sandman, die winnaar van vandaag he
Flikker op met je skype dat is voor buitenlanders, ik ben gewoon ook per msn te pingenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef SCH het volgende:
Jij lacht niet meer om me Bluezz, jij hebt het contact verbroken
Nee jij met mij.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef SCH het volgende:
Jij lacht niet meer om me Bluezz, jij hebt het contact verbroken
Klopt heb een week of 2 niet in Hools gepost ofzoquote:
Dus voor Bluezz en Ole.quote:
Zei ik orgineel te zijn dan ?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen
Die grap van die kilo's tong, die maak ik al jaren
JaH EgWell!!! KunnEh WuH PraTuh!quote:
Vakantiequote:
dat lijkt mij inderdaad wel een definitie van verslaving....quote:Op maandag 13 juli 2009 17:19 schreef borisz het volgende:
"Het incidentele werd een gewonte". Hij is gewoon verslaafd.
Pas maar op, dat kan ook verslavend werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:37 schreef Againzender het volgende:
overigens heb ik wel trek in een biertje
Inderdaad. Ik ben niet verslaafd. Het is een gewoontequote:Op maandag 13 juli 2009 18:48 schreef Suijk het volgende:
Als ik hem zo hoor, lijkt het me toch een geval van een grootgebruiker en niet iets eenmaligs.
SCH kan z'n geluk niet op denk ikquote:Op maandag 13 juli 2009 18:55 schreef RayMania het volgende:
Een tijdje geleden zag ik het niet, maar nu zie ik duidelijk een lul op die foto.
Jakkes. Breach is ook al van de homo-erotische plaatjes?quote:
de lul, bedoel je denk ik ?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:55 schreef RayMania het volgende:
Een tijdje geleden zag ik het niet, maar nu zie ik duidelijk een lul op die foto.
Ik wil eindelijk eens weten wat je tegenwoordig doet.quote:
In jouw geval kun je beter een uurtje langer wakker blijven.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Waar heb je de boekenrubriek SCH ? Moet ik er vroeg voor opstaan ?
Zet je tongdar eens uitquote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Breach het volgende:
[..]
In jouw geval kun je beter een uurtje langer wakker blijven.
Begint in september, radio 2 op de zaterdagochtend, rond half 9.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Waar heb je de boekenrubriek SCH ? Moet ik er vroeg voor opstaan ?
Ligt er aan wat voor boekenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
Boeken zijn toch hartstikke saai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |