hier ook slechts een gebakken eitje en aardbeien op broodquote:Op zondag 12 juli 2009 12:58 schreef SCH het volgende:
Hier geen oesters voor de lunch, sloebers die we zijn
Whehequote:
Vinkenoog heeft de 9e etappe van de Tour toch niet gehaald, tongquote:
Ondanks zijn naamquote:Op zondag 12 juli 2009 15:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vinkenoog heeft de 9e etappe van de Tour toch niet gehaald, tong
Ok. Niks met zn vader dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft het ontzettend druk... Vanaf volgende week minder druk dus ook weer op Fok te bewonderen
quote:
Inderdaad. Dodelijk saai tot nu toe, deze tour.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:44 schreef appelsientje het volgende:wat een klote etappe vandaag.. bah echt niks aan.
Dat zeg ik toch niet ? als je had gelezen vond ik de eerste week erg leuk.. (jammer van de Rabo)quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dodelijk saai tot nu toe, deze tour.
Ja, hoop dat het in de Alpen nog los gaat want valt tot nu toe erg tegen. Die broederstrijd bij Astana zal me ook echt worst wezen.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Worstquote:Op zondag 12 juli 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hoop dat het in de Alpen nog los gaat want valt tot nu toe erg tegen. Die broederstrijd bij Astana zal me ook echt worst wezen.
Pardonquote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Met nog 60 kilometer na de top van de berg ?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet ? als je had gelezen vond ik de eerste week erg leuk.. (jammer van de Rabo)
Ik baal alleen van deze 'berg' etappe.. vette anti climax geen grote aanvallen van de klassementsrijders.. had toch wel iets meer verwacht van een etappe met de tourmalet erin..
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pardon
Nog nooit zo'n eerste week gezien.
Het verschil in het klassement voor de bergen is nog nooit zo groot geweest tussen de renners.
Contador die tegen de orders in probeert Armstrong er van af te rijden.
Jummie. Ik heb ze nog niet gegeten, dit seizoen. Wacht nog even 2 weken totdat ze wat groter zijn.quote:
Volgens mij kijk jij op een andere manier dan ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]Je moet de spanning er zelf bij verzinnen dan.
Kijk je voor het tweede jaar ofzo?
Kan dat in de magnetron danquote:
Er zit toch geen smaak aan mosselen. Of heb ik ze verkeerd voorbereid voorgeschoteld gekregen ?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jummie. Ik heb ze nog niet gegeten, dit seizoen. Wacht nog even 2 weken totdat ze wat groter zijn.
Ik heb ook een koekepan. Moet altijd de stof ervan af halen als ik hem gebruik.quote:
quote:
Ik vind ze uit een potje in het zuur lekkerder.quote:
Met triplebier bereid en met veel mosselgroentes erbij zijn ze het lekkerste.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:00 schreef tong80 het volgende:
Er zit toch geen smaak aan mosselen. Of heb ik ze verkeerd voorbereid voorgeschoteld gekregen ?
Yup!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Met triplebier bereid en met veel mosselgroentes erbij zijn ze het lekkerste.
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:12 schreef SCH het volgende:
Witte wijn is ook lekker. Ik zal even vragen hoe ze het doet vandaag, mijn heldin
---> gewoon naturel zegt ze, dat vind jij toch het lekkerst?
quote:
'Zeg ken jij de mosselman ?'quote:Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar dat soort mosselen lust jij toch niet?
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:46 schreef Ole het volgende:
Tong doe nu eens een keer je msn repareren, ik vind het nu niet leuk meer![]()
Helga van Leur
Goede recenties gehad.quote:
Doe ik al bijna 42 jaarquote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het knap als je zo in je rol kunt blijven in het openbaar.
Veel moeilijker dan online?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goede recenties gehad.
Ik vind het knap als je zo in je rol kunt blijven in het openbaar.
Ik vind het leuker dat ze in het openbaar om mijn one liners lachen.quote:
Die had een nog grotere neus dan jijquote:Op zondag 12 juli 2009 21:56 schreef SCH het volgende:
Hey Da Sandman, die winnaar van vandaag he
Flikker op met je skype dat is voor buitenlanders, ik ben gewoon ook per msn te pingenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef SCH het volgende:
Jij lacht niet meer om me Bluezz, jij hebt het contact verbroken
Nee jij met mij.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef SCH het volgende:
Jij lacht niet meer om me Bluezz, jij hebt het contact verbroken
Klopt heb een week of 2 niet in Hools gepost ofzoquote:
Dus voor Bluezz en Ole.quote:
Zei ik orgineel te zijn dan ?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen
Die grap van die kilo's tong, die maak ik al jaren
JaH EgWell!!! KunnEh WuH PraTuh!quote:
Vakantiequote:
dat lijkt mij inderdaad wel een definitie van verslaving....quote:Op maandag 13 juli 2009 17:19 schreef borisz het volgende:
"Het incidentele werd een gewonte". Hij is gewoon verslaafd.
Pas maar op, dat kan ook verslavend werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:37 schreef Againzender het volgende:
overigens heb ik wel trek in een biertje
Inderdaad. Ik ben niet verslaafd. Het is een gewoontequote:Op maandag 13 juli 2009 18:48 schreef Suijk het volgende:
Als ik hem zo hoor, lijkt het me toch een geval van een grootgebruiker en niet iets eenmaligs.
SCH kan z'n geluk niet op denk ikquote:Op maandag 13 juli 2009 18:55 schreef RayMania het volgende:
Een tijdje geleden zag ik het niet, maar nu zie ik duidelijk een lul op die foto.
Jakkes. Breach is ook al van de homo-erotische plaatjes?quote:
de lul, bedoel je denk ik ?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:55 schreef RayMania het volgende:
Een tijdje geleden zag ik het niet, maar nu zie ik duidelijk een lul op die foto.
Ik wil eindelijk eens weten wat je tegenwoordig doet.quote:
In jouw geval kun je beter een uurtje langer wakker blijven.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Waar heb je de boekenrubriek SCH ? Moet ik er vroeg voor opstaan ?
Zet je tongdar eens uitquote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Breach het volgende:
[..]
In jouw geval kun je beter een uurtje langer wakker blijven.
Begint in september, radio 2 op de zaterdagochtend, rond half 9.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Waar heb je de boekenrubriek SCH ? Moet ik er vroeg voor opstaan ?
Ligt er aan wat voor boekenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
Boeken zijn toch hartstikke saai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |