De site; http://tourpoule.telesport.nl/default.aspxquote:Naam subleague: FOK! League.
Wachtwoord: forum.
ik zie het ja... nou moet je er nog actief wat aan blijven doen ook!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef RayMania het volgende:
Het is nu wel wat leuker. Vorig jaar moest je 15 renners selecteren en dat was het.
Je kunt toch je teamnaam als gebruikersnaam nemen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:37 schreef marcodej het volgende:
Aangemeld.Jammer dat je gebruikersnaam gelijk ook je teamnaam is, nu heb ik geen toffe teamnaam...
Dat had ik dus moeten doen, maar heb ik niet gedaan (ik dacht dat het alleen voor het aanmelden was en dat je later nog je teamnaam kon invullen/veranderen), waardoor ik nu met mn suffe username zit...quote:Op zondag 28 juni 2009 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kunt toch je teamnaam als gebruikersnaam nemen?
gmail pakt ie gewoon en is ook gewoon gratisquote:Op maandag 29 juni 2009 11:07 schreef Suijk het volgende:
Mijn rotzooi email adres wordt niet geaccepteerd, wat is dat voor onzin.
inmiddels hebben Flecha en Millar plaats gemaakt voor Nibali en LL Sanchezquote:Op maandag 29 juni 2009 11:06 schreef Pablo88 het volgende:
Nog aan het twijfelen over mijn laatste 3 renners.
zijn nu Flecha, Moncoutie en Millar
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:45 schreef nik2043 het volgende:
ik kan boonen ook nog niet selecteren.
ik heb trouwens nog een vraag over het toekennen van punten.
Dit staat er in de regels:
BELANGRIJK
Tijdens etappes kun je ALLEEN punten verdienen met jouw 9 geselecteerde renners.
Alle 20 renners uit jouw team kunnen punten verdienen op basis van hun positie in de eindklassementen (geel, groen, bolletjes, wit, meest strijdlustig) van de Tour 2009.
Nu staan er in de puntentabel bij Gele trui / Groene trui / Bolletjes trui, de kolommen Na etappe en Na tour.
Worden de punten van Na etappe nou toegekend aan alle 20 renners in je team, of alleen aan de renners die je in die etappe gelecteerd had?
Lijkt mij dat je per etappe alleen kunt scoren met de geselecteerde 9 renners. Alleen Eindklassement (dus in Parijs) geld voor alle 20quote:Je verdient per etappe alleen punten met jouw 9 geselecteerde renners. Alle 20 renners uit jouw team kunnen punten verdienen met hun positie in het eindklassement van de Tour de France 2009
ik doe aan 3 van die games mee, ben ik even blij dat ik niet gister al allerlei etappes heb lopen invullen.. ik had al zo'n vermoeden dat er wel eens last minute changes konden komen..quote:
Kreuzingerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:46 schreef vaarsuvius het volgende:
zit nu op 21 renners
Ik moet van deze 4 er een af laten vallen....
Kim Kirchen,
F Schleck
R Kreuziger
R Gesink
Je kan toch wel variëren met strategie , ietsje meer nadruk leggen op sprinters, of juist op klimmers... hoeveel aanvallers? of helemaal geen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:03 schreef 4-elements het volgende:
Renners geselecteerd. Ben alleen bang dat ik renners heb die iedereeen heeft...
Ik heb van alles wat. En mijn sprinters worden niet geacht af te stappen tijdens deze Tour. Maar we gaan zien wat het mij gaat brengen. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je kan toch wel variëren met strategie , ietsje meer nadruk leggen op sprinters, of juist op klimmers... hoeveel aanvallers? of helemaal geen?
vergeet niet dat sprinters soms na een halve tour al afstappen.. dat soort dingen...
Het zou je nog best kunnen verbazen hoeveel verschillen er straks in de keuzes zitten..
Gewoon kappen en afsluiten dat ding.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:08 schreef RayMania het volgende:
Twijfel met de minuut.
Dan weer Haussler erin, dan weer Napolitano, dan Gesink, dan Pellizotti.
5 keer maar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb m'n ploeg vandaag ook al 5 keer aangepast, maar denk dat ik het nu maar zo laat.
Een kenner moet het toch net wat beter kunnen invullen waardoor je al makkelijk boven de meute uitstijgt. Het maakt niet echt uit of de besten het nu 50% beter of 10% doen dan de massa, zolang het maar beter is. Het gaat er om of je het beter doet dan de die anderen uit de topquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:27 schreef marcodej het volgende:
Heb 8 sprinters, 8 klassementsrenners/klimmers en de rest opgevuld met tijdrijders. Redelijk uitgebalanceerd dus...
Wel suf dat er in koeienletters onder staat wat voor type renner het is en of ze top of outsider zijn. Zo kan een niet-kenner ook op basis van die titels kiezen...
- Kreuzigerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:15 schreef aarstulp het volgende:
Pff.. heb nog drie plaatsen in mijn team voor vandaag waarvan ik moet kiezen tussen:
- Nibali
- Kreuziger
- Menchov
- Vandevelde
- L.L. Sanchez
- Sastre
Ik neig naar Sanchez, Vandevelde en Menchov.
Voor wie zouden jullie gaan?
Weet namelijk ook niet of Vandevelde goed hersteld is na die val in de Giro.
Opvallend team zo zonder Contador en Boonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:41 schreef Happel het volgende:
Deze gaan het voor mij doen:
[ afbeelding ]
Boonen zit er wel in. Contador heb ik niet zoveel vertrouwen in. Verwacht dat hij door de mand valt deze tour.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Opvallend team zo zonder Contador en Boonen.
Ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:19 schreef Tourniquet het volgende:
163 punten, lekker begin. Wat doen jullie voor morgen? Alle sprinters in stelling brengen?
Bollen 3, 2 en 1.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:19 schreef BarryK het volgende:
Puntenverdeling eerste etappe
Punten voor de etappe:
1.Cancellara (25)
2.Contador (23)
3.Wiggins (21)
4.Kloden (19)
5.Evans (17)
6.Leipheimer (15)
7.Kreuziger (14)
8.Martin (13)
9.Nibali (12)
10.Armstrong (11)
11.Larsson (10)
12.Astarloza (9)
13.Zabriskie (8)
14.Millar (7)
15.Coppel (6)
16.Chavanel (5)
17.Vandevelde (4)
18.A.Schleck (3)
19.Gerdemann (2)
20.Pauriol (1)
PUnten voor de gele trui:
1.Cancellara (6)
2.Contador (5)
3.Wiggins (4)
4.Kloden (3)
5.Evans (2)
Punten voor de groene trui:
1.Cancellara (5)
2.Contador (4)
3.Wiggins (3)
4.Kloden (2)
5.Evans (1)
Punten voor de bolletjes trui:
1.Contador (5)
2.Martin (4)
3.Wiggins (3)
4. -
5. -
Al zou ik met 2000 punten 1e staan, dan nog ben ik niet tevreden.quote:
Ik had verkeerd gekeken, zijn er 172quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Al zou ik met 2000 punten 1e staan, dan nog ben ik niet tevreden.
Hij zal het geel wel houden, daar krijg je wel punten voor toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:48 schreef J0stie het volgende:
Volgens mij klopt er geen reet van, morgenavond krijg je pas de officiële bijgewerkte scores.
Iemand een idee of je morgen ook Carncellara op moet stellen? Brengt hij punten op? Of dragen de mensen die je opstelt alleen maar bij aan dagscores, en de mensen die überhaupt in je team zitten mee aan de klassementen?
Als je hem hebt opstellen. Anders geen bonuspunten. Gele trui zal hij wel houden denk ik. Wordt een massasprint. Geen sprinter in de buurt. Of F.C. moet al een positief plasje afleveren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:48 schreef J0stie het volgende:
Volgens mij klopt er geen reet van, morgenavond krijg je pas de officiële bijgewerkte scores.
Iemand een idee of je morgen ook Carncellara op moet stellen? Brengt hij punten op? Of dragen de mensen die je opstelt alleen maar bij aan dagscores, en de mensen die überhaupt in je team zitten mee aan de klassementen?
klopt, maar ik stel liever 8 sprinters op, die gemiddeld wel meer halen dan die 5 van contador en Kreuziger,,, moet je natuurlijk wel 8 sprinters in je team hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:10 schreef J0stie het volgende:
Oke, dus als ik morgen bijvoorbeeld Cancellara, Contador en Kreuziger opstel heb ik in ieder geval 11 punten in het klassement voor de gele trui, 5 voor het klassement om de witte trui en 5 voor de bolletjestrui? Dan begin je al met 21 punten en heb je nog zes plekken over om je sprinters in te delen?
Toch levert Contador als kopman weer dubbele punten op, wat al bijna evenveel als een eerste plaats in de etappe geeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
klopt, maar ik stel liever 8 sprinters op, die gemiddeld wel meer halen dan die 5 van contador en Kreuziger,,, moet je natuurlijk wel 8 sprinters in je team hebben
Heb Armstrong als kopman.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:09 schreef RayMania het volgende:
Ik heb volgens mij als één van de weinigen niet Contador als kopman. Ik hoop dat Cavendish enkele etappes wint en zo een aantal keer vijftig punten (plus punten voor de groene trui) pakt. Dat tikt lekker aan, maar dan moet-ie het wel doen.
Ik ben ook als een van de weinigen die Armstrong als kopman heeft, ik wilde het voor de start wijzigen maar was toen al te laat..ik hoop dat ie dus doet verbazen...quote:
Go with the flow levert geen winst op. Dan maar blufpoker. Misschien gegokt en verloren ... dat is dan balen, maar je moet je toch ergens onderscheiden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:23 schreef Omega3 het volgende:
[..]
Ik ben ook als een van de weinigen die Armstrong als kopman heeft, ik wilde het voor de start wijzigen maar was toen al te laat..ik hoop dat ie dus doet verbazen...
Ik heb Andy Schleck als kopman.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:09 schreef RayMania het volgende:
Ik heb volgens mij als één van de weinigen niet Contador als kopman. Ik hoop dat Cavendish enkele etappes wint en zo een aantal keer vijftig punten (plus punten voor de groene trui) pakt. Dat tikt lekker aan, maar dan moet-ie het wel doen.
Same here, met het idee dat er meer sprint etappes zijn, en ook al wint ie niet alles , 2x 3de tikt ook lekker aan. Maar of het slim is.. weet ik niet. Ik heb er eerlijk gezegd te weinig over nagedacht en geen rekensommetje gemaaktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:09 schreef RayMania het volgende:
Cavendish als Kopmanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:09 schreef RayMania het volgende:
quote:ivm gepland onderhoud is telesport tourpoule 2009 tijdelijk niet bereikbaar!
Kirchen en Menchov bij mij ook lekker de zooi verstierdquote:Op zondag 5 juli 2009 01:17 schreef tho_Omas het volgende:
133. Wtf ik had wel beter verwacht. Jammer dat ik LL Sanchez, Kirchen en Menchov geselecteerd had.
Ik denk dat je hierover wel gelijk hebt (heb zelf overigens wel Contador gehouden). Zeker omdat Cavendish voor groen wil gaan (volgens mij). We zullen het zien, want normaalgesproken is het bij Cavendish een beetje sprinten en winnen of niet sprinten. ALs hij nu altijd mee gaat doen dan is het een gouden greepquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Same here, met het idee dat er meer sprint etappes zijn, en ook al wint ie niet alles , 2x 3de tikt ook lekker aan. Maar of het slim is.. weet ik niet. Ik heb er eerlijk gezegd te weinig over nagedacht en geen rekensommetje gemaakt
Ik denk dat Hummel er nog niet bij zal zitten. Dit is zijn eerste tour en als het een massasprint wordt weet ie niet wat hem overkomt. Dus die zal wat verrast zijn over de snelheid, het gedrang, etc. Die komt later zeker wel als die een beetje gewend is- Ik verwacht juist veel van Boonen want die heeft wat goed te maken.quote:Op zondag 5 juli 2009 08:47 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Kirchen en Menchov bij mij ook lekker de zooi verstierd
Ik zit ne een beetje te twijfelen. Ik heb in principe 8 rappe mannen bij me. Verder kan ik dan nog Cancellara, Kreuziger of Contador (kopman) meenemen omdat die punten voor de klassementen gaan sprokkelen. Cancellara neem ik denk als #9 mee, en dan misschien nog een sprinter eruit voor Contador (kopman die 10 punten pakt als hij 2e blijft.
Dus welke sprinters verwachten we vandaag weinig van... Ik heb o.a. van Hummel en Duque bij me als outsiders, maar opzich wil ik ook wel een gokje nemen omdat dat soort mannen het verschil kunnen maken. Ook Boonen was nog niet goed las ik ergens bijvoorbeeld?
Nee er is geen tijdbonus meer te vergaren. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant als je ziet hoe Terpstra daarmee een keer verloren heeft ----quote:Op zondag 5 juli 2009 09:12 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dan toch van Hummel eruit en Cancellara erin denk ik. Ik heb er eigenlijk nu al weer spijt van dat ik Martin niet meegenomen heb. Die zal vandaag wel proberen de bollen te pakken en misschien wel wit over te nemen van Kreuziger.
Edit:Zitten er dit jaar eigenlijk wel weer tijdbonis in de tour? Anders is Kreuziger ook wel en safe bet om wit te houden mocht er een sprinter weg vallen de komende dagen.
Lövkvist misschien? Die was ik donderdag ook opeens kwijt.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:05 schreef proteus het volgende:
Ik had al even terug 20 renners geselecteerd. Nu heb ik er maar 19
Volgens mij ben ik een sprinter kwijt geraakt, wie zijn er de laatste dagen nog gewisseld? (Dekker had ik niet, en Boonen/Davis ook niet)
Hmm, lijkt me niet. Nog anderen? Zou ook een aanvaller geweest kunnen zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lövkvist misschien? Die was ik donderdag ook opeens kwijt.
Ja inderdaad. De nr. 1 van gisteren (Schimpie) had 242 punten en zijn opstelling was Contador, Cancellara, Wiggins, Klöden, Evans, Kreuziger, Leipheimer, Nibali, Armstrong en Menchov.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:39 schreef Omega3 het volgende:
Ik denk dat na en paar etappes enkel de top 1000 nog echt kans maakt op de overwinning. Ik heb nu al 118 punten verloren op de nr 1. Petje af trouwens voor degene die de tourpoul uiteindelijk wint
meer want, hij krijgt ook nog groene trui punten dubbel :0 ik heb hem ookquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef RayMania het volgende:
En dat is +50.
Jij hebt veel punten gehaald vandaag!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:28 schreef vaarsuvius het volgende:
T. FARRAR
Sprinter - Top
A. CONTADOR
Klassementsr...
T. HUSHOVD
Sprinter - Top
G. CIOLEK
Sprinter - Top
H. HAUSSLER
Sprinter - O...
T. BOONEN
Sprinter - Top
O. FREIRE
Sprinter - Top
M. CAVENDISH (kopman)
Sprinter - Top
F. CANCELLARA
Tijdrijder -...
Contador als opvulling uiteraard, ik bleek mijn 8ste sprinter toch te hebben ingeruild voor Moncoutie
Op een of andere manier staat mijn team van gisteren er nog in. KUT.quote:
124 , in elk geval bovengemiddeld, maar nog lang niet een top score, hmm groen en bergtrui nog niet geupdate, ik ga ervan uit dat er nog wat bij komt.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jij hebt veel punten gehaald vandaag!
De extra klassementen duren altijd een beetje.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:38 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn nog bezig met updaten inderdaad, daarnet had ik nog 81 punten, nu 100.
5 beste dag jongere. 5 groen, en 25 rit. (70 punten als kopmanquote:Op zondag 5 juli 2009 18:05 schreef BarryK het volgende:
Hoezo levert Cavendish 35 punten op?
Ah, is dat het probleem? Vriend van me was inderdaad vergeten Dekker er nog uit te halen, en hij kreeg gisteren ook niks voor Cancellara. Het lijkt er wel op dat ze het nog aan het bijwerken zijn, misschien komt het nog goed.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:53 schreef proteus het volgende:
Wat mij betreft kunnen ze nu wel stoppen met de poule. Er zijn veel mensen (waaronder ik) die gewoon renners zijn kwijtgeraakt, waarna het systeem compleet in de soep loopt, we kunnen geen etappeselecties meer maken, en de punten die we (niet) krijgen slaan helemaal nergens op (gisteren niets voor cancellara, vandaag niets voor cavendish, hmm) Beetje oneerlijk om dan nog serieus een klassement bij te houden...
Maar er zijn ook veel gebruikers die niets vergeten zijn, 1 uur voor aanvang nog 20 renners hadden, en na de start nog maar 18 of 19... Ik geloof dat bij mij Farrar gewoon is verwijderd, terwijl ik wel al gewoon alle etappes had ingevuld. Onbegrijpelijk...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ah, is dat het probleem? Vriend van me was inderdaad vergeten Dekker er nog uit te halen, en hij kreeg gisteren ook niks voor Cancellara. Het lijkt er wel op dat ze het nog aan het bijwerken zijn, misschien komt het nog goed.
Ik zit nu op 204 punten, wat overall bijzonder matig is, maar in mijn vriendenpoule bovengemiddeld.
Misschien hebben ze het werk wel uitbesteed en zitten er 1000 3e wereld kindjes nu uitsslagen te kloppen ergensquote:Op maandag 6 juli 2009 09:52 schreef proteus het volgende:
[..]
Maar er zijn ook veel gebruikers die niets vergeten zijn, 1 uur voor aanvang nog 20 renners hadden, en na de start nog maar 18 of 19... Ik geloof dat bij mij Farrar gewoon is verwijderd, terwijl ik wel al gewoon alle etappes had ingevuld. Onbegrijpelijk...
Heb vista maar met ie7quote:Op maandag 6 juli 2009 10:07 schreef marcodej het volgende:
Een relatief goede dag gisteren. Sta er redelijk voor, in mn vriendenpoule sta ik zelfs 1e.
Soms kan het niet goed werken inderdaad, maar is volgens mij afhankelijk van de browser. Bij Explorer werkt het wel gewoon, Google Chrome niet.
Heb IE8 en Firefox (versie weet ik zo niet). Vuurvosje werkt beter.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:44 schreef crv het volgende:
[..]
Heb vista maar met ie7
Na het inloggen werkt ie OK, maar het loginschermpje verliest continu focus.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:22 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik heb me ook aangemeld, sta toch al 16de in de Fok! subleague
weet ik ook niet, maar ik zie wel staan dat de league op de 2e plaats staat?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
heb me ook aangemeldt voor de subleague
weet alleen nog nie waar ik kan zien wie d'r allemaal mee doen en welke plek ik sta
via tabje sociaal.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
heb me ook aangemeldt voor de subleague
weet alleen nog nie waar ik kan zien wie d'r allemaal mee doen en welke plek ik sta
Stonden derde toen ik me nog moest aanmelden. Sta 700e in het algemeen klassement ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
weet ik ook niet, maar ik zie wel staan dat de league op de 2e plaats staat?
verrek, daar heb ik gekeken, maar nu zie ik pas hoe het werktquote:Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
via tabje sociaal.
De poul is volgens mij gemaakt door bakkers of zo maar de navagatie is enigzins kut.
Same herequote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Clesar03 het volgende:
4e plaats
en dat terwijl ik de truien vergeten was
Nu sta je er bij mij in de stand ook bij, betekent dat ik zak naar 5quote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same hereAl had ik cancellara vooraf wel genomen, omdat ik ergens verwachtte dat ie voorin zou eindigen om zijn trui te verdedigen of mee zou sprinten
Laatste 2 uur?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef crv het volgende:
Nou lekker, ben de laatste 2 uur weer 10 plaatsen gezakt in de subleague
Whehe, dan zijn er wel veel mensen bij gekomen ineensquote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef crv het volgende:
Nou lekker, ben de laatste 2 uur weer 10 plaatsen gezakt in de subleague
nou misschien 3 uur, maar het verandert continuquote:
Ja, ik sta nu 42e in de subleague. Subleague met 3 vrienden is ook gestegen. LOLquote:Op maandag 6 juli 2009 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
nou misschien 3 uur, maar het verandert continu
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef RayMania het volgende:
Huppakkee. +70 voor Mark.
dit is weer gecorrigeerd tot + 60, hij had onterecht witte trui punten gekregenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef RayMania het volgende:
Huppakkee. +70 voor Mark.
Ghehehe, ik kom met mijn inschrijving van vandaag stipt binnen op de gedeelde eerste plaats, dus voor de duidelijkheid, ik ben Just R.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:21 schreef Gorro het volgende:
Ik heb me zojuist ook aangemeld voor de subleague en me op een mooi plaatsje in de subtop (18e) genesteld.
Het duurt ongeveer 24 uur voor alle punten zijn ingeklopt. Dit wordt handmatig gedaan door een team van 3e wereld kinderen via een analoog lijntjequote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef MadMarine het volgende:
Waarom is de gele trui (4e plek; 3 punten) van Contador nog steeds niet meegerekend in de punten??
wat een bagger administratiequote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
Het duurt ongeveer 24 uur voor alle punten zijn ingeklopt. Dit wordt handmatig gedaan door een team van 3e wereld kinderen via een analoog lijntje![]()
Ik zou dus maar even wachten met juigen. Vanmorgen rond 11:00 ben ik ook nog tig plekken geduikeld ten opzichte van vannacht.
dat krijg je met cavendish als kopman hèquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef crv het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet toch even "te vroeg" juichen
Op dit moment geeft die poule aan dat ik (PinoT Gris) leider ben in de Subleaugue
moet haast wel fout zijn
misschien zit er wel een excel sheetje achter en heeft die wat tijd nodig alles door te rekenenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef MadMarine het volgende:
[..]
wat een bagger administratie
hoe moeilijk kan het zijn om de paar renners die punten behaald hebben als eerst in het systeem in te voeren
Nou het is bij mij nu nagenoeg gelijk geblevenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
misschien zit er wel een excel sheetje achter en heeft die wat tijd nodig alles door te rekenen
Noteer even mijn puntjes als reminder, kijken hoe die morgenochtend erbij staat (21:50 uur)
Dag: 1106
Alg: 8161
Fok Dag: 5
Fok Alg: 40
Volgens mij had iedereen dat, omdat we dus als team leider zijn in het subleague klassement.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet toch even "te vroeg" juichen
Op dit moment geeft die poule aan dat ik (PinoT Gris) leider ben in de Subleaugue
moet haast wel fout zijn
Het gemiddelde van de eerst vijf (?) dacht ik...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan iemand me al uitleggen hoe de subleague klassementen opgesteld worden? Wij staan bovenaan, omdat we natuurlijk gewoon de beste zijn, da's logisch, ik had niet anders verwacht![]()
Maar die score, die snap ik niet.. Hoe worden die punten nu bepaald
nope:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gemiddelde van de eerst vijf (?) dacht ik...
Wees daar maar zeker van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef Omega3 het volgende:
Ik heb Lance als kopman, kan misschien nog wel wat puntjes gaan opleveren....
Zou inderdaad weleens een goede zet kunnen zijn. Ikzelf heb contador genomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef Omega3 het volgende:
Ik heb Lance als kopman, kan misschien nog wel wat puntjes gaan opleveren....
Nu:quote:Dag: 1106; Alg; 8161; Fok Dag: 5; Fok Alg: 40
quote:Dag: 1374; Alg; 8587; Fok Dag: 14; Fok Alg: 41
hm denk ik ook wel in de bergenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:45 schreef Omega3 het volgende:
heb er 3 punten bij gekregen maar wel een plaats gezakt in de Fok league, sta 70e (madone=me)
Niet bepaald goed maar met Lance als kopman moet ik wel wat plaatsjes goed kunnen maken.
Dat zou wat zijn. We zullen het zien over enkele dagen als de tour echt los barst.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:51 schreef Omega3 het volgende:
ik was zo stom om Lance Armstrong niet in te zetten gister...
Om veel punten binnen te halen zal hij ook wat etappes moeten winnen, liefst net zoveel als Cavendish...
Dan moet ik op een andere manier op jou zien in te lopen, zit je in de fok league?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:12 schreef Barca het volgende:
Ik heb Lance ook als kopman. Maar nog weinig ingezet deze Tour.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef edraket31 het volgende:
Ik twijfel of ik Cancellara/Armstrong/Contador (koman) er bij zet voor de punten v/d truien.
Lijken mij zekere puntjes voor de komende dagen.......
Zou beiden doen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef ruudbackus het volgende:
Ik zit te twijfelen voor Freire of Bonnen, Bonnen is nog neit verder gekomen dan de 71 plaats en Freire de 53ste. Heb je Ferrar niet in je team?
nuttige bijdrage voor iemand die zit te twijfelen...quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef ruudbackus het volgende:
Ik zit te twijfelen voor Freire of Bonnen, Bonnen is nog neit verder gekomen dan de 71 plaats en Freire de 53ste. Heb je Ferrar niet in je team?
Ik denk dat je Freire er 2x op hebt staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:50 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik heb voor vandaag
- Hushovd
- Freire
- Boonen
- van Hummel
- Cavendish
- Ciolek
- Farrar
- Cancellara
- Contador (kopman)
- Freire
Ik heb eventueel Voeckler en Duque nog als vervangers voor Contador (mochten er mensen stijgen in klassement dan gaat Contador van 6 naar 4 bij één renner, en Cancellara van 6 naar 5 als één renner hem voorbij gaat, met een kleine kans dat Cancellara nog een puntje pakt via de groene trui.
Wat denken jullie?
quote:Telesport schreef:
Wij hebben als organisatie besloten om de regels met betrekking tot het compleet zijn van team & etappeselectie te versoepelen.
Deelnemers met incomplete teams tijdens etappe 1, 2 en 3 hebben met terugwerkende kracht alsnog punten gekregen voor de renners die waren opgesteld. Voor deelnemers met een volledig team en volledige etappeselecties verandert er helemaal niks.
Voor alle resterende etappes geldt dat het niet (meer) verplicht is om 9 renners op te stellen. Wij raden dit uiteraard wel aan voor maximale punten!
Veel succes weer met de selecties!
Zijn er ook 10 zie ik jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:16 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Ik denk dat je Freire er 2x op hebt staan
En ik heb hem er toch ook maar bijgezet, in plaats van haussler...
Nou, misschien dat hij iemand anders kan weglaten? Ik ken zijn hele ploeg niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef MadMarine het volgende:
[..]
nuttige bijdrage voor iemand die zit te twijfelen...
maareh, hoe laat begint die etappe vandaag??
als ik Martin nog in mijn selectie had gehad, had ik hem erop gezet...quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:18 schreef Barca het volgende:
Voor vandaag:
1. Armstrong (gele trui)
2. Cancellara
3. Cavendish
4. Hushovd
5. Farrar
6. Bennati
7. Boonen
8. Freire
9. van Hummel
Vandaag dus niet actief: Contador, Efimkin, Evans, Karpets, Kirchen, Leipheimer, Martin, Menchov, Nibali, Sastre en Schleck.
Tja ... maar dan alleen puntjes voor zijn trui. Terwijl die sprinters meer punten kunnen pakken. Kan nu ook niet meer wisselen. hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
als ik Martin nog in mijn selectie had gehad, had ik hem erop gezet...
Vorige sprint zat Martin ook bij de top 10.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Tja ... maar dan alleen puntjes voor zijn trui. Terwijl die sprinters meer punten kunnen pakken. Kan nu ook niet meer wisselen. hahaha
Tja ... nou ja ... we zien wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorige sprint zat Martin ook bij de top 10.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef crv het volgende:
Ik ga voor:
Cavendish, Freire, Boonen, Ciolek, Hushovd, Hausler, Duque voor de sprint
Cancellara en Contador voor de zekere punten
Twijfel nog of ik Duque inruil voor Voeckler (die zal ook wel wat willen, maar verwacht ik eerder morgen) of Leipheimer (Zekere 2 punten ivm geel)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nope:
1.(1)ruudbackus 426 +110
2.(5)Erik-Jan 396 +100
3.(9) Just R. 396 +110
4.(2) Michov 395 +80
5.(11) vaarsuvius 393 +110
Gemiddelde: 426+396+396+395+393 / 5 = 401.2
Fok! Ranking : 1.(1) FOK! League 417.6 +100.7
ik heb een mail naar telepoule gestuurd, hopelijk krijg ik antwoord
quote:
of dat je misschien zelfs kan zien hoe goed je elke etappe hebt geselecteerd door ook het maximum aantal punten (met die selectie van 20 renners) te laten zien in een percentage??quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:33 schreef MadMarine het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat er onder die tienduizenden deelnemers anderen zijn met precies dezelfde selectie van 20 renners, en het zou eigenlijk best cool zijn om mezelf te vergelijken met deze mensen.
Dan kan je namelijk pas echt goed zien wat voor verschillen er door de dagselecties kunnen ontstaan.
Weet iemand of dat kan/mogelijk zal worden in de 'nabije toekomst'?
Verstandig besluit geweestquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:16 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Ik denk dat je Freire er 2x op hebt staan
En ik heb hem er toch ook maar bijgezet, in plaats van haussler...
Bij mij klopt de berekening ook van geen kant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:48 schreef -Mo- het volgende:
20 punten.
Dat zal wel veranderd worden, want ik had toch echt Cav, Thor, Freire, Ciolek, Cancellara en Martin.
Lijkt een fout in het systeem te zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef ruudbackus het volgende:
Ik dacht al: waar zijn mijn punten heen
En weet je wat dan het stomst is? Ieder jaar flikken ze dat weer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:36 schreef Barca het volgende:
Télégraphe & Hyves hebben al bijna een uur de scores.
Ploegleider (Dagblad van het Noorden) weet nog steeds niet wat de uitslag is. Volgens hen is de etappe woensdag 8 juli 2009 nog niet verreden.
Damn ... 't is bijna kerstmis 2013!
Wie doet er hier ook mee aandat spel? Of aan Tour de Kans? Hebben jullie al wel punten van vandaag?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:05 schreef crv het volgende:
Mijn team voor vandaag
Cavendish
Ciolek
Freire
Hushovd
Boonen
Duque
S Chavanel
Voeckler (twijfel)
Cancellara
gaat hier beter dan in de rondemaster
Ben gister in het AK 3300 gestegen![]()
Algemeen klassement POSITIE 5279 PUNTEN 448
Dagklassement POSITIE 3309 PUNTEN 117
Subpoules FOK! League POSITIE 34
ciolek zou ik doen. bennati heeft nog niets laten zienquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef MadMarine het volgende:
ik vraag het de experts vandaag: ciolek of bennati?
jah dat was ook een beetje mijn overweging, maar ciolek is niet echt top 3 materiaal, terwijl ik bennati daarentegen nog wel een keer een etappe zie pakken...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ciolek zou ik doen. bennati heeft nog niets laten zien
dat wel, maar vandaag denk ik niet met dit parcours.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:01 schreef MadMarine het volgende:
[..]
jah dat was ook een beetje mijn overweging, maar ciolek is niet echt top 3 materiaal, terwijl ik bennati daarentegen nog wel een keer een etappe zie pakken...
nou, het is ciolek geworden hoor... mede omdat hij ook 4e in de puntenlijst staat; pak je toch weer 2 puntjes extra meequote:Op donderdag 9 juli 2009 10:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat wel, maar vandaag denk ik niet met dit parcours.
Goede keus denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:07 schreef MadMarine het volgende:
[..]
nou, het is ciolek geworden hoor... mede omdat hij ook 4e in de puntenlijst staat; pak je toch weer 2 puntjes extra mee
we zullen zienquote:
Ja ik denk het toch nog wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:22 schreef ruudbackus het volgende:
Ben benieuwd of Voeckler nog een keer aanvalt vandaag, maar je zult altijd zien welke keuze je ook maakt het gaat precies de andere kant op. Verwacht je een massasprint berg(je)op vandaag? Het laatse stuk is toch 1,3 kilometer a 3%.
[..]
In de subleague met vrienden sta ik 1e, maar ik wil het hele spel winnen. In Fok! league sta ik 43equote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef MadMarine het volgende:
[..]
we zullen zien
ik hoef namelijk nog maar een paar puntjes goed te maken op degene boven me in mijn persoonlijke subleague...
Ik speel Bennati vandaag ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef MadMarine het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
Kirchen, Hushovd, Chavanel, Cancellara, Ciolek, Contador, Armstrong, Freire, Cavendish...
Van alles wat dus
Ik heb Bennati vandaag voor het eerst van mijn lijstje af gehaald, en mijn 'tegenstanders' niet... dus ik hoop stiekem van harte dat hij weer faalt vandaag
Nee, laten Kirchen en Chavanel (Sylvain) vandaag maar eens zien uit welk hout ze gesneden zijn!
Hoop het niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef MadMarine het volgende:
Sylvain is in ieder geval weg in de kopgroep
Ben benieuwd of ze dat vol kunnen houden tot barca...
ze hebben al 3 minutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |