De site; http://tourpoule.telesport.nl/default.aspxquote:Naam subleague: FOK! League.
Wachtwoord: forum.
ik zie het ja... nou moet je er nog actief wat aan blijven doen ook!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef RayMania het volgende:
Het is nu wel wat leuker. Vorig jaar moest je 15 renners selecteren en dat was het.
Je kunt toch je teamnaam als gebruikersnaam nemen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:37 schreef marcodej het volgende:
Aangemeld.Jammer dat je gebruikersnaam gelijk ook je teamnaam is, nu heb ik geen toffe teamnaam...
Dat had ik dus moeten doen, maar heb ik niet gedaan (ik dacht dat het alleen voor het aanmelden was en dat je later nog je teamnaam kon invullen/veranderen), waardoor ik nu met mn suffe username zit...quote:Op zondag 28 juni 2009 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kunt toch je teamnaam als gebruikersnaam nemen?
gmail pakt ie gewoon en is ook gewoon gratisquote:Op maandag 29 juni 2009 11:07 schreef Suijk het volgende:
Mijn rotzooi email adres wordt niet geaccepteerd, wat is dat voor onzin.
inmiddels hebben Flecha en Millar plaats gemaakt voor Nibali en LL Sanchezquote:Op maandag 29 juni 2009 11:06 schreef Pablo88 het volgende:
Nog aan het twijfelen over mijn laatste 3 renners.
zijn nu Flecha, Moncoutie en Millar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |