Dan moet ik op een andere manier op jou zien in te lopen, zit je in de fok league?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:12 schreef Barca het volgende:
Ik heb Lance ook als kopman. Maar nog weinig ingezet deze Tour.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef edraket31 het volgende:
Ik twijfel of ik Cancellara/Armstrong/Contador (koman) er bij zet voor de punten v/d truien.
Lijken mij zekere puntjes voor de komende dagen.......
Zou beiden doen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef ruudbackus het volgende:
Ik zit te twijfelen voor Freire of Bonnen, Bonnen is nog neit verder gekomen dan de 71 plaats en Freire de 53ste. Heb je Ferrar niet in je team?
nuttige bijdrage voor iemand die zit te twijfelen...quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef ruudbackus het volgende:
Ik zit te twijfelen voor Freire of Bonnen, Bonnen is nog neit verder gekomen dan de 71 plaats en Freire de 53ste. Heb je Ferrar niet in je team?
Ik denk dat je Freire er 2x op hebt staanquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:50 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik heb voor vandaag
- Hushovd
- Freire
- Boonen
- van Hummel
- Cavendish
- Ciolek
- Farrar
- Cancellara
- Contador (kopman)
- Freire
Ik heb eventueel Voeckler en Duque nog als vervangers voor Contador (mochten er mensen stijgen in klassement dan gaat Contador van 6 naar 4 bij één renner, en Cancellara van 6 naar 5 als één renner hem voorbij gaat, met een kleine kans dat Cancellara nog een puntje pakt via de groene trui.
Wat denken jullie?
quote:Telesport schreef:
Wij hebben als organisatie besloten om de regels met betrekking tot het compleet zijn van team & etappeselectie te versoepelen.
Deelnemers met incomplete teams tijdens etappe 1, 2 en 3 hebben met terugwerkende kracht alsnog punten gekregen voor de renners die waren opgesteld. Voor deelnemers met een volledig team en volledige etappeselecties verandert er helemaal niks.
Voor alle resterende etappes geldt dat het niet (meer) verplicht is om 9 renners op te stellen. Wij raden dit uiteraard wel aan voor maximale punten!
Veel succes weer met de selecties!
Zijn er ook 10 zie ik jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:16 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Ik denk dat je Freire er 2x op hebt staan
En ik heb hem er toch ook maar bijgezet, in plaats van haussler...
Nou, misschien dat hij iemand anders kan weglaten? Ik ken zijn hele ploeg niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef MadMarine het volgende:
[..]
nuttige bijdrage voor iemand die zit te twijfelen...
maareh, hoe laat begint die etappe vandaag??
als ik Martin nog in mijn selectie had gehad, had ik hem erop gezet...quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:18 schreef Barca het volgende:
Voor vandaag:
1. Armstrong (gele trui)
2. Cancellara
3. Cavendish
4. Hushovd
5. Farrar
6. Bennati
7. Boonen
8. Freire
9. van Hummel
Vandaag dus niet actief: Contador, Efimkin, Evans, Karpets, Kirchen, Leipheimer, Martin, Menchov, Nibali, Sastre en Schleck.
Tja ... maar dan alleen puntjes voor zijn trui. Terwijl die sprinters meer punten kunnen pakken. Kan nu ook niet meer wisselen. hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
als ik Martin nog in mijn selectie had gehad, had ik hem erop gezet...
Vorige sprint zat Martin ook bij de top 10.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Tja ... maar dan alleen puntjes voor zijn trui. Terwijl die sprinters meer punten kunnen pakken. Kan nu ook niet meer wisselen. hahaha
Tja ... nou ja ... we zien wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorige sprint zat Martin ook bij de top 10.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef crv het volgende:
Ik ga voor:
Cavendish, Freire, Boonen, Ciolek, Hushovd, Hausler, Duque voor de sprint
Cancellara en Contador voor de zekere punten
Twijfel nog of ik Duque inruil voor Voeckler (die zal ook wel wat willen, maar verwacht ik eerder morgen) of Leipheimer (Zekere 2 punten ivm geel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |