Inderdaad. Maar ik kon geen toepasselijke teletekstpagina vinden.quote:
Was het leuk?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:01 schreef Prosac het volgende:
Tering, heel Pekela is uitgelopen voor het TROS muziekfeest. Wat een tokkies onderweg.
Royksoppquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:23 schreef Houniet het volgende:
You couldndnt see me totooo many flashhlights and explosioionsss
Nog seks gehad nadat je zei dat je haar liever als goede vriendin wilde houden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef Breach het volgende:
Trouwens toch wel een beetje trots op mezelf, dat ik vanavond mijn tactische kant heb laten zien. Geen drama's
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nog seks gehad nadat je zei dat je haar liever als goede vriendin wilde houden?
Nu al? De avond begint netquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben echt zeer zat, /e;cht 5x gevallen fzaol.
Tijdens mijn afstudeer bij de TROS ben ik ook regelmatig mee geweest.. vond het wel altijd gezellig achter de schermenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:01 schreef Prosac het volgende:
Tering, heel Pekela is uitgelopen voor het TROS muziekfeest. Wat een tokkies onderweg.
Ik wil je wel een keertje uitnodigen om mee te gaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:18 schreef Silenus het volgende:
Er wordt al eeuwen te laf geborreld in Brabant.
Wtf ik kan echt niet herinneren dat ik de computer nog heb opgestart.quote:
Heb jij dan ook een Full HD Ambilight van 800 euro waarop je samen met je lieftallige huisgenote sexxi lexxi op de bank naar As The World Turns kijkt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik word wel de Lex van Groningen genoemd.
Ik zit serieus zo achter mn computerquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef Grulez het volgende:
Speciaal voor sjimz.
http://www.dumpert.nl/med(...)piemol_op_radio.html
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef Grulez het volgende:
Speciaal voor sjimz.
Held man, zou jou als de verhalen van Breach kloppen moeten aanspreken.. Hij drinkt ook vroeg alcoholquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die van Rapper Steen zijn ook echt te triest.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Held man, zou jou als de verhalen van Breach kloppen moeten aanspreken.. Hij drinkt ook vroeg alcohol.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef Grulez het volgende:
Speciaal voor sjimz.
Jawel maar ja het hoort erbij he!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef Grulez het volgende:
Worden jullie (sjimz, BS, Prosac) niet ontzettend moe van pms'ers als TR en Da_S. Een beetje zeiken is best leuk, maar er je werk van maken is zo suf.
Ik bedoel meer dat het altijd dezelfde zijn. Ook al heb je een punt... TR post soms even veel in FB, dan in het betreffende topic zelf. Ik bedoel als het zo slecht is, waarom zijn zij steeds in FB te vinden en niet die andere users, waarvan juist de topics worden weggehaald. Het zijn niet de gekozen fokvertegenwoordigers.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel maar ja het hoort erbij he!
En als mod doe je het toch nooit goed
Och.. houdt het afwisselend, zolang niet half VBL komt zeiken, dan doe je het nog goed lijkt mij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef Grulez het volgende:
Worden jullie (sjimz, BS, Prosac) niet ontzettend moe van pms'ers als TR en Da_S. Een beetje zeiken is best leuk, maar er je werk van maken is zo suf.
Gaat cd van The Killers even opzetten.quote:
Het is sowieso lastig want wat je ook doet er is altijd een groep die het er niet mee eens is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het altijd dezelfde zijn. Ook al heb je een punt... TR post soms even veel in FB, dan in het betreffende topic zelf. Ik bedoel als het zo slecht is, waarom zijn zij steeds in FB te vinden en niet die andere users, waarvan juist de topics worden weggehaald. Het zijn niet de gekozen fokvertegenwoordigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |