JaH EgWell!!! KunnEh WuH PraTuh!quote:
Vakantiequote:
dat lijkt mij inderdaad wel een definitie van verslaving....quote:Op maandag 13 juli 2009 17:19 schreef borisz het volgende:
"Het incidentele werd een gewonte". Hij is gewoon verslaafd.
Pas maar op, dat kan ook verslavend werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:37 schreef Againzender het volgende:
overigens heb ik wel trek in een biertje
Inderdaad. Ik ben niet verslaafd. Het is een gewoontequote:Op maandag 13 juli 2009 18:48 schreef Suijk het volgende:
Als ik hem zo hoor, lijkt het me toch een geval van een grootgebruiker en niet iets eenmaligs.
SCH kan z'n geluk niet op denk ikquote:Op maandag 13 juli 2009 18:55 schreef RayMania het volgende:
Een tijdje geleden zag ik het niet, maar nu zie ik duidelijk een lul op die foto.
Jakkes. Breach is ook al van de homo-erotische plaatjes?quote:
de lul, bedoel je denk ik ?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:55 schreef RayMania het volgende:
Een tijdje geleden zag ik het niet, maar nu zie ik duidelijk een lul op die foto.
Ik wil eindelijk eens weten wat je tegenwoordig doet.quote:
In jouw geval kun je beter een uurtje langer wakker blijven.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Waar heb je de boekenrubriek SCH ? Moet ik er vroeg voor opstaan ?
Zet je tongdar eens uitquote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Breach het volgende:
[..]
In jouw geval kun je beter een uurtje langer wakker blijven.
Begint in september, radio 2 op de zaterdagochtend, rond half 9.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
Waar heb je de boekenrubriek SCH ? Moet ik er vroeg voor opstaan ?
Ligt er aan wat voor boekenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
Boeken zijn toch hartstikke saai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |