Ik vroeg me meer af wat jij dan in gedachten had voor andy vandaag...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef ShadyLane het volgende:
MadMarine, Andy heb ik er inderdaad maar buiten gelaten. Er is maar plek voor 9 renners...!
fair enoughquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:41 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben niet zo'n kenner MadMarine, ik zet soms gewoon een renner erin om de simpele overweging "hm, die heb ik tot nu toe nog niet geselecteerd dus vandaag maar een keertje"
Ik verwacht in ieder geval dat hij zal proberen bij de start te ontsnappen, het verschil met de nr 2 voor de bergtrui is slechts 4 punten. En het verschil met de nr 1 is te groot om de alpen af te wachtenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef ShadyLane het volgende:
Pellizotti is misschien inderdaad wel gretig na zondag.
Het probleem voor Boonen is dat niemand in het peloton met hem in een klein groepje naar de streep wil rijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nadat ik gisteren tv gekeken had Boonen er alsnog ingezet. Flecha eruit, zonde natuurlijk, maar je moet toch wat.
goeie zaakquote:De ploegen in Tour hebben de afgelopen dagen fel geprotesteerd tegen het oortjes-verbod. De veiligheid van de renners zou in het geding zijn, aldus een argument. De UCI, die wil bevorderen dat de renners zelf over de tactiek gaan nadenken, hield echter voet bij stuk. Renners die vandaag toch met een oortje rondfietsen, zullen naar huis gestuurd worden.
Ik ga er vanuit van niet, of die lui willen de Tour niet uitrijdenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:19 schreef MadMarine het volgende:
[..]
goeie zaak
ben benieuwd of er mensen zo stom zijn vandaag...
Als je gepakt wordt op doping is je carriere naar de knoppen, en toch zijn er nog steeds mensen die het proberenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit van niet, of die lui willen de Tour niet uitrijden
Wat een watjes. Ze hadden gewoon op bed moeten blijven liggen. Fietsen zonder oortjes. Sukkels!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:39 schreef MadMarine het volgende:
wat een naaihonden ook hè, gewoon extra langzaam en saai rijden vanwege die oortjes...
ze hebben gewoon een extra rustdag!
Inderdaad, maar dan heb je het ook wel gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:37 schreef MadMarine het volgende:
geen pellizotti dus, maar gelukkig heeft ie nog een paar bergtrui puntjes
Hier ook zoiets. 1 (kopman), 2, 3, 5 en 15.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef RayMania het volgende:
1 (kopman), 2, 3, 9, 11, 15. Duque helaas niet opgesteld en nu presteert hij wel.
toch wel aardig gescoordquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:44 schreef crv het volgende:
Freire boonen en haussler laten het weer liggen![]()
136 punten als ik het goed heb
cavendish (kopman) - (25+4) *2 punten
Hushovd - 23+5 punten
Duque - 23 punten
Ciolek - 19+2 punten
Freire - 6 punten
Haussler - 0
Chavanel S - 0
Voeckler - 0
Boonen - 0
Boonen kwam klem te zitten bij die val geloof ik en Freire zat klem in een bocht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef MadMarine het volgende:
[..]
toch wel aardig gescoord
ben benieuwd naar de nieuwe tussenstand...
waar halen jullie trouwens de hele uitslag vandaan??
op teletekst en op tv hebben ze namelijk nu alleen maar de top 10...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:56 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb:
Cavendish (kopman) - 58 punten
Hushovd - 28 punten
Ciolek - 21 punten
Freire - 6 punten
Chavanel S - 0
Boonen - 0
Farrar 23
Moncoutie 0
Contador 5
141 punten. Nie tgenoeg voor dagzege, maar ik zal wel weer een stapje richting top 100 gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |