Ja dat is echt kut, blijkt het op 3 november stralend weer te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef Prosac het volgende:
Wel vervelend voor de mensen die vandaag gaan trouwen die ik ken. Ga je in juli trouwen omdat je hoopt op mooi weer.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:52 schreef Prosac het volgende:
Ik ben gek op musea, dicht bij waar mijn vriendin woont zit het strijkijzer museum.
Wel jammer, want die interview-reeks was best leuk. Leuk genoeg om er meer dan 1 per kwartaal te posten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:17 schreef SCH het volgende:
Goede vraag Breach, het is al 2 maanden klaar maar ik durf er Ray niet meer op aan te spreken
Yep, mijn idee. Komt vast snel, Ray kennendequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Wel jammer, want die interview-reeks was best leuk. Leuk genoeg om er meer dan 1 per kwartaal te posten.
quote:
mooi hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:06 schreef toma het volgende:
[..]
Als ik als eerste over de finish ga uiteraard
[ afbeelding ]
deze wordt het.
hoe duur is zo'n fietsjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:06 schreef toma het volgende:
[..]
Als ik als eerste over de finish ga uiteraard
[ afbeelding ]
deze wordt het.
Hoe was de avond?quote:
Was wel gezellig, alleen weer dilemma's.quote:
Hehehe, schijtdilemma's altijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Was wel gezellig, alleen weer dilemma's.
Maar die gooi ik hier niet neer.
Mooi is datquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:38 schreef Houniet het volgende:
Ja man. Gelukkig heb ik de juiste weg gekozen.
Maargoed, was pas 0700 thuis. Mijn pa ging en ik kwam thuis
.
Wielrennen, TdF.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef SCH het volgende:
Ik ook niet - ik heb ook 1700 insecten in glazen buisjes ontdekt op een zoldertje in Helenaveen
Gevallen of komt ie te laat binnen vandaag?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:51 schreef Breach het volgende:
En dat is ook zga zeker exit Kenny van Hummel
Rijdt al heel ver achter het peloton. Vanmorgen verklaarde hij nog gewoon fit te zijn, dus het is gewoon een capaciteitsprobleem. Benieuwd of ie de tijdlimiet haalt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gevallen of komt ie te laat binnen vandaag?
Wat stom.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Rijdt al heel ver achter het peloton. Vanmorgen verklaarde hij nog gewoon fit te zijn, dus het is gewoon een capaciteitsprobleem. Benieuwd of ie de tijdlimiet haalt.
Check. Ze verschijnen net terug in beeld tussen de volgwagens.quote:
Niks mis met een insectencollectie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:14 schreef SCH het volgende:
Ik ook niet - ik heb ook 1700 insecten in glazen buisjes ontdekt op een zoldertje in Helenaveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |