Wat is er raar aan knakworstjes op witte broodjes?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Klinkt als een gerecht van Paaskonijn.
Nah ja, vooral het tijdstipquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is er raar aan knakworstjes op witte broodjes?
Jezus, dat is wel luiheid ten top hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:21 schreef Breach het volgende:
In principe kun je heel goedkoop, heel lekker koken. Alleen moet je er wel tijd voor uittrekken, en daar ben ik te lui voor. Dus doe ik vaak maar wat duurder. Gesneden kipblokjes zijn ook een killer wat dat aangaat. 350 gram is net zo duur als 1 kilo ongesneden in de bonus. Maar ja, dan hoef je niet te snijden en in porties te verpakken
In Praag kreeg ik wel van werk maaltijdbonnen. Kon je toch voor 3,5 Euro op kosten van je werk een volwaardige afhaalmaaltijd kopen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:21 schreef Breach het volgende:
In principe kun je heel goedkoop, heel lekker koken. Alleen moet je er wel tijd voor uittrekken, en daar ben ik te lui voor. Dus doe ik vaak maar wat duurder. Gesneden kipblokjes zijn ook een killer wat dat aangaat. 350 gram is net zo duur als 1 kilo ongesneden in de bonus. Maar ja, dan hoef je niet te snijden en in porties te verpakken
Wie is toch die man die altijd het vlees komt aansnijden? Hoor ik Breach z'n moeder al vragen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel luiheid ten top hoor.
Ik koop wel een kilo voor je, snij het in blokjes voor 7.50.
Kutwijf, hoe durft zequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef Robinhoo het volgende:
Dat wijf van mij is 4 weken weg, als ze weerkomt ben ik 2 weken weg.
Dan moeten jullie 6 weken inhalen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef Robinhoo het volgende:
Dat wijf van mij is 4 weken weg, als ze weerkomt ben ik 2 weken weg.
Oohquote:
Eerst die 6 weken volhouden.quote:
Polenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar gaat ze heen dan? Dan bats ik d'r wel even om haar warm te houden voor je.
Jezus.. dan al!quote:
Oh, dan hoef je niet bang te zijn. Dan ben ik al te druk met de lokale vrouwtjes. Of is ze Pools?quote:
Ze heeft wel familie in polen. Of ze zelf pools is geen id ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oh, dan hoef je niet bang te zijn. Dan ben ik al te druk met de lokale vrouwtjes. Of is ze Pools?![]()
![]()
ghehehe en bij je schoonouders. Echt, zo vaak kook ik eigenlijk niet door de week of het weekend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo nu en dan bij je ouders zitten heeft toch wel voordelen.
Dat soort dingen vraag je toch? Je wil elkaar toch beter leren kennen of is het puur lichamelijk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze heeft wel familie in polen. Of ze zelf pools is geen id ?
Al die keren dat ik als een legkip werd vetgemest door oma's en moeders van vriendinnen in het oostblok. Echt niet te filmen wat ze je daar dwingen naar binnen te werken de godsganse dag, dag in, dag uit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
ghehehe en bij je schoonouders. Echt, zo vaak kook ik eigenlijk niet door de week.
Lekkere trek. Als instrumental ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Prosac het volgende:
Het is achterfamilie. Hehe wist het wel heurquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat soort dingen vraag je toch? Je wil elkaar toch beter leren kennen of is het puur lichamelijk?
sjimz, het ging over eten, waar was je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef sjimz het volgende:
hoi
Echt flauw ja.quote:
Toepasselijke PI ook.quote:
Je kent me, altijd dubbelzinnig.quote:
Paar van die plaatjes verkopen en ik heb al een blik bruine bonen te pakken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef Suijk het volgende:
Zeker wel. Ben wel eens op zo'n antiekmarkt voor muziek geweest. Zeker 30 cent. Per stuk he!
Voordat het te laat is he? Kan je ze ten minste in de gaten houden. Als ze overdag niet op MSN zitten, dan weet je dat ze de pijp aan Maarten hebben gegeven.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:33 schreef toma het volgende:
Vandaag kabel-internet aangesloten bij m'n opa (86) en oma (80).
haha, nee m'n grootouders zijn nog springlevend. Ze hadden alleen een hekel aan het feit dat niemand kon bellen omdat ze nog ouderwets via de modem aan het internetten waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voordat het te laat is he? Kan je ze ten minste in de gaten houden. Als ze overdag niet op MSN zitten, dan weet je dat ze de pijp aan Maarten hebben gegeven.
Ben jij soms mijn opa?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Aanvoerder het volgende:
hehe.
Wel een lange OP voor een tongtopic.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voorspel hier het volgende Rabo-noodlot
Tong80-style linkdump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |