De site; http://tourpoule.telesport.nl/default.aspxquote:Naam subleague: FOK! League.
Wachtwoord: forum.
Mwah, er zijn leukere.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:24 schreef Sj0rSz het volgende:
De Telesport & Hyves Tourpoule is hét tourspel van 2009!
Ik heb alleen maar gekopieerd wat er in de eerste OP stondquote:
Same herequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:07 schreef marcodej het volgende:
Heb Millar in mijn ploeg, maar hem niet aangekruist voor vandaag... Ik twijfelde nog wel even...
tjsah, jij zal ook wel balenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:55 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn 1e ploeg (gekozen voor voornamelijk Franse aanvallers en geen idee waarom ik Millar had aangeklikt, al vond ik dat hij tot nu toe nog niet veel had laten zien en in het hooggebergte niet mee kan met de toppers)
S. AUGE
R. NOCENTINI
D. MILLAR
N. VOGONDY
S. CHAVANEL
C. MOREAU
J. PINEAU
S. DUMOULIN
D. MONCOUTIE
zo zeker zijn die niet toch? als Hushovd een paar puntjes pakt staat hij boven cavendish.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef MadMarine het volgende:
Het dilemma van vandaag: Menchov of Cavendish?
'de gok menchov' of een zekere 5 punten...
hmm ja, goed puntquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:41 schreef Archiee het volgende:
[..]
zo zeker zijn die niet toch? als Hushovd een paar puntjes pakt staat hij boven cavendish.
Ik zou zeggen hushovd omdat die volgens mij beter de bergen op kan, en er 2 punten op de klim liggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:45 schreef MadMarine het volgende:
[..]
hmm ja, goed puntmaar dan nog zijn het 4 punten...
en wie geef je dan meer kans, cavendish of hushovd?
maar je hebt gelijk dat hushovd misschien wel extra gemotiveerd is om in ieder geval de groene trui als souvenir mee naar huis te kunnen nemen. en het verschil is maar 1 puntje...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:46 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen hushovd omdat die volgens mij beter de bergen op kan, en er 2 punten op de klim liggen.
Maar ik onderschat cavendish ook niet, en over het wegrijden geef ik je ook gelijk, wat een dilemma![]()
Dat dillemma had ik ook, Cavendish is ook mijn kopman dus het gaat om 10 punten die Menchov dus moet evenarenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef MadMarine het volgende:
ik neem de gok vandaag voor menchov, hij moet.. en hij kan het echt wel. (hoop ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:49 schreef MadMarine het volgende:
Maarhe, Archiee... je leidt de aandacht een beetje af van het echte dilemma van vandaag: Menchov JA/NEE
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:52 schreef MadMarine het volgende:
wow, whatdafuck?! de selectie kan nu al niet meer aangepast worden!!
en ik was net bezig met nog wat laatste aanpassingen...
ik was ook nog aan het twijfelen over chavanel, maar toen kon ik ineens niks meer veranderenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dillemma had ik ook, Cavendish is ook mijn kopman dus het gaat om 10 punten die Menchov dus moet evenaren
Mijn keuze tot nu toe.
Contador
Leipheimer
Evans
Gerdeman
Schleck
Menchov (in twijfel met S. Chavanel maar die heeft gister een jas uitgedaan, of Voeckler)
L. Sanches
Moncoutie
Cavendish (Kopman)
sterker nog, ik was echt op dat moment allerlei dingen aan het veranderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb net max 5 minuten geleden nog veranderd
Vindt de sluiting wel erg vroeg, maar ze starten ook vroeg vandaag geloof ik. Nou ja ik hoef dus ook niet meer te twijfelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:54 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ik was ook nog aan het twijfelen over chavanel, maar toen kon ik ineens niks meer veranderen
met het oog op gisteren denk ik ook dat er meer kans is dat hij morgen wat gaat proberen... (hoop ik)
Nee, dan werd het wel heel makkelijk puntjes verdienen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:41 schreef Joene het volgende:
kan je je kopman trouwens ook niet meer wijzigen ?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:40 schreef scarefreak het volgende:
Ze vertrekken vandaag al vroeg, gelukkig gisteravond al wel optijd m'n wijzigingen doorgegeven
het is wel een leuk idee om elke etappe een 'extra' kopman te kunnen kiezen, waarmee je dubbele punten verdient...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:49 schreef Omega3 het volgende:
[..]
Nee, dan werd het wel heel makkelijk puntjes verdienen.
misschien issi op vakantie en heeft ie dus geen tijd gehad om het te veranderen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Omega3 het volgende:
Vreemd, ik keek even wat onze toppers uit het algemeen klassement hebben ingezet. Iemand in de top 5 (okee, nr4 ) heeft Gesink erin terwijl die niet eens meer in te zetten is.
How is that possible???
de nr 12 in het klassement is de eerste met contador als kopman, met 686 puntenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:58 schreef Held_op_Sokken het volgende:
De eersten in het klassement hebben allemaal Cavendish als kopman, dus daarmee heb ik al 100 punten verloren. Hopen dat ik nu een beetje kan gaan goed maken als Contador wat etappes gaat presteren en in het geel en de bollen gaat klimmen
Cavendish gaat parijs halen hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:01 schreef scarefreak het volgende:
Cavendish komt de bergen niet over. dus die heeft 5 dagen dubbele punten gegeven.
Contador pakt misschien vandaag al geel, en pakt dan tot parijs dubbele punten, levert dus meer op in mijn ogen.
Cavendish die een zware ronde uitrijd...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:16 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Cavendish gaat parijs halen hoor.
Hij gaat er iig wel voor
Je bedoelt dat hij daarvoor te veel 'The Boss' is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef Omega3 het volgende:
Contador komt nooit in het geel, Armstrong laat dat nooit gebeuren..
Ik had én Pineau én Nocentini, de rest van de renners hadden geen punten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:35 schreef MadMarine het volgende:
die kopgroep heeft nog een aardige voorsprong...
heeft iemand renners uit die groep geselecteerd? pineau misschien?
Had je niet toevallig zijn broer Romain? Ik kan me namelijk voorstellen dat je hem niet had voor vandaag..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
Shit zeg, had natuurlijk Feillu vandaag niet geselecteerd terwijl hij wel in m'n ploeg zit.
Een nette 90 punten vandaagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef MadMarine het volgende:
Ja, dat hebben we gezien.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:17 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij daarvoor te veel 'The Boss' is?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Had je niet toevallig zijn broer Romain? Ik kan me namelijk voorstellen dat je hem niet had voor vandaag..
Als je Brice had geselecteerd voor de 20 renners die je aan het begin mocht kiezen, vraag ik me af waarom je hem niet selecteerd voor deze bergetappe en wanneer je hem dan wél selecteerd.
Ik vond Kirchen gisteren erg slecht dus als die vandaag de sterren van de hemel fietst ------quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef MadMarine het volgende:
De vraag voor vandaag:
Kirchen of Sastre?
Kirchen heeft natuurlijk nog niks laten zien, maar in een ontsnapping of een 'sprint' zou hij best eens een etappe kunnen gaan winnen.
En Sastre viel gisteren een beetje tegen omdat hij niet aanviel. Natuurlijk ging het slechts om de 10e plaats, maar uiteindelijk was het gewoon een gevecht om de secondes, en Sastre probeerde het niet eens...
maar misschien hield ie zich wel in? het ging tenslotte nog maar om de 10e plaats, en hij gaat nou ook niet echt voor het klassement ofzo...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vond Kirchen gisteren erg slecht dus als die vandaag de sterren van de hemel fietst ------
137e op 28:29quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:27 schreef MadMarine het volgende:
op hoeveel minuten is cavendish eigenlijk nog geeindigd gister?
volgens mij heb jij nog wel wat puntjes bij elkaar gesprokkeldquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:15 schreef crv het volgende:
Nou gooi em der maar in gok op vluchters of sprinters.
Misschien dat hushovd en vcavendish wel wat doen je weet nooit in de eerste afdaling zijn per slot 2 keer punten te pakken
Voeckler
S. Chavanel
Moncoutie
Devolder
Gerdememan
Hushovd
Freire
Cavendish (kopman)
L.Sanches (of Schleck)
jah... en in totaal 224 puntenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:11 schreef Tourniquet het volgende:
Toch nog goed gegokt met L.L. Sanches voor vandaag. Maar verder vergeten we deze dag maar snel.
Ongelooflijk dat de dagwinnaar toch nog 115 punten heeft, met o.a. Sanches, Casar en Astarloza in zijn dagteam.
Zo weer terug, heb me weer eens zitten ergeren (niet continu natuurlijk) aan de domheid van D&D, gelukkig zat Boogerd erbij die maakt er nog wat van.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:11 schreef MadMarine het volgende:
[..]
volgens mij heb jij nog wel wat puntjes bij elkaar gesprokkeld
ik nietof ze moeten in de nrs 11 - 20 zitten, maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk
Klopt jij bent inderdaad 1equote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:29 schreef ruudbackus het volgende:
??? Volgens mijn overzicht sta ik nog eerste in de FokLeague. De Fokleaugue op zich staat er wel goed voor.
Voor morgen ga ik eens gokken op een paar sprinters en wat klassementsrijders. Waarschijnlijk zal het wel net zo'n etappe worden als vandaag
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:23 schreef vaarsuvius het volgende:
We moeten wel zorgen dat we voor blijven staan op Wielerflits.nl, die lui kunnen het niet hebben dat ze als wielrensite verslagen worden door een zooitje ongeregeld van FOK, het is grappig om hun forum te lezen..
quote:Geplaats door Gielrenner op maandag 6 juli 2009 om 20:24
Tweede na de 'FOK! League'. We zouden ons moeten schamen
quote:Geplaats door Koldo op donderdag 9 juli 2009 om 17:53
Die Fokkers moeten we nog wel ff inhalen hoor. Verliezen van zo'n forum is onze eer te na. Ik stijg tot nu toe iig elke dag (: nog 3 mensen voor me in de subleague.
Kirchen valt tot nu toe een beetje tegen, dus ik ben een beetje huiverig geworden om hem in te zetten...quote:Op zondag 12 juli 2009 09:54 schreef Barca het volgende:
Ik heb geen aanvallers alleen sprinters en ronderenners. Zou kunnen kiezen voor Cancellara of andere sprinters. Of renners als Kirchen.
Nou ciolek overtuigt ook niet en kwam gister op 23 minuten. Dus nu met Aspin en Tourmalet achter elkaar gaat ie daar al een half uur krijgen en dat rij je niet dicht in de laatste 40-50 km. (afdaling niet meegerekend)quote:Op zondag 12 juli 2009 10:56 schreef MadMarine het volgende:
Mijn dilemma voor vandaag is dan ook: Kirchen of Ciolek?
de afdaling moet je ff niet meerekenen denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef Barca het volgende:
Zou ik gaan voor Ciolek. Die komt deze berg denk ik ook wel over. 70 km is genoeg om terug te komen. Gok op een massasprint.
ik heb hem niet maar zou ook mijn keuze zijn. Buiten dat, morgen is het rustdag dus who cares.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:08 schreef MadMarine het volgende:
Ik denk dat ik toch voor Kirchen ga, hij zal ook dit jaar voor een etappeoverwinning zijn gekomen, en vandaag lijkt een uitgelezen dag voor hem. Als de ras-sprinters in het hooggebergte op een comfortabele achterstand komen te liggen kan hij de sprint winnen of zelfs al eerder demarreren in een kopgroepje... Hij heeft ook nog niet echt wat geprobeerd deze tour, en heeft dus vast nog wat energie over voor vandaag... hoop ik
die feestdag is dus de 14e, en niet morgenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb hem niet maar zou ook mijn keuze zijn. Buiten dat, morgen is het rustdag dus who cares.
Denk dat we veel aanvallen krijgen, vooral fransen want op hun natioanle feestdag morgen (quatorze juliet) valt er niets te winnen
Ja zag het werd er ook al in de rit-topic van vandaag op gewezen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:11 schreef MadMarine het volgende:
[..]
die feestdag is dus de 14e, en niet morgen
'quatorze juliet' zou daarvoor een hint kunnen zijn![]()
zou inderdaad cool zijn als we dat halenquote:Op zondag 12 juli 2009 13:13 schreef MadMarine het volgende:
Wisten jullie dat...
SubPouleprijs: VIP- Arrangement Eneco Tour 2009
Van 18 tot en met 25 augustus zijn de beste ploegen van de wereld weer te bewonderen in de Eneco Tour. Tussen de proloog in Rotterdam en de afsluitende tijdrit in Amersfoort wordt weer acht dagen strijd geleverd om de dagzeges en de eindoverwinning, in de gebieden die bekend zijn van de Nederlandse en Belgische klassiekers.
Jij kunt daar als VIP-gast van Eneco bij zijn! Voor de deelnemers aan de winnende subpoule (max 20 personen) van de Telesport Tourpoule 2009 stelt Eneco een VIP-arrangement beschikbaar. Bij de proloog in Rotterdam op 18 augustus kan de winnende subpoule vanaf de beste plek aan de finish live meemaken hoe Rotterdam zich warmdraait voor het Grand Depart van de Tour de France in 2010.
* MadMarine biedt zich vast vrijwillig aan
Mja, ik heb te weinig sprinters en ik lig dus nu eeh straatlengte achter. Stel mijn Pelizotti en Fedrigo worden vandaag 1 en 2, dan loop ik hooguit 50 punten in.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:18 schreef arie_bc het volgende:
[..]
zou inderdaad cool zijn als we dat halen
Ik heb in ieder geval veel geleerd dit jaar, ik doe het best aardig maar heb alleen maar sprinters en klassementsrenner en nauwelijks iets anders. Volgende keer meer tijdrijders en aanvallers.
Same here, alleen had ik L. L. Sanchez niet opgesteldquote:Op zondag 12 juli 2009 14:59 schreef Omega3 het volgende:
Gaat niet echt de goede kant op. Gister Chavanel en Voeckler niet ingezet en vandaag Pellizotti niet.
Iemand dezelfde vorm van pech..
quote:
Als Pelizotti rood rugnummert krijgt, heb ik kans op dagwinst denk ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:51 schreef ruudbackus het volgende:
Dan zul je bij de toppers van de dag zitten (en dat is ook weer mooi voor de subpoule)
[..]
ik moet zeggen, vandaag was een goeie dag!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:44 schreef MadMarine het volgende:
Zal ik nog even een voorzichtige voorspelling doen?
Ik sta nu 40e in de FOK!League, en ik verwacht vandaag toch wel op te stomen naar de top 30![]()
ik ook vandaag niet goed maar toch geklommen van 35 naar 28quote:Op zondag 12 juli 2009 17:17 schreef Barca het volgende:
Ik zou graag van dat arrangement gebruik maken. Maar dan moet ik nog wel flink wat plaatsen klimmen om de eerste 20 te halen.
43 puntjes. Sta nu iets van 38e in de Fok!subleague.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook vandaag niet goed maar toch geklommen van 35 naar 28
had maar 48 punten en 27e in het fok klassement
In het Algemeen klassement ben ik nog steeds stijgende maar gaat niet hard genoeg nu plaats 3083 (is 600+)
Veel sprinters in de top 20quote:Op maandag 13 juli 2009 10:53 schreef MadMarine het volgende:
Dus... wat wordt het morgen?
wie heeft er nog vertrouwen in boonen en bennati?quote:
Wacht, laat ik het anders verwoorden...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:57 schreef MadMarine het volgende:
[..]
wie heeft er nog vertrouwen in boonen en bennati?
1. Boonenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:59 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Wacht, laat ik het anders verwoorden...
Dilemma: Haussler, Boonen of Bennati?
als het een eindsprint wordt heb je dikke kans dat haussler ook in de top 10 eindigd, welliswaar achter hushovd, en ook alleen maar om hem te lanceren, maar toch.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
1. Boonen
2. Bennati
3. Haussler
Maar lees eerst nog wat belgische kranten online, er is vast wel wat te vinden over de gezondheids toestand van Boonen, ik verwacht nog wel wat van hem , maar ik weet niet zijn huidige fysieke gesteldheid.
Haussler kan veel beter, maar moet voor 100% in dienst van Hushovd rijden voor de groene trui, dus die komt erg weinig voor in de uitslagen.
@ Haussler mijn ervaring is dat sprint aantrekkers deze tour vaak buiten de top 15 eindigen, ze houden de benen vrij vroeg stilquote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
als het een eindsprint wordt heb je dikke kans dat haussler ook in de top 10 eindigd, welliswaar achter hushovd, en ook alleen maar om hem te lanceren, maar toch.
maar je geeft boonen zelfs meer kans dan bennati?
ze zijn tot nu toe de grootste teleurstellingen in mijn selectie...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef Clesar03 het volgende:
Ondanks weer een slechte dag toch gestegen naar 25
Ik hoop toch dat Boonen en/of Bennati nog iets gaat doen, zijn de enige twee die nog geen punten gehaald hebben.
Ik heb er 3 mogelijkequote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef vaarsuvius het volgende:
het is quatorze julliet dus ik verwacht wel franse ontsnappers , het probleem met de tourpoule game is natuurlijk dat we er daar weinig van hebben in onze selekties (de meeste hoog gerankte spelers hebben 17-18 sprinters + klassemnetsmannen.
Ik stel S Chavanel toch maar op voor de zekerheid, voor de rest is mijn lijstje gelijk aan Clesar03
Beetje wassen en watergolven, kan die gewoon weer verderquote:
Kwestie van even naar je zekere punten kijken. Houdt er rekening mee dat een kopman dubbel krijgt. daarom had ik in de Pyreneen cavendish er toch bij.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Barca het volgende:
Uit mijn selectie Efimkin, Farrar, Van Hummel, Nibali, Menchov, Freire, Evans, Bennati, Cavendish, Kirchen, Martin, Cancellara, A. Schleck, Karpets, Contador, Armstrong, Leipheimer, Sastre, Hushovd en Boonen kies ik voor morgen:
Efimkin
Farrar
Van Hummel
Nibali
Freire
Cavendish
Cancellara
Karpets
Hushovd
Kan zijn dat ik echter Armstrong en Contador nog ga kiezen. Maar wie moet ik dan uit de ploeg halen?
ik heb mijn hoop een beetje gevestigd op chavanel, maar goed ik zal niet de enige zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb er 3 mogelijke![]()
S. Chavanle, D. Moncoutie, T Voeckler
Gooi er voor de rest sprinters bij met als kopman Cavendish dus ik heb hoop
Armstrong (kopman) en Contador pakten de afgelopen etappes steeds 12 punten. Armstrong 4 voor gele trui x 2 en Contador 3 voor gele trui + 1 voor bolletjesquote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef crv het volgende:
[..]
Kwestie van even naar je zekere punten kijken. Houdt er rekening mee dat een kopman dubbel krijgt. daarom had ik in de Pyreneen cavendish er toch bij.
Maar goed het is lastig.
Dan blijft de grote vraag wie haalt minder punten dan Armstrong.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Armstrong (kopman) en Contador pakten de afgelopen etappes steeds 12 punten. Armstrong 4 voor gele trui x 2 en Contador 3 voor gele trui + 1 voor bolletjes
Dat blijft de vraag na de laatste paar etappes, maar die fransen zeker welquote:
Dan zou ik zo'n Fransoos toch doodmeppen niet normaal. Als je niet meedoet aan zo'n staking. Ik breek je echt je nek.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
Dat blijft de vraag na de laatste paar etappes, maar die fransen zeker wel
Oh je bedoeld mbt de stakingquote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan zou ik zo'n Fransoos toch doodmeppen niet normaal. Als je niet meedoet aan zo'n staking. Ik breek je echt je nek.
Ook geen Fransoos. Wel Farrar van Garmin. Iedere renner die zonder oortje rijdt die wordt tijdens de criteriums door mij tot huilens toe uitgefloten.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef ShadyLane het volgende:
Volgens mij heb ik geen enkele Fransoos in m'n team
En maar zeuren dat users hier te veel op Nederland/Rabobank gericht zijn.quote:
iedereen mag hopenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef jakkop het volgende:
[..]
En maar zeuren dat users hier te veel op Nederland/Rabobank gericht zijn.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan zou ik zo'n Fransoos toch doodmeppen niet normaal.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef jakkop het volgende:
[..]
En maar zeuren dat users hier te veel op Nederland/Rabobank gericht zijn.
Weet je wel zeker dat je Duque erop zou zetten?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef crv het volgende:
mMijn selectie
cavendish (kopman
Freire
Hushovd
Boonen
Duque
Haussler (wordt misschien nog vervangen door Moncoutie ivm 14 Juli)
Duque
Chavanel S
Voeckler
ik vind hem ook hopeloos uit vorm. maar heb ik iets gemist?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:47 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je Duque erop zou zetten?
Ik ga nog steeds voor de top 20. Alleen doordat de Pyreneeën wat tegenvielen sta ik er nu net buitenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef MadMarine het volgende:
Ik ben benieuwd of ik mijn 21 positie in de FOK!League morgen kan verdedigen... mijn doel is in ieder geval binnen de top 25 te blijven voorlopig
en dan zien we overmorgen wel weer verder...
hij staat er 2x bijquote:Op maandag 13 juli 2009 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind hem ook hopeloos uit vorm. maar heb ik iets gemist?
Tuurlijk ga ik voor de top 20... maar morgen is niet mijn etappe.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:55 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor de top 20. Alleen doordat de Pyreneeën wat tegenvielen sta ik er nu net buiten
quote:
Ik heb Devolder al niet eens meer opgesteld, die zit zo in een wak nadat ie erachter is gekomen dat rodnes niets voor hem zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Contador en Armstrong voor de geletruipunten
Hushovd, Cavendish, Freire, Rojas voor het geval dat het een sprint wordt. Boonen stel ik niet op, die heb ik voor dit jaar opgegeven.
Flecha, Voigt, Ballan voor het geval dat er een ontsnapping komt.
Kan zijn dat ik op het laatste moment nog iemand eruitgooi ten faveure van Devolder of A.Schleck.
wat verwacht je van schleck vandaag?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Kan zijn dat ik op het laatste moment nog iemand eruitgooi ten faveure van Devolder of A.Schleck.
Uit het interview met de NOS in het Tourjournaal gisteren kon ik opmaken dat Quickstep het over een hele andere boeg wil gaan gooien: Boonen gaat niet meer voor de sprints, maar hij wil nu gaan aanvallenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Contador en Armstrong voor de geletruipunten
Hushovd, Cavendish, Freire, Rojas voor het geval dat het een sprint wordt. Boonen stel ik niet op, die heb ik voor dit jaar opgegeven.
Flecha, Voigt, Ballan voor het geval dat er een ontsnapping komt.
in de FOK!League is een soort kopgroep van 22 ontstaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:03 schreef ruudbackus het volgende:
Hopen dat ik in de top 20 van het algemeen klassement blijf en dat we als subleaugue voorblijven!
ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef Joene het volgende:
Volgend jaar wil ik ook meer aanvallers en iets minder klassementsrenners.
mijn enige doel is eigenlijk hoger eindigen dan Regulusquote:
das bijna 100 punten van de top 20 Pieter... wordt lastig dus, zeker met cavendish als kopmanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:56 schreef Sporttv het volgende:
Sta nu 55e dus wordt heel moeilijk om de top 20 te halen maar hopen dat ik met Cavendish als kopman veel punten kan halen
Ik zelf had zoiets voor volgend jaar in gedachten:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:18 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ik zeg: doen!
maar het blijft een gok, want je weet van tevoren nooit wie van de aanvallers er echt in vorm is...
Ik heb inderdaad nadat ik gisteren tv gekeken had Boonen er alsnog ingezet. Flecha eruit, zonde natuurlijk, maar je moet toch wat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:27 schreef Bak_Beest het volgende:
Uit het interview met de NOS in het Tourjournaal gisteren kon ik opmaken dat Quickstep het over een hele andere boeg wil gaan gooien: Boonen gaat niet meer voor de sprints, maar hij wil nu gaan aanvallen. Misschien zit ie dus morgen wel mee in een ontsnapping en is het dus wel een goede keuze om hem op te stellen
.
Ik vroeg me meer af wat jij dan in gedachten had voor andy vandaag...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef ShadyLane het volgende:
MadMarine, Andy heb ik er inderdaad maar buiten gelaten. Er is maar plek voor 9 renners...!
fair enoughquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben niet zo'n kenner MadMarine, ik zet soms gewoon een renner erin om de simpele overweging "hm, die heb ik tot nu toe nog niet geselecteerd dus vandaag maar een keertje"
Ik verwacht in ieder geval dat hij zal proberen bij de start te ontsnappen, het verschil met de nr 2 voor de bergtrui is slechts 4 punten. En het verschil met de nr 1 is te groot om de alpen af te wachtenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef ShadyLane het volgende:
Pellizotti is misschien inderdaad wel gretig na zondag.
Het probleem voor Boonen is dat niemand in het peloton met hem in een klein groepje naar de streep wil rijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nadat ik gisteren tv gekeken had Boonen er alsnog ingezet. Flecha eruit, zonde natuurlijk, maar je moet toch wat.
goeie zaakquote:De ploegen in Tour hebben de afgelopen dagen fel geprotesteerd tegen het oortjes-verbod. De veiligheid van de renners zou in het geding zijn, aldus een argument. De UCI, die wil bevorderen dat de renners zelf over de tactiek gaan nadenken, hield echter voet bij stuk. Renners die vandaag toch met een oortje rondfietsen, zullen naar huis gestuurd worden.
Ik ga er vanuit van niet, of die lui willen de Tour niet uitrijdenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:19 schreef MadMarine het volgende:
[..]
goeie zaak
ben benieuwd of er mensen zo stom zijn vandaag...
Als je gepakt wordt op doping is je carriere naar de knoppen, en toch zijn er nog steeds mensen die het proberenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit van niet, of die lui willen de Tour niet uitrijden
Wat een watjes. Ze hadden gewoon op bed moeten blijven liggen. Fietsen zonder oortjes. Sukkels!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:39 schreef MadMarine het volgende:
wat een naaihonden ook hè, gewoon extra langzaam en saai rijden vanwege die oortjes...
ze hebben gewoon een extra rustdag!
Inderdaad, maar dan heb je het ook wel gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef MadMarine het volgende:
geen pellizotti dus, maar gelukkig heeft ie nog een paar bergtrui puntjes
Hier ook zoiets. 1 (kopman), 2, 3, 5 en 15.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef RayMania het volgende:
1 (kopman), 2, 3, 9, 11, 15. Duque helaas niet opgesteld en nu presteert hij wel.
toch wel aardig gescoordquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:44 schreef crv het volgende:
Freire boonen en haussler laten het weer liggen![]()
136 punten als ik het goed heb
cavendish (kopman) - (25+4) *2 punten
Hushovd - 23+5 punten
Duque - 23 punten
Ciolek - 19+2 punten
Freire - 6 punten
Haussler - 0
Chavanel S - 0
Voeckler - 0
Boonen - 0
Boonen kwam klem te zitten bij die val geloof ik en Freire zat klem in een bocht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef MadMarine het volgende:
[..]
toch wel aardig gescoord
ben benieuwd naar de nieuwe tussenstand...
waar halen jullie trouwens de hele uitslag vandaan??
op teletekst en op tv hebben ze namelijk nu alleen maar de top 10...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb:
Cavendish (kopman) - 58 punten
Hushovd - 28 punten
Ciolek - 21 punten
Freire - 6 punten
Chavanel S - 0
Boonen - 0
Farrar 23
Moncoutie 0
Contador 5
141 punten. Nie tgenoeg voor dagzege, maar ik zal wel weer een stapje richting top 100 gaan
wat een vertrouwen in boonenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef ruudbackus het volgende:
Cavendish als sprinter levert vooralsnog veel meer op dan Comtador,dat komt enerzijds door het parcours en anderzijds door de ontsnappingen. Ben benieuwd, als cavendish over de alpen komt zal hij de meeste punten waard zijn denk ik.
Wel mooi dat we als subleague ook weer 2 punten zijn uitgelopen op de concurrentie!
Voor morgen heb ik hetzelfde team als vandaag, die Boonen moet toch eens punten gaan halen.
je zit toch niet mijn team te kopieren hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef MadMarine het volgende:
voor morgen hoop ik stiekem dat chavanel en boonen een ontsnapping op touw kunnen zetten
meer kan ik er niet van maken
Klopt, der zat al te veel wijn in, sorryquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:46 schreef vaarsuvius het volgende:
ik had de punten gedeeltelijk van crv gekopieerd en er zat blijkbaar ergens een rekenfoutje in, ik had geen 141, maar 131 punten, en hoewel ik daar nog steeds erg blij mee ben, ben ik er mee gezakt, er zijn genoeg mensen die het nog beter doen.
@ barca, ik dacht dat farrar een plekje was gestegen voor de groene trui, maar hij heeft 1 punt te kort
Algemeen klassement POSITIE 2671 PUNTEN 834quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:51 schreef Clesar03 het volgende:
Kan iemand zien hoeveel ik vandaag had?
De site doet het niet bij mij
dankquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
Algemeen klassement POSITIE 2671 PUNTEN 834
Dagklassement POSITIE 5666 PUNTEN 119
Subpoules FOK! League POSITIE 31 PUNTEN 834
oh... mag dat niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
je zit toch niet mijn team te kopieren he
dus als jij goed scoort mag het wel? dealquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:24 schreef crv het volgende:
Alleen als ik goede scores haal anders gaat het ten kostte van de subleague
nu nog een glazen bolquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:19 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dus als jij goed scoort mag het wel? deal
En van:quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef Joene het volgende:
Dus aanval van Pozzato gaat er vast komen ?
En contador voor de zekere punten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Joene het volgende:
Ja wat kies je , mijn gevoel zegt gewoon je sprinters selecteren met chavanel en voeckler en of flecha voor de aanval.
Ik vind het ook echt moeilijk met Boonen. zal je zien dat je hem eruit haalt en dan pakt ie top 10quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef Joene het volgende:
Bedankt dan flikker ik hem er nog ff uit en wissel ik boonen voor chavanel
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt moeilijk met Boonen. zal je zien dat je hem eruit haalt en dan pakt ie top 10
Vraag is natuurlijk of die meer in de punten rijdt dan anderen. maar gister liet ie lopen en werd 94e.
mijn lijst nog wat aangepast
Enigste twijfel is nog Boonen/Moncoutie/voeckler. Maar Voeckler verwacht ik vrijdag want dan rijden we naar de Elzass (zijn thuis) en die rit is lastig dus die spaart zijn krachten
M. Cavendish (kopman) - 8
O. Freire -
T. Hushovd - 5
T. Boonen - D. Moncoutie - T. Voeckler
G. Ciolek - 2
L. Duque -
S. Chavanel -
L. Leipheimer - 1
A. Contador - 4
Heb je gelijk in maar die zie ik niet:quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Leipi voor 1 punt? Als je ook maar de geringste mogelijkheden ziet bij een andere renner, lijkt me het waard om daar 1 luizig puntje voor op het spel te zetten.
leipheimer vangt 2 punten met zijn 5e plek, en contador vangt er 5 met zijn 2e plekquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Leipi voor 1 punt? Als je ook maar de geringste mogelijkheden ziet bij een andere renner, lijkt me het waard om daar 1 luizig puntje voor op het spel te zetten.
thnxquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef MadMarine het volgende:
[..]
leipheimer vangt 2 punten met zijn 5e plek, en contador vangt er 5 met zijn 2e plek
scheelt toch weer 2 puntjes in je beslissing
Ik kom er ook veel te kort. Krijg je er van als je Menchov als kopman in je team kiestquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:04 schreef MadMarine het volgende:
wist je dat... van die beste 20, ik er maar 9 in mijn selectie heb
vandaar dat ik ook zoveel punten tekort kom
Ik heb toch echt 3 punten voor Sastre..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef MadMarine het volgende:
wist je dat... van de oorspronkelijke 180 renners er 83 zijn die nog geen punten hebben gehaald? en sastre en boonen zitten daarbij
ik zit ook niet bij de eerste 20 maar wel een keertje dagwinnaar met 58 puntenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef MadMarine het volgende:
opvallend is ook dat bij de beste 20 niet alle dagwinnaars zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |