Ah, dan wordt het wel al wat leuker, vanaf het einde en s2 gaat echt wel steeds meer losquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu bij S01 E06. Je laatste run nog niet gezien.
@ Breach, jammer.
Mja, misschien dat ik met verloop van tijd beter kan inschatten hoe hard ik ongeveer loop en dan je kan wel beter doseren denk ik. Jij loopt nu 10 km in een uur ongeveer? Drie keer per week oid?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef Suijk het volgende:
10 km/u lijkt bij mij ook altijd zo langzaam, maar om dat een uur vol te houden is toch al een hele prestatie.
Ik heb dat Nokia programmaatje er ook op staan. Ik draag alleen niet graag die n95 mee, dus nog steeds niet uitgeprobeerd.
Ik wissel het af. Meestal doordeweeks zo tussen de 45 minuten en 1 uur, een keer of twee. Maar heb met mapmyrun.com dan de afstand gemeten, maar dat is natuurlijk nooit zo precies als met GPS. In het weekend, als ik niet te lui ben, meestal wat langer. Eigenlijk weet ik alleen bij die wedstrijdjes hoe hard ik loop. Zo liep ik de zevenheuvelenloop in 1 uur 20 (15 km) en dat was sneller dan ik verwacht had. Maar je zit dan ongemerkt toch vol met adrenaline volgens mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja, misschien dat ik met verloop van tijd beter kan inschatten hoe hard ik ongeveer loop en dan je kan wel beter doseren denk ik. Jij loopt nu 10 km in een uur ongeveer? Drie keer per week oid?
Zo'n zakje zou wel handig zijn ja, maar met die warme dagen vorige week had ik ook van die kleine flesjes water mee, m'n huissleutel om m'n nek, ipod ergens in een zakje.quote:Ik stop het nu elke keer achter in mijn broekzak, ideaal zou zijn om mijn arm of pols in zo'n zakje, weet je wel. Maar ik snap als je 's avonds gaat lopen dat je dan liever niet met je telefoon rond gaat lopen.
Nike+quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wissel het af. Meestal doordeweeks zo tussen de 45 minuten en 1 uur, een keer of twee. Maar heb met mapmyrun.com dan de afstand gemeten, maar dat is natuurlijk nooit zo precies als met GPS. In het weekend, als ik niet te lui ben, meestal wat langer. Eigenlijk weet ik alleen bij die wedstrijdjes hoe hard ik loop. Zo liep ik de zevenheuvelenloop in 1 uur 20 (15 km) en dat was sneller dan ik verwacht had. Maar je zit dan ongemerkt toch vol met adrenaline volgens mij.
[..]
Zo'n zakje zou wel handig zijn ja, maar met die warme dagen vorige week had ik ook van die kleine flesjes water mee, m'n huissleutel om m'n nek, ipod ergens in een zakje.
Zit er ook wel eens aan te denken om gewoon zo'n hartslagmeter aan te schaffen, dan wel een goede waarbij je je gegevens ook kunt uploaden naar je pc en met GPS, maar die zijn me toch wat te duur. Misschien vind ik het volgende week helemaal niet meer leuk en ga ik kantklossen, zit je dan met zo'n ding.
Mooi. Wanneer ga je filmen?quote:
quote:
Op dit tijdstip zou je eerder verwachten dat Bliksemschigt dat roept..quote:
Column van JD is weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef vitessezuid113 het volgende:Nog een dag wachten op de VI door een fout van de drukker.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:52 schreef Breach het volgende:
Nou, dat was Gesink dus voor Tour 2009.
Ja ken het, heb alleen niet de juiste ipod en ook geen Nike schoenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Nike+
Apparaatje dat stop je in je schoen. En je kunt er precies mee doen wat je met je Nokia doet. Maar dan zonder het risico dat je beroofd wordt door de lokale hangjeugd.
Mooie is dat je beide niet nodig hebtquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja ken het, heb alleen niet de juiste ipod en ook geen Nike schoenen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Op dit tijdstip zou je eerder verwachten dat Bliksemschigt dat roept..
Hoe kan ik dat doen dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Op dit tijdstip zou je eerder verwachten dat Bliksemschigt dat roept..
Gister was het wel gezellig druk anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin om me te bezatten en uit te gaan. Maar ja, in NL op een woensdag is dat superkansloos. Was ik maar weer in Praag.
Ga lekker naar de Noodlanding, kan prima.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin om me te bezatten en uit te gaan. Maar ja, in NL op een woensdag is dat superkansloos. Was ik maar weer in Praag.
Moet alleen morgen weer werken om 07:00 en ik woon niet in Amsterdam.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ga lekker naar de Noodlanding, kan prima.
Hehe, ik ook. Zeker omdat ik nu écht vakantie heb en het zo kan noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Met de volle vuist erin Breach! Wie niet horen wil, meot maar voelen!
Klootzak.quote:
Wat lief, je wilt mij wél 20 euro lenen en gaat daarom zelf pasta met kroepoek etenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een fles drank? Een flesje wijn opentrekken en een glas drinken op een zonnige middag is toch niet hetzelfde als de whiskey pakken.
Maar je mag wel 20 euro lenen voor vanavond als je dr niet kan betalen hoor.
Klinkt als een gerecht van Paaskonijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik las laatst in de trein in een van die krantjes om knakworsten (of ander vlees) in bier te marineren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |