Duurt wel lang... Zal ik de kloe alvast vertellen, scheelt weer 10 minuten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef Prosac het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren op zijn deens
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_over_vrouwen.html
Gast het wordt elke ochtend vroeger of wat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:44 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb er alleen zin in. Geen bier voor mij vanavond.
Morgen weer 5.15 eruit enzeau
Ken je Hellouw ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Gast het wordt elke ochtend vroeger of wat?
Redelijk dicht is een groot woord.. 50 minuten rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ken je Hellouw ?Ligt redelijk dicht bij Tilburg, daar moet ik tot volgende week elke dag om 7.30 uur beginnen !!
Dus om 5.30 wegrijden.
Stukadoren (:')quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Redelijk dicht is een groot woord.. 50 minuten rijden.
Wat moet je daar in Godsnaam doen, in zo'n boerengat?
WTF, kan iemand die op de Havo zit stukadoren johquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Stukadoren (:'))
Ik dacht dat ik in een boerengat woonde, maar al die dorpen daar
Mijn vader is bedrijfsleider van dat afbouwbedrijf dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:55 schreef Breach het volgende:
[..]
WTF, kan iemand die op de Havo zit stukadoren joh
Ja, maar dan moet je het nog wel kunnen. Volgens mij is dat best moeilijk werk namelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mijn vader is bedrijfsleider van dat afbouwbedrijf dus
En ach, eigelijk zit ik me de hele dag te vervelen dan
Ik stukadoor zelf ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het nog wel kunnen. Volgens mij is dat best moeilijk werk namelijk.
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik stukadoor zelf ook nietDat is veel te zwaar man.
Ik doe al het voorwerk en nawerk.
Het voorwerk is: Alle muren schuren met zo'n gigantisch apperaat.quote:
Mengen en schoonmaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef Robinhoo het volgende:
Het verdient ook focking goed
heheh. Vrienden van mij zijn net afgestudeerd en hebben even een call center baantje, maar die verdienen 9 euro maxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef Robinhoo het volgende:
Het verdient ook focking goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Je vindt dat niet veel voor iemand van net 17 jaar?quote:
Ik vind het een hoop voor een bijbaantje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je vindt dat niet veel voor iemand van net 17 jaar?
Zwart of wit?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Robinhoo het volgende:
Ik verdien gewoon een dikke 2500 deze vakantie ( dat is voor 6 weken ) Daar kan een volwassen ook mee rondkomenIk weet niet wat ik er mee moet.
Jewel man, zeker wel lekker voor jou!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je vindt dat niet veel voor iemand van net 17 jaar?
Dat is in 1 week Kreta op bij mij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Robinhoo het volgende:
Ik verdien gewoon een dikke 2500 deze vakantie ( dat is voor 6 weken ) Daar kan een volwassen ook mee rondkomenIk weet niet wat ik er mee moet.
Een deel wit en een deel zwart.quote:
Zweer dat ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jewel man, zeker wel lekker voor jou!
[..]
Dat is in 1 week Kreta op bij mij.
6 weken, 2500.. netto?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Robinhoo het volgende:
Vind ik ook knap. Ik heb 2 weken Kreta gedaan en nog niet eens 1500 uitgegeven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zweer dat ?Aan wtf geef je dat allemaal uit
Zieke vent. Je moet wel vakantie vieren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vind ik ook knap. Ik heb 2 weken Kreta gedaan en nog niet eens 1500 uitgegeven.
Dat heb ik toen ook uitstekend gedaan hoor. Maar 2500 euro.. mozes. Ik ga er toch geen maandloon doorknallen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zieke vent. Je moet wel vakantie vieren.
Houniet drinkt alleen maar dure drankjes hequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook uitstekend gedaan hoor. Maar 2500 euro.. mozes. Ik ga er toch geen maandloon doorknallen.
Scooters huren, stappen, jeep safari, elke dag uit eten.. of je moet al in elke kroeg al constant rondjes gaan geven aan volslagen onbekende vrouwen enzo.
Ik snap het ook niet hoor. Dat is bijna 400 euro per dagquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:41 schreef Prosac het volgende:
Mixdrankjes zijn ook helemaal niet duur in Chersonissos.
Althans, toentertijd niet.
Hehe, wat is het minimum uurloon 3,12 ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een deel wit en een deel zwart.
het minimum loon van een 17jarige krijg ik wit. De rest zwart.
250 biertjesquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:47 schreef Prosac het volgende:
Weekje Kreta, is normaal gesproken maximaal 6 dagen echt genieten. Meestal 5. Tering, dan zit je inderdaad rond de 400 a 500 euro per dag. Respect voor dat uitgave patroon.![]()
Zelfs met af en toe een rondje kom je er dan niet snel.
Ik geef gemiddeld 30 euro op een avond uit denk ik, maar ga ook bij lange na niet elke week stappen. voor het gemak 52x 30 euro. Meer dan 2000 euro per jaar zeker niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Breach het volgende:
2500 euro, dat maak ik jaarlijks nog niet op aan stappen volgens mij
Dat zeg ik. Ik kom er ook niet aan hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef gemiddeld 30 euro op een avond uit denk ik, maar ga ook bij lange na niet elke week stappen. voor het gemak 52x 30 euro. Meer dan 2000 euro per jaar zeker niet.
Het verschilt zelfs per faculteitquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Bullshit vraag het net nog aan een maatje die op TU Delft zit. Die moeten 5.6 halen. En ik weet 100% zeker dat we in Tilburg 5.8 moesten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |