Zo'n tegenrekening wil ik ook welquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:04 schreef Prosac het volgende:
LOL
Mijn broertje en ik hebben ons elk apart ingeschreven voor allerlei voorstellingen van het theater. Nu heb ik alle kaarten op mijn naam gekregen, maar worden de kosten volledig van zijn rekening afgeschreven. 800 euro.![]()
Die is wel echt geniaalquote:
Een oud-huisgenoot van mij doet personeelswetenschappen en had te maken met deze regeling:quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:09 schreef Breach het volgende:
Ben blij dat Dndiek de eerste was die vandaag kon bevestigen dat ik niet ouwehoerde met mijn 5.8 -is-voldoende-verhaal.
quote:De beoordeling van een tentamen wordt uitgedrukt in hele of halve cijfers. Het cijfer 5,5 mag niet worden toegekend aan een tentamen. Bij berekening van een gemiddeld eindcijfer, worden cijfers tussen de 5 en de 6 afgerond naar 6 bij 5,8 en hoger. Alle andere gemiddelden worden afgerond tot 5. Wanneer men een vak aan een andere faculteit heeft gevolgd, geldt dat men is geslaagd wanneer wordt aangetoond, dat men volgens de regels van die faculteit ook is geslaagd.
Gast ik ga niet aan onbekende drank aanbiedenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook uitstekend gedaan hoor. Maar 2500 euro.. mozes. Ik ga er toch geen maandloon doorknallen.
Scooters huren, stappen, jeep safari, elke dag uit eten.. of je moet al in elke kroeg al constant rondjes gaan geven aan volslagen onbekende vrouwen enzo.
Thnx. Ik wilde het daarstraks opzoeken, maar ik wist mn inloggegevens van de UvT niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een oud-huisgenoot van mij doet personeelswetenschappen en had te maken met deze regeling:
[..]
Niet origineel, wel erg leuk.quote:
Wat doe je er dan in vredesnaam mee, Hounietjequote:Op donderdag 9 juli 2009 18:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast ik ga niet aan onbekende drank aanbieden. Zonde van me geld.
Ja toch.quote:
Om dat te vinden heb je geen inloggegevens nodigquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Thnx. Ik wilde het daarstraks opzoeken, maar ik wist mn inloggegevens van de UvT niet meer
De hele avond drank aan vrouwen gevenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat doe je er dan in vredesnaam mee, Hounietje
Edit: Dat red je ook met 1000 hoor. En elke dag jetskiën komt toch ook je neus uit?
Ik veroordeel je niet, maar vind het wel bijzonder knap om zoveel geld uit te geven in een week tijd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast ik ga niet aan onbekende drank aanbieden. Zonde van me geld.
Ik wilde het via mn tentamenresultaten doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Om dat te vinden heb je geen inloggegevens nodig
Ik geef nooit drank aan vrouwen, tenzij ik ze al ken en zelfs dan moet ik in een gulle bui zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
De hele avond drank aan vrouwen gevensommige gasten trappen er nog in ook. Dames zijn voor de meeste mensen te slim
.
Ofniet Aanvoerder.
Acht dagen man.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet, maar vind het wel bijzonder knap om zoveel geld uit te geven in een week tijd.![]()
Chill.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:29 schreef Breach het volgende:
Heb pas nog een avondje gratis gezopen omdat een gast een vrouwtje continu bier gaf, wat zij vervolgens weer aan mij doorspeelde. Vond ie trouwens niet zo leuk toen ie dat na 4-5 biertjes doorhad
Was van mij ook niet zo snugger, want kende die hele chick niet. Dus zelfde geld zat er teringzooi in dat bier. Maar ja. Dat bedenk je jezelf ook pas de volgende ochtend..quote:
Ik kon voor 3000 euro 17 dagen reizen tussen Seattle en LAquote:
Oké, dat wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Was van mij ook niet zo snugger, want kende die hele chick niet. Dus zelfde geld zat er teringzooi in dat bier. Maar ja. Dat bedenk je jezelf ook pas de volgende ochtend..
Edit: Die Calvin Harris is cool![]()
Bij mijn ouders in de stad (waar ik nog regelmatig in de weekenden ga stappen) daar loopt altijd een gast van jaar of 30 rond. Die knetterrijk is, die loopt met 10-20 briefjes van 50 in zn portemonnee te showen. En die krijgt altijd aandacht van chicks.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oké, dat wel.
Maar ik doelde meer op iets anders, alleen ik quot'e een beetje rot.
Ik doelde meer op van die sukkels die dan dames mee uit nemen. En dan vervolgens voor iedere meid drinken blijven kopen. Vaak is zo'n gast nog de bob ook.
Genoeg vriendinnen van mij die ruiterlijk toegeven dat ze gebruik maken van hun vrouw-zijn om gratis drank los te troggelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat die knuppel alleen niet doorheeft, is dat ze dat doen omdat hij ook voor 500 euro aan drank uitgeeft op een avond aan allerlei vrouwen, dozen Flügel bestelt etc.
Haha, ja. Elke vrouw die dat ontkent die liegt keihard. En gelijk hebben ze, want ik zie genoeg van die gasten die denken dat je met drank uitdelen een chick verovert, dus waarom zou je er geen gebruik van maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Genoeg vriendinnen van mij die ruiterlijk toegeven dat ze gebruik maken van hun vrouw-zijn om gratis drank los te troggelen.
Ik ben daar vrij hard in, ik wil best 1 drankje voor een bekende dame bestellen, maar als er geen tegenbestelling tegenover staat, bestel ik daarna alleen nog maar voor mensen van wie ik ook eens wat terug krijg.
Owh en bij mij ook niet aankomen met die "ik drink de hele avond wijn/bier, maar als ik wat aangeboden krijg een mix van 9 euro crap"
Deze whatever you want is beter.quote:
Ok, dat is best triestquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:32 schreef Breach het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/562081/f4056fa3/rebertgate.html
quote:
quote:Hebben we altijd nog een mirror. van de TMF oplichtingspraktijken.
Dat staat naast dat filmpje van jou op dumpert.quote:
Ow.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat staat naast dat filmpje van jou op dumpert.
"TMF'S oplichtingspraktijken"
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow.
Nou Geenstijl zag deze debiel, en toen hebben ze geregeld dat alle bezoekers op hem gingen stemmen. Waardoor hij iets zou mogen gaan presenteren voor TMF, op basis vd stemmen.
Maar ja, TMF doet er nu alles aan om hem eruit te houden. Omdat ie niks anders kan dan computeruuuuh en achter internet zittuuuh.
Ben je bruin genoeg?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:50 schreef Houniet het volgende:
Maat komt zo hier, daarna rond 2315 die meiden ophalen.
Ik ben benieuwd vanavond.
quote:
Dat was toch de deal die je met haar had?quote:
Ga maar eens naar Bert Visscher. Dan ben je gewoon moe na zijn voorstellingquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben al wel lekker bruin, ik ben benieuwd of ik het in Renesse vol houd om geen andere chick te pakken.
Dude, jij weet ook niet wat je wil hequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben al wel lekker bruin, ik ben benieuwd of ik het in Renesse vol houd om geen andere chick te pakken.
Hehe ik houd het wel vol hoor. Hoop ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Dude, jij weet ook niet wat je wil he
Post dat eens in HOOLSquote:
Dan ga je maar op je hand zitten.quote:
Net niet neequote:
1 Thor Hushovd NOO Cervélo 4:21:33quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:20 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand voor mij de top 20 van de touretappe van vandaag posten? Ik kan het met m'n mobiel nergens vinden.
Ja morgen weer bier drinkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:00 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga even tv kijken en dan slapen. Morgen ga ik weer heeee-eeeeerlijk bier drinken
hoe oud was je, 17 toch? Gewoon pakken wat je pakken kan, het is toch je toekomstige ex.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe ik houd het wel vol hoor. Hoop ik
Mn schoonmoeder?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:05 schreef toma het volgende:
Vanavond even getekend:
Digital Art #2
Nu slapen
Jaha hij is wel mooi.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:12 schreef toma het volgende:
[..]
het is gewoon een aap,
wel helemaal uit m'n hoofd getekend
HAHA JE VINDT JE SCHOONMOEDER MOOI!!!!!11quote:
En het is ook nog eens een hijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHA JE VINDT JE SCHOONMOEDER MOOI!!!!!11
Dat was ik alquote:
Liefquote:
Neuj.quote:
Ja dat is echt kut, blijkt het op 3 november stralend weer te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef Prosac het volgende:
Wel vervelend voor de mensen die vandaag gaan trouwen die ik ken. Ga je in juli trouwen omdat je hoopt op mooi weer.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:52 schreef Prosac het volgende:
Ik ben gek op musea, dicht bij waar mijn vriendin woont zit het strijkijzer museum.
Wel jammer, want die interview-reeks was best leuk. Leuk genoeg om er meer dan 1 per kwartaal te posten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:17 schreef SCH het volgende:
Goede vraag Breach, het is al 2 maanden klaar maar ik durf er Ray niet meer op aan te spreken
Yep, mijn idee. Komt vast snel, Ray kennendequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Wel jammer, want die interview-reeks was best leuk. Leuk genoeg om er meer dan 1 per kwartaal te posten.
quote:
mooi hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:06 schreef toma het volgende:
[..]
Als ik als eerste over de finish ga uiteraard
[ afbeelding ]
deze wordt het.
hoe duur is zo'n fietsjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:06 schreef toma het volgende:
[..]
Als ik als eerste over de finish ga uiteraard
[ afbeelding ]
deze wordt het.
Hoe was de avond?quote:
Was wel gezellig, alleen weer dilemma's.quote:
Hehehe, schijtdilemma's altijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Was wel gezellig, alleen weer dilemma's.
Maar die gooi ik hier niet neer.
Mooi is datquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:38 schreef Houniet het volgende:
Ja man. Gelukkig heb ik de juiste weg gekozen.
Maargoed, was pas 0700 thuis. Mijn pa ging en ik kwam thuis
.
Wielrennen, TdF.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef SCH het volgende:
Ik ook niet - ik heb ook 1700 insecten in glazen buisjes ontdekt op een zoldertje in Helenaveen
Gevallen of komt ie te laat binnen vandaag?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:51 schreef Breach het volgende:
En dat is ook zga zeker exit Kenny van Hummel
Rijdt al heel ver achter het peloton. Vanmorgen verklaarde hij nog gewoon fit te zijn, dus het is gewoon een capaciteitsprobleem. Benieuwd of ie de tijdlimiet haalt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gevallen of komt ie te laat binnen vandaag?
Wat stom.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Rijdt al heel ver achter het peloton. Vanmorgen verklaarde hij nog gewoon fit te zijn, dus het is gewoon een capaciteitsprobleem. Benieuwd of ie de tijdlimiet haalt.
Check. Ze verschijnen net terug in beeld tussen de volgwagens.quote:
Niks mis met een insectencollectie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef SCH het volgende:
Ik ook niet - ik heb ook 1700 insecten in glazen buisjes ontdekt op een zoldertje in Helenaveen
Goed idee!quote:
Of volgende keer je orenquote:
whehe, met die dingen in produceren mijn oren meer zooi. Daarbij heeft de dokter sterk afgeraden om oorstokjes te gebruiken. Beter gewoon af en toe met water spoelen.quote:
Há stinkhond.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hey homo's.
Je hebt het topic dichtgegooidquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Há stinkhond.
Anyway, ik ben trainen en werken. Gegroet.
?quote:
Ik dacht dat hij over Armstrong zou wippen voor de gele trui..quote:
Doet ie toch ook?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij over Armstrong zou wippen voor de gele trui..
Daarom zeg ik ook kut Contadorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Doet ie toch ook?
hij pakt toch 21 seconden...
Nooit wat mis mee. Gewoon hem af afsluiter, Ferry Corsten vind ik nooit zoveel aan. Misschien nog even bij Remy langs, maar ach.. kan ook gewoon weg daarna natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sasha draait altijd wel lekker.
Ik weet dat jij gek bent van die dingen. Maar ik vind het echt belachelijk dat particulieren over zulke wapens mogen beschikken in Nederland.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:39 schreef Prosac het volgende:
Mijn schietinstructeur test even het nieuwe speeltje van mijn schietmaatje.
SVD Dragunov Para(trooper)
Want?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik weet dat jij gek bent van die dingen. Maar ik vind het echt belachelijk dat particulieren over zulke wapens mogen beschikken in Nederland.
bier drinken met je voetbalteamquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Zal ik vanavond naar een poolparty gaan waar klasgenoten komen of met een paar man uit mijn voetbalteam ergens bier gaan drinken?
Dan nog. Ik neem aan dat als jij doorslaat of één van die andere 40000 modelburgers, dan ga je dat niet van tevoren aankondigen. En dat je over een revolver beschikt kan ik nog wel inkomen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want?
Ik moet aan strengere eisen voldoen om die dingen te kunnen bezitten dan andere mensen die een bewijs van goed gedrag moeten halen.
Ons bewijs van goed gedrag gaat zelfs verder onze geschiedenis in dat die van alle andere aanvragers. Ik word jaarlijks gecontroleerd en door het systeem gehaald. Als ik iemand bedreig, ben ik mijn wapens kwijt, als ik een delict pleeg dat als misdrijf aangemerkt word, ben ik de wapens kwijt.
Ik ben van mening dat de 40.000 wapenbezitters in NL grotendeels uit modelburgers bestaat.
Een ex-gedetineerde komt eerder in aanmerking om met kinderen te werken, dan om een wapen te bezitten.
Type aanduiding. Dat soort geweren kan gewoon in NL, maar genoeg beperking daarin, in tegenstelling tot veel andere landen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan nog. Ik neem aan dat als jij doorslaat of één van die andere 40000 modelburgers, dan ga je dat niet van tevoren aankondigen. En dat je over een revolver beschikt kan ik nog wel inkomen.
Maar dat wapen wat je net laat zien, dat wordt gewoon in oorlogsituaties gebruikt volgens mij (ik zie althans para trooper staan). Dat soort wapens vind ik niet moeten kunnen.
Dat was ik al van plan.quote:
Logische keusquote:
Nu nog hopen dat het doorgaat.quote:
en daardoor ben je nu niet over?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Wtf kutleraar scheikunde die maar een 6,5 geeft![]()
![]()
Ben je al drnk as fuk?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:10 schreef Robinhoo het volgende:
Hier is niks te beleven, maar ach BIER GENOEG JWZ.
nog nietquote:
Dat is zuur.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Wtf kutleraar scheikunde die maar een 6,5 geeft![]()
![]()
Als TR weer eens vervelend is in FB bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er hoeft er maar 1tje door te draaien hoor.
Zat voorbeelden.
Noem eens wat voorbeelden in NL.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er hoeft er maar 1tje door te draaien hoor.
Zat voorbeelden.
US, Duitsland, Finland.. Het gebeurt overal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Noem eens wat voorbeelden in NL.
Oh, USA als voorbeeld nemen heeft geen zin, want daar zijn de regels omtrent wapenbezit compleet anders. Grote vuurwapens, zoals die in het filmpje, kun je zelfs in veel staten zonder vergunning kopen. En een vergunning is daar net zoiets als hier een parkeervergunning aanvragen, makkelijker zelfs.
Onder de 7.0 hequote:
hier csiquote:
I know, maar zo was mijn grap niet bedoeld :p.quote:
Wat was het adres ook alweer?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:45 schreef toma het volgende:
Vanavond geef ik een examen-feestje. Wordt gezellig.
quote:
Gorinchem ging dus ook om een illegaal vuurwapen. Het kan natuurlijk altijd mis gaan met iemand die een legaal vuurwapen bezit, maar daarom hoef je nog niet het vuurwapenbezit aan te pakken. Als iemand kwaad wil doen, zijn daar veel meer en eenvoudiger middelen voor. Een suzuki swift bijvoorbeeld of met huis tuin en keukenmiddelen je eigen bommetje bouwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
US, Duitsland, Finland.. Het gebeurt overal.
Er hoeft maar een Nederlander door te draaien om een Gorichem2 te hebben..
En toch ben en blijf ik tegen. Maar ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gorinchem ging dus ook om een illegaal vuurwapen. Het kan natuurlijk altijd mis gaan met iemand die een legaal vuurwapen bezit, maar daarom hoef je nog niet het vuurwapenbezit aan te pakken. Als iemand kwaad wil doen, zijn daar veel meer en eenvoudiger middelen voor. Een suzuki swift bijvoorbeeld of met huis tuin en keukenmiddelen je eigen bommetje bouwen.
Ik kan me er iets bij voorstellen. Maar ik blijf bij het aloude cliché, "guns don't kill people, people do".quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En toch ben en blijf ik tegen. Maar ieder z'n ding.
Onzin. Guns kill people.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Maar ik blijf bij het aloude cliché, "guns don't kill people, people do".
Overigens ben ik geen voorstander van het VS-systeem van vrijheid blijheid en mag het in NL op bepaalde vlakken best wat strenger. Het aantal schietbeurten bijvoorbeeld en de spreiding daarvan.
tofquote:
Maar de persoon achter het geweer haalt de trekker over.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin. Guns kill people.
Probeer jij maar eens iemand op 300 meter te doden met een mes.
Gelegenheid maakt de dief..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar de persoon achter het geweer haalt de trekker over.
Oh jawel, ik heb best goede punten. Maar een 6,5 vind ik echt te laag en mien partner ook.quote:
Oh jij bent er zo eenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh jawel, ik heb best goede punten. Maar een 6,5 vind ik echt te laag en mien partner ook.
Ja hè.quote:
Weet je hoe goed wij ons best daarvoor hebben gedaanquote:
Boh dat is zo geniaal. Vorig jaar ook gedaan op vakantie, met wat mensen die ik daar tegen ben gekomen, in een of ander gehucht in Frankrijk. Dorp had drie kroegen ofzo en er was nergens iemand te vinden. Toen liepen we terug naar de camping en toen kwamen we zo'n feest tegen en toen zijn we daar maar naar binnen gelopen. Was wel gezellig.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja kom, we gaan Toma's party crashen..
Fair enough.. Maar je bent over, das het enige wat telt toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je hoe goed wij ons best daarvoor hebben gedaan? Nouja maandag punten ophalen en inkijken, misschien heeft 'ie wel gelijk. Voor nu vind ik het te weinig.
Dan zoekt hij wel een ander moordwapen. Iemand die kwaad wil, zal dat altijd wel lukken. De deur van je huis niet op slot niet is niet zoiets als je vuurwapen onbeheerd op een heuvel achterlaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelegenheid maakt de dief..
Als er geen trekker is om over te halen.....
Mwah hoe hoger ik nu haal hoe makkelijker het volgend jaar met een goed punt af te ronden is. Niet dat dat gaat lukken maar ik wil wel zo hoog mogelijk halen voor deze PO.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Fair enough.. Maar je bent over, das het enige wat telt toch?.
En toch zijn er velen gestorven door het feit dat het veel makkelijker is een trekker over te halen, dan iemand met een knuppel helemaal de kenker te slaan. Of met een mes iemand overhoop steken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan zoekt hij wel een ander moordwapen. Iemand die kwaad wil, zal dat altijd wel lukken. De deur van je huis niet op slot niet is niet zoiets als je vuurwapen onbeheerd op een heuvel achterlaten.
Vorig weekend nog geprobeerd. Aangebeld bij een studentenhuis waar nog wel muziek te horen was om een uurtje of 6. Helaas stond de muziek te hard om m'n belletje te horen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Boh dat is zo geniaal. Vorig jaar ook gedaan op vakantie, met wat mensen die ik daar tegen ben gekomen, in een of ander gehucht in Frankrijk. Dorp had drie kroegen ofzo en er was nergens iemand te vinden. Toen liepen we terug naar de camping en toen kwamen we zo'n feest tegen en toen zijn we daar maar naar binnen gelopen. Was wel gezellig.
Maar de gemiddelde nederlander loopt eerder met een mes over straat dan met een vuurwapen. Er zijn in NL door dergelijke "losing your cool" meer doden gevallen door messen en vuistslagen dan door vuurwapens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En toch zijn er velen gestorven door het feit dat het veel makkelijker is een trekker over te halen, dan iemand met een knuppel helemaal de kenker te slaan. Of met een mes iemand overhoop steken.
Even je "cool" verliezen is een stuk gevaarlijker met een pistool in je hand.. Niet elke moord is met voorbedachte rade.
Maar goed, dit wordt een kip-ei discussie zo.
We werden wel na 30 min weggestuurd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vorig weekend nog geprobeerd. Aangebeld bij een studentenhuis waar nog wel muziek te horen was om een uurtje of 6. Helaas stond de muziek te hard om m'n belletje te horen.
Waarschijnlijk was het toch een mislukte sausage fest.
Nu is de wereld wat groter dan Nederland hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde nederlander loopt eerder met een mes over straat dan met een vuurwapen. Er zijn in NL door dergelijke "losing your cool" meer doden gevallen door messen en vuistslagen dan door vuurwapens.
Maar goed, hier komen we toch niet uit inderdaad.
Een stel vrienden van me is eens een bruiloft binnen gelopen. Zelfs het (onbekende) bruidspaar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We werden wel na 30 min weggestuurd.
Wedding Crashersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een stel vrienden van me is eens een bruiloft binnen gelopen. Zelfs het (onbekende) bruidspaar gefeliciteerd.![]()
En gratis bier!
Toch niet via sms hè? Als iets bij mij altijd zinloos en traag verloopt...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Boh plannen maken gaat altijd zo chaotisch met een zo'n vriend. Gelukkig is het me nu wel duidelijk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch niet via sms hè? Als iets bij mij altijd zinloos en traag verloopt...
- Nog wat doen?
- Ik lust wel een biertje.
- telefoon op pakt en 10 seconden belt.
Dooie bedoeling dan.quote:
Starfuckerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:53 schreef Houniet het volgende:
Nu thuis, duik gelijk mijn bed in met The Wire (die serie ja vunsapen).
Niet slechtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben geen toma, maar toch...
Digital Art #2
wat dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ohnoes dit gaat niet goed.
Peuk net gehadquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
wat dan?
Even koffie zetten en peukie roken.
Niet leuk inderdaadquote:Op zaterdag 11 juli 2009 04:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een debiel tijdens het werk, een debiel die zijn of haar fiets dubbel aan een hekje vastmaakt, met de mijne ertussen waardoor ik amper mijn fiets los krijg. Debielen die op de weg in de stad aan het vechten waren.
Het was een gezellige avond.
Goede gok, Purmerend zou ook kunnen. Of Heerhugowaard.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:30 schreef RayMania het volgende:
Klinkt lekker, BS. Almere geweest?
Overvecht is wel een mooie wijk hoor, is een klein stukje waar het niet zo fris is. Maar geef mij de binnenstad maarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:15 schreef RayMania het volgende:
Overvecht kwam ik 2,5 jaar doorheen toen ik naar school ging, maar de rest sporadisch.
Wat is dat? Behalve die serie dan, maar die zal je wel nie bedoelenquote:
http://www.csitwente.nl/index.phpquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is dat? Behalve die serie dan, maar die zal je wel nie bedoelen
Gebroeders Ko. Die komen uit het dichtsbijzijnde dorp naast de stad waar mn ouders wonen. Wat een figuren zijn datquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.csitwente.nl/index.php
Die paardenshit boeit me niet echtMaar vanavond is feest zeg maar.
Gebroeders Ko komen![]()
en Beethoven.
Ik ga er eerlijk gezegd ook niet heen voor de muziek.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Gebroeders Ko. Die komen uit het dichtsbijzijnde dorp naast de stad waar mn ouders wonen. Wat een figuren zijn dat
heeujjquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.csitwente.nl/index.php
Die paardenshit boeit me niet echtMaar vanavond is feest zeg maar.
Gebroeders Ko komen![]()
en Beethoven.
Niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga er eerlijk gezegd ook niet heen voor de muziek.
Lekker in de regen, heb ik er wel voor over.quote:
Ik zie je.quote:
Ik ga misschien ook. Schijnen veel lekkere wijven te zijn. Nooit geweten dat ze bij de CSI een feest hadden trouwens, ik hoorde het deze week voor het eerst.quote:
Komt zwarte piet ook?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Lekker in de regen, heb ik er wel voor over.
[ afbeelding ]
dat zou goed kunnenquote:
Gruwelijke Apres-Ski/Carnavals-muziek. Vre-se-lijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Lekker in de regen, heb ik er wel voor over.
[ afbeelding ]
Nou ik kan je vertellen. Die zijn er.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook. Schijnen veel lekkere wijven te zijn. Nooit geweten dat ze bij de CSI een feest hadden trouwens, ik hoorde het deze week voor het eerst.
dat kloptquote:
Weet ik niet. Het is een paardenfeest dus ik denk eerder dat Sniklaas komt.quote:
Carnavalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Gruwelijke Apres-Ski/Carnavals-muziek. Vre-se-lijk.
quote:
Je moet er niet bij nadenken, als ik er bij na ga denken is het ook een kutfeestquote:
Dat kan toch elke dag? Ik verdenk mensen die Carnaval vieren ervan dat ze geen gezellig leven hebben, buiten die paar dagen in het jaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je moet er niet bij nadenken, als ik er bij na ga denken is het ook een kutfeest
Gewoon stom bier drinken.
Dat is feitelijk ook zo. Want het zijn allemaal van die overjarige mensen die de hele avond met een dood biertje staan te feesten. Die niet tegen drank kunnen (omdat ze het bijna nooit drinken) en ontzettende grafmuziek. En dan laat ik dat achterlijke verkleden nog even buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan toch elke dag? Ik verdenk mensen die Carnaval vieren ervan dat ze geen gezellig leven hebben, buiten die paar dagen in het jaar.
dat valt wel meequote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik verdenk mensen die Carnaval vieren ervan dat ze geen gezellig leven hebben, buiten die paar dagen in het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |