wat een vertrouwen in boonenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef ruudbackus het volgende:
Cavendish als sprinter levert vooralsnog veel meer op dan Comtador,dat komt enerzijds door het parcours en anderzijds door de ontsnappingen. Ben benieuwd, als cavendish over de alpen komt zal hij de meeste punten waard zijn denk ik.
Wel mooi dat we als subleague ook weer 2 punten zijn uitgelopen op de concurrentie!
Voor morgen heb ik hetzelfde team als vandaag, die Boonen moet toch eens punten gaan halen.
je zit toch niet mijn team te kopieren hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef MadMarine het volgende:
voor morgen hoop ik stiekem dat chavanel en boonen een ontsnapping op touw kunnen zetten
meer kan ik er niet van maken
Klopt, der zat al te veel wijn in, sorryquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:46 schreef vaarsuvius het volgende:
ik had de punten gedeeltelijk van crv gekopieerd en er zat blijkbaar ergens een rekenfoutje in, ik had geen 141, maar 131 punten, en hoewel ik daar nog steeds erg blij mee ben, ben ik er mee gezakt, er zijn genoeg mensen die het nog beter doen.
@ barca, ik dacht dat farrar een plekje was gestegen voor de groene trui, maar hij heeft 1 punt te kort
Algemeen klassement POSITIE 2671 PUNTEN 834quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:51 schreef Clesar03 het volgende:
Kan iemand zien hoeveel ik vandaag had?
De site doet het niet bij mij
dankquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
Algemeen klassement POSITIE 2671 PUNTEN 834
Dagklassement POSITIE 5666 PUNTEN 119
Subpoules FOK! League POSITIE 31 PUNTEN 834
oh... mag dat niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
je zit toch niet mijn team te kopieren he
dus als jij goed scoort mag het wel? dealquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:24 schreef crv het volgende:
Alleen als ik goede scores haal anders gaat het ten kostte van de subleague
nu nog een glazen bolquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:19 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dus als jij goed scoort mag het wel? deal
En van:quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef Joene het volgende:
Dus aanval van Pozzato gaat er vast komen ?
En contador voor de zekere punten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Joene het volgende:
Ja wat kies je , mijn gevoel zegt gewoon je sprinters selecteren met chavanel en voeckler en of flecha voor de aanval.
Ik vind het ook echt moeilijk met Boonen. zal je zien dat je hem eruit haalt en dan pakt ie top 10quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef Joene het volgende:
Bedankt dan flikker ik hem er nog ff uit en wissel ik boonen voor chavanel
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt moeilijk met Boonen. zal je zien dat je hem eruit haalt en dan pakt ie top 10
Vraag is natuurlijk of die meer in de punten rijdt dan anderen. maar gister liet ie lopen en werd 94e.
mijn lijst nog wat aangepast
Enigste twijfel is nog Boonen/Moncoutie/voeckler. Maar Voeckler verwacht ik vrijdag want dan rijden we naar de Elzass (zijn thuis) en die rit is lastig dus die spaart zijn krachten
M. Cavendish (kopman) - 8
O. Freire -
T. Hushovd - 5
T. Boonen - D. Moncoutie - T. Voeckler
G. Ciolek - 2
L. Duque -
S. Chavanel -
L. Leipheimer - 1
A. Contador - 4
Heb je gelijk in maar die zie ik niet:quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Leipi voor 1 punt? Als je ook maar de geringste mogelijkheden ziet bij een andere renner, lijkt me het waard om daar 1 luizig puntje voor op het spel te zetten.
leipheimer vangt 2 punten met zijn 5e plek, en contador vangt er 5 met zijn 2e plekquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Leipi voor 1 punt? Als je ook maar de geringste mogelijkheden ziet bij een andere renner, lijkt me het waard om daar 1 luizig puntje voor op het spel te zetten.
thnxquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef MadMarine het volgende:
[..]
leipheimer vangt 2 punten met zijn 5e plek, en contador vangt er 5 met zijn 2e plek
scheelt toch weer 2 puntjes in je beslissing
Ik kom er ook veel te kort. Krijg je er van als je Menchov als kopman in je team kiestquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:04 schreef MadMarine het volgende:
wist je dat... van die beste 20, ik er maar 9 in mijn selectie heb
vandaar dat ik ook zoveel punten tekort kom
Ik heb toch echt 3 punten voor Sastre..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef MadMarine het volgende:
wist je dat... van de oorspronkelijke 180 renners er 83 zijn die nog geen punten hebben gehaald? en sastre en boonen zitten daarbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |