TR is gewoon een omgekeerde mod. Doet alles wat een mod doet, alleen via feedback. Een beetje iemand die gaat bellen als 3 straten verderop de muziek te hard staat. "Daar heb je Henny weer"quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig want wat je ook doet er is altijd een groep die het er niet mee eens is.
Aleen is op dit moment de groep die het er niet mee eens is hoe het in het Ajax topic er aan toe gaat kleiner dan de groep die er niet over zeurt.
En ik heb Da_Sandman zelf nauwelijks op een goede post in het Ajax topic kunnen bespeuren.
En TR is TR, ik vind het wel aandoenlijk.
Ik ben wel benieuwd hoe TR als mod zou zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
TR is gewoon een omgekeerde mod. Doet alles wat een mod doet, alleen via feedback. Een beetje iemand die gaat bellen als 3 straten verderop de muziek te hard staat. "Daar heb je Henny weer"
Ik denk dat hij liever iemand weerspreekt, dan weerspraak krijgt. Een oppositievoerder die gaat zweten als hij de regering in kan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe TR als mod zou zijn.
En Da_Sandman is al mod geweest maar het lijkt me geen goed idee om hem weer een blauwe kleur te geven.
Jij kan trouwens ook wel in FB zeuren hoor
Ik post er weleens, maar dat heeft meer een metabeschouwend karakter, dan topic inhoudelijke kritiek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij kan trouwens ook wel in FB zeuren hoor
TR is Jan Marijnissenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever iemand weerspreekt, dan weerspraak krijgt. Een oppositievoerder die gaat zweten als hij de regering in kan.
en dan naar Praag in het thuisvak en juichen voor Slavia om vervolgens thuis in de Arena voor Ajax te gaan juichen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Hm, als Slavia Praag de 4e ronde niet haalt van de CL, dan is er een theoretische kans dat Ajax Slavia kan loten.
Alle 3 de keren in het vak van Ajax gestaan en dat zal ook nooit veranderen. Wel laatste keer in Amsterdam met m'n Slavia-maatjes ingedronken voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dan naar Praag in het thuisvak en juichen voor Slavia om vervolgens thuis in de Arena voor Ajax te gaan juichen.
Kasabianquote:
Ok. Ik wil altijd gewoon indruk maken met mijn fabelachtige zinsneden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sandman wil gewoon slowchatten maar wil zijn gezicht niet laten zien in Hools of deze SC.
En hij snapt waarschuwingen ook niet want hij blijft steeds maar terug komen op dingen die al besproken zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sandman wil gewoon slowchatten maar wil zijn gezicht niet laten zien in Hools of deze SC.
Ik gisterquote:
Alles boven de 5,4 isquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef borisz het volgende:
Eerste hertentamen binnen 6,3 voor ontwikkelingseconomie. Nou ja het is voldoende.
Nu finance nog. Als het goed is, is dat tentamen ook voldoende.
Begint je borsthaar eindelijk een beetje te groeien? Eindelijk! Houniet wordt een echte man!quote:
Nee. Universiteit moet je 5.8 hebbenquote:
dat heb ik nooit gewetenquote:
Bij mij niet hoor. Weet ik zeker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een bullshit!
5.5 is ook goed hoor.
5,5 is voldoende, dat weet ik 100% zeker. Uit eigen ervaring, wat voor universiteit zat je in vredesnaam?quote:
die 0.3 punt. kinderwerkquote:
Bullshit vraag het net nog aan een maatje die op TU Delft zit. Die moeten 5.6 halen. En ik weet 100% zeker dat we in Tilburg 5.8 moesten halen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
5,5 is voldoende, dat weet ik 100% zeker. Uit eigen ervaring, wat voor universiteit zat je in vredesnaam?
Klopt, bodemcijfer is idd vaak een 4.5 of een 5, maar dan moet je dat wel kunnen ophalen met een verslag oid.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kut-universiteit.
Een 5.5, 5.6, 5.7 - het is allemaal goed. Vakken met bonussen of opdrachten en tentamens is de ondergrens 4.5 voor je tentamen.
Op de VU is 5,5 voldoende iigquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Bullshit vraag het net nog aan een maatje die op TU Delft zit. Die moeten 5.6 halen. En ik weet 100% zeker dat we in Tilburg 5.8 moesten halen.
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Begint je borsthaar eindelijk een beetje te groeien?
Gast zijquote:
Oké nice.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef Breach het volgende:
Trouwens toch wel een beetje trots op mezelf, dat ik vanavond mijn tactische kant heb laten zien. Geen drama's
Je stond zeker net met een sneaker in je hand?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast zij.
We hebben elkaar alleen gegroet.
Eh?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Je stond zeker net met een sneaker in je hand?
Als zij langsloopt...quote:
Ik dacht al dat je vanaf het begin daar op doeldequote:
Ik heb vanmorgen mijn laatste assessment gehaald met een 8. Nu vakantie, vanavond eens goed vierenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:47 schreef Grulez het volgende:
Ik ben op een punt aanbeland dat ik dolblij zou zijn met een 5,5
In een ander topic waren het er nog 2quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn laatste assessment gehaald met een 8. Nu vakantie, vanavond eens goed vieren.
@ Breach, met die weddenschap chick.
Eerst ff aframmen die handel. Het gaat eigenlijk best goed vandaag en nog schiet het niet op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn laatste assessment gehaald met een 8. Nu vakantie, vanavond eens goed vieren.
@ Breach, met die weddenschap chick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |