Zeg maar zendelingen van een eeuw geleden die de zwartjes de bijbel gingen brengen.quote:
Je ging al naar de maanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik was al bijgespijkerd hier op de bank tong, dankje
Alleen die term... sateliet club
Als in Kasteelbier?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:56 schreef Grulez het volgende:
Hoi. Ik ga aan het kasteel.
Mijn achtternaam is geboren in een klooster. Met bijbehorend bierquote:
je wordt fan van Sparta?quote:
Goeie tip.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef borisz het volgende:
Kunnen ze Andrew Makkinga niet eens verbannen ? Ik kijk nu naar het North Sea Jazz festival. Die gast kan niet interviewen.
En na 10 seconden afgelopenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik hoop niet dat ik de dochter van Hans Dulfer tegen kom
Morgen vanavond en zondag mag je in de herkansing. Ik had het opgenomen zodat ik de interviews door kan zappen.quote:
Interviews zijn vaak juist leuk met ouwe rotten uit het vakquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen vanavond en zondag mag je in de herkansing. Ik had het opgenomen zodat ik de interviews door kan zappen.
Leuke cijfersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:42 schreef borisz het volgende:
[Bruce 117 modus]
Tong je hebt al 11525 topics geopend op FOK!
[/Bruce 117 modus]
Jazz is ook niet mijn ding.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef SCH het volgende:
Wat is jazz toch afschuwelijk, ik kijk uit ergernis
Echte jazz is prachtig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef SCH het volgende:
Wat is jazz toch afschuwelijk, ik kijk uit ergernis
Ben je zat en heb je je bed vergeefs opgemaakt ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef Ole het volgende:
Ik ben te vroeg thuis
vrijdag is niet leuk meer
Nee echt ik lag weer anderhalf uur wakker.quote:
= blauwtje gelopen en dus alleen naar huis !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef Ole het volgende:
Ik ben te vroeg thuis
vrijdag is niet leuk meer
quote:
Oh, bestaat er ook nog echte jazzquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Echte jazz is prachtig.
Wat ze tegenwoordig op Northsea doen heeft weinig meer met jazz te maken.
Ik was niet eens heel dronkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je zat en heb je je bed vergeefs opgemaakt ?
Ik kan niet slapen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |