5 beste dag jongere. 5 groen, en 25 rit. (70 punten als kopmanquote:Op zondag 5 juli 2009 18:05 schreef BarryK het volgende:
Hoezo levert Cavendish 35 punten op?
Ah, is dat het probleem? Vriend van me was inderdaad vergeten Dekker er nog uit te halen, en hij kreeg gisteren ook niks voor Cancellara. Het lijkt er wel op dat ze het nog aan het bijwerken zijn, misschien komt het nog goed.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:53 schreef proteus het volgende:
Wat mij betreft kunnen ze nu wel stoppen met de poule. Er zijn veel mensen (waaronder ik) die gewoon renners zijn kwijtgeraakt, waarna het systeem compleet in de soep loopt, we kunnen geen etappeselecties meer maken, en de punten die we (niet) krijgen slaan helemaal nergens op (gisteren niets voor cancellara, vandaag niets voor cavendish, hmm) Beetje oneerlijk om dan nog serieus een klassement bij te houden...
Maar er zijn ook veel gebruikers die niets vergeten zijn, 1 uur voor aanvang nog 20 renners hadden, en na de start nog maar 18 of 19... Ik geloof dat bij mij Farrar gewoon is verwijderd, terwijl ik wel al gewoon alle etappes had ingevuld. Onbegrijpelijk...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ah, is dat het probleem? Vriend van me was inderdaad vergeten Dekker er nog uit te halen, en hij kreeg gisteren ook niks voor Cancellara. Het lijkt er wel op dat ze het nog aan het bijwerken zijn, misschien komt het nog goed.
Ik zit nu op 204 punten, wat overall bijzonder matig is, maar in mijn vriendenpoule bovengemiddeld.
Misschien hebben ze het werk wel uitbesteed en zitten er 1000 3e wereld kindjes nu uitsslagen te kloppen ergensquote:Op maandag 6 juli 2009 09:52 schreef proteus het volgende:
[..]
Maar er zijn ook veel gebruikers die niets vergeten zijn, 1 uur voor aanvang nog 20 renners hadden, en na de start nog maar 18 of 19... Ik geloof dat bij mij Farrar gewoon is verwijderd, terwijl ik wel al gewoon alle etappes had ingevuld. Onbegrijpelijk...
Heb vista maar met ie7quote:Op maandag 6 juli 2009 10:07 schreef marcodej het volgende:
Een relatief goede dag gisteren. Sta er redelijk voor, in mn vriendenpoule sta ik zelfs 1e.
Soms kan het niet goed werken inderdaad, maar is volgens mij afhankelijk van de browser. Bij Explorer werkt het wel gewoon, Google Chrome niet.
Heb IE8 en Firefox (versie weet ik zo niet). Vuurvosje werkt beter.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:44 schreef crv het volgende:
[..]
Heb vista maar met ie7
Na het inloggen werkt ie OK, maar het loginschermpje verliest continu focus.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:22 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik heb me ook aangemeld, sta toch al 16de in de Fok! subleague
weet ik ook niet, maar ik zie wel staan dat de league op de 2e plaats staat?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
heb me ook aangemeldt voor de subleague
weet alleen nog nie waar ik kan zien wie d'r allemaal mee doen en welke plek ik sta
via tabje sociaal.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Frutsel het volgende:
heb me ook aangemeldt voor de subleague
weet alleen nog nie waar ik kan zien wie d'r allemaal mee doen en welke plek ik sta
Stonden derde toen ik me nog moest aanmelden. Sta 700e in het algemeen klassement ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
weet ik ook niet, maar ik zie wel staan dat de league op de 2e plaats staat?
verrek, daar heb ik gekeken, maar nu zie ik pas hoe het werktquote:Op maandag 6 juli 2009 13:21 schreef crv het volgende:
[..]
via tabje sociaal.
De poul is volgens mij gemaakt door bakkers of zo maar de navagatie is enigzins kut.
Same herequote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Clesar03 het volgende:
4e plaats
en dat terwijl ik de truien vergeten was
Nu sta je er bij mij in de stand ook bij, betekent dat ik zak naar 5quote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same hereAl had ik cancellara vooraf wel genomen, omdat ik ergens verwachtte dat ie voorin zou eindigen om zijn trui te verdedigen of mee zou sprinten
Laatste 2 uur?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef crv het volgende:
Nou lekker, ben de laatste 2 uur weer 10 plaatsen gezakt in de subleague
Whehe, dan zijn er wel veel mensen bij gekomen ineensquote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef crv het volgende:
Nou lekker, ben de laatste 2 uur weer 10 plaatsen gezakt in de subleague
nou misschien 3 uur, maar het verandert continuquote:
Ja, ik sta nu 42e in de subleague. Subleague met 3 vrienden is ook gestegen. LOLquote:Op maandag 6 juli 2009 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
nou misschien 3 uur, maar het verandert continu
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef RayMania het volgende:
Huppakkee. +70 voor Mark.
dit is weer gecorrigeerd tot + 60, hij had onterecht witte trui punten gekregenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef RayMania het volgende:
Huppakkee. +70 voor Mark.
Ghehehe, ik kom met mijn inschrijving van vandaag stipt binnen op de gedeelde eerste plaats, dus voor de duidelijkheid, ik ben Just R.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:21 schreef Gorro het volgende:
Ik heb me zojuist ook aangemeld voor de subleague en me op een mooi plaatsje in de subtop (18e) genesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |