De site; http://tourpoule.telesport.nl/default.aspxquote:Naam subleague: FOK! League.
Wachtwoord: forum.
Mwah, er zijn leukere.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:24 schreef Sj0rSz het volgende:
De Telesport & Hyves Tourpoule is hét tourspel van 2009!
Ik heb alleen maar gekopieerd wat er in de eerste OP stondquote:
Same herequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:07 schreef marcodej het volgende:
Heb Millar in mijn ploeg, maar hem niet aangekruist voor vandaag... Ik twijfelde nog wel even...
tjsah, jij zal ook wel balenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:55 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn 1e ploeg (gekozen voor voornamelijk Franse aanvallers en geen idee waarom ik Millar had aangeklikt, al vond ik dat hij tot nu toe nog niet veel had laten zien en in het hooggebergte niet mee kan met de toppers)
S. AUGE
R. NOCENTINI
D. MILLAR
N. VOGONDY
S. CHAVANEL
C. MOREAU
J. PINEAU
S. DUMOULIN
D. MONCOUTIE
zo zeker zijn die niet toch? als Hushovd een paar puntjes pakt staat hij boven cavendish.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef MadMarine het volgende:
Het dilemma van vandaag: Menchov of Cavendish?
'de gok menchov' of een zekere 5 punten...
hmm ja, goed puntquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:41 schreef Archiee het volgende:
[..]
zo zeker zijn die niet toch? als Hushovd een paar puntjes pakt staat hij boven cavendish.
Ik zou zeggen hushovd omdat die volgens mij beter de bergen op kan, en er 2 punten op de klim liggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:45 schreef MadMarine het volgende:
[..]
hmm ja, goed puntmaar dan nog zijn het 4 punten...
en wie geef je dan meer kans, cavendish of hushovd?
maar je hebt gelijk dat hushovd misschien wel extra gemotiveerd is om in ieder geval de groene trui als souvenir mee naar huis te kunnen nemen. en het verschil is maar 1 puntje...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:46 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen hushovd omdat die volgens mij beter de bergen op kan, en er 2 punten op de klim liggen.
Maar ik onderschat cavendish ook niet, en over het wegrijden geef ik je ook gelijk, wat een dilemma![]()
Dat dillemma had ik ook, Cavendish is ook mijn kopman dus het gaat om 10 punten die Menchov dus moet evenarenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef MadMarine het volgende:
Het dilemma van vandaag: Menchov of Cavendish?
'de gok menchov' of een zekere 5 punten...
ik neem de gok vandaag voor menchov, hij moet.. en hij kan het echt wel. (hoop ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:49 schreef MadMarine het volgende:
Maarhe, Archiee... je leidt de aandacht een beetje af van het echte dilemma van vandaag: Menchov JA/NEE
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:52 schreef MadMarine het volgende:
wow, whatdafuck?! de selectie kan nu al niet meer aangepast worden!!
en ik was net bezig met nog wat laatste aanpassingen...
ik was ook nog aan het twijfelen over chavanel, maar toen kon ik ineens niks meer veranderenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dillemma had ik ook, Cavendish is ook mijn kopman dus het gaat om 10 punten die Menchov dus moet evenaren
Mijn keuze tot nu toe.
Contador
Leipheimer
Evans
Gerdeman
Schleck
Menchov (in twijfel met S. Chavanel maar die heeft gister een jas uitgedaan, of Voeckler)
L. Sanches
Moncoutie
Cavendish (Kopman)
sterker nog, ik was echt op dat moment allerlei dingen aan het veranderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb net max 5 minuten geleden nog veranderd
Vindt de sluiting wel erg vroeg, maar ze starten ook vroeg vandaag geloof ik. Nou ja ik hoef dus ook niet meer te twijfelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:54 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ik was ook nog aan het twijfelen over chavanel, maar toen kon ik ineens niks meer veranderen
met het oog op gisteren denk ik ook dat er meer kans is dat hij morgen wat gaat proberen... (hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |